jos kysyn erästä kesätyötä huomenna saanko sen ? entä tapaammeko erään vaaleahkon miehen kanssa,onko edes kiinnostunut? aloitteen voi tehdä vain hän..tulisiko suhde?
Wichum auta!
9
226
Vastaukset
- WicHum
No hätä.
Kesätyön suhteen hilkulla, ei voi sanoa varmaan. varmaa kuitenkin on että olis siinä hyvä.
Kyllä mies on kiinostunut, mutta ei välttämättä se oikea. voisi suhdekkin tulla, mutta en näkisi sitä oikeana. Näyttää että tämä mies olisi liikaa kiinni jossain muussa, harrastuksessa tai sitten toisissa naisissa, hänelltä tuskin liikenisi sinulle aikaan niin kuin oikeassa seurustelussa. Suhde voisi satuttaa. sekä pilata paremmat suhteet.
Hänen exänä suljet monta portttia.
Sorry että tuon miehen suhteen näin sanon. taidat olla syvästi häneen ihastunut.
Näkisin parempaa juhannuksen korvilla.- WicHum
Tee kuitenkin valinnat itse!
Muista että Welhotkin voi olla väärässä. Sillä tämä kanava ei aina ole paras katsoa.
Näen että mielessäsi on useita miehiä, joista tuo kuvaus pätee yhteen.
Joten voin erehtyä tarkoittamasi suhteen.
Olet tällähetkellä varmaan unessa ja siksi juuri tämä lisäys.
- hätähätä
kiitos wichum,ehdin kyllä nukahtaa ja siksi vastaan nyt..olet oikeassa,mielessä on useampi mies,tätä josta kysyin,en edes juuri tunne,on vain auttanut minua työasioissa vuosien varrella,miehestä en henkilökohtaisesti tiedä mitään..muutama kerta ollaan tavattu työasioissa ja jotenkin alkoi vaan kiinnostamaan..mutta odotellaanpas sitten juhannusta..;)
- hätähätä
hei taas,minulle ehti tulla uusi ihastus,mutta esteitä on meidänkin välillämme,enkä tiedä että onko edes kiinnostunut...mahtaako tästä kuulua enää? tämä kaveri aika lyhyt,minua nuorempi,työnarkomaani,olemme tunteneet jo melkein 20v,mutta viikko sitten tapahtui jotain muuta kuin ystävyyttä..oli vaan niin ihanaa tuntea pitkästä aikaa jotain..
- wichumille
nostan..
lisäksi minua uhkaillaan ja painostetaan,lapsi meinataan ottaa pois, kukaan ei auta,vaikka lähes kaikki tietävät...mitä oikein teen???miksi kukaan ei auta???- wichumille
kaikkea kamalaa tapahtuu koko ajan, mietin vain poistumista, miks mulle ei tapahdu mitään hyvää??
- palauttelen
wichumille kirjoitti:
kaikkea kamalaa tapahtuu koko ajan, mietin vain poistumista, miks mulle ei tapahdu mitään hyvää??
juhannus tuli ja meni, ei ollut mitään "parempaa" tarjolla,saati mielenkiintoista...
- hätähätä
asiat ennallaan..eli ei rakkautta näkysissä..
- nosto taas
ei ole miehestä kuulunut mitään ja muutenkin on ollut tylsä ja ikävä kesä:( vaan mahtaako miehestä kuulua, ei ole ketään muutakaan mielenkiintoista eteen tullut..
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa1182772SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän241761Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava621744Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,2721638Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --161600Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue281291Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä
Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.281174Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?971098Kiinteistökauppoja
Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan411082RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI
Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä4041042