Kouvola/Inkeroinen rautakauppa: Kassaosasto on surku pieni. Myyjät pyörivät siinä kuin muurahaiset mättäässä. Ahdasta ja ankeaa on.
Rautakauppa
10
764
Vastaukset
- ååå (( äää
no juu, muutenkin topiminta siellä oooonnn..!? kouluarvosanalla 1-10 mitattuna siinä puolessa välissä
- Suuntaan
Minä suuntaan ostosmatkani mieluummin Kouvolan Prisman rautakauppaan, vaikka tästä Keltsulta onkin lyhempi matka Inksan rautakauppaan. Olen ollut tyytyväinen tuotevalikoimaan ja palveluun.
- R kelpaa
Kuitenkin Inksan Rautiassa neuvotaan ja palvellaan asiakasta. Ihan toista kuin vaikkapa Robbarissa myyjät eivät tiedä myytävistä tuotteista kuin hinnan.
Pysyis vaan rauta-maatalouskauppa Inksassa, ettei kaikkee tarttis Kouvolasta hakee. - fhhytf
Jos inxan rautia lopettais suuntaisin rautakauppa ostokseni Kotkaan tai Lahteen :b
- Anjalan parooni
Tekisi saakelin hyvää jos pykäisivät siihen robbarin viereen vaikka starkin tai kodinterraan ymym...
Joutuisi inksan k-rauta hieman tarkistamaan kiskurihintojaan!! jos et talopakettia ole ostamassa, tai ole myyjien vanha tuttu, on palvelu alaarvoista,.- Sehän se
Sehän se, kun ei ole kilpailijaa lähistöllä niin hinnat voi pitää pilvissä.
Lainaan tuota kommenttiasi " palvelu ala-arvoista" - tuohon en lausu eriävää mielipidettä. - Sinne suuntaan
tieni,... Inksan Ropparista tulee ostettua tarvikkeita, jos kulloinkin kyseessä oleva tarvike vain löytyy heidän valikoimistaan. ( / Harmi, että valikoima on suppea./ ) Nåin ainakin välttyy saamasta kuvailemaasi palvelua.
- nörtti z
Netti on oiva paikka vertailla hintoja ja netin kautta ostaa tavaraa
- rautia rules
Ai, no mie tiedän myyjät ! Palvelu pelaa ja antavat alennuksiakin pyytämättä ja mie en oo Anjalasta, enkä inksasta en mylsältä yms.
- sulle / mulle
kaikkien asiakkaiden pitäisi tietää myyjät. noin homma pelaisi kuin sinulla, tulisi alennusta pyytämättä ja palvelu olisi ensiluokkaista... näinollen kukaan ei moittisi kehnosta palvelusta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️932099Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1671540YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741319Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2361200- 731170
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan881096Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1511041Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava245984Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.51916Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli88891