Pitkätukkainen isä...

shame on you!!

Eikö ole parturia saatana nykyajan suomessa näille hevileteille? Hyi helvetti mitä tyttöjä olette! vitun hampit, munattomat feminiinit!

31

365

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Alfanaaras

Minustakin pitkätukkainen mies on vastenmielisen ja siivottoman näköinen.

• seiskaäiti

Jo on elämä vähissä jos toisen tukan mitta ahistaa...Hankkikaa elämä!!!

• Parturiin vain
        seiskaäiti kirjoitti:

No jos omaa elämää on ja sitä sekä itseään kunnioittaa, on ihan ymmrrettävää, että roistotukkaiset kaappihomot eli pitkätukat on vastenmiilisiä eanna be muusikoita.
        Minusta ne non kotenkun pervoja.

• Alfanaaras
        seiskaäiti kirjoitti:

Ei se mitään ahdista, on vaan vastenmielisen näköinen minun silmääni. Jo on sinullakin elämä vähissä, jos pitää täällä liioitella toisten sanomisia tai ottaa kantaa heidän elämänsä sisällön määrään!

• Eikös sinua
        Alfanaaras kirjoitti:

Ei se mitään ahdista, on vaan vastenmielisen näköinen minun silmääni. Jo on sinullakin elämä vähissä, jos pitää täällä liioitella toisten sanomisia tai ottaa kantaa heidän elämänsä sisällön määrään!

femakosta lyhyttukkaiset naiset ole vastenmielisiä. Enemmän niitä on, kuin pitkätukkaisia miehiä. Itse pidän kiusallakin hiukan pitkää otsatukkaa, kun se niin ärsyttää akkoja.

• pitkätukka2

hah! tämä on provo. Ei kenellekään normaalille tuollainen asia voi olla näin tärkeä!

• Pitkätukan vaimo

Nooh, harmittaako kun itseltä lähti hiukset 25vuotiaana?=D
      Ei ole helppoa se nuorena kaljuuntuminen, ei mikään ihme jos sitten on vähän katkera ja kateellinen niille joilla hiukset pysyy päässä =D

• Ei musta-valko

Eihän se nyt tarkoita sitä, että ap on kaljuuntunut, jos hän ihmettelee miksi rasvatukat ei mene parturiin, vaan haluavat näyttää homolle ja epäsiistille.

• Alfanaaras
        Ei musta-valko kirjoitti:

Eihän se nyt tarkoita sitä, että ap on kaljuuntunut, jos hän ihmettelee miksi rasvatukat ei mene parturiin, vaan haluavat näyttää homolle ja epäsiistille.

Minusta pitkät hiukset eivät vähääkään viittaa homouteen. Eräs tuntemani homomieskin sanoi pitävänsä pitkiä hiuksia miehillä ikävän näköisinä.

Todella hölmöä väittää, että pitkätukkaisten arvostelijoilla olisi kalju pää. Samoilla argumenteilla voisi väittää, että pitkätukan vaimolla varmaan kasvaa runsaasti karvoja naamassa...

• Parturiin mars!!
        Alfanaaras kirjoitti:

Minusta pitkät hiukset eivät vähääkään viittaa homouteen. Eräs tuntemani homomieskin sanoi pitävänsä pitkiä hiuksia miehillä ikävän näköisinä.

Todella hölmöä väittää, että pitkätukkaisten arvostelijoilla olisi kalju pää. Samoilla argumenteilla voisi väittää, että pitkätukan vaimolla varmaan kasvaa runsaasti karvoja naamassa...

Onhan se nyt sutkia olla joku vtun rasvatukka..

• makuja on moneksi

Itse tykkään ja olen aina tykännyt pitkätukkaisista miehistä. Minulle ne toimivat positiivisessa mielessä katseen kääntäjänä mm. kadulla. Toki on tärkeää sukupuolesta riippumatta, että jos on pitkä tukka, niin ne pidetään edes suhteellisen siistinä :)

• zira--

minun mieheni kasvattaa joskus pidemmän tukan, mutta niin kannattaakin! Hänellä on ihanan paksu tukka, ja olisi sääli pitää koko ajan lyhyt look.
      Haluaisin itse yhtä paksut hiukset.. ja munaton hän ei kyllä pitkästä tukasta huolimatta ole :D

• Hetzquman

"ja munaton hän ei kyllä pitkästä tukasta huolimatta ole :D"

-Niinhän sinä haluaisit uskoa;) Paljos muka on?

Ei vaan oikeesti on inhan näköistä kun jätkällä on tukka kuin akoilla...

• zira--
        Hetzquman kirjoitti:

"ja munaton hän ei kyllä pitkästä tukasta huolimatta ole :D"

-Niinhän sinä haluaisit uskoa;) Paljos muka on?

Ei vaan oikeesti on inhan näköistä kun jätkällä on tukka kuin akoilla...

hahaha no ei kyllä kukaan tyylitietoinen nainen pitäs sellaista tukkaa kun mun miehellä :D miehellä on paksut hiukset- ja kaiken lisäksi luonnonkiharat!
        ja pituutta löytyy lähemmäks 20cm.. voit arvata puhunko hiuksista vai... ;)
        ja tämähän ei ole uskon asia, kyllä mulla on silmät päässä :)

• 20.1cm
        zira-- kirjoitti:

hahaha no ei kyllä kukaan tyylitietoinen nainen pitäs sellaista tukkaa kun mun miehellä :D miehellä on paksut hiukset- ja kaiken lisäksi luonnonkiharat!
        ja pituutta löytyy lähemmäks 20cm.. voit arvata puhunko hiuksista vai... ;)
        ja tämähän ei ole uskon asia, kyllä mulla on silmät päässä :)

Mitäs isowitulle muuta? Vai oletko mittataidoton vai molempia?
        Älä puhu paskaa jos et osaa edes mitata hehtowittu!
        Moni ämmä imartelee miehensä nakkia lenkkimakkaraksi ja se on niin läpipaistavaa. Pitkätukan akan kohdalla laitetaan tyhmyyden piikkiin;D

• sgdjg
        20.1cm kirjoitti:

Moni ämmä imartelee miehensä nakkia lenkkimakkaraksi ja se on niin läpipaistavaa. Pitkätukan akan kohdalla laitetaan tyhmyyden piikkiin;D

Happamia, sanoi kettu.

Kyllähän se vituttaa kun joutuu päänahka paistaen katsomaan vierestä miten tukkajumalat vie kaikki naiset :)

• 20cm täälläkin
        20.1cm kirjoitti:

enkä ikinä leikkuuttaisi lyhyeksi.

• Vahva tukka

Mieluummin pitkätukkainen isä, kuin isä jolla ei ole mitään päässä - ts. pään sisällä. :S

• Alfanaaras

Siinäkö ne vaihtoehdot oli?

• Buahahaahhaa

Tukka ja järki ei ole samassa päässä..
        Menkää parturiin kaappihomot!

• Kysymys
        Buahahaahhaa kirjoitti:

Tukka ja järki ei ole samassa päässä..
        Menkää parturiin kaappihomot!

Kumpi sinulta ensin lähti, tukka vai järki?

• disco POPO

MItä jollakin vitun hevidiggarilla o päässä muuta kuin viinaa ja kusta?
      Menkää parturiin apinat stnat!

• Olkaa onnellisia jos ei teillä tuon isompia murheita ole... :-)

• Siis

Tämä ketju on todellinen loogisen päättelemisen riemuvoitto: Jos isällä on pitkä tukka niin isä on silloin homo. Mitenkäs sitä isäksi tullaan? Homostelemalla vai? Siks toisekseen, miten jollain tukan pituudella voidaan päätellä ihmisen seksuaalinen suuntautuneisuus? Itse en ole koskaan tavannut pikätukkaista miestä joka olisi homo. Lyhyttukkaisia homoja kylläkin mutta en siitäkään yleistäisi että kaikki klanipäät olisivat homoja.

• Hiivainen meisseli

Moni isä, etenkin pitkätukka, vetää miestä vaimolta salaa.

• Alfanaaras
        Hiivainen meisseli kirjoitti:

Moni isä, etenkin pitkätukka, vetää miestä vaimolta salaa.

Siellä taitaa puhua sellainen, joka tämän(kin) asian omakohtaisesti tietää.

• hah hah haaaa
        Alfanaaras kirjoitti:

Siellä taitaa puhua sellainen, joka tämän(kin) asian omakohtaisesti tietää.

Osta vaan ukolles lahjakortti parturiin äläkä selitä...Ja shampoota myös!

• Pitkistä hiuksita...

Itselläni on pitkät hiukset olleet jo 6 vuotta ja lapsi tulossa.
      Jos leikkauttaisin hiukseni niin sanotusti nomaali mittaiseksi olisin lähinnä oudonnäkoinen varsinkin parran ja viiksien kanssa. Toinen vaihtoehto olisi ajaa kaljuksi jolloin habituksesta uupuukin enää kerholiivi ja HD. Tai sitten naamakarvatkin pois ja pilotti päälle. Joten se siitä pidän pitkän tukkani, jos et pidä niin ei tarvi kattella keleen puusilmä. Ja voisin näihin seksuaalisiin suuntautumisiin todeta, olen tavannut ja tunnenkin pari homoseksuaalia miestä. Eivätpä näytä eroavan hiuksiltaan muista ainakaan en ole heillä pitkiä hiuksia vielä nähnyt. Jotenka te jotka päättelette hiustenpituudella seksuaalisen suuntautumisen taidatte olla hieman omastanne epävarmoja.

• Hyiiiiii

Pitkä tukka kuuluu naiselle! Naisella PITÄÄ OLLA PITKÄ TUKKA!

• Luls.
        Hyiiiiii kirjoitti:

Pitkä tukka kuuluu naiselle! Naisella PITÄÄ OLLA PITKÄ TUKKA!

No mä olen ton edellisen kirjoittajan, "Pitkistä hiuksita..." vaimo ja lisään vettä myllyyn sillä, että mulla on lyhyemmät hiukset kun mun miehellä. Mitähän meijän kakarasta mahtaa ikinä tulla, hui!

• pahpyhpoh

Hiuksissa on se hyvä puoli että ne saa leikattua ja kasvatettua uudelleen. Itse ainakin kasvatan ja leikkaan ja taas kasvatan. Ei se niin vakavaa oo ja sillä saa uutta ilmettä välillä, eikä ole aina sama tylsä kalju tai siili päässä. Vaimokaan ei kyllästy niin helposti kun on ukko aina vähän erinäkönen. ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      125
      6660
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      162
      4184
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      51
      3399
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      490
      2974
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      285
      1960
    6. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      35
      1639
    7. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      89
      1479
    8. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      15
      1469
    9. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      174
      1419
    10. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      15
      1386
    Aihe