Sanokaapa Porilaiset, kuka tai mikä olisi hyvä/edullinen hammaslääkäri Porissa ? Samaten kellä kaikilla on tuo uudempi Cerec -paikkausmenetelmä käytössä? Eli edullinen, mutta hyvä hakusessa.
Laminaatteja eteen ylös laitattaisin ja takaa amalgaamit pois otattaisin..
Hammaslääkäri
7
357
Vastaukset
- nashhtahammas
Onko tämä se paikkausmuoto, jossa hiotaan vastahammasta lyhyemmäksi, jotta paikka mahtuu väliin. Lue edellisiä keskusteluja. Vai oliko tarkoitettu , että joku luettelisi porilaisia hammaslääkäreitä ? Sen kun soitat vastaanottoon ja kyselet hintoja. Hyvää ja halpaa en ole löytänyt.
- vaeltaja Valtsu
Miten oletat, että edullinen voisi olla hyvä?
Jos joku on hyvä, niin miksi myisi työtään halvalla? Kannattaa hakea hyvää ja kallista. Sitten olet oikealla polulla...- Tätä tarkoitin
Jos on joku iso ketju, niin siellä on tietenkin rahanjakajia enenmän. Eli jos joku hyvä yksityinen, niin hinta voi olla aivan toista.
- Hampparix
Tätä tarkoitin kirjoitti:
Jos on joku iso ketju, niin siellä on tietenkin rahanjakajia enenmän. Eli jos joku hyvä yksityinen, niin hinta voi olla aivan toista.
Itse olen ollut ainaki Teljän Hammaslääkäriaseman palveluihin tyytyväinen ja kai niissä muissaki on homma hanskassa. Itse menen mieluummin naispuoliselle, koska ainakin yhdellä miespuolisella vaikutti työmoraali olevan hiemen löysältä...
- pizzarix
Hampparix kirjoitti:
Itse olen ollut ainaki Teljän Hammaslääkäriaseman palveluihin tyytyväinen ja kai niissä muissaki on homma hanskassa. Itse menen mieluummin naispuoliselle, koska ainakin yhdellä miespuolisella vaikutti työmoraali olevan hiemen löysältä...
Meikäläinen käy Sokoksen vieressä Hämeenkadulla. Siis Tampereella.
- ammattitaitoa
Hampparix kirjoitti:
Ihan sama onko mies tai nainen-pääasia että osaa ammattinsa. Itse kävin naislääkärillä-en Porissa- ja meinas henki lähteä hoitovirheen vuoksi.
- Ammattitietoa
Jos Suomen kalleinpia hammaslääkäreitä haette, niin menkää Teljän Hammaslääkäriasemalle. Muuten en usko, että tällä hetkellä porilaisilla yksityishammaslääkäreillä hirveää tasoeroa olisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h52742Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062571Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv172291Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.461874- 321453
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141443- 1771163
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201053Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81948