Moro oon 12v poika ja haluisin aloittaa airsoftaamisen mutta vanhemmat ovat sitä vastaan. Ne vaan sanoo että mitä jos kuula osuu silmään mutta oon sanonu että käyttäisin maskia aina mut en oo viel saanu lupaa ja sit ne sanoo et se maksaa paljon ja mä oon sanonu että säästän ne rahat ite ja oon laskenu mitä nyt maksaisi ase,kuulia,maski ym. Noin 90e. Se on paljon halvempaa kuin esim.jääkiekko. Olisko vinkkejä ja apuu!
Miten sais vanhemmat ostamaan airsoft aseen?
3
186
Vastaukset
- 36€niinISOhinta
Elä osta halpoja romuja,
proairsoftista saat paketin 30€ joka sisältää
-särkymätön maski pehmusteet
-jousiviritteinen pistooli 69m/s montakymmentä eri vaihtoehtoa
-2000 kpl japanilaisia tarkkuuskuulia
paketin hinta 30€ postikulut:6€
ase on tosi kestävä oma kesti 4 vuotta suosittelen m8000 gougar maruin pistoolia - joppe71
Sain itsekkin alkaa harrastamaan softausta vasta äskettäin. Olin sitä jo viime vuoden kinunnut mutta ei :( Sen jälkeen kysyin että saanko mennä ihan vain kokeilemaan ja ne sano et voin mennä kokeilemaan ja katsotaan sitä sen jälkeen. Kun olin käynyt kokeilemassa Hiihtomaassa ja kerroin, että se oli tosi kivaa ne sanoi että voin ostaa oman aseen mut omilla rahoilla. Joten kannattaa kysyä ensin, että voitko käydä kokeilemassa airsoftausta. Käyn itse Hiihtomaassa peleissä jotka Linnasoft järjestää
näyttäkää vanhemmille
http://kvl-airsoft.net/vanhemmille.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."442176Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1831969- 1161362
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96972
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73919Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78879Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki45857Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933825- 54711