Moi oon 13-vuotias Sm-tason urheilua harrastava tyttö. Mun ongelma ei liity mun voimistelu harrastukseen vaan pyörällä ajoon. Miksi mua alkaa ahdistaan ja hengästyttään ihan hirveesti kun ajan pyörällä? Ikinä voimistelu treeneissä ei tuu tota ahdistusta, mut aina kun meen kouluun pyörällä ja tuun takas. Se ei tuu missään muussa: hölkkäämissessä, uimisessa kävelyssä ei misssään muussa kuin pyörällä ajossa. Mun pitäää pysähtyy vähän välii hengittään. Joskus kun leikin siskon kaa piilosta en voi olla piilossa kauaa koska en saa happea: mikä auttaisi??
Mikä mun tauti oikein vois olla?
4
157
Vastaukset
- arvailija yx
Rasituksessa ilmenevä asma?..ainakin siltä vaikuttaa..
- 13 WEE
Mut miks se ei tuu voimistelussa?
- skoliooisis
En tiedä..Liittyykö aehkä pyöräily ja siinä oleva etukumara asento asiaan? Itselläni on rintaranka-skolioosi...ja ahdistaa kun ajelee pyörällä..joten ajelen vain lyhyehköjä matkoja ja mulla on myös astma..
- Lamakalvojen lievä
laaja-alainen tulehdus, joka pystytään parantamaan juuri noilla po bakteereilla!
...............jatkuu.
1.(1.)Lactobacillus asidophilus – Luonnollinen saantilähde=Rasvainen lähmänmaito.
2.(2.)Lactobacillus bulgaricus – Luonnollinen saantilähde=Esimerkiksi Bulgarian jogurtti.
3.(7.)Bifidobacterium – Luonnollinen saantilähde=Rasvainen lähmänmaito.
- Joita on yhteensä saatava limakalvoille jatkuvasti päivittäin vähintään 3×1(suositus=3×2)-miljardia bakteeria/vrk muut Probiootit – joten tee näiden bakteereiden saannista elämäntapa(Lue: Rasva- ja Probiootti-remontti(Navikaatio-hakemisto)). Se miksi limakalvojen parantaminen on tosi hidasta puuhaa, selviää kun suhteutat nämä kaksi asiaa:
1. Mikroskooppisen pienillä bakteereilla parannetaan:
2. Elimistön valtavaa-lievästi tulehtunutta (CRP on alle 12) limakalvo aluetta. L-a ja Bif bakteerien pitkäaikaisen bakteeripulan aiheuttaman lievän/laaja-alaisen tulehduksen hoitoon juuri tarvitaan 2.(2.) Lactobacillus bulgaricus bakteeria, jolloin olet pitkällä-turvallisella “antibiootti”-kuuri lla!
Testasin itse ensin näiden bakteereiden turvallisuuden ennen kuin uskalsin tehdä testejä ulkopuolisilla henkilöillä.
Potilastesteissä palaute oli 100%.sti positiivista silloin kun Probiootti-bakteerien käytössä ei oltu tehty virheitä!
Tämä Probiootti-bakteerien palautus limakalvoille on täytettävä kolme ehtoa:
a.
*** Bakteerien on oltava juuri nämä kolme tärkeintä bakteeria!
*** 1.(1.)Lactobacillus asidophilus,
*** 2.(2.)Lactobacillus bulgaricus,
*** 3.(7.)Bifidobacterium.
b.
*** Po bakteereita on saatava limakalvoille riittävästi!
*** 1.(1.)L-a, jonka saantisuositus=2 miljardia bakteeria/vrk.
*** 2.(2.)L-b, jonka saantisuositus=2 miljardia bakteeria/vrk.
*** 3.(7.)Bif, jonka saantisuositus=2 miljardia bakteeria/vrk.
c.
*** Po bakteereita on saatava limakalvoille jatkuvasti päivittäin!
Huom! Ylläolevat bakteeriohjeet soveltuvat limakalvoille vaikka kyseessä ei olisikaan allamainittu(B.) kvht-altistus! Jatkuu.......
Kokonaan linkissä:
http://maitohappobakteeri.nettisivu.org/mhb-kolme-vaikutukseltaan-tarkeinta-probiootti-bakteeria-ovat-immuunipuolustuksen-perusta/mhb-kadonneiden-elamaa-yllapitavien-probiootti-bakteerienmhb-arvoitus-ja-homeiden-antibiootti/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212656Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292282- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532160Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211772Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881627Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961566- 2901454
- 1331408
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131399