Miten saisin luottamusta koiraan puolin jos toisinkin ? Onhan sitä olemassa eräänlaista doogaa eli koira joogaa, mutta mitenkäs joogaat 40kg noutajan kanssa ? Tyyliin : aseta koiran selkäranka omaa rintakehääsi vasten tai nosta koirasi mahasi päälle ja hengitä syvään.....
Kyllähän nuo pienillä sylikoirilla menettelee. Olisiko teillä antaa vinkkejä muihin liikkeisiin, jotka kasvattaisivat luottamusta ? Entä olisiko hyväksi pitää yksi hetki /viikko koiran kanssa kahdestaan. Venyttelyä ,silitteyä, paijailua... Kokemuksia ??
Luottamusta koiraan !?
13
138
Vastaukset
Saanko ostaa patentin tuohon doogaan?Annan sitten provikat,kun homma rupeaa tuottamaan.
Tietääkseni tuollaista ei ole vielä keksitty.Taidan alkaa tästä valmistelut jenkkeihin muuttoa varten...
Suunnittelun ja harjoittelun alan oitis.Tosin mies ehkä haluaisi,että tsekkaan tapaturmavakuutuksen,että on ajan tasalla...
*punnertaa koiraa mahan päälle jo...*- :D
Myöhästyit! Jenkeissä doogataan jo täyttä höyryä koirien kanssa! Oliskohan aloittaja katsonut Victoria Stilwellin shöyn... Siinä vimosimmassa jaksossa doogattiin pikkuisten terrierien kanssa. Tiedä sitten mitä koirat on siitä mieltä, ehkä se voi olla ihan kivaa, kun koipia venytellään yms... :)
:D kirjoitti:
Myöhästyit! Jenkeissä doogataan jo täyttä höyryä koirien kanssa! Oliskohan aloittaja katsonut Victoria Stilwellin shöyn... Siinä vimosimmassa jaksossa doogattiin pikkuisten terrierien kanssa. Tiedä sitten mitä koirat on siitä mieltä, ehkä se voi olla ihan kivaa, kun koipia venytellään yms... :)
No pahus vieköön,sinä pahanilmanlintu.
Olisit nyt antanut edes vähän aikaa unelmoida isoista dollareista ja glamourelämästä...molossi kirjoitti:
No pahus vieköön,sinä pahanilmanlintu.
Olisit nyt antanut edes vähän aikaa unelmoida isoista dollareista ja glamourelämästä...No mutta tuonhan voi nyt lanseerata Suomeen... vaikkei sillä ehkä yhtä paljon rikastu, niin ehkä vähän kuitenkin! Ryhdytö bisneskumppaniksi? Sinä olet koiraguru ja minä melkein valmis meditaatiogur... öh ohjaaja. :P
- canis.familiaris
putkiaivoinen_kissa kirjoitti:
No mutta tuonhan voi nyt lanseerata Suomeen... vaikkei sillä ehkä yhtä paljon rikastu, niin ehkä vähän kuitenkin! Ryhdytö bisneskumppaniksi? Sinä olet koiraguru ja minä melkein valmis meditaatiogur... öh ohjaaja. :P
ryhdytö vaan!
putkiaivoinen_kissa kirjoitti:
No mutta tuonhan voi nyt lanseerata Suomeen... vaikkei sillä ehkä yhtä paljon rikastu, niin ehkä vähän kuitenkin! Ryhdytö bisneskumppaniksi? Sinä olet koiraguru ja minä melkein valmis meditaatiogur... öh ohjaaja. :P
Onkos putkis ihan oikea meditaatiogur...,eiku ohjaaja?
No sittenhän voitais pistää oikein kunnon keskus pystyyn.
Putkis hoitaa omistajat ensin levollisiksi ja minä sitten jatkan siitä koirien kanssa :D
Ja sitten tietty puolin ja toisin saa itekkin guruttelua,jos pinnaa kiristää (tosin muista syistä kuin koiriin liittyen):D
- canis.familiaris
En tiedä mitä sanoa.
- putkiaivoinen kissa
Me sitten doogataankin joka päivä koiran kanssa....hengitys pakostakin syvenee, kun iso rontti makaa vatsan päällä.
Myös koirankävelytysmeditoimme päivittäin. Odottakaa vain kirjaa "Zen ja koirankävelyttämisen taito"... :O- canis.familiaris
me sitten dokataan..brassin kanssa...brassi vettä ja minä kahvia. Kotiuduttiin asken....lähdetään kohta kävelemään vitonen ja sen jälkeen meditoidaan.
- putkiaivoinen kissa
canis.familiaris kirjoitti:
me sitten dokataan..brassin kanssa...brassi vettä ja minä kahvia. Kotiuduttiin asken....lähdetään kohta kävelemään vitonen ja sen jälkeen meditoidaan.
Mitä mitä? Brassin? Ovatko koirat suvuttomasti lisääntyneet?
- JepJep
Hyvä C !
- aislakainen
Aihe ei kyllä toteutunut-.-
ja kyllä, katsoin doogaamisen ohjelmasta, mutta olin katsellut videoita jo YouTubesta !:) - canis.familiaris
"Miten saisin luottamusta koiraan puolin jos toisinkin"...viettämällä aikaa ja tarjoamalla rodunomaista tekemistä. Täytä koiran päivittäiset tarpeet...tee niistä rutiini.
"doogaamalla" ja vastaavilla väisellään asioita ja tehdään niistä tarpeettomia, monimutkaisia, ja se tärkein jää saavuttamatta = koira ja sen tarpeet..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455080Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1131604Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481269Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella101209- 131133
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171017Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76979Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v3905Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah57789Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27763