Villa V taas Espoossa tai oikeasti kaksi vierekkäin!

Uusi Villa V

Kohteet tehty EPS:llä(tuntuu olevan poikkeuksetta ryssityt EPS virityksiä), kantavat väliseinät väärässä paikassa ja paljon muuta mukavaa.Sokerina kakussa; arvatkaa kuka häärää vastaavana mestarina?

14

391

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 11+14

Edelleenkin ihmettelen, miksi näistä styrox-taloista kirjoitellaan kivitalot-palstalla.

• Kivikivi

Voisiko johtua siitä että styroxtaloissa on kuitenkin kivirunko?

• Asunut jo 8 vuotta

Koska kantava runko on betonia ja palovakuutuskin sen mukainen. Lämmöneristys parempi kuin valuharkkotaloissa. Äänen eristävyys parempi kuin harkkotaloissa ja runko muutenkin lujempi kuin yhdessäkään muussa kivitalossa.
        Kaikissa taloissa tarvitaan rakentamisen tietoja ja mittaamisen taitoja, sekä paljon muutakin. Moottorisahalla rakentajat ovat sitten vallan oma rotunsa, joka ei pelkoa tunne.

• Sitä saa mitä tilaa
        Asunut jo 8 vuotta kirjoitti:

Koska kantava runko on betonia ja palovakuutuskin sen mukainen. Lämmöneristys parempi kuin valuharkkotaloissa. Äänen eristävyys parempi kuin harkkotaloissa ja runko muutenkin lujempi kuin yhdessäkään muussa kivitalossa.
        Kaikissa taloissa tarvitaan rakentamisen tietoja ja mittaamisen taitoja, sekä paljon muutakin. Moottorisahalla rakentajat ovat sitten vallan oma rotunsa, joka ei pelkoa tunne.

Mulla on runko 250 mm valuharkkoa ja siinä ulkopuolella 320mm EPS. Taitaa olla paljon parempi kuin sinun EPS-harkkohimmeli. Eikä ole sisäpuolella mitään helv_tin epsejä pilaamassa koko hommaa. Mikä HELV_ETIN kivitalo se on missä on styroxia sisäseinässä Onhan siinä se hyvä puoli jos heittää muijan seinään niin se on pehmustettu.. Muutenkin EPS himmeleihin sekaantuu kaikenmaailman elämäntapaintiaanit ja pitkätukkamuusikot(PERSEAUKISIA).

• Karseita virityksiä teil
        Sitä saa mitä tilaa kirjoitti:

Mulla on runko 250 mm valuharkkoa ja siinä ulkopuolella 320mm EPS. Taitaa olla paljon parempi kuin sinun EPS-harkkohimmeli. Eikä ole sisäpuolella mitään helv_tin epsejä pilaamassa koko hommaa. Mikä HELV_ETIN kivitalo se on missä on styroxia sisäseinässä Onhan siinä se hyvä puoli jos heittää muijan seinään niin se on pehmustettu.. Muutenkin EPS himmeleihin sekaantuu kaikenmaailman elämäntapaintiaanit ja pitkätukkamuusikot(PERSEAUKISIA).

> Mulla on runko 250 mm valuharkkoa ja
        > siinä ulkopuolella 320mm EPS

Mikä ihmeen kivitalo se on jos seinässä on enemmän styroxia kuin kiveä??

Kuulostaa joltain valuharkkohimmeliltä.

• Kumpi olet?
        Karseita virityksiä teil kirjoitti:

> Mulla on runko 250 mm valuharkkoa ja
        > siinä ulkopuolella 320mm EPS

Mikä ihmeen kivitalo se on jos seinässä on enemmän styroxia kuin kiveä??

Kuulostaa joltain valuharkkohimmeliltä.

Oletko muusikko vai intiaani?

• 8 vuotta asunut
        Sitä saa mitä tilaa kirjoitti:

Onneksi kirjoitit sentään taitaa olla, koska minun Eps-harkkotaloni on paljon parempi kuin sinun omakyhäelmäsi viritys.
        Eps kerros sisäpuolella poistaa kaiun kivitalosta, samalla häviää sisäpuolen kylmäsillat katolle ja maahan, vesiputket ovat eristetyt jo seinässä, halkeamia ei tule sisäpintoihinkaan, pesuhuone on tunteeton kosteudelle, kun sinun seinäsi imee vedeneristeen pettäessä kuin pesusieni ja kuivuu huonosti jne...
        Minulla teräsbetonia on paksummalti ja runko kantavampi sekä nyrjähdystä vastaan lujempi, myös solupolystyreeni eristeeni on puolta lujempaa, ellei enemmänkin.

• Olet siis muusikko
        8 vuotta asunut kirjoitti:

Onneksi kirjoitit sentään taitaa olla, koska minun Eps-harkkotaloni on paljon parempi kuin sinun omakyhäelmäsi viritys.
        Eps kerros sisäpuolella poistaa kaiun kivitalosta, samalla häviää sisäpuolen kylmäsillat katolle ja maahan, vesiputket ovat eristetyt jo seinässä, halkeamia ei tule sisäpintoihinkaan, pesuhuone on tunteeton kosteudelle, kun sinun seinäsi imee vedeneristeen pettäessä kuin pesusieni ja kuivuu huonosti jne...
        Minulla teräsbetonia on paksummalti ja runko kantavampi sekä nyrjähdystä vastaan lujempi, myös solupolystyreeni eristeeni on puolta lujempaa, ellei enemmänkin.

Missä yhtyeessä sä soitat ja mitä kamaa vedät?

• juuhaloo

Kuka on mestari?
      (Zekata ex?)

• uskomatonta!

Eikö Villa Painajaisen valvonta ollut riittävä taidonnäyte?

• V_I_A_E_K_?

Onko kohde Saunalahdessa?

• Thaimaahan pakoon

V--tanen tai Viitala niin kellojen pitää soida ja kovaa.

• SK

Tuntuu että yksi katastrofaalinen esimerkki (Villa Painajainen) leimaa koko EPS talojen maineen ja kirjoittelijoilla menee kohteet sekaisin. Olen ymmärtänyt että Villa Valkama on onnistunut rakennusprojekti jossa runkoa pystytetty omin voimin toisin kuin Villa Painajainen. Villa Painajaisenkin kohdalla ihmettelen miksi tämä kohde vääntää asian ihmisten päässä että EPS harkkotalo on pers...tä vaikka todellisuudessa homman ryssi rungon pystyttäjä ja syyttävän sormen miksi pystyttäjä sai toteuttaa tätä katastrofia kuuluisi osoittaa vastaavaa mestaria. Valitettavasti vastuu on viimekädessä rakennuttajalla. Arvon kirjoittajilta toivoisi kuitenkin vähän harkintaa ja puhua asioista niiden oikealla käsitteellä.

• Toivon muk. ei tuule

Ja nyt tämä sama vastaava mestari tohtoroi kahta EPS taloa Espoossa. No hänellähän on kokemusta miten homma saadaan pelittämään.Mutta mistä näitä asiakkaita sikiää jotka ottavat tällaisia valvojia?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      13
      4780
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      102
      2491
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      578
      1871
    4. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      9
      1743
    5. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      113
      1577
    6. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      67
      1207
    7. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      1148
    8. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      219
      1000
    9. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      998
    10. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      997
    Aihe