? :)
puhu ÄÄNELLÄ
28
394
Vastaukset
- pihinää puhinaa
Entäs jos ääni on mennyt liiallisesta huutamisesta?
- 13+15
Tarkoittanet että pitäis tarttua luuriin?
- HILJAA !!!!!!!!!!!!!
LAKKAA HÄIRITSEMÄSTÄ MUA; KUULETKO!!!!!!!!!!!!
- tipu
tipu, täällä mato :DDD
- RAKAS KERRO!
Tässä olen koko "mallikelpoisuudessani" Toivotan onnea, siihen on todella syytä..Sano minulle yksi asia? TIESITKÖ?
- VASTAAAA
Mistä piti tietää?
- vaikeesanoo
Kenelle lie tarkoitettu. Ën sit varmaan tiennyt kun en tiedä nytkään.
- HILJAA SIELLÄ!
ELÄ HUUVVA!
- Kenen kans
nyt ois tarkotus jutella? Kävitkö kurkkii jotain?
- Tieteellisesti sanot
"Totuus on, että...
- Kenen kans
Soita, niin kerron kyllä koko totuuden...
- ?
oletko kuullut tarinan kikkelin tuurista?
- Onko Mahdollista?
En sitä,sanon, Rakastan sinua..
- se on vaikeaa kun
et sä kuule vaikka mä kuinka isosti huutaisin ;)
- Tämän tiedän
http://www.youtube.com/watch?v=TGI6c2rPnpE
Kuiskaukset kuuluu parhaiten- taitaa olla näin
koskas tuut kuiskailemaan ;)
- mitä jos
sä oot kylmä ja karkee :)
- JOO!
sitä samaa toivon SINULTA.
Haloo?- onko kiva
Haloo sinulle sinne.
- soittelemisiin ;)
- :)
haloo.. Ei kuulu.. No nyt kuuluu..
- No mitäs sinne
kuuluu...2.10????
No mitäs sinne kirjoitti:
kuuluu...2.10????
sori.. Ei täsmää klon aika :(
- No mitäs sinne
:) kirjoitti:
sori.. Ei täsmää klon aika :(
Ei se ookaan kellonaika. Se on se nti aika, joka vastailee puhelimeen! Ja tonne alemmas sanoisin, että keneltä sitä ny lupaa tarttis yhteydenottoon? Kyllä mulle saa soittaa, ja mahollisimman usein :)
No mitäs sinne kirjoitti:
Ei se ookaan kellonaika. Se on se nti aika, joka vastailee puhelimeen! Ja tonne alemmas sanoisin, että keneltä sitä ny lupaa tarttis yhteydenottoon? Kyllä mulle saa soittaa, ja mahollisimman usein :)
:D
- kenelle ny meneekin
No soita, lähetä viesti, saatte yhteyden auki sillä tavalla.
Vai pitäiskö tässä ilman lupaa häiriköidä.- v12424
niin justihin saatana!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17513388
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1585483Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454910Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1493699Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska402833Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1282032Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1191783Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3711693Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1121560Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1371515