Käyttöohjekirja näyttää -03 3,3l bensatankin tilavuudeksi 76 litraa. Vaikka ajan kuinka tyhjäksi tankin niin en saa sinne silti mahtumaan kuin n. 60 litraa. Onko kenties mittarivirhe vai ovatko jenkit vaan noin varovaisia ettei aine lopu kesken , On aika paljin vaan tuo n.16 litraa.
Voyagerin bensatankin tilavuus ??
5
1360
Vastaukset
- Paljon menovettä
Olen muistaakseni tankannut 79 litraa. Auto on 01 mallia ja ajamalla menin tankille.Ilmoitettu tilavuus on tyypillisesti tankin tilavuus ja muutama litra mahtuu täyttöputkeen. Onkohan sulla tankki lommolla?
- raju-70
Ei ollu lommoilla kun viimeks katselin...muovia vielä näytti olevan.
- Plajon menovettä
Ota varakansiteri mukaan ja aja kunnolla tyhjäksi, niin saat todellisen lukeman. Tankilla saa sitten liruttaa tässä autossa pitkään, jos meinaa täyteen saada. Jotenkin täyttöputki ja/tai ilman poistuminen aiheuttaa sen, että kymmenisen litraa menee vielä sen jälkeen, kun pistooli ensimmäisen kerran laukeaa.
- mittariin
en luottaisi. Täyteen tankkauksen jälkeenkin pitää ajaa lähes 300 km ennen kuin neula liikahtaakaan alaspäin.
- vilu2
vaihda uusi aktiivihiili suodatin se on tukos sen takii sun tankkis on pienentynyt
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774612- 1801877
- 1241580
- 1231110
- 351026
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161021- 78923
- 52876
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78862- 4818