Syviä unia rakas.
Ei nimiä
11
306
Vastaukset
- nukkuu:)
Kelle lie.. Hyviä unia.
- M issing you
Samoin rakas! Ehkä voimme toivottaa ihan oikeastikin hyvää yötä toisillemme kohta puolin
- tyrkkyjä riittää
ei ollut vihjettä ,ei nimiä, silti sinä olet sitä mieltä että olet se. hyi, inhottaa kun tyrkytetään itseä noin. Ei tunnu kivalle.
- kumpaa sexyä
alottaja oli ?
- EPÄTIETOINEN!
Anteeksi! Hetkinen! Anna anteeksi, luulin että..
- Hömelöitä riittää !
Täällä näitä riittää, ensimmäinen tyrkyttää itseään tietämättä yhtään kenelle tyrkyttää ja tämä pyytelee anteeksi tietämättä keneltä pyytelee ja luulee vaikka mitä.
Voi näitä ihmisparkoja !
- 366
Päättymättömiä unia - valveillako, silmät auki vai kiinni. Sielu jatkaa uneksimistaan.
http://youtu.be/a79SSg3fw9g - OLEN VIATON!
Onko asia niin?..Muista?
- RAKKAUDELLA!
Rakas! Tiedän..mutta, en voi mitään Rakkauden tunteilleni.
- ..... .....
Kauniita sellaisia myös sulle.
- yhden vai? ootko?
Hyviä, syviä unia sinullekin
nuku hyvin tänäkin yönä
... kenen rakas?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3486409Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483816- 971005
- 52890
- 56846
- 41830
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,137823- 68820
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8813Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14761