Mikä mun tauti oikein vois olla?

13 WEE

Moi oon 13-vuotias Sm-tason urheilua harrastava tyttö. Mun ongelma ei liity mun voimistelu harrastukseen vaan pyörällä ajoon. Miksi mua alkaa ahdistaan ja hengästyttään ihan hirveesti kun ajan pyörällä? Ikinä voimistelu treeneissä ei tuu tota ahdistusta, mut aina kun meen kouluun pyörällä ja tuun takas. Se ei tuu missään muussa: hölkkäämissessä, uimisessa kävelyssä ei misssään muussa kuin pyörällä ajossa. Mun pitäää pysähtyy vähän välii hengittään. Joskus kun leikin siskon kaa piilosta en voi olla piilossa kauaa koska en saa happea: mikä auttaisi??

4

157

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • arvailija yx

Rasituksessa ilmenevä asma?..ainakin siltä vaikuttaa..

• 13 WEE

Mut miks se ei tuu voimistelussa?

• skoliooisis

En tiedä..Liittyykö aehkä pyöräily ja siinä oleva etukumara asento asiaan? Itselläni on rintaranka-skolioosi...ja ahdistaa kun ajelee pyörällä..joten ajelen vain lyhyehköjä matkoja ja mulla on myös astma..

• Lamakalvojen lievä

laaja-alainen tulehdus, joka pystytään parantamaan juuri noilla po bakteereilla!

...............jatkuu.
      1.(1.)Lactobacillus asidophilus – Luonnollinen saantilähde=Rasvainen lähmänmaito.
      2.(2.)Lactobacillus bulgaricus – Luonnollinen saantilähde=Esimerkiksi Bulgarian jogurtti.
      3.(7.)Bifidobacterium – Luonnollinen saantilähde=Rasvainen lähmänmaito.
      - Joita on yhteensä saatava limakalvoille jatkuvasti päivittäin vähintään 3×1(suositus=3×2)-miljardia bakteeria/vrk muut Probiootit – joten tee näiden bakteereiden saannista elämäntapa(Lue: Rasva- ja Probiootti-remontti(Navikaatio-hakemisto)). Se miksi limakalvojen parantaminen on tosi hidasta puuhaa, selviää kun suhteutat nämä kaksi asiaa:
      1. Mikroskooppisen pienillä bakteereilla parannetaan:
      2. Elimistön valtavaa-lievästi tulehtunutta (CRP on alle 12) limakalvo aluetta. L-a ja Bif bakteerien pitkäaikaisen bakteeripulan aiheuttaman lievän/laaja-alaisen tulehduksen hoitoon juuri tarvitaan 2.(2.) Lactobacillus bulgaricus bakteeria, jolloin olet pitkällä-turvallisella “antibiootti”-kuuri lla!

Testasin itse ensin näiden bakteereiden turvallisuuden ennen kuin uskalsin tehdä testejä ulkopuolisilla henkilöillä.
      Potilastesteissä palaute oli 100%.sti positiivista silloin kun Probiootti-bakteerien käytössä ei oltu tehty virheitä!

Tämä Probiootti-bakteerien palautus limakalvoille on täytettävä kolme ehtoa:
      a.
      *** Bakteerien on oltava juuri nämä kolme tärkeintä bakteeria!
      *** 1.(1.)Lactobacillus asidophilus,
      *** 2.(2.)Lactobacillus bulgaricus,
      *** 3.(7.)Bifidobacterium.
      b.
      *** Po bakteereita on saatava limakalvoille riittävästi!
      *** 1.(1.)L-a, jonka saantisuositus=2 miljardia bakteeria/vrk.
      *** 2.(2.)L-b, jonka saantisuositus=2 miljardia bakteeria/vrk.
      *** 3.(7.)Bif, jonka saantisuositus=2 miljardia bakteeria/vrk.
      c.
      *** Po bakteereita on saatava limakalvoille jatkuvasti päivittäin!

Huom! Ylläolevat bakteeriohjeet soveltuvat limakalvoille vaikka kyseessä ei olisikaan allamainittu(B.) kvht-altistus! Jatkuu.......
      Kokonaan linkissä:
      http://maitohappobakteeri.nettisivu.org/mhb-kolme-vaikutukseltaan-tarkeinta-probiootti-bakteeria-ovat-immuunipuolustuksen-perusta/mhb-kadonneiden-elamaa-yllapitavien-probiootti-bakteerienmhb-arvoitus-ja-homeiden-antibiootti/

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      21
      2656
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2282
    3. 148
      2254
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      53
      2160
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1772
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      388
      1627
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1566
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      290
      1454
    9. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      133
      1408
    10. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1399
    Aihe