Wichum auta!

hätähätä

jos kysyn erästä kesätyötä huomenna saanko sen ? entä tapaammeko erään vaaleahkon miehen kanssa,onko edes kiinnostunut? aloitteen voi tehdä vain hän..tulisiko suhde?

9

208

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • WicHum

No hätä.
      Kesätyön suhteen hilkulla, ei voi sanoa varmaan. varmaa kuitenkin on että olis siinä hyvä.
      Kyllä mies on kiinostunut, mutta ei välttämättä se oikea. voisi suhdekkin tulla, mutta en näkisi sitä oikeana. Näyttää että tämä mies olisi liikaa kiinni jossain muussa, harrastuksessa tai sitten toisissa naisissa, hänelltä tuskin liikenisi sinulle aikaan niin kuin oikeassa seurustelussa. Suhde voisi satuttaa. sekä pilata paremmat suhteet.
      Hänen exänä suljet monta portttia.

Sorry että tuon miehen suhteen näin sanon. taidat olla syvästi häneen ihastunut.
      Näkisin parempaa juhannuksen korvilla.

• WicHum

Tee kuitenkin valinnat itse!
        Muista että Welhotkin voi olla väärässä. Sillä tämä kanava ei aina ole paras katsoa.
        Näen että mielessäsi on useita miehiä, joista tuo kuvaus pätee yhteen.
        Joten voin erehtyä tarkoittamasi suhteen.
        Olet tällähetkellä varmaan unessa ja siksi juuri tämä lisäys.

• hätähätä

kiitos wichum,ehdin kyllä nukahtaa ja siksi vastaan nyt..olet oikeassa,mielessä on useampi mies,tätä josta kysyin,en edes juuri tunne,on vain auttanut minua työasioissa vuosien varrella,miehestä en henkilökohtaisesti tiedä mitään..muutama kerta ollaan tavattu työasioissa ja jotenkin alkoi vaan kiinnostamaan..mutta odotellaanpas sitten juhannusta..;)

• hätähätä

hei taas,minulle ehti tulla uusi ihastus,mutta esteitä on meidänkin välillämme,enkä tiedä että onko edes kiinnostunut...mahtaako tästä kuulua enää? tämä kaveri aika lyhyt,minua nuorempi,työnarkomaani,olemme tunteneet jo melkein 20v,mutta viikko sitten tapahtui jotain muuta kuin ystävyyttä..oli vaan niin ihanaa tuntea pitkästä aikaa jotain..

• wichumille

nostan..

lisäksi minua uhkaillaan ja painostetaan,lapsi meinataan ottaa pois, kukaan ei auta,vaikka lähes kaikki tietävät...mitä oikein teen???miksi kukaan ei auta???

• wichumille

kaikkea kamalaa tapahtuu koko ajan, mietin vain poistumista, miks mulle ei tapahdu mitään hyvää??

• palauttelen
        wichumille kirjoitti:

kaikkea kamalaa tapahtuu koko ajan, mietin vain poistumista, miks mulle ei tapahdu mitään hyvää??

juhannus tuli ja meni, ei ollut mitään "parempaa" tarjolla,saati mielenkiintoista...

• hätähätä

asiat ennallaan..eli ei rakkautta näkysissä..

• nosto taas

ei ole miehestä kuulunut mitään ja muutenkin on ollut tylsä ja ikävä kesä:( vaan mahtaako miehestä kuulua, ei ole ketään muutakaan mielenkiintoista eteen tullut..

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      5040
    2. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      112
      1590
    3. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      48
      1209
    4. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      10
      1149
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      13
      1103
    6. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      997
    7. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      76
      969
    8. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      2
      872
    9. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      57
      769
    10. Junan alle

Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?
      Kajaani
      27
      743
    Aihe