Vastaus on onneksi olemassa!
http://www.tv7.fi/vod/player/?program=9741
Ohjelma on no. 50:
http://www.tv7.fi/vod/series/?series=314
Tämä avaus poistetaan pian pidä kiirettä ja kopio linkit!
Saako abortin anteeksi?
41
533
Vastaukset
- puupappi
vl:t johtajat ovat itse tehneet omasta päästään 11. käskyn:
"älä kuulu muihin kristillisiin piireihin, kuin van Vanhoillislestadiolaisuuteen."
Eipä löydy Raamatusta.- Saara-äiti
Amen
- puupappi
Saara-äiti kirjoitti:
Amen
Raamattu linkki
http://www.finbible.fi/head/raam1_uusi.htm
Ulkomaan uskoa:
http://www.tv7.fi/vod/series/?series=71 - puupappi
puupappi kirjoitti:
Raamattu linkki
http://www.finbible.fi/head/raam1_uusi.htm
Ulkomaan uskoa:
http://www.tv7.fi/vod/series/?series=71Tie on valmis! : Saako abortin anteeksi?
Asko Tynjälä puhuu lohduttavia sanoja niille, jotka ovat tehneet peruuttamattomia päätöksiä.
http://www.tv7.fi/vod/player/?program=9741
pehmopappa ,23.4.2012 00:280 SULJE
Café Raamattu : Abortti - meidän kaikkien ongelma
Vieraana kansanedustaja, KD puolueen istuva sisäministeri puheenjohtaja ja lääkäri, Päivi Räsänen.
http://www.tv7.fi/vod/player/?program=10503
http://www.tv7.fi/vod/series/?series=314
syytön sai elää
Yliluonnollista : Vieraana Andre Ashby
Raiskauksesta syntynyt mies laulaa niin, että ihmiset paranevat sitä kuunnellessaan.
http://www.tv7.fi/vod/player/?program=9758
"Yliluonnollista : Vieraana Bobby Conner
Abortilta ihmeellisesti pelastunut mies on nähnyt näkyjä lapsesta lähtien.
Amerikkalainen saarnaaja Bobby Conner näkee näkyjä ja hänellä on parantamisen armolahja. Hän on muun muassa rukoillut lapsen puolesta, jolta puuttui puolet kasvoista."
http://www.tv7.fi/vod/player/?program=7924
http://www.tv7.fi/vod/series/?series
Suomalainen mies kävi taivaassa ja näki, miten abortti lapset taivaassa olivat enkelin hoidossa ja saivat opetusta.
http://www.youtube.com/watch?v=50JaBCFgluk
- vastaus.
En linkkiä katso, mutta vastaan: saa anteeksi kunhan katuu ja pyytää. Epäuskoiselle ihmiselle annetaan kaikki anteeksi, jos tahtoo vain nöyrtyä. Ei osia tai joitain syntejä, vaan koko syntitaakka.
- puupappi
www.tv7.fi/ohjelma-arkisto/tie on valmis/ no 50.... on luotettava sivusto, mistä et takuulla saa mitään viirusta.
Joidenkin usko on niin "pyhää" ja he ovat niin ylpeitä... ja/tai ne tietää jo kaiken jopa paremmin kuin Jumala etteivät he väärässä helvetinpelossa uskalla katsoa mitään, missä ei ole vl-saaranmiehen peukalonkuvaa?
Väärä pelko ei kuulu uskovan elämään Raamatun mukaan. Paavali uskalsi tutustua jopa Kreikan kansanrunouteen, eikä menettänyt uskoaan, vaan sen kautta hän avasi ihmisten sydämet evankeliumin julistukselle. (mutta vl:lla ei ole mitään hätää hukkuvista sieluista, ei kerrota Jeesukseta toreilla?)
Ap. t. 17
"16 Mutta Paavalin odottaessa heitä Ateenassa hänen henkensä hänessä kiivastui, kun hän näki, että kaupunki oli täynnä epäjumalankuvia.
17 Niin hän keskusteli synagoogassa juutalaisten ja jumalaapelkääväisten kanssa ja torilla joka päivä niiden kanssa, joita hän siellä tapasi.
18 Ja muutamat epikurolaiset ja stoalaiset filosofit väittelivät hänen kanssansa; ja toiset sanoivat: "Mitähän tuo lavertelija oikein tahtoo sanoa?" Toiset taas sanoivat: "Näkyy olevan vieraiden jumalien julistaja", koska hän julisti heille evankeliumia Jeesuksesta ja ylösnousemuksesta.
19 Ja he ottivat hänet ja veivät Areiopagille ja sanoivat: "Voimmeko saada tietää, mikä se uusi oppi on, jota sinä ilmoitat?
20 Sillä outoja asioita sinä tuot meidän korvaimme kuulla. Me siis tahdomme tietää, mitä ne oikein ovat."
21 Sillä ateenalaisilla ja siellä oleskelevilla muukalaisilla ei kenelläkään ollut aikaa muuhun kuin uutta puhumaan ja uutta kuulemaan.
22 Niin Paavali astui keskelle Areiopagia ja sanoi: "Ateenan miehet, minä näen kaikesta, että te suuresti kunnioitatte jumalia.
23 Sillä kävellessäni ympäri ja katsellessani teidän pyhiä paikkojanne minä löysin myös alttarin, johon oli kirjoitettu: 'Tuntemattomalle jumalalle'. Mitä te siis tuntemattanne palvelette, sen minä teille ilmoitan.
24 Jumala, joka on tehnyt maailman ja kaikki, mitä siinä on, hän, joka on taivaan ja maan Herra, ei asu käsillä tehdyissä temppeleissä,
25 eikä häntä voida ihmisten käsillä palvella, ikäänkuin hän jotakin tarvitsisi, hän, joka itse antaa kaikille elämän ja hengen ja kaiken.
26 Ja hän on tehnyt koko ihmissuvun yhdestä ainoasta asumaan kaikkea maanpiiriä ja on säätänyt heille määrätyt ajat ja heidän asumisensa rajat,
27 että he etsisivät Jumalaa, jos ehkä voisivat hapuilemalla hänet löytää-hänet, joka kuitenkaan ei ole kaukana yhdestäkään meistä;
28 sillä hänessä me elämme ja liikumme ja olemme, niinkuin myös muutamat TEIDÄN RUNOILIOISTANNE ovat sanoneet: 'Sillä me olemme myös hänen sukuansa'.
29 Koska me siis olemme Jumalan sukua, emme saa luulla, että jumaluus on samankaltainen kuin kulta tai hopea tai kivi, sellainen kuin inhimillisen taiteen ja ajatuksen kuvailema.
30 Noita tietämättömyyden aikoja Jumala on kärsinyt, mutta nyt hän tekee tiettäväksi, että kaikkien ihmisten kaikkialla on tehtävä parannus.
31 Sillä hän on säätänyt päivän, jona hän on tuomitseva maanpiirin vanhurskaudessa sen miehen kautta, jonka hän siihen on määrännyt; ja hän on antanut kaikille siitä vakuuden, herättämällä hänet kuolleista."
32 Kuullessaan kuolleitten ylösnousemuksesta toiset ivasivat, toiset taas sanoivat: "Me tahdomme kuulla sinulta tästä vielä toistekin"."
140 vuotta ja paholaisen eksytystä ja jäljellä on herätysliike.mikä on vain sisäänpäin lämmennyt sääntöviidakko-joukko ihmisiä eristyksissä, missä ihminen on kuin sätkynukke ilman Jumalan voimaa ja rakkautta. - vielä kerran
puupappi kirjoitti:
www.tv7.fi/ohjelma-arkisto/tie on valmis/ no 50.... on luotettava sivusto, mistä et takuulla saa mitään viirusta.
Joidenkin usko on niin "pyhää" ja he ovat niin ylpeitä... ja/tai ne tietää jo kaiken jopa paremmin kuin Jumala etteivät he väärässä helvetinpelossa uskalla katsoa mitään, missä ei ole vl-saaranmiehen peukalonkuvaa?
Väärä pelko ei kuulu uskovan elämään Raamatun mukaan. Paavali uskalsi tutustua jopa Kreikan kansanrunouteen, eikä menettänyt uskoaan, vaan sen kautta hän avasi ihmisten sydämet evankeliumin julistukselle. (mutta vl:lla ei ole mitään hätää hukkuvista sieluista, ei kerrota Jeesukseta toreilla?)
Ap. t. 17
"16 Mutta Paavalin odottaessa heitä Ateenassa hänen henkensä hänessä kiivastui, kun hän näki, että kaupunki oli täynnä epäjumalankuvia.
17 Niin hän keskusteli synagoogassa juutalaisten ja jumalaapelkääväisten kanssa ja torilla joka päivä niiden kanssa, joita hän siellä tapasi.
18 Ja muutamat epikurolaiset ja stoalaiset filosofit väittelivät hänen kanssansa; ja toiset sanoivat: "Mitähän tuo lavertelija oikein tahtoo sanoa?" Toiset taas sanoivat: "Näkyy olevan vieraiden jumalien julistaja", koska hän julisti heille evankeliumia Jeesuksesta ja ylösnousemuksesta.
19 Ja he ottivat hänet ja veivät Areiopagille ja sanoivat: "Voimmeko saada tietää, mikä se uusi oppi on, jota sinä ilmoitat?
20 Sillä outoja asioita sinä tuot meidän korvaimme kuulla. Me siis tahdomme tietää, mitä ne oikein ovat."
21 Sillä ateenalaisilla ja siellä oleskelevilla muukalaisilla ei kenelläkään ollut aikaa muuhun kuin uutta puhumaan ja uutta kuulemaan.
22 Niin Paavali astui keskelle Areiopagia ja sanoi: "Ateenan miehet, minä näen kaikesta, että te suuresti kunnioitatte jumalia.
23 Sillä kävellessäni ympäri ja katsellessani teidän pyhiä paikkojanne minä löysin myös alttarin, johon oli kirjoitettu: 'Tuntemattomalle jumalalle'. Mitä te siis tuntemattanne palvelette, sen minä teille ilmoitan.
24 Jumala, joka on tehnyt maailman ja kaikki, mitä siinä on, hän, joka on taivaan ja maan Herra, ei asu käsillä tehdyissä temppeleissä,
25 eikä häntä voida ihmisten käsillä palvella, ikäänkuin hän jotakin tarvitsisi, hän, joka itse antaa kaikille elämän ja hengen ja kaiken.
26 Ja hän on tehnyt koko ihmissuvun yhdestä ainoasta asumaan kaikkea maanpiiriä ja on säätänyt heille määrätyt ajat ja heidän asumisensa rajat,
27 että he etsisivät Jumalaa, jos ehkä voisivat hapuilemalla hänet löytää-hänet, joka kuitenkaan ei ole kaukana yhdestäkään meistä;
28 sillä hänessä me elämme ja liikumme ja olemme, niinkuin myös muutamat TEIDÄN RUNOILIOISTANNE ovat sanoneet: 'Sillä me olemme myös hänen sukuansa'.
29 Koska me siis olemme Jumalan sukua, emme saa luulla, että jumaluus on samankaltainen kuin kulta tai hopea tai kivi, sellainen kuin inhimillisen taiteen ja ajatuksen kuvailema.
30 Noita tietämättömyyden aikoja Jumala on kärsinyt, mutta nyt hän tekee tiettäväksi, että kaikkien ihmisten kaikkialla on tehtävä parannus.
31 Sillä hän on säätänyt päivän, jona hän on tuomitseva maanpiirin vanhurskaudessa sen miehen kautta, jonka hän siihen on määrännyt; ja hän on antanut kaikille siitä vakuuden, herättämällä hänet kuolleista."
32 Kuullessaan kuolleitten ylösnousemuksesta toiset ivasivat, toiset taas sanoivat: "Me tahdomme kuulla sinulta tästä vielä toistekin"."
140 vuotta ja paholaisen eksytystä ja jäljellä on herätysliike.mikä on vain sisäänpäin lämmennyt sääntöviidakko-joukko ihmisiä eristyksissä, missä ihminen on kuin sätkynukke ilman Jumalan voimaa ja rakkautta.Älä sano väärää todistusta lähimmäisestäsi! Muista käskyt!
"(mutta vl:lla ei ole mitään hätää hukkuvista sieluista, ei kerrota Jeesukseta toreilla?) "
Kuka pappi se Titanicilla alkoi julistaa hukkuville Jumalan sanaa ja evankeliumia ja synneistä päästää? Se oli vl-pappi. Muista papeista ei ole juttua tullut. Tuo jos mikä kertoo siitä, että huoli muidenkin hukkuvista sieluista on.
Sanon kerran vielä: Älä sano väärää todistusta lähimmäisestä! - puupappi
vielä kerran kirjoitti:
Älä sano väärää todistusta lähimmäisestäsi! Muista käskyt!
"(mutta vl:lla ei ole mitään hätää hukkuvista sieluista, ei kerrota Jeesukseta toreilla?) "
Kuka pappi se Titanicilla alkoi julistaa hukkuville Jumalan sanaa ja evankeliumia ja synneistä päästää? Se oli vl-pappi. Muista papeista ei ole juttua tullut. Tuo jos mikä kertoo siitä, että huoli muidenkin hukkuvista sieluista on.
Sanon kerran vielä: Älä sano väärää todistusta lähimmäisestä!Minulle ei koskaan vl-ihminen ole tullut kertomaan Jeesuksesta tai kysymään sieluni tilaa.
Muttta nyton suorastaan sukuhupaisaa, kun melkein suututaan kun nostaa kissan pöydälle. Onhan ihminen mestari selittämään itselleen ja jopa muuttelemaan mitä evankeliointi tarkoittaa, mutta Raamatun mukaan ette ainakaan toimi, sillä silloin Suomi olisi hetkessä taivas.
Joillekin se voi ilmeisesti tarkoittaa, että osallistuu suviseuroihin tai muuta vastaavaa sisäpiirin toimintaa?
Oikeastaan oikea evankeliointi ei onnistukaan ilman oikeaa evankeliumia, eikä ilman Pyhän Hengen voimaa.
Aika kaukana olette, Raamatun sanasta:
Ap.t. 2
" Ja kun helluntaipäivä oli tullut, olivat he kaikki yhdessä koolla.
2 Ja tuli yhtäkkiä humaus taivaasta, niinkuin olisi käynyt väkevä tuulispää, ja täytti koko huoneen, jossa he istuivat.
3 Ja he näkivät ikäänkuin tulisia kieliä, jotka jakaantuivat ja asettuivat heidän itsekunkin päälle.
4 Ja he tulivat kaikki Pyhällä Hengellä täytetyiksi ja alkoivat puhua muilla kielillä, sen mukaan mitä Henki heille puhuttavaksi antoi.
5 Ja Jerusalemissa asui juutalaisia, jumalaapelkääväisiä miehiä, kaikkinaisista kansoista, mitä taivaan alla on.
6 Ja kun tämä ääni kuului, niin kokoontui paljon kansaa; ja he tulivat ymmälle, sillä kukin kuuli heidän puhuvan hänen omaa kieltänsä.
7 Ja he hämmästyivät ja ihmettelivät sanoen: "Katso, eivätkö nämä kaikki, jotka puhuvat, ole galilealaisia?
8 Kuinka me sitten kuulemme kukin sen maan kieltä, jossa olemme syntyneet?
9 Me parttilaiset ja meedialaiset ja eelamilaiset ja me, jotka asumme Mesopotamiassa, Juudeassa ja Kappadokiassa, Pontossa ja Aasiassa,
10 Frygiassa ja Pamfyliassa, Egyptissä ja Kyrenen puoleisen Liibyan alueilla, ja täällä oleskelevat roomalaiset, juutalaiset ja käännynnäiset,
11 kreetalaiset ja arabialaiset, me kuulemme kukin heidän puhuvan omalla kielellämme Jumalan suuria tekoja."
12 Ja he olivat kaikki hämmästyksissään eivätkä tienneet, mitä ajatella, ja sanoivat toinen toisellensa: "Mitä tämä mahtaakaan olla?"
13 Mutta toiset pilkkasivat heitä ja sanoivat: "He ovat täynnä makeata viiniä".
14 Niin Pietari astui esiin niiden yhdentoista kanssa, korotti äänensä ja puhui heille: "Miehet, juutalaiset ja kaikki Jerusalemissa asuvaiset, olkoon tämä teille tiettävä, ja ottakaa minun sanani korviinne.
15 Eivät nämä ole juovuksissa, niinkuin te luulette; sillä nyt on vasta kolmas hetki päivästä.
16 Vaan tämä on se, mikä on sanottu profeetta Jooelin kautta:
17 'Ja on tapahtuva viimeisinä päivinä, sanoo Jumala, että minä vuodatan Henkeni kaiken lihan päälle, ja teidän poikanne ja tyttärenne ennustavat, ja nuorukaisenne näkyjä näkevät, ja vanhuksenne unia uneksuvat.
18 Ja myös palvelijaini ja palvelijattarieni päälle minä niinä päivinä vuodatan Henkeni, ja he ennustavat.
19 Ja minä annan näkyä ihmeitä ylhäällä taivaalla ja merkkejä alhaalla maan päällä, verta ja tulta ja savupatsaita.
20 Aurinko muuttuu pimeydeksi ja kuu vereksi, ennenkuin Herran päivä tulee, se suuri ja julkinen.
21 Ja on tapahtuva, että jokainen, joka huutaa avuksi Herran nimeä, pelastuu.'
22 Te Israelin miehet, kuulkaa nämä sanat: Jeesuksen, Nasaretilaisen, sen miehen, josta Jumala todisti teille voimallisilla teoilla ja ihmeillä ja merkeillä, joita Jumala hänen kauttansa teki teidän keskellänne, niinkuin te itse tiedätte,
23 hänet, joka teille luovutettiin, Jumalan ennaltamäärätyn päätöksen ja edeltätietämyksen mukaan, te laista tietämättömien miesten kätten kautta naulitsitte ristille ja tapoitte.
24 Hänet Jumala herätti ja päästi kuoleman kivuista, niinkuin ei ollutkaan mahdollista, että kuolema olisi voinut hänet pitää.
25 Sillä Daavid sanoo hänestä: 'Minä näen alati edessäni Herran, sillä hän on minun oikealla puolellani, etten horjahtaisi.
26 Sentähden minun sydämeni iloitsee ja kieleni riemuitsee, ja myös minun ruumiini on lepäävä toivossa;
27 sillä sinä et hylkää minun sieluani tuonelaan etkä salli Pyhäsi nähdä katoavaisuutta.
28 Sinä teet minulle tiettäviksi elämän tiet, sinä täytät minut ilolla kasvojesi edessä.'" - tiennäyttäjäkö
puupappi kirjoitti:
Minulle ei koskaan vl-ihminen ole tullut kertomaan Jeesuksesta tai kysymään sieluni tilaa.
Muttta nyton suorastaan sukuhupaisaa, kun melkein suututaan kun nostaa kissan pöydälle. Onhan ihminen mestari selittämään itselleen ja jopa muuttelemaan mitä evankeliointi tarkoittaa, mutta Raamatun mukaan ette ainakaan toimi, sillä silloin Suomi olisi hetkessä taivas.
Joillekin se voi ilmeisesti tarkoittaa, että osallistuu suviseuroihin tai muuta vastaavaa sisäpiirin toimintaa?
Oikeastaan oikea evankeliointi ei onnistukaan ilman oikeaa evankeliumia, eikä ilman Pyhän Hengen voimaa.
Aika kaukana olette, Raamatun sanasta:
Ap.t. 2
" Ja kun helluntaipäivä oli tullut, olivat he kaikki yhdessä koolla.
2 Ja tuli yhtäkkiä humaus taivaasta, niinkuin olisi käynyt väkevä tuulispää, ja täytti koko huoneen, jossa he istuivat.
3 Ja he näkivät ikäänkuin tulisia kieliä, jotka jakaantuivat ja asettuivat heidän itsekunkin päälle.
4 Ja he tulivat kaikki Pyhällä Hengellä täytetyiksi ja alkoivat puhua muilla kielillä, sen mukaan mitä Henki heille puhuttavaksi antoi.
5 Ja Jerusalemissa asui juutalaisia, jumalaapelkääväisiä miehiä, kaikkinaisista kansoista, mitä taivaan alla on.
6 Ja kun tämä ääni kuului, niin kokoontui paljon kansaa; ja he tulivat ymmälle, sillä kukin kuuli heidän puhuvan hänen omaa kieltänsä.
7 Ja he hämmästyivät ja ihmettelivät sanoen: "Katso, eivätkö nämä kaikki, jotka puhuvat, ole galilealaisia?
8 Kuinka me sitten kuulemme kukin sen maan kieltä, jossa olemme syntyneet?
9 Me parttilaiset ja meedialaiset ja eelamilaiset ja me, jotka asumme Mesopotamiassa, Juudeassa ja Kappadokiassa, Pontossa ja Aasiassa,
10 Frygiassa ja Pamfyliassa, Egyptissä ja Kyrenen puoleisen Liibyan alueilla, ja täällä oleskelevat roomalaiset, juutalaiset ja käännynnäiset,
11 kreetalaiset ja arabialaiset, me kuulemme kukin heidän puhuvan omalla kielellämme Jumalan suuria tekoja."
12 Ja he olivat kaikki hämmästyksissään eivätkä tienneet, mitä ajatella, ja sanoivat toinen toisellensa: "Mitä tämä mahtaakaan olla?"
13 Mutta toiset pilkkasivat heitä ja sanoivat: "He ovat täynnä makeata viiniä".
14 Niin Pietari astui esiin niiden yhdentoista kanssa, korotti äänensä ja puhui heille: "Miehet, juutalaiset ja kaikki Jerusalemissa asuvaiset, olkoon tämä teille tiettävä, ja ottakaa minun sanani korviinne.
15 Eivät nämä ole juovuksissa, niinkuin te luulette; sillä nyt on vasta kolmas hetki päivästä.
16 Vaan tämä on se, mikä on sanottu profeetta Jooelin kautta:
17 'Ja on tapahtuva viimeisinä päivinä, sanoo Jumala, että minä vuodatan Henkeni kaiken lihan päälle, ja teidän poikanne ja tyttärenne ennustavat, ja nuorukaisenne näkyjä näkevät, ja vanhuksenne unia uneksuvat.
18 Ja myös palvelijaini ja palvelijattarieni päälle minä niinä päivinä vuodatan Henkeni, ja he ennustavat.
19 Ja minä annan näkyä ihmeitä ylhäällä taivaalla ja merkkejä alhaalla maan päällä, verta ja tulta ja savupatsaita.
20 Aurinko muuttuu pimeydeksi ja kuu vereksi, ennenkuin Herran päivä tulee, se suuri ja julkinen.
21 Ja on tapahtuva, että jokainen, joka huutaa avuksi Herran nimeä, pelastuu.'
22 Te Israelin miehet, kuulkaa nämä sanat: Jeesuksen, Nasaretilaisen, sen miehen, josta Jumala todisti teille voimallisilla teoilla ja ihmeillä ja merkeillä, joita Jumala hänen kauttansa teki teidän keskellänne, niinkuin te itse tiedätte,
23 hänet, joka teille luovutettiin, Jumalan ennaltamäärätyn päätöksen ja edeltätietämyksen mukaan, te laista tietämättömien miesten kätten kautta naulitsitte ristille ja tapoitte.
24 Hänet Jumala herätti ja päästi kuoleman kivuista, niinkuin ei ollutkaan mahdollista, että kuolema olisi voinut hänet pitää.
25 Sillä Daavid sanoo hänestä: 'Minä näen alati edessäni Herran, sillä hän on minun oikealla puolellani, etten horjahtaisi.
26 Sentähden minun sydämeni iloitsee ja kieleni riemuitsee, ja myös minun ruumiini on lepäävä toivossa;
27 sillä sinä et hylkää minun sieluani tuonelaan etkä salli Pyhäsi nähdä katoavaisuutta.
28 Sinä teet minulle tiettäviksi elämän tiet, sinä täytät minut ilolla kasvojesi edessä.'"Onko sulla mitään omaa käsitystä hyvästä ja pahasta.
Tämähän on toistoa.
Kannattaisi hommata se televisiokin sieltä tulee uutisia joissa näytetään teidän uskovaisten teot. Sinä teet minulle elämän tiet. Pedifiliaako se Jumala teille opettaa. Hyi hitto: Ajattele mitä kirjoitat. - puupappi
tiennäyttäjäkö kirjoitti:
Onko sulla mitään omaa käsitystä hyvästä ja pahasta.
Tämähän on toistoa.
Kannattaisi hommata se televisiokin sieltä tulee uutisia joissa näytetään teidän uskovaisten teot. Sinä teet minulle elämän tiet. Pedifiliaako se Jumala teille opettaa. Hyi hitto: Ajattele mitä kirjoitat.Miksi muuten muutat aihetta.
Vl:ten "täydellinen oppi" ei kestä Raamatun sanan edessä, tavallisesti aletaan haukkua kirjoittajaa kun pitäisi tunnustaa totuus.
Mutta kun ihminen on niin kiinni omassa vl-lahkossa pitää suuttua, eikä muut ihmiset (vääräoppiset) saisi edes Raamatulla arvostella. Huomaan, ettei sinun eväillä kannata kadulle lähteä evakelioimaan, ja pidät Paavalia suurena hölmönä kun meni sellaista tekemään. Tässähän vl-oppi näyttää aivan väärältä, jos joku Raamatun avaa! - etsivä-xx
tiennäyttäjäkö kirjoitti:
Onko sulla mitään omaa käsitystä hyvästä ja pahasta.
Tämähän on toistoa.
Kannattaisi hommata se televisiokin sieltä tulee uutisia joissa näytetään teidän uskovaisten teot. Sinä teet minulle elämän tiet. Pedifiliaako se Jumala teille opettaa. Hyi hitto: Ajattele mitä kirjoitat.Puupappi on helluntailaisen opin markkinointikeikalla jälleen kerran. Aimmin on mm linkki
Raimo Rahnastoon
puupappi
20.3.2011 11:32
0
Sulje
Väärä käännös!
Ilm. 20:14
"Ja Kuolema ja Tuonela heitettiin tuliseen järveen. Tämä on toinen kuolema, tulinen järvi."
Tuonela on eri paikka kuin ********. Tuonela oli paikka odotustila, niille, joille ei pelastus tässä ajassa kelvannut, seillä ei ollut hyvä olla. Paikka oli ainakin käytössä vanhanliiton aikana.
http://www.saarnatuoli.net/saarnat/Rahnasto, Raimo/Rahnasto Raimo - Iankaikkisuus.mp3 - puupappi
etsivä-xx kirjoitti:
Puupappi on helluntailaisen opin markkinointikeikalla jälleen kerran. Aimmin on mm linkki
Raimo Rahnastoon
puupappi
20.3.2011 11:32
0
Sulje
Väärä käännös!
Ilm. 20:14
"Ja Kuolema ja Tuonela heitettiin tuliseen järveen. Tämä on toinen kuolema, tulinen järvi."
Tuonela on eri paikka kuin ********. Tuonela oli paikka odotustila, niille, joille ei pelastus tässä ajassa kelvannut, seillä ei ollut hyvä olla. Paikka oli ainakin käytössä vanhanliiton aikana.
http://www.saarnatuoli.net/saarnat/Rahnasto, Raimo/Rahnasto Raimo - Iankaikkisuus.mp3Kiitos avusta laajahaku on hyvä paikka etsiä sitä mihin minä uskon. Minä en häpeä evankeliumia. Tosin vl:ten epäraamatulliset opit saa kyytiä kauttani, mutta se on vain suurta Rakkautta teitä kohtaan.
Huomaan, että tällä palstalla toiset rakastaa ja toiset vihaa minua, mutta eipä tuo kovin paljon minua haittaa. Toisaalta on hienoa, että jaksoit vastata minulle, pappillinen virkani, ehkä pelottaa monia keskustemasta kanssani.
Montako sinä olet voittanut Jeesukselle? On mielenkiintoista kerran Taivaan portilla nähdä montako ex- tai nykyistä vl:sta on minua siellä vastassa?!!
http://www.youtube.com/watch?v=b0YTqjL4Xb8&feature=relmfu
http://www.youtube.com/watch?v=8DvHaYGlQd0&feature=relmfu
Olenko jotakin helluntailaisuuteen pakottanut? Eikö seurakunnan saa valita jokainen Raamatun mukaan aivan vapaasti! Eihän Raamatussa ole kuin yksi oppi pelastukseen ja kasteeseen? Olen aina valmis näyttämään terveesti oppini Raamatusta. Tosin huomaan, että vl:ten omat erikoisopit perustuu yhteen VT:n epämääräiseen kohtaan, mitä ei Jeesus tai UT enää vahvistanut. Tosin heillä on UT:sta myös yhden epämääräisen jakeen oppeja, vaikka muut kohdat olisivat sitä vastaan, ei niistä välitetä. Raamatun tulkintaoppia tuntemattomattomille kaikki menee täydestä, ja eräät vl:t ovat oikein ilosia, että heidän opi olisi Raamatussakin, mutta se onkin petosta ja jälki ja hedelmä on aina rumaa. - puupappi pieni
puupappi kirjoitti:
Kiitos avusta laajahaku on hyvä paikka etsiä sitä mihin minä uskon. Minä en häpeä evankeliumia. Tosin vl:ten epäraamatulliset opit saa kyytiä kauttani, mutta se on vain suurta Rakkautta teitä kohtaan.
Huomaan, että tällä palstalla toiset rakastaa ja toiset vihaa minua, mutta eipä tuo kovin paljon minua haittaa. Toisaalta on hienoa, että jaksoit vastata minulle, pappillinen virkani, ehkä pelottaa monia keskustemasta kanssani.
Montako sinä olet voittanut Jeesukselle? On mielenkiintoista kerran Taivaan portilla nähdä montako ex- tai nykyistä vl:sta on minua siellä vastassa?!!
http://www.youtube.com/watch?v=b0YTqjL4Xb8&feature=relmfu
Olenko jotakin helluntailaisuuteen pakottanut? Eikö seurakunnan saa valita jokainen Raamatun mukaan aivan vapaasti! Eihän Raamatussa ole kuin yksi oppi pelastukseen ja kasteeseen? Olen aina valmis näyttämään terveesti oppini Raamatusta. Tosin huomaan, että vl:ten omat erikoisopit perustuu yhteen VT:n epämääräiseen kohtaan, mitä ei Jeesus tai UT enää vahvistanut. Tosin heillä on UT:sta myös yhden epämääräisen jakeen oppeja, vaikka muut kohdat olisivat sitä vastaan, ei niistä välitetä. Raamatun tulkintaoppia tuntemattomattomille kaikki menee täydestä, ja eräät vl:t ovat oikein ilosia, että heidän opi olisi Raamatussakin, mutta se onkin petosta ja jälki ja hedelmä on aina rumaa.850 kertaa hakukoneessa!
http://keskustelu.suomi24.fi/search/s24search/sort_name:"puupappi"?sort=created&perpage=25&term_keywords=
Kaikki mitä olen kirjoittanut voi ja pitääkin arvostella Raamatun pohjalta. Olen valmis tekemään parannuksen jokaisesta opista, minkä joku näyttää terveesti Raamatusta vääräksi, mutta samaa asennetta odotan muitakin.
http://www.saarnatuoli.net/saarnat/Viksten, Mauri/Galatalaiskirje/Galatalaiskirje - 26 - Kylvon ja Niiton Laki.mp3 - Ugandan rukous?
puupappi pieni kirjoitti:
850 kertaa hakukoneessa!
http://keskustelu.suomi24.fi/search/s24search/sort_name:"puupappi"?sort=created&perpage=25&term_keywords=
Kaikki mitä olen kirjoittanut voi ja pitääkin arvostella Raamatun pohjalta. Olen valmis tekemään parannuksen jokaisesta opista, minkä joku näyttää terveesti Raamatusta vääräksi, mutta samaa asennetta odotan muitakin.
http://www.saarnatuoli.net/saarnat/Viksten, Mauri/Galatalaiskirje/Galatalaiskirje - 26 - Kylvon ja Niiton Laki.mp3Mies parani MS-taudista!!!
http://www.tv7.fi/vod/player/?program=19958 - 403-s
Ugandan rukous? kirjoitti:
Mies parani MS-taudista!!!
http://www.tv7.fi/vod/player/?program=19958 - puupappi
puupappi kirjoitti:
Miksi muuten muutat aihetta.
Vl:ten "täydellinen oppi" ei kestä Raamatun sanan edessä, tavallisesti aletaan haukkua kirjoittajaa kun pitäisi tunnustaa totuus.
Mutta kun ihminen on niin kiinni omassa vl-lahkossa pitää suuttua, eikä muut ihmiset (vääräoppiset) saisi edes Raamatulla arvostella. Huomaan, ettei sinun eväillä kannata kadulle lähteä evakelioimaan, ja pidät Paavalia suurena hölmönä kun meni sellaista tekemään. Tässähän vl-oppi näyttää aivan väärältä, jos joku Raamatun avaa!Tämä kirja johtaa selville vesille!!
http://www.finbible.fi/UT/Matteus/Raamattu.htm
http://www.saarnatuoli.net/saarnat/Viksten, Mauri/Yksittaisia/Mauri Viksten - Evankeliumin Kaste 17.2.1980.mp3
- Pöllöpellejä
Entäs jos oman isän lapsi tai peräti käynyt niin hieno tuuri että alan saarnaaja on ollut asialla. Miten tälläisiä ihmisiä on: mistä näitä aivottomia pellejä sikiää??
- EVP-SuoraRivi
Varmasti saa kun saa paljon muutakin vakavempaa!
"SRK ampui rivit suoriksi..."- puupappi
Jollakin voi olla juuri tämä asia, se mikä painaa ja paholainen syyttää, ettei sitä voi saada anteeksi, siksi pitää asiaa käsitellä.
http://www.tv7.fi/vod/player/?program=5217
http://www.tv7.fi/vod/player/?program=10503 - etsivä-xx
puupappi kirjoitti:
Jollakin voi olla juuri tämä asia, se mikä painaa ja paholainen syyttää, ettei sitä voi saada anteeksi, siksi pitää asiaa käsitellä.
http://www.tv7.fi/vod/player/?program=5217
http://www.tv7.fi/vod/player/?program=10503Kuinka monta helluntailaisten äänittettä olet ajatellut tälle päivälle postata. Nimittäin jos lähdetään uskonnollisten järjestöjen linkkine postaamislinjalle niitähän sitten riittä kaikkille mutta ei varmaankaan ole takoitus että niitä yhden illan aikana yksi ihminen postaa 5 kappaletta, jos oikein laskin.
Ei taida olla edes palstan sääntöjen mukaistakaan. - puupappi
etsivä-xx kirjoitti:
Kuinka monta helluntailaisten äänittettä olet ajatellut tälle päivälle postata. Nimittäin jos lähdetään uskonnollisten järjestöjen linkkine postaamislinjalle niitähän sitten riittä kaikkille mutta ei varmaankaan ole takoitus että niitä yhden illan aikana yksi ihminen postaa 5 kappaletta, jos oikein laskin.
Ei taida olla edes palstan sääntöjen mukaistakaan.Vl-pelko on kaamea tauti, aina nähdään pahaa muissa, mutta ei itsessä eikä omassa joukossa. Tuo Asko Tynjälä on muuten vapaakirkon saarnaaja, en ole ja Päivi Räsänen ev.lut.kirkon jäsen en suinkaan ole minkään seurakunnan mainostaja.
Voi sitä pettymystä, kun vl:lle tulee, kun huomaa., että Jumala ei olekaan niin vl-opissa opetetun ahdasmielinen Taivaan portilla, vaan Jeesuksen veren armoon luottavat käyvät hemiporteista sisälle, että soi!
Niin kuin tämä Baptistisaarnaaja sai kokea:
http://www.youtube.com/watch?v=b0YTqjL4Xb8&feature=
mutta ei helluntailaisuus haittaa yhtään Taivaaseen pääsyssä, jos ihmisellä on elävä usko Jeesukseen.
http://www.youtube.com/watch?v=50JaBCFgluk - puupappi
puupappi kirjoitti:
Vl-pelko on kaamea tauti, aina nähdään pahaa muissa, mutta ei itsessä eikä omassa joukossa. Tuo Asko Tynjälä on muuten vapaakirkon saarnaaja, en ole ja Päivi Räsänen ev.lut.kirkon jäsen en suinkaan ole minkään seurakunnan mainostaja.
Voi sitä pettymystä, kun vl:lle tulee, kun huomaa., että Jumala ei olekaan niin vl-opissa opetetun ahdasmielinen Taivaan portilla, vaan Jeesuksen veren armoon luottavat käyvät hemiporteista sisälle, että soi!
mutta ei helluntailaisuus haittaa yhtään Taivaaseen pääsyssä, jos ihmisellä on elävä usko Jeesukseen.
http://www.youtube.com/watch?v=50JaBCFglukJeesuksen seuraaminen pitää johtaa todelliseen vapauteen... muuten opetus on vinoutunutta... jopa väärää.
http://www.saarnatuoli.net/saarnat/Viksten, Mauri/Galatalaiskirje/Galatalaiskirje - 15 - Vapaus Kristuksessa.mp3 - Matti Juntunen äänes
puupappi kirjoitti:
Vl-pelko on kaamea tauti, aina nähdään pahaa muissa, mutta ei itsessä eikä omassa joukossa. Tuo Asko Tynjälä on muuten vapaakirkon saarnaaja, en ole ja Päivi Räsänen ev.lut.kirkon jäsen en suinkaan ole minkään seurakunnan mainostaja.
http://www.youtube.com/watch?v=50JaBCFgluk
- puupääpappi
Olet aika osuvan nime ottanut itsellesi lisää siihen keskelle viel pää.
Siis mitä kaksi hihhulia keskustelee kolmannen tekosista.
Te olette lapsenraiskaajat toisten ihmisten kiusaajat niitä paholaisia.
Tarvitseeko Jumala oikeasti tuollaisia edustajia itselleen.
Hoidata pääsi piakkoin ja ala lukemaan lakia joka on kirjoitettu myös teille hihhuleille.- puupappi
Etpä ole oikein perillä kuka tällä on vierailija kuka omia!
Eihän tuosta voi välittää, niin voihan sitä luulotella, että kaikki on väärässä ja väärällä asialla.Varmasti niitäkin on, olihan Jeesuksen yksi opetuslapsi Juudas Iskariot varas ja kavaltajakin jonkin aikaa se onnistui, mutta huonosti hänelle lopulta kävi. Ei siis kannata luuula, ettei Jumalaa kerran petettäisiin, että on ajan haaskuuta syytellä tai antaa tuomioita ilman todisteita kenelle sattuu. Muitetaan, että pääjoukko opetuslapsista seurasi Jeesusta Taivaaseen asti.
"tarvitseeko Jumala oikeasti tuollaisia edustajia itselleen?"
Tämä on hyvä kysymys! Ei tietenkään tarvi, mutta Jumala on Rakkaus ja rakkaudesta ja armosta HÄN ottaa omikseen tälläisia vajavaisia matkamiehiä ja naisia ja kärsii heidän heikkouksiaan ja auttaa eteenpäin. Hallelujah!
http://www.youtube.com/watch?v=nBxOkruKpqI&ob=av2n
Hepr. 11:16
"mutta nyt he pyrkivät parempaan, se on taivaalliseen. Sentähden Jumala ei heitä häpeä, vaan sallii kutsua itseään heidän Jumalaksensa; sillä hän on valmistanut heille kaupungin."
1. Kor. 1:16-31
"16 Kastoinhan tosin Stefanaankin perhekunnan; sitten en tiedä, olenko ketään muuta kastanut.
17 Sillä Kristus ei lähettänyt minua kastamaan, vaan evankeliumia julistamaan-ei puheen viisaudella, ettei Kristuksen risti menisi mitättömäksi.
18 Sillä sana rististä on hullutus niille, jotka kadotukseen joutuvat, mutta meille, jotka pelastumme, se on Jumalan voima.
19 Onhan kirjoitettu: "Minä hävitän viisasten viisauden, ja ymmärtäväisten ymmärryksen minä teen mitättömäksi".
20 Missä ovat viisaat? Missä kirjanoppineet? Missä tämän maailman älyniekat? Eikö Jumala ole tehnyt maailman viisautta hullutukseksi?
21 Sillä kun, Jumalan viisaudesta, maailma ei oppinut viisauden avulla tuntemaan Jumalaa, niin Jumala näki hyväksi saarnauttamansa hullutuksen kautta pelastaa ne, jotka uskovat,
22 koskapa juutalaiset vaativat tunnustekoja ja kreikkalaiset etsivät viisautta,
23 me taas saarnaamme ristiinnaulittua Kristusta, joka on juutalaisille pahennus ja pakanoille hullutus,
24 mutta joka niille, jotka ovat kutsutut, olkootpa juutalaisia tai kreikkalaisia, on Kristus, Jumalan voima ja Jumalan viisaus.
25 Sillä Jumalan hulluus on viisaampi kuin ihmiset, ja Jumalan heikkous on väkevämpi kuin ihmiset.
26 Sillä katsokaa, veljet, omaa kutsumistanne: ei ole monta inhimillisesti viisasta, ei monta mahtavaa, ei monta jalosukuista,
27 vaan sen, mikä on hulluutta maailmalle, sen Jumala valitsi saattaaksensa viisaat häpeään, ja sen, mikä on heikkoa maailmassa, sen Jumala valitsi saattaaksensa sen, mikä väkevää on, häpeään,
28 ja sen, mikä maailmassa on halpasukuista ja halveksittua, sen Jumala valitsi, sen, joka ei mitään ole, tehdäksensä mitättömäksi sen, joka jotakin on,
29 ettei mikään liha voisi kerskata Jumalan edessä.
30 Mutta hänestä on teidän olemisenne Kristuksessa Jeesuksessa, joka on tullut meille viisaudeksi Jumalalta ja vanhurskaudeksi ja pyhitykseksi ja lunastukseksi,
31 että kävisi, niinkuin kirjoitettu on: "Joka kerskaa, sen kerskauksena olkoon Herra"." - pisara Jeesuksen
puupappi kirjoitti:
Etpä ole oikein perillä kuka tällä on vierailija kuka omia!
Eihän tuosta voi välittää, niin voihan sitä luulotella, että kaikki on väärässä ja väärällä asialla.Varmasti niitäkin on, olihan Jeesuksen yksi opetuslapsi Juudas Iskariot varas ja kavaltajakin jonkin aikaa se onnistui, mutta huonosti hänelle lopulta kävi. Ei siis kannata luuula, ettei Jumalaa kerran petettäisiin, että on ajan haaskuuta syytellä tai antaa tuomioita ilman todisteita kenelle sattuu. Muitetaan, että pääjoukko opetuslapsista seurasi Jeesusta Taivaaseen asti.
"tarvitseeko Jumala oikeasti tuollaisia edustajia itselleen?"
Tämä on hyvä kysymys! Ei tietenkään tarvi, mutta Jumala on Rakkaus ja rakkaudesta ja armosta HÄN ottaa omikseen tälläisia vajavaisia matkamiehiä ja naisia ja kärsii heidän heikkouksiaan ja auttaa eteenpäin. Hallelujah!
http://www.youtube.com/watch?v=nBxOkruKpqI&ob=av2n
Hepr. 11:16
"mutta nyt he pyrkivät parempaan, se on taivaalliseen. Sentähden Jumala ei heitä häpeä, vaan sallii kutsua itseään heidän Jumalaksensa; sillä hän on valmistanut heille kaupungin."
1. Kor. 1:16-31
"16 Kastoinhan tosin Stefanaankin perhekunnan; sitten en tiedä, olenko ketään muuta kastanut.
17 Sillä Kristus ei lähettänyt minua kastamaan, vaan evankeliumia julistamaan-ei puheen viisaudella, ettei Kristuksen risti menisi mitättömäksi.
18 Sillä sana rististä on hullutus niille, jotka kadotukseen joutuvat, mutta meille, jotka pelastumme, se on Jumalan voima.
19 Onhan kirjoitettu: "Minä hävitän viisasten viisauden, ja ymmärtäväisten ymmärryksen minä teen mitättömäksi".
20 Missä ovat viisaat? Missä kirjanoppineet? Missä tämän maailman älyniekat? Eikö Jumala ole tehnyt maailman viisautta hullutukseksi?
21 Sillä kun, Jumalan viisaudesta, maailma ei oppinut viisauden avulla tuntemaan Jumalaa, niin Jumala näki hyväksi saarnauttamansa hullutuksen kautta pelastaa ne, jotka uskovat,
22 koskapa juutalaiset vaativat tunnustekoja ja kreikkalaiset etsivät viisautta,
23 me taas saarnaamme ristiinnaulittua Kristusta, joka on juutalaisille pahennus ja pakanoille hullutus,
24 mutta joka niille, jotka ovat kutsutut, olkootpa juutalaisia tai kreikkalaisia, on Kristus, Jumalan voima ja Jumalan viisaus.
25 Sillä Jumalan hulluus on viisaampi kuin ihmiset, ja Jumalan heikkous on väkevämpi kuin ihmiset.
26 Sillä katsokaa, veljet, omaa kutsumistanne: ei ole monta inhimillisesti viisasta, ei monta mahtavaa, ei monta jalosukuista,
27 vaan sen, mikä on hulluutta maailmalle, sen Jumala valitsi saattaaksensa viisaat häpeään, ja sen, mikä on heikkoa maailmassa, sen Jumala valitsi saattaaksensa sen, mikä väkevää on, häpeään,
28 ja sen, mikä maailmassa on halpasukuista ja halveksittua, sen Jumala valitsi, sen, joka ei mitään ole, tehdäksensä mitättömäksi sen, joka jotakin on,
29 ettei mikään liha voisi kerskata Jumalan edessä.
30 Mutta hänestä on teidän olemisenne Kristuksessa Jeesuksessa, joka on tullut meille viisaudeksi Jumalalta ja vanhurskaudeksi ja pyhitykseksi ja lunastukseksi,
31 että kävisi, niinkuin kirjoitettu on: "Joka kerskaa, sen kerskauksena olkoon Herra"."Jumalan armoa tähän päivään.
http://www.youtube.com/watch?v=AlaRb4Q7KpQ&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=MswYWlLwCLk - puupappi pieni
pisara Jeesuksen kirjoitti:
Jumalan armoa tähän päivään.
http://www.youtube.com/watch?v=AlaRb4Q7KpQ&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=MswYWlLwCLkTässä laulun aihetta.
http://www.youtube.com/watch?v=tDx6I3Hox9E&feature=related
- Nuorempia riittää!
Eivätkö vl-laspenraiskaaja-isän lopeta yleensä raiskaamisensa ennen tyttären sukukypsyyttä, joten näitä aborttiongelmia ei vl-jumalan valtakunnassa ole?
- puupappi
Muistetaan, että vt:t ovat ev.lut.kirkon jäseniä, jotka täyttävät Suomessa vankilat ja viikonloppuisin poliisiputkat. Ihminen ei muutu Jumalan lapseksi vauvakasteessa tai "hyvässä seurassa", vaan ihmisen tulisi tehdä oikea parannus ymmärtävässä iässä ja silloin ihminen uudestisyntyy Jumalan lapseksi ja alkaa uskossa seuraata Jeesusta totuuden tiellä. (Joh. 1:12-13, 3:1-36, 14:1-6, Ap. t. 17:24-30, 2. Kor. 5:17 - 6:2, Ef. 2:1-10 jne.)
Kun on mahdollista, että kirkon jäsenyyteen pääsee uskosta osattomat ja jopa ateistit, niin eikö silloin ole väärin puhua seurakunnasta tai herätysliikkeestä?
http://www.youtube.com/watch?v=WHDspThU5-I - puupappi
Ilmeisesti vl:n epäraamatullinen seurakunnanjäsenyyteen sidottu pelastusoppi ja väärä syntien anteeksijulistus-käytäntö ovat pääsyyt ongelmiin sekä kun usko suuntautuu vain kulissin pitämiseen ja muutaman käskyn täyttämiseen.
Kynnystä ala-arvoisiin tekoihin alentaa epäraamatullinen vl-opin vaimojen tekeminen pakkosynnytyskoneiksi on omiaan rapauttamaan avioliiton normaalin avioelämän ja parisuhteen.
tässä on osuva saarna:
http://www.saarnatuoli.net/saarnat/Viksten, Mauri/Yksittaisia/Mauri Viksten - Evankeliumin Kaste 17.2.1980.mp3
- nii ikkää
Ei tietenkää saa. Kun äijä vetelee paljaalla ja muija ei ennää jaksa ja tekkee aportin, niin sitte se muija kituupi tulijärvessä ikkuisuuven ja äijä vaan vetelee paljaalla etelleen jonku toisen kanssa. Näin sannoopi herra herra, että se onpi luonnon järjestys ja oikeen.
- puupappi
Eipä vain tuolla vl-jäsenyydellä taivaan ovi aukea kenellekään, Jumala suhde pitää olla kunnossa henkiökohtaisella tasolla.
http://www.tv7.fi/vod/player/?program=10202
Ei ole Raamatussa kohtaa, mikä kieltäisi ehkäisyn tai yksin elämisen. Paavali puhui itsensä hillisemisestä ja tulevasta tuomiosta jopa maaherralle...
Ap. t. 24:25
"Mutta kun Paavali puhui vanhurskaudesta ja itsensähillitsemisestä ja tulevasta tuomiosta, peljästyi Feeliks ja sanoi: "Mene tällä haavaa pois, mutta kun minulle sopii, kutsutan sinut taas"."
http://www.tv7.fi/vod/player/?program=10503
Itseään ihminen saa kerran syyttää, jos on rikkonut Jumalaa vastaan ja hyljännyt parannuksen, uudestisyntymisen sekä Jeesus tien. Joh. 1:14
- Saako kissan kuohinn
Kissa ja koiran kuohinta syntiä.
Niin kuin vl naisen. - Saa, jos on vl 12
Jos on 12 tai yli, saa anteeksi,
Monet vl miehet käyttävät nuorempia omia tyttöjä hyväksi tietäen,
että kuutautiset munasolut eivät ole irronneet vielä
lapsesta. Laukaista voi lapsen sisälle, niin kuin vl miehet
usein tekee.
Anteeksi saa, kun nostaa käden pystyyn,
Saahan sen saarnassakin, saarnamies sanoo AINA että
kaikki syntisi on anteeeksi ilman sitä pyytämättäkin, myös lapsi insestit.
Niin kuin totta valitettavasti on.- puupappi
Raamattu varoittaa irstaasta armosta, missä syntejä julistellaan mielivaltaisesti anteeksi, jopa ilman parannusta ja uudestisyntyminen puuttuu.
Juud. 1:4
"Sillä teidän keskuuteenne on pujahtanut eräitä ihmisiä, joiden jo aikoja sitten on kirjoitettu tulevan tähän tuomioon, jumalattomia, jotka kääntävät meidän Jumalamme armon irstaudeksi ja kieltävät meidän ainoan valtiaamme ja Herramme, Jeesuksen Kristuksen."
Koko syntien jatkuva julkinen anteeksijulistaminen on UT:n vastainen asia. Uskova elää armon alla ja Jeesuksen veren puhdistuksessa, eikä ole pelastuksessa ole riippuvainen ihmisistä.
Ap. t. 20:21
"vaan olen todistanut sekä juutalaisille että kreikkalaisille parannusta kääntymyksessä Jumalan puoleen ja uskoa meidän Herraamme Jeesukseen Kristukseen."
Ap. t. 26:18
"avaamaan heidän silmänsä, että he kääntyisivät pimeydestä valkeuteen ja saatanan vallasta Jumalan tykö ja saisivat uskomalla minuun (Jeesukseen) synnit anteeksi ja perintöosan pyhitettyjen joukossa.'"
mutta kun on väärin opetettu uskon kohde ja koko uskon elämä, niin eikä tunneta Raamattua, niin sama meno jatkuu.
Mutta oikeassa uskossa on selkeä Raamatun sävel:
http://www.tv7.fi/vod/player/?program=19958 - Tytärkunhan on kelpo
puupappi kirjoitti:
Raamattu varoittaa irstaasta armosta, missä syntejä julistellaan mielivaltaisesti anteeksi, jopa ilman parannusta ja uudestisyntyminen puuttuu.
"Sillä teidän keskuuteenne on pujahtanut eräitä ihmisiä, joiden jo aikoja sitten on kirjoitettu tulevan tähän tuomioon, jumalattomia, jotka kääntävät meidän Jumalamme armon irstaudeksi ja kieltävät meidän ainoan valtiaamme ja Herramme, Jeesuksen Kristuksen."
Koko syntien jatkuva julkinen anteeksijulistaminen on UT:n vastainen asia. Uskova elää armon alla ja Jeesuksen veren puhdistuksessa, eikä ole pelastuksessa ole riippuvainen ihmisistä.
"vaan olen todistanut sekä juutalaisille että kreikkalaisille parannusta kääntymyksessä Jumalan puoleen ja uskoa meidän Herraamme Jeesukseen Kristukseen."
"avaamaan heidän silmänsä, että he kääntyisivät pimeydestä valkeuteen ja saatanan vallasta Jumalan tykö ja saisivat uskomalla minuun (Jeesukseen) synnit anteeksi ja perintöosan pyhitettyjen joukossa.'"
mutta kun on väärin opetettu uskon kohde ja koko uskon elämä, niin eikä tunneta Raamattua, niin sama meno jatkuu.
http://www.tv7.fi/vod/player/?program=19958Kyllä se tyttö vl perheesää käy, tyttö,
kuin tyttö naimiskelpoinen, panodraamaa, insesti.
Onhan tuo nähty. Ja kuultu, Julkisuus tuo lisävalaistusta, kuin MEDIA. - evankeliumi OK
puupappi kirjoitti:
http://www.tv7.fi/vod/player/?program=19958http://www.saarnatuoli.net/saarnat/Viksten, Mauri/Yksittaisia/Mauri Viksten - Evankeliumin Kaste 17.2.1980.mp3
- 29
280 on avannut tämä avauksen?
http://www.saarnatuoli.net/saarnat/Viksten, Mauri/Galatalaiskirje/Galatalaiskirje - 05 - Laki ja Armo.mp3 - puupappi
319 Hallelujaah!
http://www.youtube.com/watch?v=tDx6I3Hox9E&feature=related - up
up
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 14811017
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1485403Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p414215Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1323622Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352674Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191916Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1011588Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3601586Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?751445Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311396