Mites se menikään, se köyhien ja sotaveteraanien saunanrakennus? Kukas siinä olikaan takana.
http://www.aamulehti.fi/Kotimaa/1194734923369/artikkeli/il hakkaraisella tiiviit yhteydet bandidokseen kostea ilta ei sittenkaan sattumaa .html
Timo saattaa olla Pötylle vihainen!
49
378
Vastaukset
- Vasenkannattaja
Ha Ha Haaa !!!
Kyllä nyt kelpaa valmistautua kuntavaaleihin!
Kun vielä valtakunnan kannatus Pödyllä on oikeassa suunnassa niin tietää hyvää!!
No ootetaan mielenkiinnolla niitä listoja?
Itse vielä harkitsen,kysytty on kyllä pariinkin mutta kallistunen vasemmalle!
Siellä on hyvä porukka ja kun olen päätöksentekoa seurannut on tämä porukka yhtenäisin ja edelleen suurin ryhmä valtuustossa joka nyt jo tiedossa olevalla listalla nappaa murskavoiton!!
Mukavata on !
Hauskaa katsoa,mitä populistilinkkejä se Mikko nyt laittaa???
HA HA HAAHAA !!- Haapala hiilloksilla
Olen lähettänyt seuraavan vastineen Iltalehdelle:
Vaadin Iltalehteä julkaisemaan oheisen vastineen näkyvällä paikalla:
Iltalehti kirjoitti torstaina 5.4., että minulla olisi ”tiivis yhteys rikollisjärjestöön” ja että olisin viettänyt aikaa Bandidos MC:n kannattajajengin kerholla Varkaudessa. Väitteet ovat perättömiä.
Olen ollut Varkaudessa viime vuonna kaksi kertaa. Ensimmäisen kerran olin marraskuussa talousvaliokunnan jäsenen ominaisuudessa puhumassa eräässä seminaarissa bioenergiasta. Lehdessä julkaistu valokuva on otettu tältä matkalta. Tämän matkan yhteydessä en käynyt minkäänlaisissa kerhotiloissa.
Toisen kerran olin Varkaudessa perussuomalaisten pikkujouluissa kylpylähotelli Kuntorannassa joulukuussa. Tällöin vajaan kymmenen ihmisen seurue vieraili myös erään paikallisen perussuomalaisen luona tutustumassa hänen tekemäänsä saunalauttaan. Vierailu kesti arvioni mukaan noin tunnin. Tämä on ainoa kerta, jolloin olen kyseisessä paikassa käynyt.
Minä en huomannut paikassa minkäänlaisia kerhotunnuksia eikä mielessäni edes käynyt, että kyseessä voisi olla moottoripyöräkerhon kerhotila.
Minä en tunne vierailun isäntää, paikallista puolueaktiivia lähemmin. Minulla ei ole minkäänlaista tietoa hänen mahdollisista yhteyksistään rikollisiin moottoripyöräkerhoihin.
Iltalehden mukaan poliisi ei tiedä, onko kyseinen puolueaktiivi Diablos MC:n jäsen vai ei. Miten ihmeessä minun olisi siis pitänyt tietää tämän satunnaisen tuttavuuden mahdollisesta Diablos-jäsenyydestä, kun Iltalehtikään ei tätä asiaa ole pystynyt selvittämään edes poliisilähteidensä avulla?
Iltalehden väite tiiviistä yhteyksistäni rikollisjärjestöihin loukkaa kunniaani niin paljon, että aion ryhtyä asiassa jatkotoimiin.
Teuvo Hakkarainen
Kansanedustaja - Teuvo olet mies!
Haapala hiilloksilla kirjoitti:
Iltalehti kirjoitti torstaina 5.4., että minulla olisi ”tiivis yhteys rikollisjärjestöön” ja että olisin viettänyt aikaa Bandidos MC:n kannattajajengin kerholla Varkaudessa. Väitteet ovat perättömiä.
Olen ollut Varkaudessa viime vuonna kaksi kertaa. Ensimmäisen kerran olin marraskuussa talousvaliokunnan jäsenen ominaisuudessa puhumassa eräässä seminaarissa bioenergiasta. Lehdessä julkaistu valokuva on otettu tältä matkalta. Tämän matkan yhteydessä en käynyt minkäänlaisissa kerhotiloissa.
Toisen kerran olin Varkaudessa perussuomalaisten pikkujouluissa kylpylähotelli Kuntorannassa joulukuussa. Tällöin vajaan kymmenen ihmisen seurue vieraili myös erään paikallisen perussuomalaisen luona tutustumassa hänen tekemäänsä saunalauttaan. Vierailu kesti arvioni mukaan noin tunnin. Tämä on ainoa kerta, jolloin olen kyseisessä paikassa käynyt.
Minä en huomannut paikassa minkäänlaisia kerhotunnuksia eikä mielessäni edes käynyt, että kyseessä voisi olla moottoripyöräkerhon kerhotila.
Minä en tunne vierailun isäntää, paikallista puolueaktiivia lähemmin. Minulla ei ole minkäänlaista tietoa hänen mahdollisista yhteyksistään rikollisiin moottoripyöräkerhoihin.
Iltalehden mukaan poliisi ei tiedä, onko kyseinen puolueaktiivi Diablos MC:n jäsen vai ei. Miten ihmeessä minun olisi siis pitänyt tietää tämän satunnaisen tuttavuuden mahdollisesta Diablos-jäsenyydestä, kun Iltalehtikään ei tätä asiaa ole pystynyt selvittämään edes poliisilähteidensä avulla?
Iltalehden väite tiiviistä yhteyksistäni rikollisjärjestöihin loukkaa kunniaani niin paljon, että aion ryhtyä asiassa jatkotoimiin.
Teuvo Hakkarainen
KansanedustajaHYVÄ TEUVO HAKKARAINEN JA KIITOS KUN USKALLAT TÄTÄ ITSEVALTIASTA VASTAAN NOUSTA! varkautelaiset palvoo häntä kuin pyhää lehmää, vaikka mies on täys mulkku!
- Teuvo rules!
Haapala hiilloksilla kirjoitti:
Teuvo Hakkarainen
KansanedustajaTEUVO
Sinulla on nyt mahdollisuus tehdä isänmaallinen teko. Älä lopeta juomista, äläkä vierailuja pyöräkerhoissa vaan anna mennä täysillä ja sano ääneen mitä ajattelet. Eroa Persuista ja liity Ruotsalaiseen kansanpuolueeseen.
- HD Arkki
Nämä ketjut ovat täynnä Pötyn levittämiä kuvia ja linkkejä. Käyttääkö hän niitä itse luvattomasti.
- Lisää linkkejä
On sillä iso suku!
– Se on meidän yrityksemme leimaamista rikollistoimintaan. Olen saanut asiasta tänään valtavasti yhteydenottoja. Sukulaiset ovat olleet ihmeissään ja lapsenlapset kyselleet, että mikäs rosvo se vaarista on tullut, Keto kertoo MTV3 Uutisille.
– Minut on nostettu framille lehdessä, jolla on paljon lukijoita ja jonka juttua on lainattu ympäri Suomea.
Kedon mukaan lakimies on laatimassa mahdollista rikosilmoitusta.
Kedon kertoo, että Iltalehdessä julkaistu kuva on otettu Navitas Kehityksen bioenergia-seminaarissa, johon kansanedustaja Teuvo Hakkaraista oli pyydetty pitämään puhe. Tapahtuma oli viime vuoden marraskuussa. Samassa yhteydessä otettiin ryhmäkuva.
Yhdistys on myös tiedottanut tapauksesta perussuomalaisten puoluejohtoa. - Kiero kokoomuksesta
Lisää linkkejä kirjoitti:
On sillä iso suku!
– Se on meidän yrityksemme leimaamista rikollistoimintaan. Olen saanut asiasta tänään valtavasti yhteydenottoja. Sukulaiset ovat olleet ihmeissään ja lapsenlapset kyselleet, että mikäs rosvo se vaarista on tullut, Keto kertoo MTV3 Uutisille.
– Minut on nostettu framille lehdessä, jolla on paljon lukijoita ja jonka juttua on lainattu ympäri Suomea.
Kedon mukaan lakimies on laatimassa mahdollista rikosilmoitusta.
Kedon kertoo, että Iltalehdessä julkaistu kuva on otettu Navitas Kehityksen bioenergia-seminaarissa, johon kansanedustaja Teuvo Hakkaraista oli pyydetty pitämään puhe. Tapahtuma oli viime vuoden marraskuussa. Samassa yhteydessä otettiin ryhmäkuva.
Yhdistys on myös tiedottanut tapauksesta perussuomalaisten puoluejohtoa.Joopa joo ja kukahan oli tässäkin jutussa mukana...herra paskapää Haapala! Miksi persuja nyt vainotaan ja ainoko tuon yhen pitää olla joka asiassa naamaansa tyrkyttää, vaikka olihan kyllä silloin töissä ja isoilla otsikoilla kirjoitettiin miten hän johti operaatiota. Haukkui muuten julkisesti Ketoa ja Rajamäkeä vuosi sitten kun oli kansanedustajaehdokkaana. Vaalityöntekijä kuuli kaiken ja varsinkin sen, että näyttää kaikille epäilijöille närhen munat! Hah hah haa..ukko haukkas paskaa!
- VOIKUN NÄKISI
haista paska! TUOVO ON SÖPÖ!
- oikkee
no tällasia puupäitä nää pödyt on !!
sitä saa mitä tilaa!!
- just noin
Helevetin hienoa mainosta Pötylle ja konkkaronkalle. Sinne vaan ISMO,ISTO;PAANIS JA OISKO vielä joku joka ihannoi tuota sakkia tai ei muualla oteta huomioon.
- Persetirallaa
Pötyä,sano Pekka!
- Soimii
Tässä ylimielisen Minä Johtajan lausunto.
http://www.iltalehti.fi/iltvuutiset/2012040505068911_v0.shtml - älkää lähestykö
Missä Jyrki? Herra ei tee mitään, kymmeniämiljoonia paloi akkutehtaassa,
mutta mies läksi tekemään itsestään sankaria koirashoussa, johon hänellä ei ollut osaa eikä arpaa, Nyt kaiken huippuna mies houkuteltiin iltalehteen mukaan
"tämä on totta"pelleksi.
Joko ymmärrätte kuka on kaiken takana?- Voi Pöty
Eikös tämä ole totta? Kuvahan pyöri kaikki mahdolliset linkit. Totuushan on että jos on kuulunut rikolliseksi luokiteltuun järjestöö, ei siitä noinvaan pääse irti. Turha siitä on muita syyttää. Vielä turhempaa sotkea akkutehtaita mukaan.
Iltalehdestä:
Kuva oli kopioitu ja rajattu Varkauden perussuomalaisten nettisivulta. Heidän mukaansa luvatta julkaistu ja muuteltu kuva on Navitas Kehityksen tiloista bioenergia-seminaarissa, johon talousvaliokunnan jäsen Hakkarainen oli pyydetty.
–Me yritämme jutulla kuvata rikollisjärjestöjen soluttautumista yhteiskunnallisten päätöksentekijöiden pariin, perustelee Iltalehden päätoimittaja Panu Pokkinen.
–Julkaistu kuva on siitä hyvä todiste: siinä samassa rivissä hymyillen edustaa perus-poliitikot ja liivijengiläinen. Eikä nyt puhuta mistään illanistujaisten kätköistä, vaan ihan poliittisesta tilaisuudesta.
–Tällaisen yhteiskunnallisesti merkittävän asian tuominen julkisuuteen on paljon merkityksellisempää kuin tekijänoikeuslain sumea noudattaminen.
- HYI helkatti
Änestäkää ketä haluatte, mutta ei ikimaailmassa Haapalaa! Pysyköön Kuopiossa!
- Hyi helkatti
Lisään vielä äskeiseen kirjoitukseeni, että edelline kirjoittaja oli oikeassa siinä koirajutussa. Mies oli opiskeluvapaalla tapahtumien aikana ja minkäköhän takia...voi kun kaikki tietäs totuuden herrasta...miten tollainen ihminen on kirkkovaltuustossa? Vai onko oikein laittaa kaverilleni härskejä tekstiviestejä, ja oman "sen" kuvia! Kamala miten ihmiset on hänen peräänsä, jos tietäisivät totuuden! Kaverini onneksi tyytyi loppuratkaisuun, vaikka olisi voinut niinkuin Johanna Tukiainen antaa viestit julkisuuteen, mutta ei halua kommentoida asiaa. On onnellinen kun kaikki on ohi.
- Oikeus voittaa
http://www.nelonen.fi/uutiset/videot-ja-uutislähetykset
Mtv4 uutiset huomioi Varkauden uutisissaan perussuomalaisista.
Pötyn haastattelu. - TOTTA VAI EI
Pitääkö paikkansa Jyrki Haapalan tiedote iltalehdessä, että paikallispolittiikko on ollut VAHVASTI esillä Diablosin toiminnassa? En jaksa uskoa.. mikähän tässä on homman nimi? Nyt Pekka ÄLÄ ANNA HAAPALAN PUHEIDEN PILATA PERSUJEN MAINETTA!
- HD Pöty
Ei auta Pekun puheet!
- Pyöreäpäisii
HD Pöty kirjoitti:
Ei auta Pekun puheet!
IsoPerSu hörhötti taas omiaan.
- Saa kai kysyä
Sairaanhoitajien, lääkäreiden, opettajien ja lastentarhanhoitajien ym. taustat tutkitaan. Samoin mielenterveys. Koska aletaan tutkimaan heidän pomojensa, poliitikkojen, taustat ja mielenterveys? Jotenkin on vain tullut noista linkeistä mieleen.
- niin niin se on
- Varaosiako
Kun nyt tuli tuo PerSujen jengikytkös julki, niin onko Varkaudessa järjestäytynyttä rikollisuutta? Ketkä täällä hallinnoi viinananmyyntiä ja pilukauppaa. Onko siinä sähköistä toimintaa mukana.
- ducato nääs
"Pilukaupassa" voi olla jokunen pattereilla toimiva sähköinen vekoitin mukana, mutta kuka sitä hallinnoi - voisko olla Airam tai joku Durasel. Miksei myös Duplo-pärinäpojilla voisi olla näppinsä jossakin pelissä mukana - ehkä kuitenkin vain persujen sontatunkiossa.
- kokoomus pelkää :)
http://yle.fi/vaalit2008/tulospalvelu/kunnat/aaniharavat_kno915.html
- Pötyn piinaviikko
Eihän Hakkarainen tiennyt. Pöty sensijaan tiesi.PÖtyhän tässä on Timolle selityksen velkaa.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012040815423749_uu.shtml - Ei ääniä enää
Hakkarainen
Mies joka vei Persujen kannatuksen ja uskottavuuden! Ei ääniä enää Persuille.- Rakastunut blondi
HARRAINEN ON NAMI....missähän vois bongata...
- HD Pöty
Viikon kirja: Pötyn nousu ja tuho!
- Haapala on out
peku on pelimies ja nousee meidän Varkautelaisten tuella on näyttönsä antanut.
- kesää odotellessa :D
Haapala on out kirjoitti:
peku on pelimies ja nousee meidän Varkautelaisten tuella on näyttönsä antanut.
http://www.varkaudenseudunps.net/zzuutis-saunalautta-291011.php
- idea uppoo
kesää odotellessa :D kirjoitti:
http://www.varkaudenseudunps.net/zzuutis-saunalautta-291011.php
PerSut tietäen voin veikata että tästä lautasta kuullaan vielä.Miten ne luvat menikään,kuka hallinnoi ja mitä,kelle vuokrataan tai lainataan ja miten,missä sitä lauttaa pidetään ja kenen mailla,mites luvat yms yms..ei tarttee olla ruudinkeksijä kun tietää että perseeleen tämäkin PerSujen idea vielä menee ja satavarmasti !!
ha ha mutta hauskaa on seurata miten tässäkin käy!! - saas nähdä miten on
idea uppoo kirjoitti:
PerSut tietäen voin veikata että tästä lautasta kuullaan vielä.Miten ne luvat menikään,kuka hallinnoi ja mitä,kelle vuokrataan tai lainataan ja miten,missä sitä lauttaa pidetään ja kenen mailla,mites luvat yms yms..ei tarttee olla ruudinkeksijä kun tietää että perseeleen tämäkin PerSujen idea vielä menee ja satavarmasti !!
ha ha mutta hauskaa on seurata miten tässäkin käy!!Arto Lehtonen lupasi kuulemma hoitaa toivovat lauttaa gännin laituriin :)
- menossa mukana :)
- Pokkisen huuhaata
Juha Mikkonen
5.4.2012 14:56 (Päivitetty 6.4.2012 20:15)
Varkauden seudun perussuomalaiset ry tekee rikosilmoituksen Iltalehden torstain jutusta. Perusteena on tekijänoikeuslainsäädännön rikkominen.
Lehti kertoi, että kansanedustaja Teuvo Hakkarainen (ps.) vieraili Varkaudessa Bandidos-järjestön kannattajakerhossa. Jutun mukaan yksi Varkauden perussuomalaisista on rikollisjärjestön jäsen. Jutussa oli kuva Hakkaraisesta kahden miehen kanssa, joista toisen kasvot oli sutattu.
Kuva oli kopioitu ja rajattu Varkauden perussuomalaisten nettisivulta. Heidän mukaansa luvatta julkaistu ja muuteltu kuva on Navitas Kehityksen tiloista bioenergia-seminaarissa, johon talousvaliokunnan jäsen Hakkarainen oli pyydetty.
–Me yritämme jutulla kuvata rikollisjärjestöjen soluttautumista yhteiskunnallisten päätöksentekijöiden pariin, perustelee Iltalehden päätoimittaja Panu Pokkinen.
–Julkaistu kuva on siitä hyvä todiste: siinä samassa rivissä hymyillen edustaa perus-poliitikot ja liivijengiläinen. Eikä nyt puhuta mistään illanistujaisten kätköistä, vaan ihan poliittisesta tilaisuudesta.
–Tällaisen yhteiskunnallisesti merkittävän asian tuominen julkisuuteen on paljon merkityksellisempää kuin tekijänoikeuslain sumea noudattaminen. - jyrkikö poliisilähde
Varkauden perussuomalaiset aikovat tehdä rikosilmoituksen Iltalehden jutusta
Varkauden seudun Perussuomalaiset ry on tekemässä rikosilmoitusta Iltalehden jutusta. Iltalehden jutussa kerrottiin, että kansanedustaja Teuvo Hakkarainen olisi viettänyt aikaa myös Bandidos MC:n kannattajajengin kerholla Varkaudessa. Jutun yhteydessä oli käytetty kuvaa, jossa esiintyi Hakkaraisen rinnalla Varkauden seudun Perussuomalaiset ry:n puheenjohtaja Pekka Keto. Keto on pöyristynyt siitä, että hänet on juttukokonaisuudessa liitetty moottoripyöräjengiin.
- Kuulin muualta, että minut on jotenkin yhdistetty rikollisjärjestöön Iltalehden etusivulla. Kaikki, ketkä minut tuntevat tietävät, että minulla ei ole mitään rikollisia yhteyksiä. Olemme tekemässä rikosilmoitusta. Nyt Teuvo Hakkarainenkin on luvannut, että hän lähtee myös tähän, Pekka Keto kertoo.
Kedon mukaan kyseessä on törkeä kunnianloukkaus.
- Perussuomalaiset-puolueen kunniaa on loukattu, kun on loukattu minua. Sitten kansanedustaja on yhdistetty rikollisjengiin, mikä ei Teuvo Hakkaraisen puheiden mukaan pidä paikkaansa. Hän ei tunne täältä muita kuin minut.
Kedon mukaan Iltalehti on syyllistynyt myös tekijänoikeusrikokseen jutussaan.
- Ensinnäkin minun Facebook-sivustolta on ilman minun lupaani käyty kuvakaappauksella hakemassa kuva. Kuvahan on otettu, kun Teuvo Hakkarainen oli aikoinaan marraskuussa pyydetty tänne talousvaliokunnan jäsenenä pitämään puhe täällä seminaarissa. Kuva on otettu Navitas Kehitys –talolla, ei missään Bandidos-tiloissa. Kuvasta on poistettu yksi henkilö ja siihen on lisätty Bandidos-merkkejä. Kuvalle ei ole lähdettä, se on tekijänoikeusrikos, Keto sanoo.
Iltalehti kertoi jutussaan poliisilähteisiinsä viitaten, että Hakkaraisen olisi nähty vuodenvaihteen tienoilla vierailevan Bandidos MC:n kannattajakerhon Diablos MC:n kerhotiloissa Varkaudessa.
- Pikkujoulumme pidettiin 10. joulukuuta 2011 Luttilan kaupunginosassa kylpylähotelli Kuntorannassa, jolla ei ole mitään tekemistä Bandidoksen tilojen kanssa. Tässä on tehty kaikki, mitä hyvään journalismiin ei kuulu, Keto sanoo. - Vihainen Timo
Peku, olitko jatkoilla jossakin omakotitalossa Hakkaraisen kanssa?
Elä kaunistele.- saattaa loppua työt
Perus Pekka tuskin täällä luuraa, kuten Jyrki sinulle se todistajan taakka kaatuu oikeudenkäynnissä ;)
- joukot vain tiivisty
http://www.soisalonps.net/zziltalehdelta-torkeaa-lain-rikkomista-090412.php
- antakaan selitys
- Arkkipersu
Antaavatkohan Arkkimaakarille hatkat.
- BellaDonna
taitaa Jykällä olla asiat aika huonosti.
- Anonyymi
tässä on puhelimessa semmonen ja tämmönen narkkiakka terve
ja sinulla oli kaverin penttisen entinen numero
niin sinulla oli tämä sama numero
missä oot?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse964764Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1133912Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2083804Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1042210Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575771964Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801336- 1321248
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1621236- 531105
En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???4851038