jos kysyn erästä kesätyötä huomenna saanko sen ? entä tapaammeko erään vaaleahkon miehen kanssa,onko edes kiinnostunut? aloitteen voi tehdä vain hän..tulisiko suhde?
Wichum auta!
9
208
Vastaukset
- WicHum
No hätä.
Kesätyön suhteen hilkulla, ei voi sanoa varmaan. varmaa kuitenkin on että olis siinä hyvä.
Kyllä mies on kiinostunut, mutta ei välttämättä se oikea. voisi suhdekkin tulla, mutta en näkisi sitä oikeana. Näyttää että tämä mies olisi liikaa kiinni jossain muussa, harrastuksessa tai sitten toisissa naisissa, hänelltä tuskin liikenisi sinulle aikaan niin kuin oikeassa seurustelussa. Suhde voisi satuttaa. sekä pilata paremmat suhteet.
Hänen exänä suljet monta portttia.
Sorry että tuon miehen suhteen näin sanon. taidat olla syvästi häneen ihastunut.
Näkisin parempaa juhannuksen korvilla.- WicHum
Tee kuitenkin valinnat itse!
Muista että Welhotkin voi olla väärässä. Sillä tämä kanava ei aina ole paras katsoa.
Näen että mielessäsi on useita miehiä, joista tuo kuvaus pätee yhteen.
Joten voin erehtyä tarkoittamasi suhteen.
Olet tällähetkellä varmaan unessa ja siksi juuri tämä lisäys.
- hätähätä
kiitos wichum,ehdin kyllä nukahtaa ja siksi vastaan nyt..olet oikeassa,mielessä on useampi mies,tätä josta kysyin,en edes juuri tunne,on vain auttanut minua työasioissa vuosien varrella,miehestä en henkilökohtaisesti tiedä mitään..muutama kerta ollaan tavattu työasioissa ja jotenkin alkoi vaan kiinnostamaan..mutta odotellaanpas sitten juhannusta..;)
- hätähätä
hei taas,minulle ehti tulla uusi ihastus,mutta esteitä on meidänkin välillämme,enkä tiedä että onko edes kiinnostunut...mahtaako tästä kuulua enää? tämä kaveri aika lyhyt,minua nuorempi,työnarkomaani,olemme tunteneet jo melkein 20v,mutta viikko sitten tapahtui jotain muuta kuin ystävyyttä..oli vaan niin ihanaa tuntea pitkästä aikaa jotain..
- wichumille
nostan..
lisäksi minua uhkaillaan ja painostetaan,lapsi meinataan ottaa pois, kukaan ei auta,vaikka lähes kaikki tietävät...mitä oikein teen???miksi kukaan ei auta???- wichumille
kaikkea kamalaa tapahtuu koko ajan, mietin vain poistumista, miks mulle ei tapahdu mitään hyvää??
- palauttelen
wichumille kirjoitti:
kaikkea kamalaa tapahtuu koko ajan, mietin vain poistumista, miks mulle ei tapahdu mitään hyvää??
juhannus tuli ja meni, ei ollut mitään "parempaa" tarjolla,saati mielenkiintoista...
- hätähätä
asiat ennallaan..eli ei rakkautta näkysissä..
- nosto taas
ei ole miehestä kuulunut mitään ja muutenkin on ollut tylsä ja ikävä kesä:( vaan mahtaako miehestä kuulua, ei ole ketään muutakaan mielenkiintoista eteen tullut..
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455040Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1121590Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481209Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella101149- 131103
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome17997Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76969Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v2872Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah57769Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27743