http://www.iltasanomat.fi/muutlajit/ruotsalainen-olympiatoivo-karysi-dopingista---olen-pilannut-urani/art-1288460180201.html
Toivottavasti suomen painijoista ei löydy "roinaajia".
Ikävää ruotsin painille
10
308
Vastaukset
- Tais olla
ihan puhdas vahinko. lääkkeitä on tuhansia ja uusia tulee. on vaikea pysyä selvillä mitä saa ottaa.
- Jag vill inte BASTA.
Tai sitten helpotettiin vetoja poistamalla nesteitä kehosta lääkityksellä.Jos halutaan nesteitä pois polvesta , kai se poistaa ne muualtakin kehosta?!?
- Niinpä-
Jag vill inte BASTA. kirjoitti:
Tai sitten helpotettiin vetoja poistamalla nesteitä kehosta lääkityksellä.Jos halutaan nesteitä pois polvesta , kai se poistaa ne muualtakin kehosta?!?
Tuskin ne mitään polveen kohdistuvia täsmäpillereitä ovat, samoilla pillereillä poistetaan nestettä mm kyynärpäistä ym.
Tai sitten ne on niin fiksuja pillereitä että nielaisun yhteydessä niille kuiskataan kohde. - Ei syytä
Niinpä- kirjoitti:
Tuskin ne mitään polveen kohdistuvia täsmäpillereitä ovat, samoilla pillereillä poistetaan nestettä mm kyynärpäistä ym.
Tai sitten ne on niin fiksuja pillereitä että nielaisun yhteydessä niille kuiskataan kohde.puolustella, mutta eihän toi Gynther tossa kohdin voinu pudottaa painojaan.
- no samaa
Ei syytä kirjoitti:
puolustella, mutta eihän toi Gynther tossa kohdin voinu pudottaa painojaan.
mäki kattelin
- Päivämäärä
Ei syytä kirjoitti:
puolustella, mutta eihän toi Gynther tossa kohdin voinu pudottaa painojaan.
Ei kai varmuudella voi sanoa, milloin pillerit todellisuudessa otettiin!?
- Ei syytä
Päivämäärä kirjoitti:
puolustella mut neste poistetaan vasta ihan loppuvaiheessa painojen pudotusta.
- brottare69
Päivämäärä kirjoitti:
ja eikö näillä aineilla peitetä myös muita kiellettyjä aineita?
- Kannattaa kysyä
Lääkkeen määräävältä lääkäriltä onko kiellettyjen listalla jos on outo lääke.
Listan saa myös antidoping sivuilta.
http://www.antidoping.fi/view.cfm?page=7296935C-D995-496C-9EE4-4EBB7242171E
Listaa päivitetään jatkuvasti joten turhaa lässyttää mistään vahingosta, ei ole vahinkoa vaan TYHMYYTTÄ. - hassuuuuu
joooooooooo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1164950Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293563No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411500
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241404- 141242
- 271138
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221077