Pitäisi tulla täältä Espanjasta rakkkaan Äitini syntymäpäiville!
Vieläkö Wincapitalaisia vainotaan ja pilkataa Suonenjoella?
Pari vuotta sitten ei oikein uskaltanut iltaisin liikkua kylällä,
kun aina oli oli joku kyselessä rahojensa perään.
Kaksi hammasta katkesi, kun siteerasin Eino Leinoa;
" Paha ei ole kenkään ihminen, vaan toinen on tyhmempi
toista:"
Ihmiset eivät usko, että suurimmat rahat lipuivat kuitenkin
Lapuallle ja Varkauteen.
Sisä-Savon kuulumiset
15
179
Vastaukset
- Tunkki
Tamppari Pauli Lapualta markkinoi tehokkaasti WC:tä. Sijoitus 3 tonnia, nostot yli milli ja kaikki piilossa.
- missä piilo
Mihin se piilotti rahat.
Eihän kaveria ole edes haastettu oikeuteen eikä ole epäiltyjen listoilla etes. - Tunkki
missä piilo kirjoitti:
Mihin se piilotti rahat.
Eihän kaveria ole edes haastettu oikeuteen eikä ole epäiltyjen listoilla etes.Rikoshyöty peritään valtiolle, jos sitä ei ole saatu piiloon.
Jo ketjukirjeistä tuttu Pauli tasan tarkaan tiesi mistä on kysymys. - Vastaa ny
Tunkki kirjoitti:
Rikoshyöty peritään valtiolle, jos sitä ei ole saatu piiloon.
Jo ketjukirjeistä tuttu Pauli tasan tarkaan tiesi mistä on kysymys.Vastaa nyt että mihin se piilotti rahat kun kerta asian tiedät
- Muka mas
Vastaa ny kirjoitti:
Vastaa nyt että mihin se piilotti rahat kun kerta asian tiedät
Hävisi kaiken kasinolla ja raveissa.
Ei voida syyttää... - Tunkki
Vastaa ny kirjoitti:
Vastaa nyt että mihin se piilotti rahat kun kerta asian tiedät
Enhän minä voi sitä tietää kuinka Pauli rahat piilotti, kun olen tyhymä tunkki. Kuulustelupöytäkirjojen mukaan Pauli sijoitti 3 tonnia ja nosti ulos yli millin. Mutta tällä hetkellä hän on varaton??? Missä milli ???
- SponzorPaul
Tunkki kirjoitti:
Enhän minä voi sitä tietää kuinka Pauli rahat piilotti, kun olen tyhymä tunkki. Kuulustelupöytäkirjojen mukaan Pauli sijoitti 3 tonnia ja nosti ulos yli millin. Mutta tällä hetkellä hän on varaton??? Missä milli ???
Kyllä ne lasten mersut, asunto-osakkeet sekä Lapualla että Turkin Alanyissa maksaa.......
- kaikki löytyy kyllä.
SponzorPaul kirjoitti:
Kyllä ne lasten mersut, asunto-osakkeet sekä Lapualla että Turkin Alanyissa maksaa.......
--Turkin Alanyissa--
Onko tumputtajalla jotain omaisuutta turkissa vai ? - ....................
kaikki löytyy kyllä. kirjoitti:
--Turkin Alanyissa--
Onko tumputtajalla jotain omaisuutta turkissa vai ?Useammallakin Lapualla/pohjanmaalla tienanneella sponzorilla kyllä....
- Lapualaane..
.................... kirjoitti:
Useammallakin Lapualla/pohjanmaalla tienanneella sponzorilla kyllä....
Näin määkin sen kuulin, koko rappu jostain kerrostalosta
- kaikki menee.
Lapualaane.. kirjoitti:
Näin määkin sen kuulin, koko rappu jostain kerrostalosta
Sittenhän siellä riittää pakkohuutokaupattavaa reilusti.
- 4.kerros, 78 m2
kaikki menee. kirjoitti:
Sittenhän siellä riittää pakkohuutokaupattavaa reilusti.
Sieltähän vois vaikka itse käydä huutamassa edullista lomaosaketta.... nehän on suhteellisen käyttämättömiäkin kun omistajien varat on ollut takavarikossa ja siten eivät ole sinne päässeet kovinkaan usein paikkoja sotkemaan....
- ei jää perintöjä
4.kerros, 78 m2 kirjoitti:
Sieltähän vois vaikka itse käydä huutamassa edullista lomaosaketta.... nehän on suhteellisen käyttämättömiäkin kun omistajien varat on ollut takavarikossa ja siten eivät ole sinne päässeet kovinkaan usein paikkoja sotkemaan....
Ongelmana tulee olemaan se ettei näistä saa pakkohuutokaupalla kuin osan siitä mitä on itse maksanut, eli velkaa tulee jäämään reilusti omaisuuden myynnin jälkeenkin.
- Muistin tarkennus
Suojaosuus kalenterikuukaudessa 1.1.2012 lukien:
Velallinen yksin: 650,70 €
Velallinen
1 elatuksen varassa: 884,40 €
Velallinen
2 elatuksen varassa: 1118,10 €
Velallinen
3 elatuksen varassa: 1351,80 €
lähde: http://www.oikeus.fi/5620.htm - 7777777777777
niin ja onko lahjaverot maksettu???? taidampa kohta ottaa puhelun verottajalle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792392Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1421538- 1331462
- 1581234
- 1091033
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten386965Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683