Sekunnin välein vilkkuvat mainokset - miten pois!

Auttakaa, kiitos

Läppäriin alkoi nyt eilen aivan yhtäkkiä tulvia nettisivuilla ollessani vilkkuvia ja välkkyviä, alati vaihtuvia mainoksia tiheään tahtiin, sekunnin välähdyksillä ja niitä ei saa eikä ehdi mistään ruksista poistaakkaan (ei ole rukseja) ja ne peittävät myös osittain aina allaolevan nettisivun jommasta kummasta reunasta siinä vilkkuessaan. TTähän asti on ollut vain mainoksia jotka saa kyllä siinä olevasta ruksista myös pois näkyvistä ja ruudulta. Ihan migreeni on jo tullut kun ne välkkyvät kiivasta tahtia. Millä ihmeellä nämä saa pois ja mistä nämä on tulleet ei tällaisia ollut ennen? Onko joku ladattava vakoiluohjelma jolla puhdistaa?

2

770

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Softexx
    • Suodata sisältöä...

Klikkaa hiiren oikealla napilla nettisivun taustaa (ei siis vilkkuvaa mainosta tai linkkiä tms) ja valitse valikosta "Suodata sisältöä...". Klikkaa vilkkuvaa mainosta ja sen päälle tulee punainen viiva. Klikkaa ylhäältä "Valmis" ja vilkkuva mainos on kadonnut.

Näin siis Opera-selaimessa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      73
      883
    2. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      748
    3. 43
      631
    4. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      36
      623
    5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      47
      613
    6. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      30
      601
    7. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      40
      595
    8. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      50
      560
    9. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      34
      557
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      37
      496
    Aihe