Ihan sama

Pimohelaaja

mitä näille palstan vajakeille sanoo kun mikään ei mene jakeluun.

Uskomattomia hörhöjä kun uskovat yksipäisesti RAY mukamas satunnaisuuteen.

miten joku voi olla niin pöljä...

Niiden puolustajien on pakko olla RAY leivissä ja selittää kaiken typeryyden...

16

259

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei tarvi olla

      Ei kellään rahankerääjäfirman leivissä olevalla ole motivaatiota selittää yhtään mitään pelien toiminta periaatteista kun sama raha kilahtaa kassaan jokatapauksessa, oli pelaajat sitten kuinka valveutuneita tahansa systeemeistä millä heidän rahansa imuroidaan niin lopputulos aina sama

    • e< buhahahaaaaa

      Paljon 'pimohelaaja' hävisi kasinolla? e < agh aghaa agahhaaaa...

    • No vajakki saa todellakin olla jos ei tähän usko.

      https://www.ray.fi/fi/asiakasinfo/ukk/turvallisuus

      Miten pelien satunnaisuus varmistetaan (RNG)?

      RAY:n tehtävänä on tarjota rehelliset ja luotettavat pelit. Toimintaa valvoo Poliisihallituksen arpajaishallintoyksikkö. Pelien satunnaisuus tuotetaan satunnaislukugeneraattori RNG:lla (Random Number Generator), joka tuottaa numeroita satunnaisesti. RNG on sertifioitu riippumattoman tarkastajan TST Technical Systems Testing:in toimesta. Tämä takaa, että mitään tulosten manipulointia ei tapahdu RAY:n eikä asiakkaan toimesta.

      • PimoHelaaja5

        Siis tämä ei TAKAA MITÄÄN.

        Se että pelien vakuutetaan olevan REHELLISIÄ ei tarkoita sitä että ne olisivat SATUNNAISIA, vaan pikimmin että antavat SÄÄDETYSTI tietyn kohtuullisen % takaisin pelaajille. !!!!!


        Siis tuo ei takaa mitään satunaisuudesta.

        EDES RAY EI ITSE MAINOSTA PELEJÄNSÄ SATUNNAISIKSI.

        NÄIN EI LUE MISSÄÄN !!!!!!!!!

        Rehellinen ei ole tae todellakaan satunnaisesta


      • PimoHelaaja5 kirjoitti:

        Siis tämä ei TAKAA MITÄÄN.

        Se että pelien vakuutetaan olevan REHELLISIÄ ei tarkoita sitä että ne olisivat SATUNNAISIA, vaan pikimmin että antavat SÄÄDETYSTI tietyn kohtuullisen % takaisin pelaajille. !!!!!


        Siis tuo ei takaa mitään satunaisuudesta.

        EDES RAY EI ITSE MAINOSTA PELEJÄNSÄ SATUNNAISIKSI.

        NÄIN EI LUE MISSÄÄN !!!!!!!!!

        Rehellinen ei ole tae todellakaan satunnaisesta

        Lueppas loppuun asti.

        Pelien satunnaisuus tuotetaan satunnaislukugeneraattori RNG:lla (Random Number Generator), joka tuottaa numeroita satunnaisesti. RNG on sertifioitu riippumattoman tarkastajan TST Technical Systems Testing:in toimesta. Tämä takaa, että mitään tulosten manipulointia ei tapahdu RAY:n eikä asiakkaan toimesta.


      • Gambler1 kirjoitti:

        Lueppas loppuun asti.

        Pelien satunnaisuus tuotetaan satunnaislukugeneraattori RNG:lla (Random Number Generator), joka tuottaa numeroita satunnaisesti. RNG on sertifioitu riippumattoman tarkastajan TST Technical Systems Testing:in toimesta. Tämä takaa, että mitään tulosten manipulointia ei tapahdu RAY:n eikä asiakkaan toimesta.

        Mistä tulle nimi satunnaislukugeneraattori jos peli ei ole satunnainen??


      • buuuahahahahaaaaa

        agahagahagaaaaa poliisijohto...? ! onko kyseessä sama jota kestitettiin Lapissa jne?


      • heh heh hee...
        buuuahahahahaaaaa kirjoitti:

        agahagahagaaaaa poliisijohto...? ! onko kyseessä sama jota kestitettiin Lapissa jne?

        Juuri sama "lahjomaton" poliisijohto joka naukkailee skumppaa rayn saunailloissa.


      • Kuule Tahvo
        PimoHelaaja5 kirjoitti:

        Siis tämä ei TAKAA MITÄÄN.

        Se että pelien vakuutetaan olevan REHELLISIÄ ei tarkoita sitä että ne olisivat SATUNNAISIA, vaan pikimmin että antavat SÄÄDETYSTI tietyn kohtuullisen % takaisin pelaajille. !!!!!


        Siis tuo ei takaa mitään satunaisuudesta.

        EDES RAY EI ITSE MAINOSTA PELEJÄNSÄ SATUNNAISIKSI.

        NÄIN EI LUE MISSÄÄN !!!!!!!!!

        Rehellinen ei ole tae todellakaan satunnaisesta

        Ja sekö mainostaa sitten niitä epärehellisiksi ? Ufoja ON olemassa koska EN ole nähnyt niitä logiikka sulla.


    • 87k

      Kaikkihan sen tietää että pelejä EI tarvitse "manipuloida" saadakseen voittoa, se on päivänselvää.

      otetaan esimekki. televisiossa pyörii mainos Onnenpeli arvasta.

      Arpa ostetaan teksiviestillä, joka maksaa 5€, operaattori ottaa tästä 48c itselleen, eli firma saa itselleen 4,52€

      Voittojen yhteisarvo on kaikenkaikkiaan 203043€

      Arpoja on yhteensä 100 000 kpl

      Eli kun kaikki arvat myydään, saadaan tästä tuloja 452000€

      Eli vaikka ihan rehellisellä pelillä jaettaisiin kaikki palkinnot, myös ne 30000€ palkinnot ja autot, niin SILTI jäisi firmalle rahaa 248957€

      Eli kaikenkaikkiaan pelaajalle palautuu vain 45% eli aika huonosti, koska esim Ruletissa palautus on yli 97%

      Mutta sitten tulee kuvaan tämä perisynti AHNEUS, ei riitä että firma saa voittoa 55% vaan voittoa voidaan kasvatta, antamalla niitä isoja palkintoja "itselleen" tms.

      Eli pelejä ei tarvitse säädellä, mutta niin valitettavasti tehdään, koska AHNEUS on se paha tapa monella, kun mikään ei vain riitä

    • ....

      Kusetusta ja ties mitä vilunkia, mutta silti vajokit pelaa ja häviää rahansa.

    • hilloo hilloo

      Ei voi olla satunnaista. Tänään pelasin jokeripokeria ja heti kun nostin panosta, kone antoi neloset. Tapahtui peräti kahdesti saman 15min pelisession aikana. Nelinkertaisten 5 euron alkupääomani!

      Tämän perusteella tiedän automaattien jakavan kaikille alkupääoman vähintään nelinkertaisena takaisin ja sen että aina panosta nostaessa saa isomman voiton!!!

      Seuraava pelaaja tunki koneeseen kympin ja lopetti kun oli saanut kolme kymppiä. Hänkin olisi saanut rahansa nelinkertaisena, jos olisi malttanut lopettaa ajoissa. Pöljäke pelasi heti alkuunsa maksimipanoksella, joten ei päässyt testaamaan panoksen nostamisen ihmeellistä vaikutusta.

      • kasinopelaaja real

        joo joo edellä mainittua tapahtuu kun edellinen mummo on työntänyt sinne 500€ sisään voittamatta mitään.

        silloin se kone antaa....


    • PelinKoittaja69

      UP1

    • pelinhoitaja2

      Kuules pimohelaaja, ei täällä palstalla ole kuin kaksi RAY leivissä minä ja kaykampler niminen hörhö

    • UP1

      kaykmapler on RAY tukien saaja. Se selittää kaiken

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1925
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1033
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      100
      957
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      727
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      588
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      564
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe