http://www.saabnet.com/tsn/faq/miles/all.html
Noi on sitten maileja!
Kertauksen vuoksi: 1 maili = 1,609 km
Kyllä Saab kestää
7
184
Vastaukset
- Saabisti*
1,5 miljoonaan kilometriin ei ihan jokaisella automerkillä pääsekään.
- Turbo 2 l
No ei päästä ei, mutta päästäänkö Saabillakaan ilman koneremonttia ?
- EiTurbo9-3.210tkm
Tärkeä tieto varmaan autonostajalle, normit 20 tuhatta vuodessa ajavalle 75 vuoden projekti..
- Saab isältä pojalle
EiTurbo9-3.210tkm kirjoitti:
Tärkeä tieto varmaan autonostajalle, normit 20 tuhatta vuodessa ajavalle 75 vuoden projekti..
Näyttää siltä ettei Saabista pääse yksin ajamalla eroon, loppuu ikä kesken.
- NäinON
Saab isältä pojalle kirjoitti:
Näyttää siltä ettei Saabista pääse yksin ajamalla eroon, loppuu ikä kesken.
Paljonkohan nykyauto (Saab tai jokumuu vastaava) kestäisikään kilsoja jos sillä ajettaisiin joka päivä edestakaisin väliä Hanko-Utsjoki. Aika turkasesti varmaan tulisi itse lavetille kilsoja kunhan kuluvia osia vaihdettaisiin ja tekniikka huollettaisiin ajallaan hyvin.
Mitähän saisi ajomäärässä irti nykyautosta moisessa pitkänmatkantahkoamisessa.. - Vain Saabisti
NäinON kirjoitti:
Paljonkohan nykyauto (Saab tai jokumuu vastaava) kestäisikään kilsoja jos sillä ajettaisiin joka päivä edestakaisin väliä Hanko-Utsjoki. Aika turkasesti varmaan tulisi itse lavetille kilsoja kunhan kuluvia osia vaihdettaisiin ja tekniikka huollettaisiin ajallaan hyvin.
Mitähän saisi ajomäärässä irti nykyautosta moisessa pitkänmatkantahkoamisessa..Toisaalta joskus tekis mieli kokeilla japanilaista tai jopa korealista biiliä, mutta toistaiseksi olen pysyt EU-malleissa. Olen kyllä joskus koemielessä polkaissut japanilaistakin, mutta eihän niistä ole mihinkään noin pitkän päälle.
- Pojanpojalle myös
Saab isältä pojalle kirjoitti:
Näyttää siltä ettei Saabista pääse yksin ajamalla eroon, loppuu ikä kesken.
On se vaan niiin kestävä peli;D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291320
- 1181157
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap99969- 113867
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa279860- 48735
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi19731- 52709
- 28667
- 49619