HÖRÖKORVALEIKKAUS!

hörökorva:(((

Moi mä oon13 ja haluisin todella eroon hörökorvistani ne ovat mua vaivanneet aina ja aina on saanut niitä hävetä niin voisko joku kertoa että maksaako se jos ei mee yksityisellä vaan sillä et menee terveyskeskukseen ja sieltä lähettävät lähetteen nii maksaaks se kuinka paljo??? kertokaa oisin kiitollinen kaikesta avusta !! Ja sit vielä voisitteko kertoa miten kerron äidilleni että haluan leikkauksen? :O

6

342

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hudhgudhgudhgd

En tiiä mäki haluisin tietää:o

• höris

Mä oon 47 ja mulla on ollu aina hörikset eikä se aikuisena enää haittaa, koulussa haukuttiin ropelikorvaksi.

• juuup

Mulla sama juttu ite oon 16v. Oon yrittäny etsiä netistä, mut en löydä paljo leikkaus maksaisi. Pitäis valita halvin vaihtoehto et olis varaa.
      Äiti sanoo et: '' Sun korvat on ihan hyvät. '' Mut ite en oo samaa mieltä. Joten en oo puhunu edes mitään, et etin paljo maksais ja mitä kautta pääsisin.

• syyskuu

Hörökorvaleikkaus maksaa helsingissä n. 2000e, yksityisellä sektorilla.Itse olen onnellinen kun ymmärsin vasta nyt aikuis-iällä mennä leikkaukseen. Leikkaus on melko kivuton ja 1 vk kun on siteet on vaikein aika, särkyä on jonkin verran johon joutuu syömään kipulääkkeitä. Mutta viikon päästä leikkauksesta otetaan siteet pois ja ah, mikä riemu kun hörökorvat ei ole enää höröt. Minulta pääsi kotiin tultaessa itku olin niin onnellinen ja nyt saa pitkät hiukset olla ponnarilla ja saa kauniita kampauksia. Joten jos siitä saa elämänlaatua lisää, suosittelen jokaiselle joka on asiaa harkinnut ja siihen on tarvetta.

pi
        tää varata aika terveyskeskukseta ja sieltä laittavat sitte lähtteen sairaalaan mutta pitää olla äidin tai isän mukana ku käy kun on alaikäinen mutta noin se tulee kaikkein halvimaksi tosin voi olla että ovat tarkkoja että pitää olla aika pahat hörökorvat ennen kun leikaavat mutta toisaalta ennen kun käy lääkärillä ei voi tietää että voko teidän korvia leikata . Kesän aikana voi olla vaikena saada aikaa lääkärille sitte taas syksyllä paremmin kun loma kausi on ohi ja kaikki on töissä :) hyvää kesää . :)

• HÖRÖKORVAAA

Oon 14 vuotias tyttö, ja oon inhonnut mun korviani reilut 5 vuotta. Nyt olen kuullut tästä leikkauksesta, ja on kauhea hinku päästä leikkaukseen!

Ongelmani on se, että en uskalla kertoa vanhemmilleni tästä! itken monesti illalla omassa huoneessa, koska inhoan korviani! Voisiko joku vastata tähän :(

Lisäksi haluan vastaukset näihin:

-paljonko maksaa 14 vuotiaalle
      -onko joillakin kokemuksia, Jos on, niin millaisia

Kiitos kaunis, jos joku vastaa ♥

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      146
      5621
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      31
      4022
    3. Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä

"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan
      Maailman menoa
      0
      3500
    4. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2500
    5. Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan

Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv
      Maailman menoa
      44
      2332
    6. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      31
      2198
    7. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      24
      2043
    8. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      43
      1895
    9. Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"

"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h
      Maailman menoa
      23
      1893
    10. 4,5 promillee

Aika rajut lukemat joku eilen puhaltanut.
      Suomussalmi
      11
      1814
    Aihe