ohjeet palautteen antamiseen?

palautetta

voisiko tänne saada helpot ohjeet palautekaavakkeen täyttämiseen.

4

75

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 12 13

Voisiko olla sellainen palautelomake, johon voi kirjoittaa asiansa jos omistaa tavallisimman koneen ja tavallisimman selaimen IE eikä halua ruveta vekslaamaan eri selaimilla mitä niitä lieneekään ei kiinnosta.

• Hei,

Palautelomakkeen täyttäminen:

1. Valitse ensin palvelu, jota palautteesi koskee. Jos palautteesi on yleinen, valitse palvelu, joka on lähimpänä.
      2. Valitessasi palvelun alle ilmestyy pikaohjeita yleisempien ongelmien selvittämiseen. Klikkaamalla näet ohjeet, kuinka ongelma ratkaistaan.
      3. Mikäli pikaohjeista ei löytynyt vastausta ongelmaasi, täytä palautelomakkeen muut kohdat. Täytä tiedot mahdollisimman täydellisesti, koska sillä tavalla pääsemme parhaiten kiinni ongelmaan. Käyttämäsi selaimen saat selville klikkaamalla Ohje/Apua sivun ylälaidasta ja Tietoa selaimesta (esim. Firefox/IE).
      4. Lopuksi paina Lähetä-painiketta sivun alalaidasta.

Auttoivatko nämä ohjeet?

Terveisin,
      Elina
      Suomi24

• juu kiitos.

Kiitos nyt onnistui palautteen lähetys!

• palautetta

En saa palauttetta lähetettyä yhäkää. Ylläpidon ohjeet on ..... kuten tavallista = ei toimi!

t. Avaaja

• Anonyymi

Hei.
      Ostin viikonloppuna Kupen autosta Isostakyröstä auton. Voin lämpimästi suositella kyseistä liikettä.
      En tiennyt aluksi kyseisestä liikkeestä mitään ja olin ostamassa tiettyä autoa itselleni pitkäksi ajaksi.
      Myyjä oli kyllä alansa ammattilainen ja kaikkiin asioihin hän ystävällisesti vastasi. Kaikki meni sujuvasti ja jäi kyllä hyvä mieli autokaupoista kun ostin auton.
      Vuosikymmenten kokemus huokui myyjästä oli kyllä kunnollinen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      631
      2683
    2. Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa

Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H
      Suomalaiset julkkikset
      23
      2110
    3. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      418
      2096
    4. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      76
      1735
    5. JM lukkoliike

Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran
      Jämsä
      20
      1689
    6. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      67
      1540
    7. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      127
      1304
    8. Ammuskelua taas

Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.
      Kokkola
      20
      1161
    9. Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."

Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka
      Eläke
      23
      1120
    10. Päivämääriä

Minä päivämääränä näit kaivattusi viimeksi?
      Ikävä
      58
      1028
    Aihe