Ihastumisen tunne tekee heikoksi

Izevel

Ihastumisen tunne on heikkous. Tämä olkoon oma dekreettini!

Ihastuin noin vuosi sitten mieheen, joka on kyllä komea, mutta vähän omituinen. Olihan siinä jotakin molemminpuolista, aika paljonkin, sen verran kiihkeästi lähentelimme ja vaihdoimme katseita. Kohtalon oikusta, sama meno jatkui siis todella kauan, mutta niin ettei kumpikaan tehnyt aloitetta.

Olen nyt päättänyt, että ko. mies on niin sanottu tuijottaja! Mies, jolla ei ole munaa tehdä mitään naisen kanssa, saati, että tekisi aloitteen! Kävellessäni vastaan, jätkä kyllä jäätyi ja tuijotti silmät pyöreinä, mutta ei saanut edes tervehdystä huuliltaan. Hän kenties ajatteli, että tuijottamalla juoksen hänen syliinsä.

Ei pidä kuitenkaan ymmärtää väärin, hän ei ole mikään nynny, vaan hyvinkin suorapuheinen, temperamenttinen ja viileä jätkä, siis niiden kanssa, joille uskaltaa olla. Hän vaikuttaa jopa julmalta sättiessään nuorempia työntekijöitä!

Viis siitä, että mies onkin komea, siis vaikka mieleeni tuli hänestä lähinnä Mooses kipuamassa alas Siinain vuorelta - suoraan sanoen, V***T siitä, komeus on vain ulkokuorta!

Olen kyllästynyt hänen tuijotteluunsa ja tänään ekaa kertaa virnistin hänelle vähän ilkeäluonteisesti, hänen kyylätessään taas minua. En enää jaksa sitä! Sitä leikkiä en enää toista, uudelleen ja uudelleen kuin joku zombi!

Mies on vähän turhautunut, koska ei tiedä, kuinka suhtautuisi minuun ja ei tiedä, miten minä suhtaudun häneen, joten hän virnistelee takaisin.

Vähän aikaa olin itsekin ihan kuumissani ja täpinoissäni, mutta se tunne meni kummasti ohitse tänään..
Mies vaikutti tänään jopa sovinistiselta P*****selta, ohjatessaan minua, minne saan mennä ja koska pitää pysähtyä (Työtilanne). Ilme näytti niin hurmaavan ylimieliseltä, että huhhuh! Kenties hän ajatteli minun ihailevan häntä niin ihanan paljon, että ilmeensä oli kuten kissalla, joka on saanut silakkaa ja kermaa.. Ja myöhemmin mies stekkasi vielä persiitäni, kuin se olisi jokin yleinen omaisuus!

Nyt kun tämä kamala heikkouteni on ohitse, miehen on tultava samalle tasolle ja oltava tasavertainen, jotta edes voisin kuvitella olevani kaveri hänen kanssaan ja tarkoitan kaverilla KAVERIA! En ole edes varma haluaisinko miestä, joka ei kykene aloitteeseen, joka vain odottaa, että minä teen kaiken. Päätyisin sille miehelle kenties vain kammaripalvelijaksi.

3

251

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • snadistiaktiivisempi

"Ihastuin noin vuosi sitten.."

"..sama meno jatkui siis todella kauan, mutta niin ettei kumpikaan tehnyt aloitetta"

"Mies, jolla ei ole munaa tehdä mitään naisen kanssa, saati, että tekisi aloitteen"

"En ole edes varma haluaisinko miestä, joka ei kykene aloitteeseen, joka vain odottaa, että minä teen kaiken"

Niin eli mitäs SÄ olet itseasiassa tehnyt? Tuijotellut ja odottanut?

Boy, oh boy. Reipas nainen.

• r68ltuiöo

Sama tuli mieleen :D

Mies on munaton kun ei tee aloitetta mutta naisella itsellään ei ole munaa sen kummemmin.

Analysointia kyllä olet harrastanut ihan elämänkerraksi asti.

• Izevel

Ei pidä millään lailla paikkaansa! Olen aloittanut keskusteluja ja yrittänyt olla ystävällinen, mutta sillä herra huulla menee niin aivot tilttiin, että se oikeasti jäätyy kirjaimellisesti.

Toinen juttu on omituisuus ihan vaan yleisesti - Jutellessani jonkun muun miespuolisen kollegan kanssa huomaan usein miehen tuijottavan jostain intensiivisesti ja seuraavan, myöhemmin sitten näyttää omituiselta kohdatessaan mut melkein irvistää...

Sellasta kuules!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      234
      3992
    2. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      123
      2307
    3. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      82
      1996
    4. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      140
      1449
    5. Mistä kehon osasta

Pidät minussa eniten?
      Ikävä
      77
      929
    6. Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan

Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein
      Maailman menoa
      127
      927
    7. Hotelli kainuu

Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!
      Kuhmo
      37
      920
    8. Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?

Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!
      Luterilaisuus
      330
      849
    9. Pitäis vaan lopettaa

Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei
      Ikävä
      8
      837
    10. J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti

Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl
      Seinäjoki
      61
      756
    Aihe