Joo saattaa olla väärä palsta mut se ja sama..
Siis pojilta kyselisin että mitä mieltä olette niistä tytöistä jotka eivät meikkaa?
Esim jos vaikka kaupungilla tulisi vastaan tyttö ilman mitään meikkiä millainen reaktio teille tulisi?
Ajattelisitteko että tyttö ei pidä huolta ulkonäöstään, vai että on sinut itsensä kanssa?
Itse siis joskus saatan kävellä kaupungilla ilman meikkiäkin,koska en usko että ketään edes kiinnostaisi jos kävelen ohi oli meikkiä tai ei :p (en ole siis mikään luonnonkaunis, tummat silmänaluset ja kirjava naama löytyy :D:D:D: )
Pojille tyttöjen meikkaamisesta...
3
137
Vastaukset
- einiivälii
Rehellisesti sanottuna en välttämättä edes huomais jos vasataan tulevalla ei olisi meikkiä, vaikka kattoisin silmiin. Jos kasvoissa ei ole sellaista rumaa tekijää, esim tosi huono iho tms. niin silloin ei haittaa vaikka ei olisi meikkiä. Koulussa huomaa kyllä selvästi jos joku kenellä on yleensä suhteellisen paljon meikkiä ja yhtenä päivänä ei olekkaan. Riippuu niin henkilöstä, että kehtaako kulkea ilman meikkiä vai ei. Jos kattoo peiliin ilman meikkiä ja näyttää omasta mielestä ihan ok:lta, niin ulos vaan
- lukija
Mä käytän kyllä meikkiä melkein joka päivä, mutt yks päivä täss ei ollu meikkii ku oli silmätulehdus nii en jaksanu laittaa ja heti ekana ku tulin kouluun nii meijän luokkalainen sano et voiku oot ruma ilman meikkiä! et kyll ne siihen (mun mielestä) kiinnittää huomiota
- Meikki :P
Ite en meikkaa, mut onha ennenki oltu nättejä ilma meikkiäki. Tai siis kyl mä meikkaan, mut vaan jos jaksaa herätä. Ei mua haittaa jos meikkiä on naamas, mut jos sitä on liikaa ni kyl sit... Eri asia jos on kerran, mut joka päivä jotai 5cm edest meikkivoidet yms.
Mul on sellane olo et ku on vaiks yläkoulus ni sielhä on ne lissut mil on sit aina meikkii muittenki edest.. En mä niit sillai vihaa, mut ei se oo nii näti näköst ku sit niil ei oo meikkii yhten päivän..
Ei sitä tarvi liikaa laittaa !!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko1952737Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-82962608Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy412334Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1591414Loppuiko MTV3 näkymästä? Vinkki, miten näet mm. Salatut elämät jatkossa
MTV:n maksuttomien tv-kanavien (MTV3, MTV Sub, MTV Ava) näkyvyys Elisan palveluissa päättyi 12.5.2026. Tämä aiheutti har171102Oho! Martina Aitolehti teki radikaalin hiusmuutoksen - Uskaltaisitko itse?
Martina Aitolehti on menestyvä yrittäjä. Nyt hän on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukoissa Aitolehti nähdään471080- 57782
Muistatko? Pete Parkkonen kohahdutti intiimillä videolla - Katso se tästä!
Pete Parkkonen sai kohujulkisuutta Kohta sataa -videolla. Nyt Parkkonen voi kohahduttaa Euroviisuissa ainakin silloin, j10771- 19699
- 55682