Käyttöohjekirja näyttää -03 3,3l bensatankin tilavuudeksi 76 litraa. Vaikka ajan kuinka tyhjäksi tankin niin en saa sinne silti mahtumaan kuin n. 60 litraa. Onko kenties mittarivirhe vai ovatko jenkit vaan noin varovaisia ettei aine lopu kesken , On aika paljin vaan tuo n.16 litraa.
Voyagerin bensatankin tilavuus ??
5
1385
Vastaukset
- Paljon menovettä
Olen muistaakseni tankannut 79 litraa. Auto on 01 mallia ja ajamalla menin tankille.Ilmoitettu tilavuus on tyypillisesti tankin tilavuus ja muutama litra mahtuu täyttöputkeen. Onkohan sulla tankki lommolla?
- raju-70
Ei ollu lommoilla kun viimeks katselin...muovia vielä näytti olevan.
- Plajon menovettä
Ota varakansiteri mukaan ja aja kunnolla tyhjäksi, niin saat todellisen lukeman. Tankilla saa sitten liruttaa tässä autossa pitkään, jos meinaa täyteen saada. Jotenkin täyttöputki ja/tai ilman poistuminen aiheuttaa sen, että kymmenisen litraa menee vielä sen jälkeen, kun pistooli ensimmäisen kerran laukeaa.
- mittariin
en luottaisi. Täyteen tankkauksen jälkeenkin pitää ajaa lähes 300 km ennen kuin neula liikahtaakaan alaspäin.
- vilu2
vaihda uusi aktiivihiili suodatin se on tukos sen takii sun tankkis on pienentynyt
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815