kaalimato avaa tämä =)

kiitos jo etukäteen

Juu, eli oon 14vuotias poika asun helsingissä joten en voi hakea mitään seksivälineitä ja haluisin ees pikkusen kokemusta ennen kun menetän neitsyyteni, mul oli vaa sellast ku oon ala-ikäne voiksmä netist tilaa sillee et vanhemmat ei saa tietää, tiedän oon nuori mut ei niissä oo ikärajaakaan ni voiks tilaa miten sillee et vanhemmat ei sais tietää

koska se ois TOOOSI noloa kiitos jos vastasitte =)

4

600

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaalimato.com

      Hei,
      Seksivälineiden ostossa ei ole ikärajaa. Postiin tilaamalla saat saapumisilmoituksen sähköpostilla tai tekstiviestillä. Smart Post automaattiin tilaamalla saat saapumisilmoituksen vain tekstiviestillä. Lue lisää paketin toimitusmahdollisuuksista ja siitä kuinka minkäkin tilaustavan saapumisilmoitus lähetetään: http://www.kaalimato.com/s?action=info&cid=info&iid=toimitus

      Terveisin
      Kaalimato.com

    • 13+19

      14vuotias ja ala-asteella eikö silloin pitäisi olla 8luokalla vai ootko jääny pari kertaa luokalle?

    • 16v

      Kuten kaalimato sanoi "Seksivälineiden ostossa ei ole ikärajaa" se on ihan totta.

      Itse olen 16 ja ostin aboutirallaa kuukausi sitten fleshlightin keltainen ruusu nimisestä liikkeestä joka on melko lähellä kamppia. Ensin nolotti hieman mutta kyllä se siitä kun näkee että siellä on paljon muitakin ihmisiä. Mene vaan siellä käymään.

      ja "13 19" missä vaiheessa palstan aloittaja sanoi olevansa ala asteella?

    • häh

      13 19 joo oon kasil ?? en sanonukkaa et oisin ala-asteella ? :O

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1757
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1567
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1273
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      68
      1102
    5. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      745
    6. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      739
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      727
    8. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      705
    9. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    10. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      688
    Aihe