Olen ihastunut itseäni vuoden vanhempaan poikaan. Mulla on koko ajan hinku soittaa sille ja jutella sille. Se ei tunne mua eikä varmaan oo koskaa huomannukkaa, mut silti mä haluaisin nähä josko siitä vaikka voi joskus tulla jotain.. Tässäkin asiassa kiva, että ollaan samassa yläkoulussa kummatki... Se on tosi ihana eikä ollenkaa sellane "kovis" tyyppiä.. Mut kysymys on et voinko mä soittaa sille ja jutella ja vaikka kertoa et tykkään siitä, vai pitäskö se sanoa suoraan? Tässäki se vielä et koulussa on niin vaikea kertoa ja sitte seki vielä et se asuu n.6km. päässä täältä.. Oon myös ajatellu kirjottaa sille jonkin sortin kirjeen ja antaa sille, josko se olisi helpompaa. Kaverit kannustaa tekemään sitä ja tätä, mutta ihan läpällä varmaan...
Mut mä haluaisin jonkun ulkopuolisten henkilöiden mielipiteitä?
Kiitos jos viitsit vastata :)
Mielipiteitä?
3
319
Vastaukset
- Kannatan :)!!!
Kerro ihmeessä! Mutta voi olla et toi puhelin soitto vois tulla aika puun takaa varsinkaan jos ei ole sinua edes nähnyt.. Mut kerro ihmeessä, siitä saattaa jotain vaik tullakin :) Onnea yritykselle :)
- kannatan myös!
Samaa mieltä, eli face to face voisi toimia paljon paremmin juurikin noista syistä. Sehän saattaa vielä ajatella että se soitto on vain joku läppä kavereiden taholta eikä ota edes tosissaan koko juttua.
- Ihastunut
kannatan myös! kirjoitti:
Samaa mieltä, eli face to face voisi toimia paljon paremmin juurikin noista syistä. Sehän saattaa vielä ajatella että se soitto on vain joku läppä kavereiden taholta eikä ota edes tosissaan koko juttua.
Kokeilin soittaa sille, luuli tietenkin pilasoittajaksi mutta lähetin sitten viestin jossa yritin selittää etten ollut pilasoittaja... Pitää joku kerta sanoa kasvokkain, miten asiat todellisuudessa on
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh932265Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1581857- 1761403
- 237863
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol11776- 65774
- 62769
- 55672
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako212633Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349601