Moi! Mikä lie neuvoksi kun nyt Pääsiäisenä minun tyttäreni pitäisi olla minun luona mutta äiti meinaa kieltää sen.
Syyksi hän sanoo että tytär potee jonkinlaista mahatautia ja ei syö kunnolla.
Tytär on yhteishuollossa ja mielestäni se ei vaikuta sovittuihin tapaamis aikoihin jotka on valmesteltu lastenvalvojan luona.
Molemmilla on mielestäni velvollisuus hoitaa lasta ja toinen ei sen takia voi tapaamisia perua yksipuolisesti.
Äidin kanssa on käyty kaikki mahdolliset instanssit kun hän ei oiken halunnut antaa lasta mulle sovitusti ja antoi lapsen vaan 1-2 päiväksi /KK
Nyt pyörii sovitusti paremmin 2 vlo välein jota nyt äiti yrittää hankaloittaa.
Eikös tapaamis sopimus ole lain voimainen ja voin pyytää jopa poliisia avuksi haku reissulla.
TV Tunnollinen iskä;)
Yhteishuoltajuuden vaikeudet.
2
131
Vastaukset
- kokenut iskä
Jos ei anna tapaamiseen niin sakkorangaistus. Joskus on vaan oltava itekki vittumainen ettei.Menetä tapaamisia. Loppuu se värkkääminen äidilläkin.
- Sillain
Kokemusta löytyy asiasta.Itselläni on 2 lasta ,14 ja 16vuotiaat. Kipeää lasta ei mielellään viedä tartutettavaksi kylille. Lapsi ei myöskään voi nauttia toisella vanhemmalla olosta ja pientä on myös kuunneltava ja kunnioitettava. Aikuinen ja vanhempi toivoisi asioitten olevan omalla tavallaan, mutta lapsi ei ajattele kuin aikuinen. Itselläkin lapset joskus olleet tai tulleet kipeiksi kun pitänyt lähteä etävanhemmalle, mutta kotiin on jääty sairastelemaan. Ei lasta kiikuteta sängystä toiseen kuin aikuinen tahtoo. Tehkää yhteishuoltajuuden työn jako lasten valvojalla. Ja sopikaa mitä asioita toinen vanhempi hoitaa ja mitä toinen toisessa päässä. Ajakaa lasten etuuksia ei omianne
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."442176Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1841978- 1161372
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96982
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73929Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78879Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki45857Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933825- 56716