Ryyppäätkö koko pääsiäisen?

putki poika

Minä ryyppään ja pääsiäisen jälkeen tulee tietenkin "flunssa". :) Jatkan sitten ryyppäämistä sairaslomalla. Tarkoitus ois nollata, ja vetää siis viikon putki!

Korkkaan tässä jo ekat lonkerot duunissa, enää 3 tuntia ja kotiin!

47

489

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • alko alko

Minä aloitan vasta huomenna "Pitkäperjantain".

• ei pysty

Just oon vasta toipumassa edellisestä putkesta ja olo on vielä hutera. On pidettävä taukoa nyt pääsiäisen yli ja ehkä pidempäänkin, muuten poksahtaa joku paikka.

• wretyuhjk

Ei, en suinkaan ryyppää. Itse asiassa en ole ottanut tippaakaan sitten viime vuoden. Ja jos ottaisin, en jaksaisi/haluaisi juopotella monta päivää putkeen, yksi kohtuuilta on aina riittänyt.

• Alastalon Pojat

Tottakai otan! Haluan rentoutua kunnolla ja ryyppään koko pyhäajan.
      Palaan sitten rentoutuneena keskiviikkona töihin, tiistain olen "flunssassa"

• tremolo krapula

Kumma, kun nämä "flunssat" aina iskee juhlapyhien jälkeen... :D

• Maroolofi

En ryyppää. Juuri lopetin kahden viikon ryyppyputken ja nautin tästä ihanasta raittiudesta jo nyt, vaikka vasta 2. päivä kuivilla.

• sdfghfvg

Olishan se pitänyt arvata.

• vino veritas

Eka vinkkupullo juotu, avaan samantien toisen. Nyt maistuu.

• naatitaan

Ei kai sitä ihan koko pääsiäistä. Mutta jos tänään alottais ja kolme päivää vetäis, niin sunnuntain ja maanantain voi sitten korjailla niin, että tiistaina edes jossain määrin edusutuskelposena töihin. Kuukauden ollu tässä ihan muuten vaan ilman naukun naukkua, niin voin kertoo, pojat, että nyt maistuu! Kyllä se vaan sillon tällön ryyppääminen kuuluu hyvään, tasapainoseen, aikuisen miehen elämään!

• liero oot

On ihanaa että voit leuhkia ihan nimettömänä.
      Kanttisi ei kummiskaan kestäisi kertoa töissä totuutta juomisestasi ja sairastelustasi. Loinen olet, toiset tekevät duunejasi ja sinä saat palkan tekemättömistä hommista.

Ole täysit nolla.

• niiiiin hyviä

Kunnon AA:laisen puhetta

• viisas mies

olen kuin kansanedustaja. 10 päivää lomaa, 10 päivää "kipeenä". tulee mukava loma, muitten rahoilla.

• Kylmät kädet

Pitkänä perjantaina pitää olla kondiksessa, joten tyydyn kiirastorstaina vain kymmeneen.

• lammas¤

Aamun ensimmäinen lonkero nautittu, ei ollut oikeastaan edes krapula, koska olin vielä eilisissä huuruissa niin vahvasti. Lammasta uuniin ja sitten aukeaa Baileys pullo :)

• HupiaPullosta

Sama homma, tuossa noin klo 9 heräsin kylläkin melko ruhjovaan kankkuseen, mutta kylmä lonkero käänsi tilanteen kuntoon. Juon koko päivän :)

• ...............

Luojan kiitos en ryyppää. Joskus join, viimeksi olin pääsiäisen humalassa viisi vuotta sitten. Aloitin kiirastorstaina, ehkä jo keskiviikkona tai saattoi olla että olin aloittanut jo maanantaina, en muista, mutta sen muistan kun silloin pitkäperjantaiaamuna käytiin teboilin huoltoasemalta kaljaa ostamassa. Ja muistan millaista oli olla hirveessä humalassa keskellä päivää. Se oli kauheeta. Et tajua mitään ympäristöstäs etkä siitä mitä muut puuhaavat, möllötät vaan aivot narikassa ja möliset omias. Sitten krapulassa mukamas tulee hyvä olo kun alat vetää sitä kaljaa. Ja kyllähän sillä tietysti krapula lähtee, mutta puoliltapäivin oot jo semmosessa sumussa että taas et rekisteröi yhtään mitä ympärillä tapahtuu ja mitä itse touhuat. Ihan sama mitä tapahtuu, sinä olet syvällä sumussa johon vain vaivoin kaikkein kovimmat ärsykkeet kantavat ja siltikään et niistä mitään ymmärrä. Sitten kun et ole vielä syönyt moneen päivään ja humalassa nukkuminen kun ei mitään oikeaa unta ole, et ole nukkunutkaan kunnolla. Niin voi jumaliste mikä on olo! Toivon totisesti että en joudu uudestaan samaan helvettiin. Ja tuo edellä kuvattu kun oli sieltä lievimmästä päästä!

• edrthuyjikl

Joo tuo keskellä päivää "sumussa" olo on aika surrealistista ja surkeaa. Ylipäätään jos ottaa, niin ottaa sitten vain yhtenä iltana ja menee sänkyyn nukkumaan jonkunmoista unta, ja aamulla ei mitään uusia nousuja!

Minä en tosin ole ottanut viime aikoina.

• putki poika

Aamu ja päivä meni miedoilla, nyt korkkasin kirkkaita. Alkometrin mukaan promilleja ei ole kuin 2,7. Joskus oon puhaltanut 4,6 ja olin ihan kunnossa, ei vaikeuksia kävellä. Tuskin kukaan edes huomasi, että olin kännissä... mitä nyt hengitys haisi.

Hyvä fiilis päällä! Juon nyt tokaa päivää ja ainakin 3-5 päivää vielä kippaan.

• Ihmetteleväinen

Jos nyt oletetaan, että täällä kirjoittavat eivät ole pääsiäistrolleja, niin miksi ihmeessä te viitsitte kaataa rahanne ihan suoraan kankkulan kaivoon?

Onko elämänne niin surkeaa, että on helpompaa, kun ei muista, eikä tunne mitään?
      Muuta perustetta tällaisen pitkän viikonlopun tuhlaamiseen kännissä, en itse keksi. Mutta kertokaa, olisi mielenkiintoista kuulla perusteluja. Ehkä sitten ymmärtäisin omaa isäänikin.

• putki poika

3. päivä kännissä. Fiilis on hyvä. Harmillista, että alko ei tänään ole auki. Viinat näemmä on pääseet loppumaan. Tai no, vielä on kaksi 3 litran pahvipakkausta vinkkua. No, niillä ja kaljalla pärjättävä tiistaihin asti.

• kokemusta on ollut

Surkeata on teidän elämä.

Se "flunssa" voi tulla ihan oikeastikin kun ryyppäätte...huhtikuu on kuukausista julmin kun tuolla kouhkaatte paljain päin ulkona...

• 12

Näköjään tälle päivälle (LA 7.4.12) meikälle kulminoituu se varsinainen kunnon pääsiäis-ryyppy.

Nobea tyhjään mahaan.

• Kylmät kädet

Siis minä kirjoitin tuon, sore.

• wsedrfgthyuj
        Kylmät kädet kirjoitti:

Siis minä kirjoitin tuon, sore.

Sen tunnisti kilometrin päähän että se olit sinä, idiootti.

• karhu24-pack

mikä tuo nobelanere-perseenhaju-kylmät kädet on. Tuskin edes juo oikeasti?

• Juoppo lääk au

Oululainen jääkäri :D Olikko Hiukkavaarassa?

• Kylmät kädet

Olin. Täydet 8 kuukautta.

• Pirkko V.

No en todellakaan :D
      Miksi ryyppäisin?

• aak ooh aah

Miksi olet viinapalstalla jos et ryyppää?

Taitaa suu napaa tai sit vedät kuivahuikkaa.

• keikyaaa

8 tölkkiä päivässä on naurettavan vähän alkoholisti-palstalle.Itselle 12-kaljaa on ns jäähdyttelupäivän määrä

• vi t tuilua?

Missä ajassa juot aivosi pilalle?

• SunnySunday

Mukava lukea näitä känni-juttuja. Arvostaa omaa selvää pääsiäistään todella korkealle. Varsinkin sen jälkeen kun pyhät on ohi. On tullut tehtyä kaikkea kaunista näinä päivinä. Sydän lepää.

• alko oy

Viestisi rivien välistä voi havaita, että olet melkoisessa hutikassa.

• putki poika

Äsken soitin työnantajalle, että tää viikko menee saitsulla. Köhin ja yskin puhelimeen. Läpi meni hyvin :)

Eli saan juoda ainakin perjantaihin asti, kaksi päivää sit varaan loiventamiseen.

Hyvä fiilis!

• Justus785

Tein just saman! On niiin perkuleen mukavaa jatkaa vähän hyvin alkanutta putkea, ilmatkin lämpenee.
        Tehdään sitten töitä vaikka ensi viikolla.

• sisseccc

Nyt on oikea meno !"""""!!!!

• putki poika

Ihana humala päällä, jos vielä pari päivää tenuais.

• rtfghjnk

Kunnes koittaakin arki ja alasajo. Olet vajonnut todella alas, alasajosta puheenollen. Nauti viekkareista! Kerro sitten onko vielä hyvä fiilis.

• putki poika

Mikään ei voita tunnetta, kun aamun eka alkoholiannos valuu ihanasti lämmittäen sisuksiin. Tästä se olo taas lähtee nousuun!

• fghjkl

No niin se olis huomenna sitten viimeistään syytä aloittaa se loiventelu, ja maanantaina tärinöissä töihin.. Onko vielä hyvä fiilis. Hah

• putki poika

Nyt kunnon loppukiri ryyppäämisessä. La ja Su menee sitten mukavasti loiventaen. Maanantaina olen täysin voimissa ja hyvässä kunnossa. Mukava viikon ryyppyputki oli, olo on kuin uudestisyntynyt!

• drftgyhujk

Onko loiventaminen onnistunut, vai jäikö putki päälle yhä? Onko fiilis vielä hyvä? Miten on, huomenna töihin vai sittenkin katkolle?

• putki poika

Tänään vielä 6 kaljaa ja illalla pameja. Aamulla olen täydessä iskussa!

• putki poika

Puhalsin äsken Drägerin mittariin, mikä on tarkka, enää 0,9 promillea. Nyt pizza uuniin ja levy pameja nassuun.

Näin helppoa se on, missään vaiheessa ei tullut edes krapulaa! On helpoa kun osaa ja on oikeat välineet ;)

Aamulla olen ajokunnossa ja aloitan pirteänä uuden työviikon :)

• putki poika

No niin, kohta töihin, olo on loistava, ei tietoakaan krapulasta. Nyt olen kuukauden verran raittiina ja sitten uusi viikon putki :)

• Elämä vol.3

Minä hain vielä sairaslomaa viikon, sanoin että ahdistaa olla töissä kun avioero on uhkaamassa, pikkasen heitin valkoisen valheen - tuossahan tuo akka lähti töihin eikä tiedä erosta mitään.

Ryypätään vielä muutama päivä ja lopetetaan sitten ensi viikonloppuna.
      Ostin vielä lauantaina kolme laatikkoa Koffia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      343
      4342
    2. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      142
      2438
    3. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      82
      2056
    4. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      142
      1578
    5. Eikö me voitais

Vaan harrastaa seksiä kun muusta ei tule mitään
      Ikävä
      26
      1117
    6. Hotelli kainuu

Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!
      Kuhmo
      42
      1104
    7. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      28
      1047
    8. Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan

Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein
      Maailman menoa
      140
      999
    9. Mistä kehon osasta

Pidät minussa eniten?
      Ikävä
      77
      989
    10. Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?

Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!
      Luterilaisuus
      337
      931
    Aihe