Oikeusministerikin sen tietää. Arvonnousu on oikeus ja kohtuus

Nimellinenmerkki

Henriksson ja Haglund kertovat, että he tietävät Wallinin ja Åbo Akademin säätiön välisistä asuntokaupoista vain sen, mitä mediassa on kerrottu.

"Suomessa on laillista tehdä asuntokauppoja. Joka ikinen meistä asunnon joskus ostaneista tietää, että asunnon arvo yleensä nousee", oikeusministeri Henriksson kommentoi.

http://www.hs.fi/politiikka/Henriksson Wallinin kaupasta Asunnon arvo yleensä nousee/a1305559368561

Tätä ei taida vuokralaiset tietää. Jos ne sen tietäisi, niin kukapa enää vuokralla asuisi ja kuka sitten Läskiä Vuokraloordia lihottaisi?

3

67

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Luki.

Siinä on mukavuudet kaukana kun ei saa myytyä rivumiehille eli kansalle kun kukaan ei ostanut 2009 niin oli sitten pakko tumpata asunto sinnenmistä osti,yleensähän sitä ei myyjä enään osta varsinkaan kalliimmalla,taisivat pyöriä samoissa säätin hommissa ja tilannetta käytettiin molemmin puolen hyväksi.

Joten rillipäällä olisi kussu kaupat jos ei käyttänyt säätiötä taparttina,erikoista.

• eihän siinä kaupassa muuten olisikaan mitään ihmeellistä??mutta kun ko henkilö kuuluu niiden eli å-akademin hallitukseen. kyllä siinä jokin mättää että ens myydään sopivalla hintaa...sitte ostetaan takas markkinahintaan. siinä on kyllä todennäköisesti menossa lahjus. ota sinä tämä omena minä otan päärynät

• 77778888889999999999

No se on ilmeisesti nykyään aika yleinenkin tapa ottaa säätiöiltä itselleen rahaa juuri näin,että ensin ostaa säätiöltä asunnon sopuhintaan ja sitten myy sen takaisin samalle säätiölle hyvään hintaan. Tällaiset kaupat on helppo junailla jos itse on tällaisessa säätiössä näistä asioista päättämässä tai jos siellä on joku kaveri joka sen näin jäejestää. Itse asiassa tämä jälkimmäinen on vielä parempi, kun ei siitä silloin voi mitenkään kiinnikkään jäädä. Wallinin tapauksessa on juuri tämä vähän tökeröä, kun hän on itse ollut junailemassa säätiön edustajana näitä asuntokauppojaan. Jos vain hänen kaverinsa Taxell olisi k.o. säätiössä nämä hänen asuntokauppansa hänelle junaillut niin ei siihen pääsisi mitenkään kiinni.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      110
      3590
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      63
      3216
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      434
      2714
    4. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      83
      2523
    5. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      85
      2458
    6. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      42
      2144
    7. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      97
      2103
    8. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      50
      1752
    9. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      22
      1730
    10. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1706
    Aihe