Mikä mun tauti oikein vois olla?

13 WEE

Moi oon 13-vuotias Sm-tason urheilua harrastava tyttö. Mun ongelma ei liity mun voimistelu harrastukseen vaan pyörällä ajoon. Miksi mua alkaa ahdistaan ja hengästyttään ihan hirveesti kun ajan pyörällä? Ikinä voimistelu treeneissä ei tuu tota ahdistusta, mut aina kun meen kouluun pyörällä ja tuun takas. Se ei tuu missään muussa: hölkkäämissessä, uimisessa kävelyssä ei misssään muussa kuin pyörällä ajossa. Mun pitäää pysähtyy vähän välii hengittään. Joskus kun leikin siskon kaa piilosta en voi olla piilossa kauaa koska en saa happea: mikä auttaisi??

4

232

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • arvailija yx

Rasituksessa ilmenevä asma?..ainakin siltä vaikuttaa..

• 13 WEE

Mut miks se ei tuu voimistelussa?

• skoliooisis

En tiedä..Liittyykö aehkä pyöräily ja siinä oleva etukumara asento asiaan? Itselläni on rintaranka-skolioosi...ja ahdistaa kun ajelee pyörällä..joten ajelen vain lyhyehköjä matkoja ja mulla on myös astma..

• Lamakalvojen lievä

laaja-alainen tulehdus, joka pystytään parantamaan juuri noilla po bakteereilla!

...............jatkuu.
      1.(1.)Lactobacillus asidophilus – Luonnollinen saantilähde=Rasvainen lähmänmaito.
      2.(2.)Lactobacillus bulgaricus – Luonnollinen saantilähde=Esimerkiksi Bulgarian jogurtti.
      3.(7.)Bifidobacterium – Luonnollinen saantilähde=Rasvainen lähmänmaito.
      - Joita on yhteensä saatava limakalvoille jatkuvasti päivittäin vähintään 3×1(suositus=3×2)-miljardia bakteeria/vrk muut Probiootit – joten tee näiden bakteereiden saannista elämäntapa(Lue: Rasva- ja Probiootti-remontti(Navikaatio-hakemisto)). Se miksi limakalvojen parantaminen on tosi hidasta puuhaa, selviää kun suhteutat nämä kaksi asiaa:
      1. Mikroskooppisen pienillä bakteereilla parannetaan:
      2. Elimistön valtavaa-lievästi tulehtunutta (CRP on alle 12) limakalvo aluetta. L-a ja Bif bakteerien pitkäaikaisen bakteeripulan aiheuttaman lievän/laaja-alaisen tulehduksen hoitoon juuri tarvitaan 2.(2.) Lactobacillus bulgaricus bakteeria, jolloin olet pitkällä-turvallisella “antibiootti”-kuuri lla!

Testasin itse ensin näiden bakteereiden turvallisuuden ennen kuin uskalsin tehdä testejä ulkopuolisilla henkilöillä.
      Potilastesteissä palaute oli 100%.sti positiivista silloin kun Probiootti-bakteerien käytössä ei oltu tehty virheitä!

Tämä Probiootti-bakteerien palautus limakalvoille on täytettävä kolme ehtoa:
      a.
      *** Bakteerien on oltava juuri nämä kolme tärkeintä bakteeria!
      *** 1.(1.)Lactobacillus asidophilus,
      *** 2.(2.)Lactobacillus bulgaricus,
      *** 3.(7.)Bifidobacterium.
      b.
      *** Po bakteereita on saatava limakalvoille riittävästi!
      *** 1.(1.)L-a, jonka saantisuositus=2 miljardia bakteeria/vrk.
      *** 2.(2.)L-b, jonka saantisuositus=2 miljardia bakteeria/vrk.
      *** 3.(7.)Bif, jonka saantisuositus=2 miljardia bakteeria/vrk.
      c.
      *** Po bakteereita on saatava limakalvoille jatkuvasti päivittäin!

Huom! Ylläolevat bakteeriohjeet soveltuvat limakalvoille vaikka kyseessä ei olisikaan allamainittu(B.) kvht-altistus! Jatkuu.......
      Kokonaan linkissä:
      http://maitohappobakteeri.nettisivu.org/mhb-kolme-vaikutukseltaan-tarkeinta-probiootti-bakteeria-ovat-immuunipuolustuksen-perusta/mhb-kadonneiden-elamaa-yllapitavien-probiootti-bakteerienmhb-arvoitus-ja-homeiden-antibiootti/

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      155
      2523
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      146
      2362
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      101
      1049
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      881
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      63
      789
    6. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      274
      707
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      18
      697
    8. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      85
      690
    9. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      202
      668
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      648
    Aihe