Siemennestetutkimus

"niiskuneiti"

Heippa! Saimme siemennestetutkimuksen tulokset tänään ja mieltäni jäi askarruttamaan mitä tarkoittaa "värjäyksessä lisäksi varhaismuotoja" ja "morfologiassa runsaasti testikulaarisia esiasteita" ? Sen jo ymmärrisin että on melkeimpä mahottomuus tulla luonnollisesti raskaaksi, kun liikkuvuus oli surkea, lisäksi epämuodostuneita siittiöitä 99%

3

231

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei,

Kiitos kysymyksestä. Huonojen uutisten saaminen ei ole helppoa ja sitä täytyy sulatella ihan rauhassa.

Nuo saamanne siittiöiden lisäkuvaukset, varhaismuodot ja esiasteet viittaavat siihen, että siittiöiden kypsymistapahtuma hedelmöityskykyisiksi siittiöiksi on jostain syystä osalla siittiöistä häiriintynyt. Jos siittiöitä määrällisesti on kuitenkin ollut ihan laskettavissa oleva määrä, niin joukosta kyllä löytyy myös normaaleja.

Teillä on hyvä mahdollisuus saada terve lapsi, mutta todennäköisesti tarvitsette mikrohedelmöityshoidon eli ICSIn.

Lämpimin terveisin
      Anne-Maria / Väestöliiton klinikat

• kämmekkä

Jos siittiöissä on vikaa, meilläkin niin on, niin onko ainoa vaihtoehto silloin ICSI? Vai voisiko muistakin olla apua? Toimisiko inseminaatio näillä siitiöillä? Onko luomuna onnistuminen pois suljettu lähes täysin? Normaalimuotoisia kanssa se 1%, 99% epänormaali pää, eteenpäin liikkuvia 37%, eli liikkuvia on mutta epämuodostuneita. Ja määrällisesti on paljon siittiöitä.

• Hei,
      Koska teillä on vikaa ainoastaan siittiöiden rakenteessa, on täysin mahdollista, että raskaus alkaa lievemmälläkin hoidolla kuten inseminaatiolla. Onnistumisen mahdollisuus on ehkä alentunut, mutta ilman muuta voitte yrittää ensin inseminaatiota ja edetä niin sanotusti tyvestä puuhun. Se mikä hoito valitaan riippuu paljon myös teidän omasta toiveesta. Tärkeintä, että olette saaneet tarvittavan tiedon onnistumisen mahdollisuudesta eri hoitovaihtoehdoilla ja muista hoitoon liittyvistä asioista.

Toivon, että raskaus alkaa pian!

Anne-Maria / Väestöliiton klinikat

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      65
      4180
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      46
      3969
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      36
      3472
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      2883
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      34
      2719
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      14
      2522
    7. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2124
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      12
      1216
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      145
      1157
    10. Mitä ajattelet

Mies minusta tänään?
      Ikävä
      80
      1006
    Aihe