Miten sais vanhemmat ostamaan airsoft aseen?

Aloitteleva softaaja

Moro oon 12v poika ja haluisin aloittaa airsoftaamisen mutta vanhemmat ovat sitä vastaan. Ne vaan sanoo että mitä jos kuula osuu silmään mutta oon sanonu että käyttäisin maskia aina mut en oo viel saanu lupaa ja sit ne sanoo et se maksaa paljon ja mä oon sanonu että säästän ne rahat ite ja oon laskenu mitä nyt maksaisi ase,kuulia,maski ym. Noin 90e. Se on paljon halvempaa kuin esim.jääkiekko. Olisko vinkkejä ja apuu!

3

186

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 36€niinISOhinta

Elä osta halpoja romuja,
      proairsoftista saat paketin 30€ joka sisältää
      -särkymätön maski pehmusteet
      -jousiviritteinen pistooli 69m/s montakymmentä eri vaihtoehtoa
      -2000 kpl japanilaisia tarkkuuskuulia
      paketin hinta 30€ postikulut:6€
      ase on tosi kestävä oma kesti 4 vuotta suosittelen m8000 gougar maruin pistoolia

• joppe71

Sain itsekkin alkaa harrastamaan softausta vasta äskettäin. Olin sitä jo viime vuoden kinunnut mutta ei :( Sen jälkeen kysyin että saanko mennä ihan vain kokeilemaan ja ne sano et voin mennä kokeilemaan ja katsotaan sitä sen jälkeen. Kun olin käynyt kokeilemassa Hiihtomaassa ja kerroin, että se oli tosi kivaa ne sanoi että voin ostaa oman aseen mut omilla rahoilla. Joten kannattaa kysyä ensin, että voitko käydä kokeilemassa airsoftausta. Käyn itse Hiihtomaassa peleissä jotka Linnasoft järjestää

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      44
      2176
    2. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      183
      1969
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      116
      1362
    4. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1170
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      96
      972
    6. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      919
    7. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      78
      879
    8. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      45
      857
    9. Ja tääkin vielä...

Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/13479
      Ähtäri
      33
      825
    10. Minkälaisen viestin toivoisit saavasi?

Miehelle.... Helpota vähän.
      Ikävä
      54
      711
    Aihe