Kyllä Saab kestää

Eikun ajamaan

7

184

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Saabisti*

      1,5 miljoonaan kilometriin ei ihan jokaisella automerkillä pääsekään.

    • Turbo 2 l

      No ei päästä ei, mutta päästäänkö Saabillakaan ilman koneremonttia ?

      • EiTurbo9-3.210tkm

        Tärkeä tieto varmaan autonostajalle, normit 20 tuhatta vuodessa ajavalle 75 vuoden projekti..


      • Saab isältä pojalle
        EiTurbo9-3.210tkm kirjoitti:

        Tärkeä tieto varmaan autonostajalle, normit 20 tuhatta vuodessa ajavalle 75 vuoden projekti..

        Näyttää siltä ettei Saabista pääse yksin ajamalla eroon, loppuu ikä kesken.


      • NäinON
        Saab isältä pojalle kirjoitti:

        Näyttää siltä ettei Saabista pääse yksin ajamalla eroon, loppuu ikä kesken.

        Paljonkohan nykyauto (Saab tai jokumuu vastaava) kestäisikään kilsoja jos sillä ajettaisiin joka päivä edestakaisin väliä Hanko-Utsjoki. Aika turkasesti varmaan tulisi itse lavetille kilsoja kunhan kuluvia osia vaihdettaisiin ja tekniikka huollettaisiin ajallaan hyvin.

        Mitähän saisi ajomäärässä irti nykyautosta moisessa pitkänmatkantahkoamisessa..


      • Vain Saabisti
        NäinON kirjoitti:

        Paljonkohan nykyauto (Saab tai jokumuu vastaava) kestäisikään kilsoja jos sillä ajettaisiin joka päivä edestakaisin väliä Hanko-Utsjoki. Aika turkasesti varmaan tulisi itse lavetille kilsoja kunhan kuluvia osia vaihdettaisiin ja tekniikka huollettaisiin ajallaan hyvin.

        Mitähän saisi ajomäärässä irti nykyautosta moisessa pitkänmatkantahkoamisessa..

        Toisaalta joskus tekis mieli kokeilla japanilaista tai jopa korealista biiliä, mutta toistaiseksi olen pysyt EU-malleissa. Olen kyllä joskus koemielessä polkaissut japanilaistakin, mutta eihän niistä ole mihinkään noin pitkän päälle.


      • Pojanpojalle myös
        Saab isältä pojalle kirjoitti:

        Näyttää siltä ettei Saabista pääse yksin ajamalla eroon, loppuu ikä kesken.

        On se vaan niiin kestävä peli;D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      129
      1320
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1157
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      99
      969
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      867
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      279
      860
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      735
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      19
      731
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      52
      709
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      28
      667
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      619
    Aihe