Kaikkeako saa tehdä, mitä laki ei erikseen kiellä?
Saako vauvoja myydä, vaikka rikoslaki ei sellaista asiaa tunne?
Saako Wallin asua liki ilmaiseksi vuokra-asunnossa Helsingin keskustassa _asemaansa_hyväksi_käyttäen?
Saako Wallin ostaa ja myydä asuntoja tehden voittoja mielin määrin _asemaansa_hyväksi_käyttäen?
Laillista ja laillista
50
99
Vastaukset
- klöh
Lasten myynnistä.
Lapset 6 ja 8v. kysyivt aikoinaan että möisittekö heidät jos saisitte miljoona mk.
Me vastasimme että vaikka kaksi tai enemmän niin ei myytäis .
Katsoivat tosiaan ja tuumasivat olettepa hölmöjä. Voisit lopettaa jo näiden hölmöjen jankutusaloitusten tekemisen.
Tiedät varsin hyvin että jos tarvetta on, oikeusjärjestelmämme puuttuu asiaan.
Oikeusjärjestelmämme toimii lainsäädännön puitteissa ja ne lait säädät sinä, Eduskunnan kautta, sikäli kun muistat äänestää.
Jos äänesi ei riitä, niin voi,voi, se on vain sitten kestettävä tätä Demokratiaa ja toisten puolueiden ylivaltaa.
H.- ap.
Sinä olet sairas. Teeppä sinä taas aloitus, missä huudat itseäsi...
- ????
ap. kirjoitti:
Sinä olet sairas. Teeppä sinä taas aloitus, missä huudat itseäsi...
Hunksiko asuu Albertinkadun vieraskodissa?
- sehh
???? kirjoitti:
Hunksiko asuu Albertinkadun vieraskodissa?
Voi raukkaa. Siellä on työläs könytä parvelle tutimaan.
- ohoh ?
sehh kirjoitti:
Voi raukkaa. Siellä on työläs könytä parvelle tutimaan.
Joku siis tuntee hyvin vieraskoditkin ?
- RosaLiiin
Joskus siltä tuntuu,
nainen mustassa pitkässä samettihameessa käveli kassan ohi kädessään ketsuppipullo,
kun kassa tinkasi rahaa, todisti asiakas,
ettei maksa koska tässä pulölossa ei lue,
että tämä tuote pitää maksaa kassalla.
että sillai...
sellainen on suomen laki nykyään.
Kansanedustajat ajavat vain omia etujaan ja nynnyilevät,
pakoilevat milloin minkin sääädöksen taakse,
ei voi, ei voi, voi, voi
Kun suomen eduskunta ei pysty lakeja säätämään, ne säädetään kaduilla ja kievareissa, ruohonjuuritasolla, sitten on myöhäistä valittaa ja syytellä edellisiä istuvia, ei voi kun sanoa, voi ei, voi ei, voi, voi- demeter
Noin se menee (aloittaja, Rosaliin). Ei taida paljon auttaa vaikka valtakunnan pääuutislehti (HS) kirjoitti pääkirjoituksessaan: "Taloudessa kaivataan moraalin kirkastusta" ja totesi vielä: "Kun mikään laki tai säännös ei ole tiellä, tiellä ei ole mitään".
Ahneus on hyve ja kotiinpäin vetäminen on pelkästään fiksua nykykäytännön valossa... Voi aikoja, voi tapoja. demeter kirjoitti:
Noin se menee (aloittaja, Rosaliin). Ei taida paljon auttaa vaikka valtakunnan pääuutislehti (HS) kirjoitti pääkirjoituksessaan: "Taloudessa kaivataan moraalin kirkastusta" ja totesi vielä: "Kun mikään laki tai säännös ei ole tiellä, tiellä ei ole mitään".
Ahneus on hyve ja kotiinpäin vetäminen on pelkästään fiksua nykykäytännön valossa... Voi aikoja, voi tapoja."demeter"
Kiitos tuesta.
Olen yrittänyt saada nämä omituisten höpö-aloituksien tekijät ymmärtämään että täytyy liittyä johonkin puolueeseen, jotta jotain saisivat aikaiseksi.
Suomessa ei saa höpötyksillä ketään kadulle renkaita polttamaan. Kansamme on siihen liian viisas.
Tietysti meiltäkin löytyy tarvittaessa hörhöjä, mutta tuskinpa "jalosti" aatteellisia.
Ja ahneutta löytyi ennenkin, kukahan talollinen se oli V.Linnan pohjantähdessä, joka painotti sanaa "Omasus" ja sen puolustamista.
Eli ahneuden synti ja ihanuus ei ole uusi keksintö.
Jo Henry Ford keksi liukuhihnan toisille ja komean pääkonttorin toisille.
H.hunksz kirjoitti:
"demeter"
Kiitos tuesta.
Olen yrittänyt saada nämä omituisten höpö-aloituksien tekijät ymmärtämään että täytyy liittyä johonkin puolueeseen, jotta jotain saisivat aikaiseksi.
Suomessa ei saa höpötyksillä ketään kadulle renkaita polttamaan. Kansamme on siihen liian viisas.
Tietysti meiltäkin löytyy tarvittaessa hörhöjä, mutta tuskinpa "jalosti" aatteellisia.
Ja ahneutta löytyi ennenkin, kukahan talollinen se oli V.Linnan pohjantähdessä, joka painotti sanaa "Omasus" ja sen puolustamista.
Eli ahneuden synti ja ihanuus ei ole uusi keksintö.
Jo Henry Ford keksi liukuhihnan toisille ja komean pääkonttorin toisille.
H.Ja vielä..tota..
Ei puolueissakaan saa aikaan mitään höpöttämällä, pitää osata, ja paljon.
Vennamolaisten mopomieskin luovutti ja kirjoitti kirjan: Melekoisen kovaa leikkiä.
Aate on aina hyvästä, mutta tulosta saadaan vain hyvissä käsissä.
H.- demeter
hunksz kirjoitti:
Ja vielä..tota..
Ei puolueissakaan saa aikaan mitään höpöttämällä, pitää osata, ja paljon.
Vennamolaisten mopomieskin luovutti ja kirjoitti kirjan: Melekoisen kovaa leikkiä.
Aate on aina hyvästä, mutta tulosta saadaan vain hyvissä käsissä.
H.Luitko Rosaliinin kirjoituksen hunksi ? "Kun eduskunta ei pysty lakeja säätämään, ne säädetään kaduilla ja kievareissa, ruohonjuuritasolla".
Puhut aina eduskunnasta ikäänkuin siellä oltaisiin jonkin lasikuvun sisällä.
Ymmärtääkseni kansanedustajat ovat yhteydessä "kenttään" ja kuuntelevat sen ääntä (ainakin vaalien alla). Ja kyllä kansanedustajien avustajat ovat sen verran fiksuja, että osaavat seurata sosiaalista mediaa. Onhan sen voima jo tunnustettu virallisenkin median taholta.
Ja muistaakseni sinä itsekin olet painottanut ainakin omaa puhettasi arvokkaana perintönä jälkipolville..))
Se talollinen Pohjantähdessä oli muuten Töyry. Huonosti kävi hänellekin eli "ahneella on p...nen loppu." demeter kirjoitti:
Luitko Rosaliinin kirjoituksen hunksi ? "Kun eduskunta ei pysty lakeja säätämään, ne säädetään kaduilla ja kievareissa, ruohonjuuritasolla".
Puhut aina eduskunnasta ikäänkuin siellä oltaisiin jonkin lasikuvun sisällä.
Ymmärtääkseni kansanedustajat ovat yhteydessä "kenttään" ja kuuntelevat sen ääntä (ainakin vaalien alla). Ja kyllä kansanedustajien avustajat ovat sen verran fiksuja, että osaavat seurata sosiaalista mediaa. Onhan sen voima jo tunnustettu virallisenkin median taholta.
Ja muistaakseni sinä itsekin olet painottanut ainakin omaa puhettasi arvokkaana perintönä jälkipolville..))
Se talollinen Pohjantähdessä oli muuten Töyry. Huonosti kävi hänellekin eli "ahneella on p...nen loppu.""demeter"
Miksi sinulle joutuu toisinaan selittämään?
Tietysti luin, miksi muuten olisin niin kirjoittanut.
Olisit kyllä voinut kirjoittaa "omalla" nimimerkilläsi.
Eduskunnan lasikupu on aikasti todellinen.
Sen suojaan kun pääsee, on enää aikasti vähän riskiä vakavaan arvosteluun tai rankaisuun.
Kansanedustajat eivät pelkää mitään, paitsi putoamista sieltä pois, ja siksi he ovat yhteydessä kansaan, niin toreilla kun puolueittensa kokouksissakin.
Siksi kirjoitin että puolueissa pitää osata ja hyvin ja paljon, muuten tulee kannatettua edustajaehdokasta joka on mätä.
Muuten, edustuslaitoksemme on ainoa elin joka voi vaikuttaa asioihin.
Karismaattinen, Kansan suosima ehdokas, voi haistattaa pashan jopa puolueelleen,
ja tarvittaessa siirtyä sitoutumattomaksi.
Jääköön tämä vuodatus taas perinnöksi jälkipolville.
H.- demeter
hunksz kirjoitti:
"demeter"
Miksi sinulle joutuu toisinaan selittämään?
Tietysti luin, miksi muuten olisin niin kirjoittanut.
Olisit kyllä voinut kirjoittaa "omalla" nimimerkilläsi.
Eduskunnan lasikupu on aikasti todellinen.
Sen suojaan kun pääsee, on enää aikasti vähän riskiä vakavaan arvosteluun tai rankaisuun.
Kansanedustajat eivät pelkää mitään, paitsi putoamista sieltä pois, ja siksi he ovat yhteydessä kansaan, niin toreilla kun puolueittensa kokouksissakin.
Siksi kirjoitin että puolueissa pitää osata ja hyvin ja paljon, muuten tulee kannatettua edustajaehdokasta joka on mätä.
Muuten, edustuslaitoksemme on ainoa elin joka voi vaikuttaa asioihin.
Karismaattinen, Kansan suosima ehdokas, voi haistattaa pashan jopa puolueelleen,
ja tarvittaessa siirtyä sitoutumattomaksi.
Jääköön tämä vuodatus taas perinnöksi jälkipolville.
H.Nyt taidat katsella todellisuutta olutlasien läpi hunksi. Vai ovat kansanedustajat
"turvassa", lasikuvun sisällä. Kyllä kai heidän arjestaan kertovat jotakin tappouhkaukset ja henkivartijoiden lisäämiset, eikä edes kaikkea siitä vuodeta julkisuuteen. Ja arvostus on lähes yhtä alhaalla kuin yritysjohtajilla. Kansan sylkykuppeja ovat. demeter kirjoitti:
Nyt taidat katsella todellisuutta olutlasien läpi hunksi. Vai ovat kansanedustajat
"turvassa", lasikuvun sisällä. Kyllä kai heidän arjestaan kertovat jotakin tappouhkaukset ja henkivartijoiden lisäämiset, eikä edes kaikkea siitä vuodeta julkisuuteen. Ja arvostus on lähes yhtä alhaalla kuin yritysjohtajilla. Kansan sylkykuppeja ovat."demeter"
Olutpäivä on huomenna, älä alennu tuonlaiseen.
Eikä huominen ole ihan varmaa oluen suhteen.
Kyseessä kun on sentään kaverin bileet.
Tosin, hän kyllä varmaan soittaa että uskonko minä tosissani muinaisiin saagoihin.
Kansanedustajien fyysinen koskemattomuus ei huolestuta minua yhtään, jokainen saa olla masokisti jos haluaa.
Minua kiinnostaa vain valtiotamme kohtaan tekemänsä teot.
Ja siinä tuo lasikatto heitä suojaa. Tosin se ei estä heitä leijumasta, pää pilvissä.
H.
- babegoya
Mistä sinä tuollaista olet saanut päähäsi, hyvänen aika.
LAittomuus saa tietysti jatkua, niin kauan kuin joku ilmiantaa tai poliisi siihen puuttuu.
Kannattaako silti ottaa riski, vankilaan joutumisesta.
Eihän tuossa Wallinin asiassa ole mitään uutta.Vai oletko niin sinisilmäinen , että luulet ettei johtajat, ministerit, kaupunginjohtajat ja jokainen jolla hiukan valtaa on, käyttäisi sitä omaksi edukseen?
Etkö sinä käyttäisi, jos voisit?
Käsi sydämmellehunksz kirjoitti:
"babegoya"
Hyvin luit läpi sen mitä minä äsken kirjoitin.
H.Niinhän se taas on hunksi on sanansa sanonut, mitäpä muilla enää asiaa olisikaan :)
tulisilla kirjoitti:
Niinhän se taas on hunksi on sanansa sanonut, mitäpä muilla enää asiaa olisikaan :)
"tulisilla"
Vaan uudet, ikiomat ajatukset ovat aina sallittuja. :)
Et varmaan usko, mutta aikasti monesti olen minäkin jättänyt kirjoittamatta kommenttia, koska huomasin että ei ole minulla mitään lisättävää.
Usein ovat sormeni myös syyhynneet niin paljon että olen aloittanut, kunnes paksuun päähäni syttyi valo, joka kertoi minulle että nyt yrität venkoilla "omaasi", käyttäen hyväksi toisten, jo valmiita ajatuksia ja kirjoituksia.
Silloin painuu pääni häpeästä.
H.hunksz kirjoitti:
"tulisilla"
Et varmaan usko, mutta aikasti monesti olen minäkin jättänyt kirjoittamatta kommenttia, koska huomasin että ei ole minulla mitään lisättävää.
Usein ovat sormeni myös syyhynneet niin paljon että olen aloittanut, kunnes paksuun päähäni syttyi valo, joka kertoi minulle että nyt yrität venkoilla "omaasi", käyttäen hyväksi toisten, jo valmiita ajatuksia ja kirjoituksia.
H.Tiedätkös että esim. minä en aina lue kaikkia muiden kommentteja vastatessani ihan omilla aivoillani tehdyn ajatuksen Aloittajalle.
Ehkäpä juuri siksi kun tiedän muidenkin, jopa hunksin, ajattelevan asioista samoin kun minä, ainakin joskus.
Jossain kohtaa pitkässä ketjussa se kuitenkin on, samankaltainen ajatus, toisin sanoin kirjoitettuna.
Mutta koska se on juuri minun ajatukseni niin kirjoitan sen. Mitä välii jos vaikka joku hunksi onkin sen jo ennen minua kirjoittanut.
Jos on jo pitempikin ketju niin vastaan itse ensin aloittajalle ja alan vasta sitten lukemaan muiden kirjoituksia.hunksz kirjoitti:
"tulisilla"
H.Tuollainen tunnustus on kunnioitettavaa, että sinäkin joudut joskus toteamaan jonkun toisen osaavan ajatella omalla "aivollaan".
Saat pari bonuspistettä.tulisilla kirjoitti:
Tiedätkös että esim. minä en aina lue kaikkia muiden kommentteja vastatessani ihan omilla aivoillani tehdyn ajatuksen Aloittajalle.
Ehkäpä juuri siksi kun tiedän muidenkin, jopa hunksin, ajattelevan asioista samoin kun minä, ainakin joskus.
Jossain kohtaa pitkässä ketjussa se kuitenkin on, samankaltainen ajatus, toisin sanoin kirjoitettuna.
Mutta koska se on juuri minun ajatukseni niin kirjoitan sen. Mitä välii jos vaikka joku hunksi onkin sen jo ennen minua kirjoittanut.
Jos on jo pitempikin ketju niin vastaan itse ensin aloittajalle ja alan vasta sitten lukemaan muiden kirjoituksia.Luen useimmiten kaikki aiemmat viestit, mikäli aloitus on kiinnostava.
Tulee turhaa toistoa, jos joka toinen kirjoittaa "olen samaa mieltä, noin minustakin tuntuu". Silloin on turha itse matkia papukaijaa ja jatkaa saman toistamista.
Aika paljon näkee vastauksissa sitä tyyliä, että "noinhan se on" eikä jatkossa seuraa mitään omaperäistä mielipidettä.Anceli kirjoitti:
Luen useimmiten kaikki aiemmat viestit, mikäli aloitus on kiinnostava.
Tulee turhaa toistoa, jos joka toinen kirjoittaa "olen samaa mieltä, noin minustakin tuntuu". Silloin on turha itse matkia papukaijaa ja jatkaa saman toistamista.
Aika paljon näkee vastauksissa sitä tyyliä, että "noinhan se on" eikä jatkossa seuraa mitään omaperäistä mielipidettä.Jos on mielenkiintoinen aloitus niin varsinkaan silloin en lue muiden komennttetja etukäteen.
Silloinhan juuri voi käydä niin ettei mun tarvii omaa laittakaan kun se jo on. Enkä silloin halua laittaa vastausta että olen samaa mieltä kun se on tylsä viesti ja toisaalta sitten jää mun mielipiteeni kokonaa laittamatta.
Ja minähän olen minulle tärkeä, ja minun ajatukseni myöskin :)tulisilla kirjoitti:
Jos on mielenkiintoinen aloitus niin varsinkaan silloin en lue muiden komennttetja etukäteen.
Silloinhan juuri voi käydä niin ettei mun tarvii omaa laittakaan kun se jo on. Enkä silloin halua laittaa vastausta että olen samaa mieltä kun se on tylsä viesti ja toisaalta sitten jää mun mielipiteeni kokonaa laittamatta.
Ja minähän olen minulle tärkeä, ja minun ajatukseni myöskin :)Jokainen toimii tavallaan, minusta on turhaa sitä omaa ja samalla kymmenen muun mielipidettä kirjoittaa.
Ellei sitten ole mitään lisättävää edellisiin kirjoituksiin.
Ei se oman mielipiteen esiintuominen aina niin hirveän tärkeää ole, jos tuhat muuta on samaa mieltä.
jokainen on itselleen tärkeä, mutta onko muille.- ''''
tulisilla kirjoitti:
Jos on mielenkiintoinen aloitus niin varsinkaan silloin en lue muiden komennttetja etukäteen.
Ja minähän olen minulle tärkeä, ja minun ajatukseni myöskin :)Aloittajalle minäkin useinmiten vastaan. Hänhän on asettanut aloituksensa ihan minua varten.
Enkä koskaan vastaa vain toteamalla olevani samaa/eri mieltä asiassa. - Kaikkein pahinta on
Anceli kirjoitti:
Tuollainen tunnustus on kunnioitettavaa, että sinäkin joudut joskus toteamaan jonkun toisen osaavan ajatella omalla "aivollaan".
Saat pari bonuspistettä.kirjoittaa: "Miksi tällainen aloitus, kun minua ei edes kiinnosta tällainen!"
Pysyisi poissa! '''' kirjoitti:
Aloittajalle minäkin useinmiten vastaan. Hänhän on asettanut aloituksensa ihan minua varten.
Enkä koskaan vastaa vain toteamalla olevani samaa/eri mieltä asiassa.Aloittajalle minäkin vastaan, mikäli on jotain muuta sanottavaa kuin nimimerkit se, se ja tuo ovat jo sanoneet.
Kaikkein pahinta on kirjoitti:
kirjoittaa: "Miksi tällainen aloitus, kun minua ei edes kiinnosta tällainen!"
Pysyisi poissa!No se nyt ei liity tuohon hänen viestiinsä, johon minä vastasin.
Ei ketään voi komentaa pysymään poissa, tämä on kaikille avoin palsta.- ''''''
Anceli kirjoitti:
Aloittajalle minäkin vastaan, mikäli on jotain muuta sanottavaa kuin nimimerkit se, se ja tuo ovat jo sanoneet.
Monesti tosin tulee vastattua ihan muuhunkin asiaan, kuin aloitukseen. Rönsyketju on minustasta muksaa ajankuluketta.
'''''' kirjoitti:
Monesti tosin tulee vastattua ihan muuhunkin asiaan, kuin aloitukseen. Rönsyketju on minustasta muksaa ajankuluketta.
Niinhän se lähti tämäkin aloitus rönsyilemään kauas itse aiheesta.
:)- ''''''
Anceli kirjoitti:
Niinhän se lähti tämäkin aloitus rönsyilemään kauas itse aiheesta.
:)Niinpä, mutta ainakin syntyy sanoja. :))
Kaikkein pahinta on kirjoitti:
kirjoittaa: "Miksi tällainen aloitus, kun minua ei edes kiinnosta tällainen!"
Pysyisi poissa!"Kaikkein pahinta on"
Tosi idioottimaisiin aloituksiin on pakko kommentoida noin.
Muuten ne jatkuvat iäisyyksiin, kuten olet ehkä huomannut.
H.Anceli kirjoitti:
Jokainen toimii tavallaan, minusta on turhaa sitä omaa ja samalla kymmenen muun mielipidettä kirjoittaa.
Ellei sitten ole mitään lisättävää edellisiin kirjoituksiin.
Ei se oman mielipiteen esiintuominen aina niin hirveän tärkeää ole, jos tuhat muuta on samaa mieltä.
jokainen on itselleen tärkeä, mutta onko muille.Tärkeässä aloituksessa on minusta tärkeää tuoda oma mielipide vaikka sitten olisi jo muidenkin samoja mielipiteitä.
Mutta niinkun kirjoitat jokainen toimii tavallaan.
Vähemmän mielenkiintoseen aloitukseen ei tarviikaan.
Ja tämäkin keskustelu menee nyt ihan ohi aloittajan.
Olisin voinutkin vastata hänelle jos ei tuota Wallinia olisi niin tuotu esiin.- löopkoknjk
hunksz kirjoitti:
"Kaikkein pahinta on"
Tosi idioottimaisiin aloituksiin on pakko kommentoida noin.
Muuten ne jatkuvat iäisyyksiin, kuten olet ehkä huomannut.
H.Jospa nyt yrittäisitte keskenänne päättää, onko tämä kaikille avoin palsta vai ei.
löopkoknjk kirjoitti:
Jospa nyt yrittäisitte keskenänne päättää, onko tämä kaikille avoin palsta vai ei.
"löopkoknjk"
Edelleenkään, en estä ketään kirjoittamasta, siitä vaan, mutta pidätän itselleni oikeuden muistuttaa aloittajia ilmiselvästä idiotismista ja hölmöydestä.
Ja sen teen aina yksin, ihan itse.
H.löopkoknjk kirjoitti:
Jospa nyt yrittäisitte keskenänne päättää, onko tämä kaikille avoin palsta vai ei.
Kyllä tämä on kaikille avoin palsta, mutta kenenkään kirjoituksia emme voi säädellä.
'''''' kirjoitti:
Niinpä, mutta ainakin syntyy sanoja. :))
"""""
Tulisipa meerikin mukaan, hauskat sanat ovat usein tylsän palstan suola. :)
H.hunksz kirjoitti:
"löopkoknjk"
Edelleenkään, en estä ketään kirjoittamasta, siitä vaan, mutta pidätän itselleni oikeuden muistuttaa aloittajia ilmiselvästä idiotismista ja hölmöydestä.
Ja sen teen aina yksin, ihan itse.
H.Ja tuon minä muistan, vai idiotismista ja hölmöydestä :)
- babegoya
hunksz kirjoitti:
"babegoya"
Hyvin luit läpi sen mitä minä äsken kirjoitin.
H.Anteeksi ystäväiseni, en lukenut ollenkaan muiden vastauksia.
Laitoin vain omani, oli pikkuisen kiire poiskin.
Lupaan lukea sanomasi nyt huolella. - vanha juttu
tulisilla kirjoitti:
Ja tuon minä muistan, vai idiotismista ja hölmöydestä :)
Onhan tuota toistettu niin paljon, että kaikki sen muistaa.
- meeriamanda
'''''' kirjoitti:
Vastaan milloin mitenkin, rönsyt ovat usein hauskempia :))
vanha juttu kirjoitti:
Onhan tuota toistettu niin paljon, että kaikki sen muistaa.
Ai, on vai?
No en nyt jaksa tänään niin todesta ottaa mitään, enkä myöskään tosissani vastata :)- babegoya
tulisilla kirjoitti:
Tärkeässä aloituksessa on minusta tärkeää tuoda oma mielipide vaikka sitten olisi jo muidenkin samoja mielipiteitä.
Mutta niinkun kirjoitat jokainen toimii tavallaan.
Vähemmän mielenkiintoseen aloitukseen ei tarviikaan.
Ja tämäkin keskustelu menee nyt ihan ohi aloittajan.
Olisin voinutkin vastata hänelle jos ei tuota Wallinia olisi niin tuotu esiin.Jos tuota Hunkzsia keljuttaakin , että joku muu ajattelee samalla tavoin ja kerkiää ensin sen sanomaan.
Jos hän haluisi olla exentrikko, mutta siitä ei oikein tule mitään kun ajatukset ovatkin aika tavanomaisia.
Kansaan hukkunee hänkin, tasapäisiin tallaajiin, vaikka haluaisi olla jotain erityistä :D
Hiukan hihitän, anteeksi
- Ihaata vaan
Tjaah, eikös se ole mailman sivu ollut niin,että kaikkea saa tehdä. kunhan ei jää siitä kiinni. Ja suomenruotsalainen on eri mies vähän samaan tapaan kuin seilori. Joku on aina tasa-arvoisempi kuin muut. Suomen kansa on Eläinten farmin ruuna ja se ajetaan sinne, minne ruunat menevät. Kannattaa lukaista aika ajoin Orwellin Eläinten farmi. Se on opettavainen tarina ja yhä ajankohtainen - valitettavasti.
- luinvaan
Hunksi ensin moitti kejun aloittajaa, mutta tiiviisti on osallistunut keskusteluun.
Huhhi hi juuu. - !!!!!!?????????
Onko suomen ruotsalaisilla ERI laki kuin suomalaisilla ?
JOS on niin MIKSI ?
MIKSI JONKKA puolustaa WALLIINIA ??? onko sama rikos hänenkin taustallaan, TUTKITAAMPA asiaa !- KYLLÄSTYNYT,
Älä jaksa vouhkata!
- babegoya
tutki tämäkin
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012040515421490_uu.shtml
kerro tulokset.
Minua taitaa naurattaa jo etukäteen :D - KYLLÄSTYNYT,
babegoya kirjoitti:
tutki tämäkin
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012040515421490_uu.shtml
kerro tulokset.
Minua taitaa naurattaa jo etukäteen :DEihän hän tälläistä avaa eikä lue, koska haluaa herravihaansa huutaa aina kun pienikin aihe löytyy.
Sama ihminen höösää jokaisesta vuorollaan, saipa Ahde - Rärystäkin nenilleen . - ??????
KYLLÄSTYNYT, kirjoitti:
Eihän hän tälläistä avaa eikä lue, koska haluaa herravihaansa huutaa aina kun pienikin aihe löytyy.
Sama ihminen höösää jokaisesta vuorollaan, saipa Ahde - Rärystäkin nenilleen .Kuka "hän" on
- " rosvot kiinni "
Jonku housut näyttää tutisevan, onko huono omatunto, onko kaikki kaupat ollu rehellisiä,
vai onko tullu käytettyä hyväveliverkostoa,
hah, näin ne rötökset alkaa pikkuhiljaa paljastu ydellä jos toiselta,
jatketaan tonkimista,
suomen saatava oikudenmukaisuus kuniaan joka sektorille.
Vennamon alottamaa hyvää työtä jatketaan,,,,
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 591618
Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu671591Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1641370Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle661237Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu2791195Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1061191- 601059
Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä611056KIIKKUSTUOLI
Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin91982Nyt tiistain galluppi alkaa....
Kuka on sun elämän rakkaus? Ketä kaipaat edelleenkin? Nyt nimiä vaan rohkeesti tuohon alle.Tää on ikäväpalsta, eikä mikä57960