Kuinka kauan luulette et baby-boy katselee NS. viiksi-maraa ja sen kamalia tatuointeja.
VIIKSI-MARA JA SEN TOYBOY
12
584
Vastaukset
- petsi
No mä veikkaan et ehkä lapsen syntymään. Olisko tossa liikaa?
- EI Kade
Se leikki-poika EI vielä oikein tajua mihin on seonnut.Kaikki on uutuuden viehätystä
Mutta mutta kun se ihan kunnon arki alkaa niin sitten ja viiksen pirullinen luonne
alkaa kukoistaan. - HM
Ei se sitä kattele paljon nykyisinkään kun menojalka vipattaa siihen malliin että taitaa Mara olla pian menneen talven huvitusta
- radalla
Muuten sillä viiksi-maralla on tosi hirveä kielenkäyttö joka toinen sana vit...tu
jne. Siitä huomaa ettei sivistyksestä ole ikinä kuullut. Joo toyboy oli kavereidensa
kanssa baarissa ja kyllä sillä flirtti kävi ja lujaa yhteen tyttöön. Eli ei pitkään
kestä suhde. - parta?
Ei näitä voi nauramatta lukea, vai viiksimara... heh, taitaa likalla sitten tosiaan viiksulat olla. Onko sen lempinimi palstalla vai Viiksi?
- ei viiksiä
juu katoin kanssa tarkemmin nyt eka kerran kyllä on muuten viikset.
ja mitä tulee toyboyhin niin no jätetään kirjoittamatta...ei se kovin pitkälle
kestä. - 444444444xxxxxxxxxx
Onneton muija ja on...ton toyboy... Samanlaisia alkaa oleen kuin tuksu ja arto.
Sitten vielä aaaaaaaaaaanjuuuuska komppaan viiksi-mallaaaaaa....
Lahjaton rumilusta. - .jk.
voinii
- baaby...
Ei kai lelupoju taida olla ihan vielä selvillä mihin paskaan kätensä
lykkäsi. - FrTv
En usko että ne tummat alueet Maran ylähuulen päällä ovat viikset, vaan varjo, joka syntyy hänen täyteen pumpatun ylähuulen vuoksi nenän alle.
Niin tai näin, ei se kaunista ole.. - ex-toimittaja00000
tuolla on jo tietoa että jotain on. jos ei vielä eroa niin pian tulee
- Annab
Haha, Viiksi-Mara! Kuolen nauruun, mikä lempinimi!! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m894484Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013870Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363539- 513220
- 432892
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182539Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222412- 232116
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami161791Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351725