Sora-Raamattu kommentoi hybridi-maahis-shamaani-ennustajaeukkoja
Kolmas Mooseksen kirja 20:27
"Jos jossakussa miehessä tai naisessa puhuu vainaja- tai tietäjähenki, hänet on annettava suur-jänikselle. Hänet kuljetettakoon sorarekalla tai kolmekerrospussilla eli vaaliston haavipussilla soranottopaikalla, sillä hän on ansainnut 12kk soramontturangaistusta. rangaistus pannaan täytäntöön roskien
keräämisenä vähikkälän terkkarin puistossa"
shamaani-ennustaja
3
125
Vastaukset
- Minne jäi hauki?
Samaa soopaa taas...
- hauki nyt mukana
Kolmas Tervalainen kirja 20:12
"Jos jossakussa miehessä, naisessa, maahisessa, peurajäniksessä, kansanedustajassa tai vähikkkäläläisessä puhuu tervakoskelainen vainaja-, humanoidi-, hybridihumanoidi-, mustapartainen, hekumallinen tai tietäjähenki, ja se henki todistuksen vastaisesti puhuu,huutaa, kirkuu, elehtii, antaa ymmärtää tai jättää selvästi hyväksi kehoituksista välittämättä, on hänet annettava suur-jänikselle. Hänet kuljetettakoon sorarekalla tai kolmekerrospussilla eli vaaliston haavipussilla hapanhaukeen säilöttynä soranottopaikalle, sillä hän on ansainnut 12kk eheyttämishoidon. Hoito pannaan täytäntöön terveiden kirjoitusten ulkoa opettelemisena tervakosken terveuskoisten kunnanpyhätössä." - väävö
kiitos että muistit kuivatun väävö hauen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 58869
- 119684
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79670Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm31584- 35542
- 86517
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante103505- 41481
- 37455
- 70436