Ketä palvelee

Mieli tekis mennä

Tuo Bulgaria-boikotti?

Boikotti siksi,kun mistään muualta ei Bulgariaan pääse,kuin Hesasta.Se taas on niin Jumalan selän takana,että ei ole mikään vaihtoehto.

-05 ja -06 kävin kultahietikolla ja lennot maakuntakentiltä,mutta nyt ei pääse mistään muualta kuin Hesasta.

Ääliömäistä touhua!!

9

297

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jee Bulgaria!

Sama juttu. Toukokuun lopulla menossa kuudetta kertaa Bulgariaan ja aina helvetti Helsinkiin asti pitää ajaa.

• ....

Sori toukohousut, Helsinki sattuu nyt vain olemaan tämän peräpörhölän pääkaupunki, siis keskus, siis ainoa vähänkään kaupunkia muistuttava. Teidän nyt täytyy vain hyväksyä asuvanne landella. Kehäteiden sisällä asuminen maksaa, mutta on toki kaikille mahdollista - ei sitten tarvitse vikistä kun kylältä lähtee koulu ja pahimmista pankkiautomaattikin.

Jos sieltä teidä parintuhannen toukohousun kylästä ei ole suoria lentoja ihan joka maailmankolkkaan, ei ole kovin kummeksuttavaa. Hyvä kun edes Helsingistä jonnekkin pääsee suorilla.

• Mieli tekis mennä

Aloittaja voi kertoa,että mieluimmin tapan itseni,kuin asun betonihelvetissä!

Ihmettelen asiaa siksi,kun Turkkiin pääsee maakunnista.
      Itsekkin olen elokuussa lähdössä,mutta olisin tuossa kesän päälle käynyt ensin Bulgariassa.

• ....

Toukohousut nyt vaan käy Turkissa vielä suuremmissa määrin kuin Bullessa, sen takia sieltä teidän jyvästoukolasta pääsee tsägällä Turkkiin suorilla.

Betonihelvettiähän se Jyvässeutukin on sen Jyväskylän osalta, mielummin tappaisin itseni kuin asuisin jossain Jyvässeudulla. Espoosta pääsee kentälle, niin Vantaaltakin, ja onhan Helsingissäkin omakotitaloalueita. Vai tarkoitatko betonihelvetillä kaikkea muuta kuin sitä mistä näkyy vain pelto ja marraskuun pimeys? Jos näin niin älä oikeesti vingu siitä että pankkiautomaatille täytyy varata tunti ajoaikaa..

• matkaaja

Jos olet pohjois-suomesta niin yksi vaihtoehto on Luuleå. Oulusta vain 270km

• Mieli tekis mennä

Aloittaja asuu Jyvässeudulla.

• Mieli tekis mennä

"Betonihelvettiähän se Jyvässeutukin on sen Jyväskylän osalta, mielummin tappaisin itseni kuin asuisin jossain Jyvässeudulla. Espoosta pääsee kentälle, niin Vantaaltakin, ja onhan Helsingissäkin omakotitaloalueita. Vai tarkoitatko betonihelvetillä kaikkea muuta kuin sitä mistä näkyy vain pelto ja marraskuun pimeys? Jos näin niin älä oikeesti vingu siitä että pankkiautomaatille täytyy varata tunti ajoaikaa.."

Ensinnäkään en asu Jyväskylässä.
      Toisekseen 60 neliöinen rotankolo Helsingissä,joka on rakennettu 1930-luvulla maksaa 700 tuhatta.
      Pellot ja marraskuun pimeys sopii minulle hyvin,itse asiassa olen hieronut kauppaa tilasta,jossa lähin naapuri on 2,5km:n päässä.

Kaikki ei kaipaa hälinää ympärilleen,ja minä olen yksi sellainen.

• ....

No kuten totesin; sitten lienee turha itkeä kun jokapaikkaan on pitkä matka ja mutkan kautta, luulisi ymmärtävän että kyse on omasta valinnasta.

• todoroff Teres

Helsingistä saa huomattavasti edullisemmin asuntoja kuin edellinen antaa ymmärtää , kun viitsii tarkistaa vaikkapa jokakodista. Kaikesta huolimatta Bulgariaan kesällä ... nauttimaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta

Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark
      Maailman menoa
      286
      7913
    2. Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue

Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää
      Maailman menoa
      171
      4174
    3. Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?

Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas
      Maailman menoa
      172
      2451
    4. Olen väsynyt tähän

En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy
      Ikävä
      27
      2173
    5. Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD

Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 17
      Maailman menoa
      85
      2067
    6. Olenko mies sinun mielestä outo?

Saat vastata rehellisesti.
      Ikävä
      47
      1590
    7. Millasia unelmia sulla on?

onko unelmia...?
      Ikävä
      48
      1557
    8. Maailman laiskin eläin: persu

Persu ei ole eläessään laittanut rikkaa ristiin itsensä elättämiseen. Luonnossa tuollainen ei olisi mahdollista, mutta s
      Maailman menoa
      8
      1481
    9. Minneapolisin tapauksesta hyvä video

Runoilijan auto oli poikittain tiellä ja kun poliisit lähestyivät sitä, runotyttö painoi reippaadti kaasua. Auto syöksäh
      Maailman menoa
      342
      1274
    10. Miten usein toivot

Tai olet toivonut että olisimme lähekkäin vai toivotko ollenkaan?
      Ikävä
      166
      1225
    Aihe