Johanna laihtunut rajusti

tipu

Näin Johannan Varkaudessa ja on tyttö pikkasen laihtunut,ei ollut merkkiäkään viinan pöhötyksestä tai ylipanosta.Hän on muodokad nainen joten liian laihaa hänestä ei tartte tullakaan.
Suoraan sanoen hyvännäköinen nainen.
Hänen käyttäytymiseen ja julkisuuteen en ota kantaa,siihen ei ole tarvetta.
Alkaa olla vihdoin glamour naisen kuosissa.
Hienoa Johanna

12

764

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Böööööö=)

Älä jaksa jossu!!!!!!!! Kirjoittelet itse itsestäsi postauksia tänne, kun kukaan ei ole osoittanut kiinostusta vähään aikaan.... Nolo akka=)

• Tipu

Minä kirjoittelen siis aloittaja Jyväskylästä ja näin Johannan Varkaudessa missä olin käymässä.
        Tällä palstalla ei siis saa kirjoittaa mitään positiivistä,so what.
        Minä en seuraile muuten hänen elämäänsä mutta totean uudestaan että hänestä on tullut kaunis.
        Täällä varmaan odotellaan milloin Tuksu taas räjäyttää,eiköhän me tavan ihniset osata juoda ja sekoilla
        ihan samalla lailla.
        Lapset kärsivät vanhempien juomisesta jne.
        Joten annetaan Johannan olla,keikoille ei tartte mennä ja lehtiä ei tertte ostaa ja juttuja lukea.
        Mukavaa Pääsiäistä.

• Milloin näemme
        Tipu kirjoitti:

Minä kirjoittelen siis aloittaja Jyväskylästä ja näin Johannan Varkaudessa missä olin käymässä.
        Tällä palstalla ei siis saa kirjoittaa mitään positiivistä,so what.
        Minä en seuraile muuten hänen elämäänsä mutta totean uudestaan että hänestä on tullut kaunis.
        Täällä varmaan odotellaan milloin Tuksu taas räjäyttää,eiköhän me tavan ihniset osata juoda ja sekoilla
        ihan samalla lailla.
        Lapset kärsivät vanhempien juomisesta jne.
        Joten annetaan Johannan olla,keikoille ei tartte mennä ja lehtiä ei tertte ostaa ja juttuja lukea.
        Mukavaa Pääsiäistä.

Johannan Jallussa pillu levällään survomassa jättimäsitä sauvaa anukseensa?

• tipu

No en varmasti ole mikään tuksu. Mutta sen voin sanoa, että oon laihtunu todella paljon.

• EHHEHEeeee

"No en varmasti ole mikään tuksu. Mutta sen voin sanoa, että oon laihtunu todella paljon."

• 2xäiti ja 2xmummu

20:00 Tuomas Enbuske Talk Show
      torstai 5.4

Vieraana kirjailija Tuomas Kyrö ja Johanna Tukiainen. Tuomas Enbuske Talk Show'ssa nähdään kaikkina arkipäivinä kiinnostavia suomalaisia julkkiksia ja vaikuttajia eri aloilta. Keskustele ohjelmasta Twitterissä: #Enbuske. (Tuomas Enbuske Talk Show, kotimainen viihde, 2012)

Johanna oli oikein kaunis ja hyvän oloinen.

Ohjelman juontajasta ei voi sanoa samaa, puku rullalla niskassa, hiat kiristi ja leveä lanne ei mahtunut koko olemukseensa. puolipaljaassa päässä joku harakan pesä takana..
      Kaiken kukkuraksi juontajalla oli selkeä muotti minkä mukaan halusi Johannan vastaavan ja puhuvan.. No Johanna tiesi mitä sanoo ja mitä haluaa sanoa taisi silti pettyä ennalta päätettyyn roolinsa..

• Pieni ero

Tuomas ei kuvittele olevansa Ken-nukke, kuten tankkitunkero kuvittelee olevansa Barbie-nukke. Toinen vähintään normaaliälyinen ja toisen täytyy olla todella tyhmä.

Ei edes ulkonäössä voida tankkitunkero kuin hiusten osalta, eikä nekään aidot. Ihohan sillä on todella huono, huulet ja rinnat tärvelty, läskimakkarat joka puolella ja VALTAVA p-rse. Meikkaustaidoista ei tietoakaan.
        Tonnikeijun ei pitäisi myöskään pukeutua keijun asuihin.

• 4444454

Milloin se Tukiainen lunastaa lupauksensa Ruotsiin muutosta??? Suomi on pullollaan paljon paljon kauniimpia (fyysisesti & psyykkisesti) naisia kuin Tukiainen. Veikkaan, ettei hänellä ole jatkossa enää paljoakaan keikkoja, koska metropolikin on lopettanut yhteistyön monen muun median ohella.

• j k

vai niin

• Sjänteri^^^

Aprillipäivä on tietääkseni 1. huhtikuuta eikä 5. päivä, ihan tiedoks vaa.

• Kewentäjä

Kun ei vaan menisi anoreksian puolelle... sekin on vaarallista!

• Oliko kukaan

katsomassa freak-showta Sipoossa eilen?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      720
      2730
    2. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      346
      2366
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      26
      2162
    4. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      31
      2101
    5. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1748
    6. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      12
      1282
    7. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      1279
    8. Teit asiat lopulta niin

Ettei meillä ole ikinä mitään mahdollisuuksia toisiimme.
      Ikävä
      55
      1130
    9. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      66
      1125
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      4
      1085
    Aihe