Elikkäs tässä ollut jo nelisen kuukautta tuo uusi 360 s versio. Aluksi koitin liveen ja pääsin jopa rekisteröitymään, hetken pelattua rupesi se disconnectaamaan sieltä vähän väliä. Nyt kun koitan päästä sinne se sanoo virhekoodin ja että nettiyhteydessä on vika. Olen koittanut monia eri xbox supportin ohjeita mm. porttien avaamista mutta mikään näistä ei ole toiminut. Käytän langallista verkkoa.
Kun avaan check my network - kohdan wired networkkiin tulee ylös merkki että se on yhdistetty. Se kuitenkin lähtee välillä ja hakee langattomia verkkoja joita ei minulla ole käytössä. Ja piuhojen pitäisi olla kyllä kaikkien kiinni oikeisas paikoissa.
Luulen, että ongelma on silti noitten porttien kanssa. Telewellin modeemilla ja tampereen puhelimella mennään. Onko ketään samoilla onkelmilla? Rupee pikkuhiljaa repiin kun ei pääse siihen olelliseen, nettiin.
Kiitos jo siitä että jaksoit lukea, ja kiitos etukäteen avusta!
Apua xbox liven kanssa!
7
106
Vastaukset
Jup, moneen kertaan...
Meinaan portit on auki ja pistin tampereen puhelimelle mailia, että onko niillä jotain ongelmia xbox liveen yhdistämisen kanssa, no ei ollut...
Status Code: 397F - 0000 - 3080 - 0506 - 8007 - 2AF9
tollasta lykkää eteen ja sanoo "cant download the update. test your connection..."
Hetken aikaa ehtii lataa ja sit taas pätkäsee netin.- XboX ongelmia
mul on melkee sama ongelma mut se rupaa valittaa et adapteri ei toimi mut miks ei se oo irronnu ja se on sisäin täs XBOX 360 SLIM MALLIS ET APUU TARTTEIS
- True Xbox 360 fan
Onko sulla varmasti Xbox live aikaa? Se kannattaa tarkistaa. Ja jos oot käyttäny itse ladattuja pelejä (esim jos olet ladannut jotain pelejä koneelle torrenttina ja siirrät levylle) niin se ei toimi.
- SwaggerS
Ittkki käytän tietokoneen langatonta nettiä boxissa. Oli aluksi samoja ongelmia mutta selvis että boxissa oli vikaa. Soitin xbox palveluun ja antoi neuvot miten lähtetetään huoltoon. UPS tuli hakemaan koneen kotoa ja oli huollossa n. viikon ja jopas alko netti toimia. Nykyään vika on vain modeemissa kun tahtoo olla huonot singaalit tääl perämettäs :) Nii että suosittelen et kysyt vinkkejä xbox tuesta..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874188Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293163No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10929
- 134921
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770