Hei, olen 47-v. , kuusi vuotta sitten eronnut kahden teinin äiti.
Eron jälkeen ei ole ollut minkäänlaista suhdetta joten kovasti jo toivoisin, että sillä rintamalla rupeaisi vilkastumaan asiat.
Näetkö muutosta tähän vai jatkuuko tämä tälläisenä aina vaan?
Asuntoasiat myös hyvin pinnalla joiden takia kaikki ylimääräiset rahat menee niihin maksuihin.
Miten asuntoasiat selviää näetkö uuden asunnon minulla vielä joskus ja paraneeko tämä talous enää milloinkaan?
pikkunäkijälle
3
<50
Vastaukset
- pikkunäkijä
Sinulla on ollut viivytyksiä kumppaninn löytymisen suhteen, olet kuitenkin kypsynyt tänä aikana ja osaat iloita uudesta suhteesta, jonka näen sinulle olevan tulossa. Mies näyttää olevan pienehkössä firmassa johtavassa asemassa, mutta voi hänellä olla jokin muukin vastuullisempi työ.
Sinulle näkyy myös muutto, joten asuntoasiat kyllä järjestyy, kun jaksat vielä hiukan odottaa. Ylimääräistä rahaakin on tulossa, joka auttaa sinua selviytymään paremmin taloudellisissa asioissa.
Älä murehdi, sillä elämänmuutos parempaan on tulossa niin ihmissuhteissa kuin taloudellisissakin asioissa.
Saat lapsistasi pian paljon iloa, sillä olet hyvä äiti, vaikka elämä on eron jälkeen tuntunutkin raskaalta. Olet jaksanut silti tehdä heidän eteensä paljon omista murheistasi huolimatta.- *pajunkissa*
Kiitos paljon vastauksestasi. On hyvä kuulla, ettei toivoa kannata vielä menettää noiden asioiden suhteen ja että alkaisi aurinko paistamaan tähänkin risukasaan vielä joku päivä.
Tuntuu vaan kun joka elämän alueella asiat reistaa enemmän tai vähemmän, että tuo toivo joskus hiipuu.
Tuo että saan lapsista iloa on kiva kuulla. Olen hyvä äiti vaikka itse niin sanonkin mutta se on totta. Olen yrittänyt tehdä heidän eteensä paljon asioita että he tuntisivat olevansa turvassa ja rakastettuja.
Kiitos vielä tuhannesti vastauksestasi ja hyvää pääsiäistä ja kevättä sinulle.
- pikkunäkijä
Kiitos ja Hyvää Pääsiäistä myös sinulle, ja kaikkea hyvää muutenkin! Kyllä kaikki järjestyy parempaan päin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1235173Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303688No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241564- 411560
- 231451
- 141312
Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv301299- 281251