Olitpa ikävän

Anonyymi-ap

Kylmä eilen. Miksi ihmeessä?

57

4616

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Kiire, velvollisuudet ja niistä seurannut väsymys. Ihminen kun olen minäkin.

• Anonyymi00028

Mutta korjaat sen ensi kerralla?

• Anonyymi00040
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Mutta korjaat sen ensi kerralla?

Niin. Huonosti nukuttu yö, pää kolmantena jalkana juosta kolmessa paikassa. Hormonaliset muutokset siihen ynnättynä. Ja luen palstalta kaikkea paikkansapitämätömtä. anteeksi.

• Anonyymi00003

minä en muutn käytä slkoholis tai tupkkaakaan lähes ollenkaan, jossain määein joku nikotiini-purukumi-jutr5u joku josta puekksjuttu poid uudts

• Anonyymi00004

miksi sä puhut näin

• Anonyymi00005

mene pois

• Anonyymi00012
        Anonyymi00004 kirjoitti:

miksi sä puhut näin

Miksi sinä näet vaivaa jokaisesta palstaäijän kommentista- onko joku prosessi menossa? -Tee

• Anonyymi00022
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Miksi sinä näet vaivaa jokaisesta palstaäijän kommentista- onko joku prosessi menossa? -Tee

prosessin nimi ehkä miksi et ikin jää ns

• Anonyymi00006

Hankala heittäytyä kaiken tapahtuneen jälkeen eli kai sitä enimmäkseen suojaa itseään. Tässä on niin kauan leikitty ja itseä sattunut miljoona kertaa.
      Enkä usko, että mikään muuttuu, niin miksi enää edes yrittäisi avata sydäntään.

• Anonyymi00007

Lisäisin vielä, että enhän edes tiedä varmuudella minkälainen olet!

• Anonyymi00009

No jos on diagnoosina F60,1, niin minkäs sille sitten mahtaa. Täytyy vaan hyväksyä se, että et kykene. Ihme on kyllö että olet naimisiin asti päässyt.

• Anonyymi00029
        Anonyymi00009 kirjoitti:

No jos on diagnoosina F60,1, niin minkäs sille sitten mahtaa. Täytyy vaan hyväksyä se, että et kykene. Ihme on kyllö että olet naimisiin asti päässyt.

Ei kiinnosta sun diagnoosit ja sinuna en kertoisi terveystietojasi noin avoimesti edes täällä.

• Anonyymi00041
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Ei kiinnosta sun diagnoosit ja sinuna en kertoisi terveystietojasi noin avoimesti edes täällä.

Täällä joku on väläytellyt vaikka mitä diagnooseja setämiehestä. Luulen että mustaa maalia nyt käytetty vähän liikaa.

• Anonyymi00058
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Kun pitää munat kylmänä ja kinkut kuumana niin sukulaisekin lisääntyyvät jouhevammin.

• Anonyymi00008

Jäi välihousut laittamatta, ihmekös tuo?

• Anonyymi00024

Aijaa, huono homma.

• Anonyymi00011

paljonkohan nyr kone-rieroni näyrrää ulkolämpöä:

miinusta -3.0

• Anonyymi00015

Nyt tekee mieli katsoo itselle verkkiksestä joku high tec laite, joka näyttää kaikki mahdolliset värähtelyt ja miel tutkalla vielä.

• Anonyymi00013

Olen kylmäkiskoinen juu. Onneksi kultamussupuppelilleni olisin oikein ihanana

• Anonyymi00014

Mua on sattumut ainakin tsiljoona kertaa.

• Anonyymi00016

Unohdit lämmittä mua 🫩

• Anonyymi00017

Lmmittäisin kyllä jos saisin mahdolisuuden.

• Anonyymi00018

Koen vaan ystävyyttä yhtä miestä kohtaan. En halua mitään sydänviestejä.

• Anonyymi00019

Eipä oo multa tämmöset viestit.

• Anonyymi00020

😥😥

• Anonyymi00047

Vai niin...

• Anonyymi00021

On talvi, oletkos sattumoisin huomannut?❄️☃️🌌

• Anonyymi00023

Tuiskuttaa oikein kunnolla.

• Anonyymi00025

Lumiukot on kylmiä tavatessa😂🥶

• Anonyymi00057
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Lumiukot on kylmiä tavatessa😂🥶

ja kuumia sulaessaan.

• Anonyymi00026

Petetty olo

• Anonyymi00027

Eipä kiinnostele kirpputorin pöllöt

• Anonyymi00030

Stop whining, bitc*!

• Anonyymi00036

Luuletko liittyväsi tähän palstaäijän aloitukseen vai haluatko vain kokea näin jostain todella hyvästä syystä? T

• Anonyymi00031
      • Anonyymi00042

💫🪐🐬

• Anonyymi00032

jos v<ain puhun mifä puhun.. mikä juttu: jos oikrinjanoissaan avaa jonkin hammaslääkäri-pullon: nam vaaleanpunaista juomaa..

• Anonyymi00033

Tippui saranoiltaan liukuovet.

• Anonyymi00034

Tulin avannosta.

🥶
      🧊👇🏻
      🩳
      🧦🕳️

• Anonyymi00035

Teidän keissi taitaa olla kalsa jo

• Anonyymi00037

Ja vai että Norjasta jo soitellaan

• Anonyymi00039
        Anonyymi00037 kirjoitti:

Ja vai että Norjasta jo soitellaan

Miten liittyy?

• Anonyymi00038

joku sanonta taas vaalenpunainen janojuoma eli siis sellainen hammaslääkäein pueskurtrtelu-jurru

• Anonyymi00055

Tääl on aika paljon puhevammasia

• Anonyymi00043

Alan oppia olemaan joku muu, olemaan kylmä ja tunnoton.

• Anonyymi00044

En ollut minä. Olen täällä enää vain minimaalisen vähän.
      M- nainen

• Anonyymi00045

Annoit itsestäsi niin epätavallisen hyvän kuvan että siinä ihan etääntyi miettimään tunteeko sinua lainkaan.

• Anonyymi00046

Kuka kenelle mä ole ainakaan niin kylmä ollu kenellekkään kuin mitä olin tyttäreni äidille aikoinaan vaikka oli yhteisesti sovittu raskauden keskeytys mulla oli kai tuolloin vie amis kesken kai eli syynä oli olemattomat tulot mu lapsen saantia/hankintaa alkaa ajattelemaan tulojen mukaan ei siihen ole koskaan varaa koskaan ei ole sellaista hetkeä kun olisi vakavaraat tulot ainakaan sellaisella ihmisellä josta vanhemmaksi on raha kun ei takaa hyvää vanhempaa edes

• Anonyymi00048

Hyvin usein kylmissäni.

• Anonyymi00049

Jos lainaan villasukat ja -takin. 🤗

• Anonyymi00050

Ei ollut kerrastoa päällä

• Anonyymi00051

onko lämmitys talossasi kunnossa sitten?

mutta niin peli-ideani, päivän seikkailujuttu: alkaa kun heräät jossain huoneesasa, ja voi tapahtua kaikenlaista.

• Anonyymi00052

Kuka ja mistäpä tuon voit tietää

• Anonyymi00053

Kaivattu kaivattu kaivattu🤬. Koeta nyt ymmärtää, että en ole kaivettu mistään enkä missään tapauksessa kaivattusi kaivattusi kaivittusi🤮🥵😝

• Anonyymi00054

Eilen mä en ollut täällä. Tänään olin ja ihmettelen sairasta menoa. Pentujen touhuja.

• Anonyymi00056

Tänään, toissapäivänä, eilen. Petolliset käärmeet eivät ansaitse ystävällisyyttä.

• Tälläkin palstalla vaikuttaa olevan ihmisiä, joille työllä voisi olla tervehdyttävä vaikutus. Siispä osoitteeseen www.cv-apuri.fi

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      155
      4847
    2. Avopuoliso, mies-/naisystävä vai mikä?

Kävin eilen irl keskustelun, joka jätti minut pohtimaan seuraavaa ... millä nimityksellä kutsua henkilöä, jonka kanssa o
      Ikävä
      252
      4448
    3. Miksi Kuhmolaiset on niin nyrpeä ilmeisiä?

Miksi suurin osa (ei onneksi kaikki) on niin typääntyneen näkösiä elämäänsä? Tuijotetaan toisia pahansuopaisesti ja kat
      Kuhmo
      32
      4315
    4. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      10
      4264
    5. Huvittava ilmiö: Vasemmistolaiset uskoo sokeasti SDP:n parantavan heidän

elämäänsä, jos demarit johtaa seuraavaa hallitusta (Kyse on siis palstan vasemmistolaisista) Totuus on toinen, nimittäi
      Maailman menoa
      193
      3503
    6. Riikka ohoi! Saksa alensi bensaveroa, missä euron bensa?

Perussuomalaisten yksi vaalilupauksista oli euron bensiini suomalaisille autoilijoille. Ei ole näkynyt. Jopa vasemmis
      Maailman menoa
      86
      3190
    7. Tulipalo rivitalossa, tuhoutuu täysin

Kainuun pelastuslaitos sai hieman puolenyön jälkeen maanantaina ilmoituksen rivitalon huoneistossa syttyneestä tulipalos
      Puolanka
      81
      3129
    8. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      9
      3047
    9. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      241
      2833
    10. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      143
      2772
    Aihe