KESKIYÖLLE

aurinkoinen nainen

Hei Keskiyö! Luin leikkauksestasi. Lueppa karnosinista. Solujen uudistaja.
Paranet nopempaa kun solut uudistuu.

Niih kysyisin mitä näet minun tErveyteen? Huimaa kun niskas vika. Mikä edes?
Joudunko leikkaukseen vai pitkälle sairauslomalle?

Mitä näet kesääni? Olen keskiikänen tumma nainen värillähän saa sen siihen mitä olen ollut. Syksyllä syntynyt. Kovan elämäntyön tehnyt ja edelleen vielä noin 3 vuotta pitäs jaksaa lapsen kanssa.

3

61

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei

kiitos vinkistä! olen ottanut arnica-kuulia, homeopaattisia, päivittäin, ja aloitin niiden popsimisen jo ennen jalkaleikkausta. nyt voin jo sanoa 5 viikon jälkeen, että haava on parantunut upeasti. pientä turvotusta enää on ja uudet kengät odottava kevättä tuossa eteisin lattialla.....

tuo sinun niskasärkysi ei välttämättä johdu juuri niskoista. oletkohan sinä jännittäjätyyppiä? minulla on sellainen kuva, että kipusi voisi alkaa alempaa, niinkuin ristiselästä asti. joskus niskat voivat tulla jopa kipeiksi vääristä kengistä, sekin on uskomatonta mutta totta.
      en kyllä usko että joutuisit leikkaukseen, se on se ihan viimeinen keino vasta.

sinä olet tosissaankin tehnyt paljon töitä ja nähnyt kaikenlaista.
      kun kesästä kysyt, niin ajattelen, että vanha naisihminen tarvitsee sinun apuasi. ole kuitenkin varuillasi, ettet laita itseäsi kokonaa likoon, taas!
      hyvin harvoin eteeni nousee numeroita, mutta nyt silmissäni pomppii koko ajan iso numero 6. jos se voisi olla sinulle vaikka avuksi, kokeile sitä kun mahdollista.
      se vetää sinua puoleensa ja auttaa sinua.

t: Keskiyö

• aurinkoinen nainen.,

Kiitos Tuntijasi! Kyllä sielä niskassa paha vikakin on. Tietysti varmaan kun pitkä olen jännitän kroppaani välillä ja työni istumatyö.

Vanha äiti on joka nyt erosi ja varmaan tarvii apuani. Niin seuraa kun muutakin.

Laitanpa mieleen numeron 6. Kiitos

• aurinkoinen nainen-

Huomenta Keskiyö! Sainpa tuossa tietää ajatellen tuota vanhempaa naista.
      Jääkö vanha äitini minun huolettavaksi koska siskoni yrittää muuhun kaupunkiin töihin,, saako noin iäkkäänä hakemiaan työpaikkoja? Vai tarkoittaisiko vanha ihminen tätä siskoani koska yhdessä paljon vietämme kesää nyt yhdessä ekan kerran?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Simula, rakkaus, Aittakumpu

Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww
      Perussuomalaiset
      114
      1848
    2. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      154
      1312
    3. Pormestari käräjille?

Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j
      Puolanka
      55
      1277
    4. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      49
      1012
    5. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      126
      952
    6. Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon

meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä
      Ikävä
      75
      916
    7. Nyt on hyvä laittaa

kirjaimet kohdilleen. Kuka kaipaa ja ketä. Onko oma kaivattu täällä ?
      Ikävä
      52
      834
    8. Voisimmeko seuraavan kerran kun

Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi
      Ikävä
      36
      817
    9. Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle

Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa
      Maailman menoa
      62
      802
    10. Kuinka nättinä

Sitä pitää olla että huomataan 🙃
      Ikävä
      56
      771
    Aihe