Näin Johannan Varkaudessa ja on tyttö pikkasen laihtunut,ei ollut merkkiäkään viinan pöhötyksestä tai ylipanosta.Hän on muodokad nainen joten liian laihaa hänestä ei tartte tullakaan.
Suoraan sanoen hyvännäköinen nainen.
Hänen käyttäytymiseen ja julkisuuteen en ota kantaa,siihen ei ole tarvetta.
Alkaa olla vihdoin glamour naisen kuosissa.
Hienoa Johanna
Johanna laihtunut rajusti
12
764
Vastaukset
- Böööööö=)
Älä jaksa jossu!!!!!!!! Kirjoittelet itse itsestäsi postauksia tänne, kun kukaan ei ole osoittanut kiinostusta vähään aikaan.... Nolo akka=)
- Tipu
Minä kirjoittelen siis aloittaja Jyväskylästä ja näin Johannan Varkaudessa missä olin käymässä.
Tällä palstalla ei siis saa kirjoittaa mitään positiivistä,so what.
Minä en seuraile muuten hänen elämäänsä mutta totean uudestaan että hänestä on tullut kaunis.
Täällä varmaan odotellaan milloin Tuksu taas räjäyttää,eiköhän me tavan ihniset osata juoda ja sekoilla
ihan samalla lailla.
Lapset kärsivät vanhempien juomisesta jne.
Joten annetaan Johannan olla,keikoille ei tartte mennä ja lehtiä ei tertte ostaa ja juttuja lukea.
Mukavaa Pääsiäistä. - Milloin näemme
Tipu kirjoitti:
Minä kirjoittelen siis aloittaja Jyväskylästä ja näin Johannan Varkaudessa missä olin käymässä.
Tällä palstalla ei siis saa kirjoittaa mitään positiivistä,so what.
Minä en seuraile muuten hänen elämäänsä mutta totean uudestaan että hänestä on tullut kaunis.
Täällä varmaan odotellaan milloin Tuksu taas räjäyttää,eiköhän me tavan ihniset osata juoda ja sekoilla
ihan samalla lailla.
Lapset kärsivät vanhempien juomisesta jne.
Joten annetaan Johannan olla,keikoille ei tartte mennä ja lehtiä ei tertte ostaa ja juttuja lukea.
Mukavaa Pääsiäistä.Johannan Jallussa pillu levällään survomassa jättimäsitä sauvaa anukseensa?
- tipu
No en varmasti ole mikään tuksu. Mutta sen voin sanoa, että oon laihtunu todella paljon.
- EHHEHEeeee
"No en varmasti ole mikään tuksu. Mutta sen voin sanoa, että oon laihtunu todella paljon."
- 2xäiti ja 2xmummu
20:00 Tuomas Enbuske Talk Show
torstai 5.4
Vieraana kirjailija Tuomas Kyrö ja Johanna Tukiainen. Tuomas Enbuske Talk Show'ssa nähdään kaikkina arkipäivinä kiinnostavia suomalaisia julkkiksia ja vaikuttajia eri aloilta. Keskustele ohjelmasta Twitterissä: #Enbuske. (Tuomas Enbuske Talk Show, kotimainen viihde, 2012)
Johanna oli oikein kaunis ja hyvän oloinen.
Ohjelman juontajasta ei voi sanoa samaa, puku rullalla niskassa, hiat kiristi ja leveä lanne ei mahtunut koko olemukseensa. puolipaljaassa päässä joku harakan pesä takana..
Kaiken kukkuraksi juontajalla oli selkeä muotti minkä mukaan halusi Johannan vastaavan ja puhuvan.. No Johanna tiesi mitä sanoo ja mitä haluaa sanoa taisi silti pettyä ennalta päätettyyn roolinsa..- Pieni ero
Tuomas ei kuvittele olevansa Ken-nukke, kuten tankkitunkero kuvittelee olevansa Barbie-nukke. Toinen vähintään normaaliälyinen ja toisen täytyy olla todella tyhmä.
Ei edes ulkonäössä voida tankkitunkero kuin hiusten osalta, eikä nekään aidot. Ihohan sillä on todella huono, huulet ja rinnat tärvelty, läskimakkarat joka puolella ja VALTAVA p-rse. Meikkaustaidoista ei tietoakaan.
Tonnikeijun ei pitäisi myöskään pukeutua keijun asuihin.
- 4444454
Milloin se Tukiainen lunastaa lupauksensa Ruotsiin muutosta??? Suomi on pullollaan paljon paljon kauniimpia (fyysisesti & psyykkisesti) naisia kuin Tukiainen. Veikkaan, ettei hänellä ole jatkossa enää paljoakaan keikkoja, koska metropolikin on lopettanut yhteistyön monen muun median ohella.
- j k
vai niin
- Sjänteri^^^
Aprillipäivä on tietääkseni 1. huhtikuuta eikä 5. päivä, ihan tiedoks vaa.
- Kewentäjä
Kun ei vaan menisi anoreksian puolelle... sekin on vaarallista!
- Oliko kukaan
katsomassa freak-showta Sipoossa eilen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7202730Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3462366Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä262162Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o312101Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581748Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121282Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181279- 551130
- 661125
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?41085