hei! onko kellään tietoa miten vankiloihin pääsisi siivoojaksi? itse olen siivousalalla, ja olen pienestä asti ollut kiinostunut vankiloista.. heh kuulostaa ehkä hieman typerältä jonkun mielestä mutta olisi kiva päästä katsomaan ja muutenki nähä vankila elämää.
vankilasiivoojaksi?
7
195
Vastaukset
- osw
vai onko se tosiaan niin että vangit itse siivoavat siellä?!?
- C3Putsari
Kaikkein helpointa on että kilautat vaikkapa jonkun koruliikkeen jonka jälkeen pääset taloon ja kerrot siellä CV:stäsi ja pyydät päästä osaston putsariksi, joka on käytännössä siivooja.
- Kusikonginkingi.
Jep. Eikä sinne pääse tavan reiska lähipubin kulmalta, putsariksi siis, pitää olla nimeä.
Kunnon kilautus koruliikkeeseen tuo mainetta ja nimeä tai iso kavallus ja rahat piiloon. Sellaista arvostaa pamputkin ja joutua kongisiivoojien eliittiryhmään on varma.
- sellaista se
En tiedä, mutta yksi vuosikausia lusinut kertoi, kuinka hän joutui vankilassa kukkia kastelemaan ja laittoi suolaa kasteluveteen, jotta sai kukat kuolemaan ja kukkia rakastavan vartijan ilmeen synkkenemään.
- Vähemmän suolaa.
Sairas ja psykopaatti on sairas ja psykopaatti linnassakin. Asia kertoo paljon tuollaisen kaverin psyykkeestä. Parantumaton.
- fggh
Meillä on siivousfirma, välillä tulee keikkoja vankiloihin.
Olemme perehtyneet erite-haju urakoihin, en lähde tääällä erittelemään mitä työhömme kuuluu koska meillä on vaitiolovelvollisuus. - 11+19
Putsari on kongin kingi, tai ainakin sen juoksupoika...
Sollin tytöt tyhjentää korkeintaan pamppujen sosiaalitilojen eväsroskat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770