Aina vain yksipuolisesti...

m27+

Tulipa jälleen kerran selväksi että turhaan olen haaskannut puoli vuotta elämästäni erään naisen perään haikailuun. Hän haaveilee toisesta, minulle ei sydämessään ole tilaa.

Kyllä tässä alkaa vähitellen katkeroitua, kun vuodet ne vaan vierii ja kerran toisensa jälkeen sitä ihastuu ja rakastuu aina vain saavuttamattomiin neitokaisiin. Joko nainen jo seurustelee, on kiinnostunut jostain muusta tai ei vaan yksinkertaisesti ole halua kuin kaverin (jos sitäkään). Ikinä en ole päässyt kokemaan tilannetta, jossa myös sillä toisella osapuolella olisi helliä tunteita. En sitten tiedä onko tämä vain pelkkää huonoa tuuria vai sabotoinko alitajuisesti itse itseäni kiinnostumalla vain sellaisista naisista joiden kanssa ei ole mitään toivoa, mutta masentaa joka tapauksessa.

Ja joo, tiedän kyllä ettei auta kuin jatkaa yrittämistä. Leuka siis rintaan ja kohti uusia pettymyksiä...

9

742

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • n Jostain

Älä nyt masennu! Itse olin ihastunut täyteen dorkaan joka halusi multa jotain mutten tiedä mitä, kai vaan sitä.. Mut joo samalla yksi nuorempi mies aina vaan flirttaili mulle siis kauan, vaikka pelasin sen Toisen miehen, siis sen dorkan kanssa näkyvästi. Nyt oon vähän kiinnostunut jo siitä nuoresta miehestä, on oikeasti vilpitön ja hyvä tyyppi. Oon itse 33 ja se nuorempi mies jotain 26 mutta mitä pienistä :D tänään hän katsoi mua ihanasti vihreänsinisillä silmillään. Meinasin säikähtää :)

• m27+

Joo, eihän se masentuminen mitään tietenkään auta, pikemminkin päinvastoin. Silti kun näitä rakastuneita pariskuntia kaupungilla ja kaveripiirissä katselee, niin kyllähän siinä pakostakin menee mieli matalaksi ja alkaa miettiä että miten mulla vaan on näin hemmetin huono tuuri (vai onko kaikilla muilla vaan sitten älyttömän hyvä). Tuntuu ettei elämässä vaan oikein ole mitään pointtia yksin...

• bad luck love?

Ihastutkohan alapäälläsi, aina kaikkein hemaisevimpiin neitoihin, joita kaikki muutkin tavoittelevat?

• Usko pois!

Kyllä joku vielä sinutkin huolii
      Halii ja hukuttaa amorin nuoliin

• Lucky day

Mie oon sitä mieltä, että kaikille on tällä pallolla joku :)

• valde26

m27 , tell me about it. 26 vuoden jälkeen itsetunto on vähintäänkin pohjamudissa. Jopa niin huono että vähäiset kaveritkin alkoi hermostua. Onneksi yksi niistä otti pillistä kiinni ja ravisti kunnolla.

Sanoisin, että olet joutunut oravanpyörään ja naiset luultavasti aistivat paskan itsetuntosi ja sen, että olet vähällä luovuttaa.

Tiedän, tää on raa'asti sanottu, mutta olen ite ollut samassa jamassa. Yksi tosiystävä mut herätti.

Kliseesti sanottu, mutta kaikki jutut eivät kestä vielä sunkaan iässäs, eli vaikka nyt ei oliskaan ketään niin uusia neitoja vapautuu myös välillä. Pidä ittes kuvioissa äläkä ainakaan sulkeudu itseesi.

• foreveralone.

Olin vähän aika sitten ihastunut yhteen tyttöön enkä saanut vastakaikua. Nyt varmaan ensimmäistä kertaa elämässä yksi toinen tyttö on ihastunut muhun, en ole koskaan saanut noin selviä merkkejä, mutta mua ei tyttö kiinnosta ollenkaan.
      Aika sääli, että menee aina näin.

• Juuri näin

Se tuntuu olevan melkein mahdoton yhtälö, että molemmat olisi kiinnostuneita. jos itse ihastuu johonkin, on aika epätödennäköistä, että tätä kiinnostaisi. Ja puolestaan jos joku muu osoittaa ihastumistaan, ei silloin itseä kiinnosta. En ymmärrä miten niillä pareilla on käynyt tuuri, ketä nyt onnellisesti on yhdessä ja rakastuneita toisiinsa.

• Ylös ulos ja lenkil

Kyllä niitä naisia on, eikun salille kuntoileen ja aloittaan kunnon urheiluharrastus. kun keho on kunnossa alkaa itsetuntokin kasvaa, kannattaa myös harrastaa musiikkia, kitaran soitto sulattaa naisia vaikka ulkonäkö ois sulla iha perseestä.

Näillä taatusti löydät ja saat valikoida paremmankin näkösiä naisia, muista silti terve nöyryys ja kunnioitus naisia kohtaan, jos rakkautta etsit, se vaatii epäitsekkyyttä ja halua antaa toiselle enemmän pyyteettömästi, eikä muistella kärsimäänsä pahaa.

Mut sitten jos et jaksa tuota kaikkea, niin sitten ei auta ku ettiä hieman tasoa alempaa ulkonäöllisesti, niin niitä löytyy enemmän kuin uskot, sun pitää vaa laskee tasoa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      720
      2970
    2. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      361
      2653
    3. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      48
      2410
    4. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      30
      2390
    5. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1948
    6. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      1479
    7. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      12
      1472
    8. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      72
      1393
    9. Teit asiat lopulta niin

Ettei meillä ole ikinä mitään mahdollisuuksia toisiimme.
      Ikävä
      57
      1349
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      14
      1321
    Aihe