VIIKSI-MARA JA SEN TOYBOY

zez--zez

Kuinka kauan luulette et baby-boy katselee NS. viiksi-maraa ja sen kamalia tatuointeja.

12

584

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • petsi

No mä veikkaan et ehkä lapsen syntymään. Olisko tossa liikaa?

• EI Kade

Se leikki-poika EI vielä oikein tajua mihin on seonnut.Kaikki on uutuuden viehätystä
      Mutta mutta kun se ihan kunnon arki alkaa niin sitten ja viiksen pirullinen luonne
      alkaa kukoistaan.

• HM

Ei se sitä kattele paljon nykyisinkään kun menojalka vipattaa siihen malliin että taitaa Mara olla pian menneen talven huvitusta

• radalla

Muuten sillä viiksi-maralla on tosi hirveä kielenkäyttö joka toinen sana vit...tu
      jne. Siitä huomaa ettei sivistyksestä ole ikinä kuullut. Joo toyboy oli kavereidensa
      kanssa baarissa ja kyllä sillä flirtti kävi ja lujaa yhteen tyttöön. Eli ei pitkään
      kestä suhde.

• parta?

Ei näitä voi nauramatta lukea, vai viiksimara... heh, taitaa likalla sitten tosiaan viiksulat olla. Onko sen lempinimi palstalla vai Viiksi?

• ei viiksiä

juu katoin kanssa tarkemmin nyt eka kerran kyllä on muuten viikset.
      ja mitä tulee toyboyhin niin no jätetään kirjoittamatta...ei se kovin pitkälle
      kestä.

• 444444444xxxxxxxxxx

Onneton muija ja on...ton toyboy... Samanlaisia alkaa oleen kuin tuksu ja arto.
      Sitten vielä aaaaaaaaaaanjuuuuska komppaan viiksi-mallaaaaaa....
      Lahjaton rumilusta.

• .jk.

voinii

• baaby...

Ei kai lelupoju taida olla ihan vielä selvillä mihin paskaan kätensä
      lykkäsi.

• FrTv

En usko että ne tummat alueet Maran ylähuulen päällä ovat viikset, vaan varjo, joka syntyy hänen täyteen pumpatun ylähuulen vuoksi nenän alle.

Niin tai näin, ei se kaunista ole..

• ex-toimittaja00000

tuolla on jo tietoa että jotain on. jos ei vielä eroa niin pian tulee

• Annab

Haha, Viiksi-Mara! Kuolen nauruun, mikä lempinimi!! :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      89
      4484
    2. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      101
      3870
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3539
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3220
    5. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      43
      2892
    6. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      2539
    7. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      22
      2412
    8. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      23
      2116
    9. UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?

Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami
      Euroviisut
      16
      1791
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      35
      1725
    Aihe