Montako sellasta ".........susta" olis hyvä...pari kolme ? jos ja jos ;D
Montako
49
185
Vastaukset
- kyllä ja kyllä
Osta tusina, niin riittää. ;D
- ;D
Myydäänkö niitäkin :o eei... kyl ne pitää itse tehdä, se on varmasti mukavaa puuhaa ;D
- ;D
Sä oot ihan hirrrrveessä jurrissa taas
- LUULIN, ETTÄ..
Tiedät etten sitä sano..Rakastan Sinua!
- sano nyt
Rakastatko :)
- vai kuinka?
2 ois aika hyvä tai 3 max
- ;D
juu.. 3 olis kyllä maximi ..munkin.. mielestä ;D
- vai kuinka?
;D kirjoitti:
juu.. 3 olis kyllä maximi ..munkin.. mielestä ;D
jaksais hoitaa :)
- ;D
vai kuinka? kirjoitti:
jaksais hoitaa :)
Niinpä ja sillai sopivin välein.... no, niitä keritää vielä suunnittelemaan, ei tarvi nyt heti päättää ;D
- vai...?
;D kirjoitti:
Niinpä ja sillai sopivin välein.... no, niitä keritää vielä suunnittelemaan, ei tarvi nyt heti päättää ;D
oot sä se mun unelmien mies? :)
- ;D
vai...? kirjoitti:
oot sä se mun unelmien mies? :)
Mistä mä sen voisin tietää? Oot sä se mun unelmieni nainen ;D
- VASTAISITKO?
Onko asia niin? Kultaseni!
- mitä
mikä on miten?
- MAGNEETTIMIÄS" ; )
Niinpä niin. Meillä "Magneettimiehillä" on voimakkaan suggestiivisen kykynsä vuoksi taipumusta yrittää ratkaisua ennen kuin vastapuolta on kylliksi kypsytetty.
- magnetisti
Tiekkö, että mä oon täysin kypsä...niinku jo sanoin, ni en jaksais odottaa enää päivääkään, mut kai se on edes muiden kiusaks täällä palstoilla viel roikuttava.
- ;D
Tulisko sellasia tummia kikkurahiuksisia kaunottaria jotka hymyilis niin kauniisti, että kaikki olis ihan sulaa vahaa heidän edessään? vai sellasia ujoja junttieinareita :P ..... aika näyttää... :D
- siis penikseltä
Kyllä varmasti 2 kumia päällekkäin ajaa jo asiansa,nimittäin sen ehkäisypuolen.3 voi olla jo liikaa,kylhän siinä jo tuntokin menee.
- jjjjjjj
mee jo niitten kumien kaa :)
- tuntoaollapitää
Peniksen tunto on tärkeää.
- ;D
Eiku ILMAN KUMIA, eihän sitä kuminkanssa mitään saa itämään ;D
- SyyllinenOlenMinä
Anna Anteeksi..luulin että?
- ;(
Luulit mitä?
- ONKO MAHDOLLISTA?
Kiusallinen tunne..Onko mahdollista? Jotain on tekeillä..Tahdon jälleen kaiken hyväksi..Anteeksi! Hetkinen!
- ;D
vink vink ;)
- vitsi vitsi..
No jos annetaan mennä vaan ja katsellaan montako tulee ;D
- mennävaitulla
Ed. ei mennä, kun mieluummin tullaan.
Siitä se siemen itää. :) - ;D
mennävaitulla kirjoitti:
Ed. ei mennä, kun mieluummin tullaan.
Siitä se siemen itää. :)Voit olla varma että tullaan ja niin maan perusteellisesti ;D sittenhän sen näkee että itääkö :)
- :)
;D kirjoitti:
Voit olla varma että tullaan ja niin maan perusteellisesti ;D sittenhän sen näkee että itääkö :)
osaatko sanoa yhtään aikaa??
- tuleminenrules
;D kirjoitti:
Voit olla varma että tullaan ja niin maan perusteellisesti ;D sittenhän sen näkee että itääkö :)
Tulemista ja "tulemista" odotellessa.
Huoh. olis se niin ihanaa.... voi sentään.
- GRATULIS SINULLE!
Onkx tää sitä "hilavitkutusta" vai?..Anteekx! Hetkinen!
- ;D
Ei näiden perusteella voi mitään tulla tai "tulla" mihinkään. Pitää tapahtua jotain irl .... tai jotain?
- tahtoo molemmat
Tytön ja pojan haluun ainaski. Siis sen kikkurapään ja sen juntti einarin ;D
- ;D
No nyt... samoilla ajatuksilla mennään :) mut entäs se kolmas? no tulee kumpi vaan, ei sen ole väliä, mut niin monta tehdään että tulee yks junttieinarikin :))
- tahtoo molemmat
;D kirjoitti:
No nyt... samoilla ajatuksilla mennään :) mut entäs se kolmas? no tulee kumpi vaan, ei sen ole väliä, mut niin monta tehdään että tulee yks junttieinarikin :))
no mutta jos sitä junnttieinaria ei ala kuulumaan niin yritetäänkö silti viimeseen asti ;)
- lisääntymäänhaluu
tahtoo molemmat kirjoitti:
no mutta jos sitä junnttieinaria ei ala kuulumaan niin yritetäänkö silti viimeseen asti ;)
Lisäännytään ja täytetään maa. Se tekeminen on niin kivaa.
- siinä tapauksessa
hankin toisen naisen
- sekö siinä parasta
lisääntymäänhaluu kirjoitti:
Lisäännytään ja täytetään maa. Se tekeminen on niin kivaa.
;D
- ;D
Nooo....jos paikat vaan kestää :D eiku ihan hyvä jos sais 2 tai 3 tenavaa, ihan sama kumpia on, aattelin vaan että sais opettaa niitä miesten juttuja...... ;DD
Ei hemmetti, onkohan mulla jotain kuumetta :o - ,,,,,,,,
;D kirjoitti:
minkäväriset hiukset tulee junttieinarille? :)
- no siinähän hankit
siinä tapauksessa kirjoitti:
hankin toisen naisen
Ootko vähän tosikko?
- ;D
,,,,,,,, kirjoitti:
minkäväriset hiukset tulee junttieinarille? :)
Aika tummaa on........
- :(
sekö siinä parasta kirjoitti:
;D
Emmää tiärä...ehkä
- ,,,,,,,
;D kirjoitti:
Aika tummaa on........
pitkät vai lyhyet ? :)
- ;D
,,,,,,, kirjoitti:
pitkät vai lyhyet ? :)
No lyhyet tietysti, mitään hevaria siitä kasvattas, sellanen jokapaikanhöylä :o
- ,,,,,,,,
;D kirjoitti:
No lyhyet tietysti, mitään hevaria siitä kasvattas, sellanen jokapaikanhöylä :o
ai niinku isälläänkin :)?
- ;D
,,,,,,,, kirjoitti:
ai niinku isälläänkin :)?
niin just... isänsä poika olis ;D
- RAKAS! KOSKA! PUS!
MINÄ JUMALOIN HÄNTÄ! (NAINEN)
- tekemisenmeininkiä
Rakas vaikka heti. suukkoja suulle sinulle rakas.
- YSTÄVÄSI : )
Nyt ei enää yhtään!..hih! Toisen kanssa sitten..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 875439
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804722Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1113027Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv882955Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p232564Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.612039Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska251976- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1141439- 1851328