soittaisinko

7+18

sinulle..hmm..uskaltaisiko..ihan muuten vain..ihan tuosta vain...järkyttyisitköhän..sellainen pieni pääsiäispuhelu..hmm..no..numero olisi tuossa. Miksihän se on niin vaikeaa soittaa yksi puhelu?

78

1305

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • very simple

koska sä oot luuseri, vellihousu.

• Luottamuskin meni

Sä vaan leikit ja mä pahoitan mun mielen.

• vaativainen+

Soita, jos on asiaa. Mut ne lemmen lurinat ja sen sellaset ai lav juu-löpinät saat unohtaa..

• 15+5

Laita viesti enemmin, koska voi olla et mä en uskalla sun puheluun vastata selvinpäin ;)

• mykkäv.

siis,,tyypillinen suomalainen pälli

• valitettavasti
        mykkäv. kirjoitti:

siis,,tyypillinen suomalainen pälli

niin tallanen sosiaalistentilanteiden pelosta ja paniikkihäiriöstä kärsivä ujonpuoleinen ihminen vain.

• ed
        valitettavasti kirjoitti:

niin tallanen sosiaalistentilanteiden pelosta ja paniikkihäiriöstä kärsivä ujonpuoleinen ihminen vain.

niinhän mä just kirjotin

• .
        ed kirjoitti:

niinhän mä just kirjotin

Jahas ;)

• vihreetee

mitä noi numerot tarkoittaa?

• ........
        vihreetee kirjoitti:

mitä noi numerot tarkoittaa?

Ne on vaan noita laskuja mitä tulee, ei ne yleensä merkkaa mitään.

• vastaan kaikkiin puh

Minä en vähästä järkyty, ja olen sitä paitsi puhelimeen vastaamisen ammattilainen ;)!

Tosin et sinä ole minulle mitenkään vähäpätöinen asia :)!

• läähätys

seksilinjoillako höpiset :)

• vastaan kaikkiin puh
        läähätys kirjoitti:

seksilinjoillako höpiset :)

Erittäin väärä arvaus :D!

• näkymisiin

Soita vaan. Vaikka ihan muuten vain. Et kyllä uskoisi että olen odottanut kuulevani sinusta. Tiedän että haluaisit soittaa, mut et uskalla johtuen..
      Yllätit minut ja ikävöin kun ei nähdä.

• hauska ilmaisu

Ahaa, taas vetästiin tuo et uskalla-kortti esiin. Suomeksi sanottuna se on mielenkiinnon puute.

• omat syyt
        hauska ilmaisu kirjoitti:

Ahaa, taas vetästiin tuo et uskalla-kortti esiin. Suomeksi sanottuna se on mielenkiinnon puute.

Kyllä niitä uskaltamattomuus-syitä on "oikeitakin", siis muitakin kuin mielenkiinnon puute. Nimimerkillä olen kyllä itse kiinnostunut, mutta en uskalla... ja nyt se uskaltamattomuus ei johdu hänestä, vaan omista sanotaanko vaikka taustoistani.

• seli...
        omat syyt kirjoitti:

Kyllä niitä uskaltamattomuus-syitä on "oikeitakin", siis muitakin kuin mielenkiinnon puute. Nimimerkillä olen kyllä itse kiinnostunut, mutta en uskalla... ja nyt se uskaltamattomuus ei johdu hänestä, vaan omista sanotaanko vaikka taustoistani.

seli

• omat syyt
        seli... kirjoitti:

seli

Ei oo mikään seli, olen varattu että se siitä.

• ed
        omat syyt kirjoitti:

Ei oo mikään seli, olen varattu että se siitä.

mitä sitten, ei puolisos pidä sua vankina vai veikö kännykän?

• omat syyt
        ed kirjoitti:

mitä sitten, ei puolisos pidä sua vankina vai veikö kännykän?

Ei, mutta moraalini pitää :).

• ed
        omat syyt kirjoitti:

sillä lailla...#mainoksen miehen äänellä#........;)

• omat syyt
        ed kirjoitti:

sillä lailla...#mainoksen miehen äänellä#........;)

:D

• omat syyt
        omat syyt kirjoitti:

Voi herran pieksut teitä miinustelijoita. Yleensä jos täällä ilmaisee olevansa varattu, niitä miinuksia tulee jo täällä olosta. Sitten kun antaa ymmärtää, ettei aio tehdä yhtään mitään, niin jopas siitäkin miikkoja ropsahtelee :D!

• varattu myös
        omat syyt kirjoitti:

Voi herran pieksut teitä miinustelijoita. Yleensä jos täällä ilmaisee olevansa varattu, niitä miinuksia tulee jo täällä olosta. Sitten kun antaa ymmärtää, ettei aio tehdä yhtään mitään, niin jopas siitäkin miikkoja ropsahtelee :D!

älä välitä, mä en piittaa pätkääkään noista plussista ja miinuksista, enkä niitä ittekään laita kellekään. Kirjoittele vaan mitä huvittaa, jätetään nuo omaan alhaiseen arvoonsa..:P

• Selitys on se että:
        omat syyt kirjoitti:

Varatun kaipailijat vaan miinustelee, koska pelkäävät että olet juuri HÄN. Hehän tietty toivoisivat kaipauksensa kohteelta höllempää mooralista näkemystä :).

• omat syyt
        varattu myös kirjoitti:

älä välitä, mä en piittaa pätkääkään noista plussista ja miinuksista, enkä niitä ittekään laita kellekään. Kirjoittele vaan mitä huvittaa, jätetään nuo omaan alhaiseen arvoonsa..:P

No en varsinaisesti piittakaan, mutta välillä tuppaa huvittamaan tää "loogisuus" :).

• Ei ymmärrä
        Selitys on se että: kirjoitti:

Varatun kaipailijat vaan miinustelee, koska pelkäävät että olet juuri HÄN. Hehän tietty toivoisivat kaipauksensa kohteelta höllempää mooralista näkemystä :).

Mitenköhän he sopisivat sitten suhteeseen keskenään? Kai se olis sitten OK jos molemmat hyväksyy toisiltaan sellaisen höllemmän moraalin. Itselle ei kyllä sopisi.

• sgh
        omat syyt kirjoitti:

No en varsinaisesti piittakaan, mutta välillä tuppaa huvittamaan tää "loogisuus" :).

Tuliko mieleen, ettei ne ole samat ihmiset vaan eri ihmiset, jotka miinustaa plussaa ja toiset miinusta.

• myös ikävä sinua

Kuule,sinähän käskit molempien parhaaksi poistamaan numeron,kun alkoi mennä vakavammaksi tämä meidän juttu...ja sinulla salainen numero,eli laita vaan viestiä tulemaan...

• näkyilemisiin

Ja minä olen odottanut kuulevani sinusta, tiedät varmaan sen.

• ..........
        myös ikävä sinua kirjoitti:

Kuule,sinähän käskit molempien parhaaksi poistamaan numeron,kun alkoi mennä vakavammaksi tämä meidän juttu...ja sinulla salainen numero,eli laita vaan viestiä tulemaan...

Olikohan tää minulle, kuullostais siltä ainakin. Niin käskin, ja niin teinkin. Et vastannut viimeiseen viesttini mitään.. Poltin sormeni kerran niin pahasti kannssasi, että tuntuu siltä kun olis jatkuvasti pieni jarru päällä. Et ollut silloin valmis, ymmärrän sen, enkä ole siitä sinulle vihainen, kuitnekin epäilin vahvasti, ettet ole vieläkään. Suojelin itseäni. Olet mun "heikko kohta". Ei se enää ole salainen, ja toi numero on ollu jo jonkin aikaa, olen vaan venyttänyt sen käyttöönottoa. Iso on ikävä, mutta mitään en voi enää tehdä. Siirto on sinun, jos minut haluat. Tämä meidän juttu tarvii vain aikaa. Anna mulle aikaa, luoda se luottamus, sinuun.

• :) ;)
        näkyilemisiin kirjoitti:

Pusi,pusi sulle..

• aivan
        sgh kirjoitti:

Tuliko mieleen, ettei ne ole samat ihmiset vaan eri ihmiset, jotka miinustaa plussaa ja toiset miinusta.

sama, ei niitä tarvitse huomioida, lasten leikkiä

• arvaussivu
        .......... kirjoitti:

Olikohan tää minulle, kuullostais siltä ainakin. Niin käskin, ja niin teinkin. Et vastannut viimeiseen viesttini mitään.. Poltin sormeni kerran niin pahasti kannssasi, että tuntuu siltä kun olis jatkuvasti pieni jarru päällä. Et ollut silloin valmis, ymmärrän sen, enkä ole siitä sinulle vihainen, kuitnekin epäilin vahvasti, ettet ole vieläkään. Suojelin itseäni. Olet mun "heikko kohta". Ei se enää ole salainen, ja toi numero on ollu jo jonkin aikaa, olen vaan venyttänyt sen käyttöönottoa. Iso on ikävä, mutta mitään en voi enää tehdä. Siirto on sinun, jos minut haluat. Tämä meidän juttu tarvii vain aikaa. Anna mulle aikaa, luoda se luottamus, sinuun.

heh heh, kaikkien satojen ihmisten joukosta...just sulle:P

• ..........
        arvaussivu kirjoitti:

heh heh, kaikkien satojen ihmisten joukosta...just sulle:P

Noin juuri tapahtui..Sanatarkasti.. Ehkä oli, ehkä ei.

• ed
        .......... kirjoitti:

Noin juuri tapahtui..Sanatarkasti.. Ehkä oli, ehkä ei.

eiköhan noita samanlaisia juttuja ole monella. monet kirjoitukset kävis mulle ja hälle..mutta hän ei ole täällä varmasti ollut koskaan. Mielikuvituskin saa jollekin joskus siivet

• Soittaisin heti jos
        näkyilemisiin kirjoitti:

Hei,saiskos tässä kysyä,että oletko mies vai nainen? Ja vielä,että oletko myös omat syyt?

• ...........
        ed kirjoitti:

eiköhan noita samanlaisia juttuja ole monella. monet kirjoitukset kävis mulle ja hälle..mutta hän ei ole täällä varmasti ollut koskaan. Mielikuvituskin saa jollekin joskus siivet

Totta turiset, ehkä vaan halua usko niin :(

• ikävä kalvaa
        näkyilemisiin kirjoitti:

Moi,jos tämä olis mulle,olen kyllä "aavistellut",että sullakin ehkä ikävä. Voisitko laittaa menikö tämä miehelle vai naiselle?

• näkyilemisiin

Oletko mies vai nainen? Oletko todella odottanut,että hän soittaisi? Mulla sama tilanne...

• näkyilemisiin
        ikävä kalvaa kirjoitti:

Moi,jos tämä olis mulle,olen kyllä "aavistellut",että sullakin ehkä ikävä. Voisitko laittaa menikö tämä miehelle vai naiselle?

Naiselle meni.

• ....
        myös ikävä sinua kirjoitti:

Niin tein. Koska en uskonut että olit vakavissasi Numeroni ei ole enää salainen. Tarkistappa vaikka huviksesi ;) Jos haluat mut, olen sinun

• JUMALOIN SINUA!

Tottakai Kultaseni, Tahdon kaiken taas hyväksi.. Sinua Iso Ikävä!

• ikäväriivaa

Ikävä riivaa monia meistä, minuakin, ja todella kovaa.

• No soita nyt...

Lupaan vastata kunnolla... ;)

• ei sus oo munaa

kenen pitää soittaa? vastaa nyt kunnolla, jos uskallat..

• sama nikki
        ei sus oo munaa kirjoitti:

kenen pitää soittaa? vastaa nyt kunnolla, jos uskallat..

hah, niin arvelinkin :DD

• Ruumishuoneella

Patologi Paskanmarja puhelimessa......

• OLEN VIATON

Onko asia niin?..jos on..tahdon hyvittää.

• pääsiäisiä:-)

soita ihmeessä, kyllähän hyvät pääsiäiset pitää toivottaa!

• vapaaehtoisesti juu

mä en haluis että joku soittaa mulle, koska PITÄÄ jotain toivotella, hyi v.ittu,,

• Kaihoisa K

Soittelepa vaan miulle, kyl mie vastaan.

Jos olet Hän, ymmärrän vaikeutesi soittaa juuri miulle, koska en miekään siulle.

Lähetä viestisi miulle, se olis niinku suotavampaa.

• eisesoi

Soita vaan. Puhelin tuossa pöydällä ei soi. Onkohan se rikki?

• aavistan n.lle
      • mietinkokoajan

Mitä hvettiä, vai joskus vaan, mähän mietin sua koko ajan.

• tietäisitpä vaan

joskus ;D

• :)))))

ihana 90-luku ;)
        ajattelen..

• MUSIC PRODUCTION

Hei! Upee biisi! Ihan ku me "jorattas" tossa..hih! Mullakin on musiiki studio, teen "musakkia"..et silleen.

• soita

juu

• älä soita

juu

• liekki kuumuuden
    • saa soittaa

No mä ainkin soittaisin jos ois lupa

Saa soittaa aina, ja on kiva jos numero ei ole tuntematon niin voi soittaa takaisinkin tai soiton jälkeen pois päältä voi soittaa takasinkin.

• pajunkissantassu

Soitat jos siltä tuntuu, ehdottaa voi vaan ei pakottaa.

• Ihaa nolona

En soita, koska leikit vaan minun kanssani, tai vaihtoehto 2 et uskalla olla rehellinen tai vaihtoehto 3 et vaan halua. Mutta näillä mennään, ja ainahan tämän leikin voi lopettaa.

• byhyy!

Leikit ja leikit voi perkele sentään!

• well well

you can ring my bell....anytime anytime....

• Ring ring?

Ring ring

• perkele!

Voi perkeleen

Anna palaa!

• Where is the cat?

Just niin, soita Perkele, ei voi olla niin vaikeeta!!

Hello, hello...

• ihana ajatus

Olispa kyllä kiva kun olis hänen numero tuolla puhelimessa mihin vois aina soitella ku tullee ikävä ;)

• CALL ME!

Itel samat aatokset..hih! ; )

• en mä voi
        CALL ME! kirjoitti:

Itel samat aatokset..hih! ; )

No kun ei mulla ole sitä numeroa ;)

• V*TUTTAA

EI SE SOITA KUITENKAAN JA JOS SOITTAA NI EI AINAKAAN SULLE!!! LOPETTAKAA NÄIHIN PROVOIHIN VASTAAMINEN!

• kuka lie sekin..

juu, niin oli soitettu tuntemattomasta numerosta!!
      mitä järkeä on panna numero piiloon, jos haluaa tavoittaa jonkun?

• samaa ihmettelin...

.. ihmiset ovat joskus aika epätoivoisia ikävässään. eipä tuosta haittaa ollut, lehtimyyjät ovat ärsyttävämpiä.

• Tyhjä sydän

En kyllä tiedä yyyhtään, mitä sulle sanoisin. Tää juttu jotenkin tyhjentää pään - tai mielen tai syrämen tai ... jonkun. Ei ole sanoja enää.

• Latentti

Kanttee varmistaa, ettei jälkeenpäin joutuisi miettimään, että mitä jos. Kaikki käy elämässä niin nopeasti ainakin, jos lähtee raameista ja muista muotoseikoista ja lähteehän se.

• Löytyisikö ajatus jo

Käsittämätön juttu mutta ei kai parhaaseen nukkuma-aikaan muun laista ulostusta voikaan odottaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      108
      7020
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      93
      5165
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      112
      3416
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      33
      3322
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      34
      2468
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1796
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1441
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      339
      1392
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1296
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      1064
    Aihe