Olen ihastunut itseäni vuoden vanhempaan poikaan. Mulla on koko ajan hinku soittaa sille ja jutella sille. Se ei tunne mua eikä varmaan oo koskaa huomannukkaa, mut silti mä haluaisin nähä josko siitä vaikka voi joskus tulla jotain.. Tässäkin asiassa kiva, että ollaan samassa yläkoulussa kummatki... Se on tosi ihana eikä ollenkaa sellane "kovis" tyyppiä.. Mut kysymys on et voinko mä soittaa sille ja jutella ja vaikka kertoa et tykkään siitä, vai pitäskö se sanoa suoraan? Tässäki se vielä et koulussa on niin vaikea kertoa ja sitte seki vielä et se asuu n.6km. päässä täältä.. Oon myös ajatellu kirjottaa sille jonkin sortin kirjeen ja antaa sille, josko se olisi helpompaa. Kaverit kannustaa tekemään sitä ja tätä, mutta ihan läpällä varmaan...
Mut mä haluaisin jonkun ulkopuolisten henkilöiden mielipiteitä?
Kiitos jos viitsit vastata :)
Mielipiteitä?
3
315
Vastaukset
- Kannatan :)!!!
Kerro ihmeessä! Mutta voi olla et toi puhelin soitto vois tulla aika puun takaa varsinkaan jos ei ole sinua edes nähnyt.. Mut kerro ihmeessä, siitä saattaa jotain vaik tullakin :) Onnea yritykselle :)
- kannatan myös!
Samaa mieltä, eli face to face voisi toimia paljon paremmin juurikin noista syistä. Sehän saattaa vielä ajatella että se soitto on vain joku läppä kavereiden taholta eikä ota edes tosissaan koko juttua.
- Ihastunut
kannatan myös! kirjoitti:
Samaa mieltä, eli face to face voisi toimia paljon paremmin juurikin noista syistä. Sehän saattaa vielä ajatella että se soitto on vain joku läppä kavereiden taholta eikä ota edes tosissaan koko juttua.
Kokeilin soittaa sille, luuli tietenkin pilasoittajaksi mutta lähetin sitten viestin jossa yritin selittää etten ollut pilasoittaja... Pitää joku kerta sanoa kasvokkain, miten asiat todellisuudessa on
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 18013608
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1585493Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454940Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1543726Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska402853Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1282042Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1201801Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3721697Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1121560Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1371525