Onko normaalia jos aamulla oksentaa vielä kamaa jota on syönyt edellisenä iltana? Luulisi että on mennyt jo "läpi"?
Ruuansulatuksen nopeus
5
223
Vastaukset
- vaivvane
Ei ole normaalia. Onko sulla diabetes? Gastropareesi aiheuttaa mahan hidasta tyhjentymistä ja se on useinmiten diabeteksen aiheuttama, voi kai tulla muutenkin. Myös jotkut mahataudit voi aiheuttaa ruuan sulamattomuutta.
- Ruuan pilkkovat bak-
teerit puuttuvat ohutsuolesi limakalvoilta:
...................... Tämä Probiootti-bakteerien palautus limakalvoille on täytettävä kolme ehtoa:
A. Bakteerien on oltava juuri nämä kolme tärkeintä bakteeria!
*** 1.(1.)Lactobacillus asidophilus,
*** 2.(2.)Lactobacillus bulgaricus,
*** 3.(7.)Bifidobacterium.
‘
B. Po bakteereita on saatava limakalvoille riittävästi!
*** 1.(1.)L-a – jonka saantisuositus=2 miljardia bakteeria/vrk.
*** 2.(2.)L-b – jonka saantisuositus=2 miljardia bakteeria/vrk.
*** 3.(7.)Bif – jonka saantisuositus=2 miljardia bakteeria/vrk.
‘
C. ***Po bakteereita on saatava limakalvoille jatkuvasti päivittäin! ..............
http://maitohappobakteeri.nettisivu.org/mhb-maitohappoprobiootti-bakteerit-pahkinankuoressa-vaiheittain-lyhyesti/ - vaivvane
Ohutsuolen bakteerit eivät liity mahalaukun hidastuneeseen tyhjenemiseen. Mahalaukussa ei ole minkäänlaista bakteerikantaa, ainut mikä siellä viihtyy on helikobakteeri ja sekään ei aiheuta huomattavaa gastropareesin kaltaista hidastunutta tyhjenemistä.
Vika on siis siellä missä ongelmakin eli mahalaukussa, ei ohutsuolessa, eihän se ruoka ole sinne asti edes ehtinytkään. - Homettako?
Millä ruuansulatusta sais hidastettua?
Mulla on se pikkasen liian nopea, saa useasti päivässä istua paskalla, varsinkin aamulla. - AnonyymiUUSI
Minulla on diabetes ja todettu gastropareesi, olen kärsinyt siitä jo vuosia. Kerran kuukaudessa, 5 päivää oksentelua ja joudun ensiapuun tiputukseen ja samalla saan pahoinvointi lääkettä iv:sti. Sitten pikkuhiljaa auttanut.
Nyt olen LÖYTÄNYT hoidon joka on auttanut.
Laitan illalla vesilasiin pellavan siementä 1 rkl, aamulla juon sen tyhjään vatsaan.
Se on auttanut niin että vatsa toimii joka päivä(ennen 4 päivää) .Ei ole ollut pahoinvointia enää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.834313- 1633532
- 533139
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä1951930- 441756
- 271747
- 231744
- 571694
- 191597
- 181591