Ketä palvelee

Mieli tekis mennä

Tuo Bulgaria-boikotti?

Boikotti siksi,kun mistään muualta ei Bulgariaan pääse,kuin Hesasta.Se taas on niin Jumalan selän takana,että ei ole mikään vaihtoehto.

-05 ja -06 kävin kultahietikolla ja lennot maakuntakentiltä,mutta nyt ei pääse mistään muualta kuin Hesasta.

Ääliömäistä touhua!!

9

216

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jee Bulgaria!

      Sama juttu. Toukokuun lopulla menossa kuudetta kertaa Bulgariaan ja aina helvetti Helsinkiin asti pitää ajaa.

    • ....

      Sori toukohousut, Helsinki sattuu nyt vain olemaan tämän peräpörhölän pääkaupunki, siis keskus, siis ainoa vähänkään kaupunkia muistuttava. Teidän nyt täytyy vain hyväksyä asuvanne landella. Kehäteiden sisällä asuminen maksaa, mutta on toki kaikille mahdollista - ei sitten tarvitse vikistä kun kylältä lähtee koulu ja pahimmista pankkiautomaattikin.

      Jos sieltä teidä parintuhannen toukohousun kylästä ei ole suoria lentoja ihan joka maailmankolkkaan, ei ole kovin kummeksuttavaa. Hyvä kun edes Helsingistä jonnekkin pääsee suorilla.

    • Mieli tekis mennä

      Aloittaja voi kertoa,että mieluimmin tapan itseni,kuin asun betonihelvetissä!

      Ihmettelen asiaa siksi,kun Turkkiin pääsee maakunnista.
      Itsekkin olen elokuussa lähdössä,mutta olisin tuossa kesän päälle käynyt ensin Bulgariassa.

      • ....

        Toukohousut nyt vaan käy Turkissa vielä suuremmissa määrin kuin Bullessa, sen takia sieltä teidän jyvästoukolasta pääsee tsägällä Turkkiin suorilla.

        Betonihelvettiähän se Jyvässeutukin on sen Jyväskylän osalta, mielummin tappaisin itseni kuin asuisin jossain Jyvässeudulla. Espoosta pääsee kentälle, niin Vantaaltakin, ja onhan Helsingissäkin omakotitaloalueita. Vai tarkoitatko betonihelvetillä kaikkea muuta kuin sitä mistä näkyy vain pelto ja marraskuun pimeys? Jos näin niin älä oikeesti vingu siitä että pankkiautomaatille täytyy varata tunti ajoaikaa..


    • matkaaja

      Jos olet pohjois-suomesta niin yksi vaihtoehto on Luuleå. Oulusta vain 270km

    • Mieli tekis mennä

      Aloittaja asuu Jyvässeudulla.

    • Mieli tekis mennä

      "Betonihelvettiähän se Jyvässeutukin on sen Jyväskylän osalta, mielummin tappaisin itseni kuin asuisin jossain Jyvässeudulla. Espoosta pääsee kentälle, niin Vantaaltakin, ja onhan Helsingissäkin omakotitaloalueita. Vai tarkoitatko betonihelvetillä kaikkea muuta kuin sitä mistä näkyy vain pelto ja marraskuun pimeys? Jos näin niin älä oikeesti vingu siitä että pankkiautomaatille täytyy varata tunti ajoaikaa.."

      Ensinnäkään en asu Jyväskylässä.
      Toisekseen 60 neliöinen rotankolo Helsingissä,joka on rakennettu 1930-luvulla maksaa 700 tuhatta.
      Pellot ja marraskuun pimeys sopii minulle hyvin,itse asiassa olen hieronut kauppaa tilasta,jossa lähin naapuri on 2,5km:n päässä.

      Kaikki ei kaipaa hälinää ympärilleen,ja minä olen yksi sellainen.

      • ....

        No kuten totesin; sitten lienee turha itkeä kun jokapaikkaan on pitkä matka ja mutkan kautta, luulisi ymmärtävän että kyse on omasta valinnasta.


    • todoroff Teres

      Helsingistä saa huomattavasti edullisemmin asuntoja kuin edellinen antaa ymmärtää , kun viitsii tarkistaa vaikkapa jokakodista. Kaikesta huolimatta Bulgariaan kesällä ... nauttimaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5245
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3277
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1857
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1830
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1675
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1521
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1395
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1306
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1297
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1277
    Aihe