Minkälaiseksi kuvittelet naisen/miehen 50v joka sanoo olevansa nuorekas ja miten tämä pukeutuu?
Nuorekkuus
57
352
Vastaukset
Sellainen viisikymppinen on nuorekas, jolta kysytään paperit k-18 ravintolan ovella, kun epäillään ettei ikä riitä.
- Iässäni olen luomu
50 iässä kaikki alkaa olla suhteellista.
- * * *
Minusta nuorekas on negatiivinen adjektiivi. Lohtusana ihmiselle, jonka luulee lohtua tarvivan. Nuorekas on paljon vanhempi kuin nuori.
Minusta kukin olkoon oma itsensä. Onneksi olemme kaikki erilaisia.
Nykymaailma on kumma paikka. Lapsi ei saa aikaa olla lapsi, kun aikuistuu, tuntuu, että siihen pitääkin juuttua.
"Nuorekasta" ei ole minun mielestäni yrittää muistuttaa 5-kymppisenä 15-vuotiasta minäänsä.- Ressukka!
Aira Samulin on ikuinen lapsi!
Menettää ikääntymisen koke-
muksen. - * * *
mies-vm56 kirjoitti:
Vähän samoilla linjoilla. En pidä koko sanasta, nuorekas.
Onko hän sama koiruli, jonka kirsu oli aiemmin kuvassa?
Nuorekkaan näköinen on hän häneksi. :)) - * * *
* * * kirjoitti:
Onko hän sama koiruli, jonka kirsu oli aiemmin kuvassa?
Nuorekkaan näköinen on hän häneksi. :))Sisäinen pakko pakottaa kysymään, onko hänen nimensä Tero?
On niin terävän näköinen. * * * kirjoitti:
Sisäinen pakko pakottaa kysymään, onko hänen nimensä Tero?
On niin terävän näköinen.En käytä koirasta pronominia hän, mutta on se ihan sama koiratar. Ei siis ole ainakaan Tero. Terävyydestä en tiedä, mutta ainakin jästipää on;). Täysi kakara, vaikka onkin jo kohta kahdeksan vuotias. Nyt on ainakin väsynyt kun just tultiin metsästä rämpimästä.
- Kadehtijalle:(((
Kateellisen panettelua!
Nuorekas nainen on iloinen ja raikas ja omaa nuorekkaan joustavan liikkumisen, ei köpötä selkä koukussa, ja omaa tuuheat kiiltävät hiukset, tuuheat pitkät ripset, omat ehjät hampaat, kirkkaat silmät ja sileän raikkaan ihon, ja kaikki luomuna.
Revi siitä negatiivista!!!!!!!!!!!!!!! Kadehtijalle:((( kirjoitti:
Kateellisen panettelua!
Nuorekas nainen on iloinen ja raikas ja omaa nuorekkaan joustavan liikkumisen, ei köpötä selkä koukussa, ja omaa tuuheat kiiltävät hiukset, tuuheat pitkät ripset, omat ehjät hampaat, kirkkaat silmät ja sileän raikkaan ihon, ja kaikki luomuna.
Revi siitä negatiivista!!!!!!!!!!!!!!!Just niin. Olet oikeassa. Ja samat kriteerit nuorekkaalle miehelle, iloinen reipas, pitkä tumma komea notkea, ahkera työteliäs, pirteä...
Kadehtijalle:((( kirjoitti:
Kateellisen panettelua!
Revi siitä negatiivista!!!!!!!!!!!!!!!"Ja kaikki luomuna." Se kertookin paljon, voi olla "nuorekas", tarvitsematta yrittää olla nuorekas, keinotekoisesti. Mieluummin tyylikäs, ikäänsä peittelemätön kuin sellainen, joka väkipakolla yrittää näyttää nuoremmalta, tietoisesti pyrkii nuorekkuuteen.
- Cloetta...
Kadehtijalle:((( kirjoitti:
Kateellisen panettelua!
Revi siitä negatiivista!!!!!!!!!!!!!!!Elämän asenteeni on positiivinen ja en ole kaavoihin kangistunut. En silti halua mitenkään erityisesti olla nuorekas koska en ymmärrä koko sanan ihannointia. Minulla on kauniitt kiiltävät hiukset olleet aina ja muutoinkin olen suht terveen näköinen mutta köpöttelen kuin mummo johtuen huonoista nivelistä ja kävelyni on aina tuskaista. En siltikään koe olevani mummo.
Ei se nuorekkuus ole aina ihanne. Miksei saisi olla vanhanaikainen tai oman ikäisensä oloinen. Aikuisuus on paljon tavoiteltavampi olotila. mies-vm56 kirjoitti:
"Ja kaikki luomuna." Se kertookin paljon, voi olla "nuorekas", tarvitsematta yrittää olla nuorekas, keinotekoisesti. Mieluummin tyylikäs, ikäänsä peittelemätön kuin sellainen, joka väkipakolla yrittää näyttää nuoremmalta, tietoisesti pyrkii nuorekkuuteen.
Tässä sulle kaunista musiikkia näin pyhäpäivän ratoksi.
http://www.youtube.com/watch?v=ipHvC_mqo4U&feature=relmfuKadehtijalle:((( kirjoitti:
Kateellisen panettelua!
Revi siitä negatiivista!!!!!!!!!!!!!!!Tässä hieno katteellisen laulu.
http://www.youtube.com/watch?v=hSFmsPJYis8
Jaa-aa, mielikuva tulee ihmisestä, joka on luontojaan olemukseltaan "nuorekas". Ei sitä vaatteet saa aikaseksi vaan ihminen itse. Olisiko se jonkinlaista energiaa mikä ihmisen sisältä kumpuaa...
- L*
Nuorekkaan itseni haluaisin olla lapsen lailla uutta janoava, en ulkonäköhakuisesti ryppyjäni peittävä.
En aio alkaa häpeämään mahdollista elämänkokemustani.
Rypyt ovat maamerkkejä ihmisyyden kartalla. Merkkejä, kuin joskus pakettifolkkarin ulkokuoressa aiemmin käydyistä paikoista.
Miehillä taitaa se nuorekkuudentavoittelu näkyä enemmän sellaisena paluuna nuorena toteutumattomiin haaveisiin, kuten moottoripyöränostoon tai muskeliauton ostoon.Miesten kohdalla sitä ajattelee, että rahaa näyttää olevan unelmien toteutukseen, toivottavasti tunnepuolella unelmat toteutuu myös. (se kyllä epäilyttää).
Naisten kohdala nuorekkuus tarkoittaa, että otetaan tiukka laihdutuskuuri ja tulokset halutaan näyttää. Pistetää teinien tyköistuvat vaatteet ylle, piukat housut (onko ne leggingsit, en tiedä), tai minihame. Ei se loputulos aina imarteleva ole.
Joskus ajattelee, kun näkee hyvin nuorekkasti yrittävän naisen, että eikö tuolla ole ketään, joka sanoisi, että vähempikin nuorekkuus riittäisi.Mä olen ihan eri mieltä tuosta, että ne piukat karseet legginsit tekisi meistä nuorekkaita. Heh, kyllä se on jokin muu juttu mikä säilyttää ihmisen virkeänä ja niinsanottuna nuorekkaana. En mä kyllä laittais ainakaan näkyviin piukkoja pöksyjä, no mekon alle saattasin laittaa :)
En malta olla kertomatta jo vuosia siten kohtaamaani ihanaa 85 vuotiasta naista. Hän aivan säteili ja jutteli minulle, olin silloin alle viisikymppinen (nuori nainen kuten hän sanoi). Sillä hetkellä toivoin olevani hänen kaltaisensa saman ikäisenä, jos saavutan ne vuodet. Siinä oli nuorekas leidi.tammikuun_likka kirjoitti:
Mä olen ihan eri mieltä tuosta, että ne piukat karseet legginsit tekisi meistä nuorekkaita. Heh, kyllä se on jokin muu juttu mikä säilyttää ihmisen virkeänä ja niinsanottuna nuorekkaana. En mä kyllä laittais ainakaan näkyviin piukkoja pöksyjä, no mekon alle saattasin laittaa :)
En malta olla kertomatta jo vuosia siten kohtaamaani ihanaa 85 vuotiasta naista. Hän aivan säteili ja jutteli minulle, olin silloin alle viisikymppinen (nuori nainen kuten hän sanoi). Sillä hetkellä toivoin olevani hänen kaltaisensa saman ikäisenä, jos saavutan ne vuodet. Siinä oli nuorekas leidi.Ja minä taas olen sitä mieltä että mun vaatimattomien kurvieni päällä väljät vaatteet ovat karseen näkösiä. Eli jos on mitä näyttää, ei sitä tarvitse alkaa peittelemään siksi että siitä tulee jollekin toiselle ongelma.
No niin k-kotton.
Täytyyks mun taas.....:)
Vai legginsejä naset, ja miehet vaan nitä unelmia. Höh.
Ite en tykkää legginseistä ollenkaan, enkä todellakaan laittais minihametta.
Ja noista unelmista, olenhan sen täälläkin monta kertaa kirjoittanut että kun viiskymppiä tuli mittariin niin silloin aloin toteuttamaan omia unelmiani.
Tosin mulla ne ei liity mihinkään auton ostoon vaan matkoihin. Paikkoihin joissa haluan käydä.
Nyt olen miettinyt silloin tällöin Pariisia. Haluaisin nähdä niitä paikkoja missä kirjailijat ja taiteilijat aikojaan ovat viettäneet, missä saaneet sitä jotaain töihinsä.
Enkä sanoisi että tämä on nuorekkuuden tavoittelua minun kohdallani, ehkäpä pikemminkin vanhenemisen hyväksymistä. Nyt kun vielä jaksaa ja voi haluan kulkea ja toteuttaa unelmiani
Ja tohon nuorekkuuden sanontaan. Moni on luonnostaan nuorekas, mutta ei välttämättä aina sellainen joka niin itse väittää vaikuta minusta nuorekkaalta.- m-poikanen
PupuPuskasta kirjoitti:
Ja minä taas olen sitä mieltä että mun vaatimattomien kurvieni päällä väljät vaatteet ovat karseen näkösiä. Eli jos on mitä näyttää, ei sitä tarvitse alkaa peittelemään siksi että siitä tulee jollekin toiselle ongelma.
vaatimattomissa kurveissahan ei ole mitään näytettävää, joskaan ei liian runsaissakaan.
m-poikanen kirjoitti:
vaatimattomissa kurveissahan ei ole mitään näytettävää, joskaan ei liian runsaissakaan.
Ei niitä sitten tarvitse hävetäkään, kun ei ole mitään hävettävää.
tulisilla kirjoitti:
No niin k-kotton.
Täytyyks mun taas.....:)
Vai legginsejä naset, ja miehet vaan nitä unelmia. Höh.
Ite en tykkää legginseistä ollenkaan, enkä todellakaan laittais minihametta.
Ja noista unelmista, olenhan sen täälläkin monta kertaa kirjoittanut että kun viiskymppiä tuli mittariin niin silloin aloin toteuttamaan omia unelmiani.
Tosin mulla ne ei liity mihinkään auton ostoon vaan matkoihin. Paikkoihin joissa haluan käydä.
Nyt olen miettinyt silloin tällöin Pariisia. Haluaisin nähdä niitä paikkoja missä kirjailijat ja taiteilijat aikojaan ovat viettäneet, missä saaneet sitä jotaain töihinsä.
Enkä sanoisi että tämä on nuorekkuuden tavoittelua minun kohdallani, ehkäpä pikemminkin vanhenemisen hyväksymistä. Nyt kun vielä jaksaa ja voi haluan kulkea ja toteuttaa unelmiani
Ja tohon nuorekkuuden sanontaan. Moni on luonnostaan nuorekas, mutta ei välttämättä aina sellainen joka niin itse väittää vaikuta minusta nuorekkaalta.Melkein Sinua varten räätälöity, mutta pääsiäisen kunniaksi kiltti.
No mutta eikö tuossa ollut kuitenkin ainakin osatotuus.
Sinä et tiedä, miten kova moottoripyöräkuume tämänikäisillä nuorilla "miehillä" oli aikoinaan seitkytluvun alkupuolella. Aniharvalla oli siihen unelmaan silloin rahaa.
Nyt sitten jokunen yrittää päästä siihen tunnelmaan.
Eihän nämä leggingsit sovi juuri kenellekkään, ja mitä enemmän ikää on sen huonommin sopii, vaikka kuinka on omasta mielestä timmissä kunnossa, mutta niitä näkee.
Sitäkään en ymmärrä, miksi naisilla hameenhelman pitää olla polven yläpuolella, sekin aika harvalle , jolla vähänkin enemmän ikää on, sopii..
Minulla pienemmät suunitelmat.
Ajattelin ajella loppukuusta Kolilla, katsoin karttareiteistä, eikä matkaa näyttänyt olevan kun 250 km.
Sitten olis suunnitteilla käydä Kiutakönkäällä, mutta se on toinen juttu.tammikuun_likka kirjoitti:
Mä olen ihan eri mieltä tuosta, että ne piukat karseet legginsit tekisi meistä nuorekkaita. Heh, kyllä se on jokin muu juttu mikä säilyttää ihmisen virkeänä ja niinsanottuna nuorekkaana. En mä kyllä laittais ainakaan näkyviin piukkoja pöksyjä, no mekon alle saattasin laittaa :)
En malta olla kertomatta jo vuosia siten kohtaamaani ihanaa 85 vuotiasta naista. Hän aivan säteili ja jutteli minulle, olin silloin alle viisikymppinen (nuori nainen kuten hän sanoi). Sillä hetkellä toivoin olevani hänen kaltaisensa saman ikäisenä, jos saavutan ne vuodet. Siinä oli nuorekas leidi.Kyllä se siihen nuorekkuuteen auttaa, jos on iloinenmieli.
Tiedän monia, joita ei elämä ole silkkihansikkain kohdellut, mutta se eteenpäinkatsova iloinen mieli on säilynyt.
Sanonta on, "ken vaivojansa valittaa, on vaivojensa vanki".
Vaikeaa sitä omalla kohdalla on arvioida. Toisena päivänä on hyvikin nuorekas olo, toisena siihen saa pinnistellä :).
Joo pane vaan mekko niiden piukkojen pöksyjen päälle, ja helma mieluumin polven alapuolelle, niin olet tyylikäs nainen.
En kyllä ole Sinua nähnyt, enkä muutenkaan tunne.k-kotton kirjoitti:
Melkein Sinua varten räätälöity, mutta pääsiäisen kunniaksi kiltti.
No mutta eikö tuossa ollut kuitenkin ainakin osatotuus.
Sinä et tiedä, miten kova moottoripyöräkuume tämänikäisillä nuorilla "miehillä" oli aikoinaan seitkytluvun alkupuolella. Aniharvalla oli siihen unelmaan silloin rahaa.
Nyt sitten jokunen yrittää päästä siihen tunnelmaan.
Eihän nämä leggingsit sovi juuri kenellekkään, ja mitä enemmän ikää on sen huonommin sopii, vaikka kuinka on omasta mielestä timmissä kunnossa, mutta niitä näkee.
Sitäkään en ymmärrä, miksi naisilla hameenhelman pitää olla polven yläpuolella, sekin aika harvalle , jolla vähänkin enemmän ikää on, sopii..
Minulla pienemmät suunitelmat.
Ajattelin ajella loppukuusta Kolilla, katsoin karttareiteistä, eikä matkaa näyttänyt olevan kun 250 km.
Sitten olis suunnitteilla käydä Kiutakönkäällä, mutta se on toinen juttu.Systerin kanssa suunnitellaan taas sitä suomen maan reissua.
Se ajatus on ettei tiedetä minne mennään ja mitä tehdään.
Nyt on vaan ajatuksissa että kierrettäis itäsuomen kautta, tai ainakin lähdettäis itäsuomea alkuun.
Koskaanhan ei tiedetä minne ne tiet loppuen lopuksi vie.
Ja kauanko se reissu kestää, sitäkään ei koskaan päätetä etukäteen.
Ja aina on majapaikka löytynyt vaikka oltais oltu heinäkuussa matkalla.
Kerran nukuttiin yö autossa länsisuomessa jäätiin odottamaan aamua ennenkun lossilla päästiin jatkamaan matkaa.
Ei kun lossin jälkeen jäätiin odottamaan aamua, ennenkun jatkettiin matkaa.
Oliskohan ollut Nauvossa.Eiks koskaan ole tulut mieleen, että "Vitsit, onpa tuossa rohkee nainen, joka uskaltaa pukeutua miten haluaa, vaikka lopputulos onkin mitä on ja antaa arvostelijoittensa pitää arvostelunsa heidän ongelmanaan."
tulisilla kirjoitti:
Systerin kanssa suunnitellaan taas sitä suomen maan reissua.
Se ajatus on ettei tiedetä minne mennään ja mitä tehdään.
Nyt on vaan ajatuksissa että kierrettäis itäsuomen kautta, tai ainakin lähdettäis itäsuomea alkuun.
Koskaanhan ei tiedetä minne ne tiet loppuen lopuksi vie.
Ja kauanko se reissu kestää, sitäkään ei koskaan päätetä etukäteen.
Ja aina on majapaikka löytynyt vaikka oltais oltu heinäkuussa matkalla.
Kerran nukuttiin yö autossa länsisuomessa jäätiin odottamaan aamua ennenkun lossilla päästiin jatkamaan matkaa.
Ei kun lossin jälkeen jäätiin odottamaan aamua, ennenkun jatkettiin matkaa.
Oliskohan ollut Nauvossa.Tässä näitä näköaloja ja niin kaunista seutua on ympärillä jo sen verran, ettei pienet mäentöppyrät ja lammikot juuri säväytä.
Korkeimpien mäkien päältä näkee äärettömyyksiin, ja ne on jokapäiväistä herkkua.
Pari isoa järveä on lähellä ja parin kilometrin säteellä on kymmenkunta lampea, joku syvässä kanjonissa, kun oikein kotiseutua kehutaan.
No Koilla olis tarkoitus käydä, siinä mielessä helppoa, kun ei tarvitse majapaikoista huolehtia, kun sänky ja hella kulkee mukana.PupuPuskasta kirjoitti:
Eiks koskaan ole tulut mieleen, että "Vitsit, onpa tuossa rohkee nainen, joka uskaltaa pukeutua miten haluaa, vaikka lopputulos onkin mitä on ja antaa arvostelijoittensa pitää arvostelunsa heidän ongelmanaan."
Minkäs minä sille mahdan, etten ole nuorekas.
Ja kaiken päälle odotan, että ikäluokan naiset osaa pukeutua ihmistenilmoilla tyylikkäästi. Ja minulla on hyvä maku:).
On se miehenä hyvä olla, kun ei ole kaikenlaisia kammotuksia tarjolla. Sitä saa tuskaan asti miettiä, että saa hölmön kuvan vaatteiden avulla itsestään.
Naisille se onistuu helposti, vielä muotiasiantuntijat antavat hyviä ohjeita.k-kotton kirjoitti:
Minkäs minä sille mahdan, etten ole nuorekas.
Ja kaiken päälle odotan, että ikäluokan naiset osaa pukeutua ihmistenilmoilla tyylikkäästi. Ja minulla on hyvä maku:).
On se miehenä hyvä olla, kun ei ole kaikenlaisia kammotuksia tarjolla. Sitä saa tuskaan asti miettiä, että saa hölmön kuvan vaatteiden avulla itsestään.
Naisille se onistuu helposti, vielä muotiasiantuntijat antavat hyviä ohjeita.Sä kuulostat aivan mun äidilta. Se saarnas mulle kanssa ettei minun ikäiseni nainen voi pitää minihametta, mutta aikansa katseltuaan alkoi kehumaan että kyllä hänellä on kaunis tytär, josta voi olla ylpeä.
Minä just viime viikolla ostin vartalonmyötäisen hihattoman ja vielä aika avokaula-aukkoisen minihamemittaisen tunikan, jota voi pitää tiukkojen farkkujen päällä sitten kun seuraavan kerran joku kutsuu minut ihmisten ilmoille (saa sen alle tietysti jonkun pitkähihaisen t-paidan). Muutenhan mätänen tänne mökkiini :). Hölmö kun olen :(PupuPuskasta kirjoitti:
Sä kuulostat aivan mun äidilta. Se saarnas mulle kanssa ettei minun ikäiseni nainen voi pitää minihametta, mutta aikansa katseltuaan alkoi kehumaan että kyllä hänellä on kaunis tytär, josta voi olla ylpeä.
Minä just viime viikolla ostin vartalonmyötäisen hihattoman ja vielä aika avokaula-aukkoisen minihamemittaisen tunikan, jota voi pitää tiukkojen farkkujen päällä sitten kun seuraavan kerran joku kutsuu minut ihmisten ilmoille (saa sen alle tietysti jonkun pitkähihaisen t-paidan). Muutenhan mätänen tänne mökkiini :). Hölmö kun olen :(Tuossa se vasta suuri ongelma on, kun naisilla on niin avokaula-aukkoisia vaatteita.
Ja eihän niitä passaa tuijottaa, niin kuin Arajärvi, ja tykkääkö naiset huonoa, jos ei tyrkyllä olevaa rintavarustusta lainkaan noteeraa, Siinäpä vasta pulma, ei tiedä viisaammatkaan vastausta.
Talvella oli yhdet juhlat, ja vastapäätä, pöydän toisella puolen istui tosi avarakaula-aukkoinen nainen.(ja ne ei olleet pienet)
Teki mieli kysyä, että saako noita katsoa, vai pitääkö katsoa muualle.
Siinäkin meni juhlat pilalle tissien takia. Ei ole helppoa olla mies :).k-kotton kirjoitti:
Tuossa se vasta suuri ongelma on, kun naisilla on niin avokaula-aukkoisia vaatteita.
Ja eihän niitä passaa tuijottaa, niin kuin Arajärvi, ja tykkääkö naiset huonoa, jos ei tyrkyllä olevaa rintavarustusta lainkaan noteeraa, Siinäpä vasta pulma, ei tiedä viisaammatkaan vastausta.
Talvella oli yhdet juhlat, ja vastapäätä, pöydän toisella puolen istui tosi avarakaula-aukkoinen nainen.(ja ne ei olleet pienet)
Teki mieli kysyä, että saako noita katsoa, vai pitääkö katsoa muualle.
Siinäkin meni juhlat pilalle tissien takia. Ei ole helppoa olla mies :).En osaa sanoa tuohon mitään. Kannattaisiko katsoa mieluummin naista silmiin eikä tisseihin? Vai onko molemmilla sama lopputulos? Hyvä tai huono. Ei ole helppoa, ei.
k-kotton kirjoitti:
Tässä näitä näköaloja ja niin kaunista seutua on ympärillä jo sen verran, ettei pienet mäentöppyrät ja lammikot juuri säväytä.
Korkeimpien mäkien päältä näkee äärettömyyksiin, ja ne on jokapäiväistä herkkua.
Pari isoa järveä on lähellä ja parin kilometrin säteellä on kymmenkunta lampea, joku syvässä kanjonissa, kun oikein kotiseutua kehutaan.
No Koilla olis tarkoitus käydä, siinä mielessä helppoa, kun ei tarvitse majapaikoista huolehtia, kun sänky ja hella kulkee mukana.No kauneutta kyllä riittää täälläkin, sitä ei tarvi muista paikoista hakea. On ihmisen tekemää kauneutta. Puistoja riittää pienelle alalle ainakin viisi.
Sitten vielä löytyy tuota luojan maalaamaa kauneutta. Merta metsiä saaria ja vaikka sun mitä. Jopa yks suokin on lähistöllä, siellä on lintutornikin ja ja saa nauttia eväät pöydän äärellä:)
Mutta meitä ajaa takaa kulkemisen riemu. Ihana löytää uusia paikkoja ja joissakin vanhoissakin on vielä näkemistä vaikka kuinka.
Vielä noista pukeutumisista sen verran että en tunne olevani kotonani minihameessa, kyllä helmaa pitää löytyä vähän enemmän ja useimmat mun hameista onkin polven alapuolelle. Farkkuhame on polveen.
Mutta jos joku haluaa kulkea tiukoissa vaatteissa ja minihameissa niin se hänelle suotakoon :)- t.l.
PupuPuskasta kirjoitti:
Eiks koskaan ole tulut mieleen, että "Vitsit, onpa tuossa rohkee nainen, joka uskaltaa pukeutua miten haluaa, vaikka lopputulos onkin mitä on ja antaa arvostelijoittensa pitää arvostelunsa heidän ongelmanaan."
Hyvää pääsiäistä. Kyllähän sitä on tullut eteen henkilö joka pukeutuu kuten tahtoo. Sopii se sitten tai ei, katsojan silmään (esim minun). Ja onhan se niinkin, että ne vaatteet ei ole mun päälläni vaan sen joka niistä tykkää. En tiedä sitten rohkeudesta pukeutua tahtomallaan tavalla vaan mielikuvasta minkä ajattelee ittellensä sopivan. En mene arvostelemaan, mutta jos jollakulla on pukeva vaate (mikä hyvänsä) päällä niin helposti sanon "että voi vitsi toi sopii sulle, upee vaate".
t.l. kirjoitti:
Hyvää pääsiäistä. Kyllähän sitä on tullut eteen henkilö joka pukeutuu kuten tahtoo. Sopii se sitten tai ei, katsojan silmään (esim minun). Ja onhan se niinkin, että ne vaatteet ei ole mun päälläni vaan sen joka niistä tykkää. En tiedä sitten rohkeudesta pukeutua tahtomallaan tavalla vaan mielikuvasta minkä ajattelee ittellensä sopivan. En mene arvostelemaan, mutta jos jollakulla on pukeva vaate (mikä hyvänsä) päällä niin helposti sanon "että voi vitsi toi sopii sulle, upee vaate".
Hyvää pääsiäistä! Minusta yksi nainen sanoi hyvin aiheesta, ettei sillä enää ole niin väliä, miltä se oma kroppa näyttää, kun se vaan on laitettu kauniiseen kääreeseen. Minusta sekin oli hyvä näkökulma. Hän oli 60 ikäinen ja mielestäni ihan kaunis nainen.
- Anonyymi
Nuorekkuus taisi olla väärä sana ikänlaisille. Olisikohan oikea sana, että ikäisenä olisi vapaamielisempi? Olen 50 mutta ennakkoluuloton ja ikinuori, vai onko se sana oikea? Miten määrittelisin oikein? Kerro se kaivattu sana, jota haen!
- L*
Ajassaoleva, aikaansaseuraava, ikinuori ei ole kukaan meistä.
Vapaamielinen? Mikä termi se on?
Sallivuus, arvostavuus, kunnioittaminen, ihmisyys, niitä toivoisin loppuelämäni pystyväni noudattamaan.
Osaa niistä tiettyihin rajoihin asti.
Mikään maailmassa ei ole rajatonta, kaikkeen on rajat, liekö jopa universumiin`?
Minusta aivotoiminnallinen tasokkuus ja aivojen kuntoisuus ovat omat tavoittelemani halukkuudet.
- Anonyymi
En kai kuulosta niin vapaamieliseltä. Haen sitä sanaa, mikä kuvastaa eniten minunlaista, joka ymmärtää paljon asioita, muttei halua tuomita, ainakin tässä iässä.
- L*
Sietokykyinen, ja vielä vapaamielinen, mitä adjektiiveistä kun itsellä on itsetuntoa, - kuntoa?
Kanssa-asukkaita arvostava, ymmärtävä, kuin myös itseään.
Ei Panadoran arkun auontaan yksi sana kykene.
- Vielä 50+
Tässä 50 miehet ovat tainnet hankkia semmoisia juttuja, kuten moottoripyöriä tai veneitä yms. Mutta entä 50 naiset? Mitä he naiset tuossa iässä hankkivat?
- * ↔ *
Jeps, mieheni on hankkinut moottoripyörän ja muitakin vempeleitä, kuin aiemmin nuoruudessaan.
Kaksi parhaimmillaan.
Ei kai vanheneminen ole sama kuin osittainen kuoleminen?
Hankin uusia öljyvärejä, maalausaluisia.
Hankin uusia harrastuksia, hankin kokemuksia, hankin elämänkokemusta,
ilman se musta ei avarra näkemyksiäni.
- nuorekas ei teini 56
Nuorekas ihminen pitää itsestään huolta, liikkuu, syö terveellisesti, ei anna kilojen kertyä, huolehtii ulkonäöstään, seuraa aikaansa ja tietää asioita joista nuoremmat puhuvat, lopettaa sen vaivoistaan valittamisen, ei pidä eläkkeelle siirtymistä loppuelämänsä tärkeimpänä asiana tai lapsenlapsistaan jauhamista ,haluaa kehittyä työssään jne jne. Nuorekkaan ihmisen kriteereitä löytyy vaikka kuinka paljon. Tärkein niistä on positiivisuus ja avoimuus elämälle. Ei 50:ppisen tarvitse esittää teiniä, vaikka pukeutuisikin ns nuorekkaasti, kunhan se tapahtuu kohtuuden rajoissa.
Mun mielestä esim Kaija Koo on nuorekas 50v nainen hyvän maun kera.- Hei kun keikuskelen
60 minuuttia aikasemmin, jos olisin alkanut vastaamaan, niin olisin ehtinyt ennen sua. Mutku en ehtinyt, niin mitä täs valittaman. Enkä ala aloittajalle värkkäämään vastausta, ku se olis lähes samanmoonen, ku sun vastaukses.
Elikkä jos sopinee, niin allekirjoitan sinun vastauksesi:)
Allekirjoitus:
¤""== )=¤¤ K¤¤#==`````&""""""
Nimen selvennys: Hei kun keikuskelen
Kait se olemuksesta enempi tulee, pukeuttuu kuten hyvältä tuntuu.. arkena ainakin.
No, vähä miettiä yleisemmille paikoille, esim. farkkuja nykyisin vähä joka lähtöön.
Silmäilin ketjua, ja itseä hiukka hirvitti tuo leggins -juttu, kun en tiedä millaista oloasua kotona ollessa käyttäisi, ellei legginssejä, kera jonkin neuleen, t-paidan.. villasukkien.. ;)
Postilaatikolla piipahdan tuossa asussa, en julkisemmilla paikoilla.
En taida tuntea ketään, joka suoraa sanois olevansa nuorekas, ite sitä lienee jäävi sanomaankaan?)Legginsit ovat ihan hyvät kotona. Minä pidän itse suurimmaksi osaksi niitä joustavasta kankaasta tehtyjä farkkuja tai farkun näköisiä housuja, ei ihan legginsejä.
Minäkään en tunne ketään, joka sanoisi olevansa nuorekas. Yleensä muut sanovat toista nuorekkaaksi ja silloinhan se tarkoittaa, ettei se "nuorekas" näytä nuorelta.PupuPuskasta kirjoitti:
Legginsit ovat ihan hyvät kotona. Minä pidän itse suurimmaksi osaksi niitä joustavasta kankaasta tehtyjä farkkuja tai farkun näköisiä housuja, ei ihan legginsejä.
Minäkään en tunne ketään, joka sanoisi olevansa nuorekas. Yleensä muut sanovat toista nuorekkaaksi ja silloinhan se tarkoittaa, ettei se "nuorekas" näytä nuorelta.Jos niis on kuminauhavyötärö, saatan tietää millasia suunnilleen tarkoitat.
Vielä jos pukeutumisesta, vois olla mielenkiintoista mennä jollekin tyylikonsultille.. vai oiskohan ;) Tiedä millasen "tantan" tämä loisi.. eli tulis totuus esiin.. viimeistään? ;)
Joskus aiemmin katellu lehtien "muuttumisleikeikkejä" ne ei mun mielestä useinkaan eduksi sen ihmisen ulkonäölle, jos kuviin uskomista.
Jos/kun sinut itsensä kans, se riittää itelle, jos ei muille, ei voi mitään..Sibone kirjoitti:
Jos niis on kuminauhavyötärö, saatan tietää millasia suunnilleen tarkoitat.
Vielä jos pukeutumisesta, vois olla mielenkiintoista mennä jollekin tyylikonsultille.. vai oiskohan ;) Tiedä millasen "tantan" tämä loisi.. eli tulis totuus esiin.. viimeistään? ;)
Joskus aiemmin katellu lehtien "muuttumisleikeikkejä" ne ei mun mielestä useinkaan eduksi sen ihmisen ulkonäölle, jos kuviin uskomista.
Jos/kun sinut itsensä kans, se riittää itelle, jos ei muille, ei voi mitään..Kyl miekii tarttisin jotain tyylikonsultti silloin harvoin kun menen ihmistenilmoille. Olen joskus pukeutunut yli, kun ihan tavalliset vaatteet, joita muulloinkin pidän, olisivat riittäneet. Tunnustan. Kun harvoin käy missään, ei sitä ymmärrä.
Voisi olla, ettei siinä toisen itselle luomassa tyylissä edes viihtyisi.
- Karjalaistyttö Auli
Mie tykkään Kaija Koon tyylistä :)
- Nainen 53 v.
Minä taas en, vaan ihan päin vastoin; ylipainoinen nainen pukeutuu kuin teini ja hyppii lavalla kuin idiootti. Jos tuo on nuorekkuutta, ei se todellakaan ole positiivinen adjektiivi. Mieheni 50 totesi kerran, että Kaija Koo on lähinnä naurettava.
- Marja Puska
Vaikea sanoa. Nykyään yhä nuoremmat täyttävät 50 v.
En mä kuvittele mitään toisten pukeutumisen perusteella. Ei se kerro loppujen lopuksi paljonkaan ihmisestä. Jollain on sitä tyylitajua, jollain ei, ehkä siksi koska heitä kiinnostaa ihan muut asiat kuin ulkokuoret. Tekeekö se heistä/meistä/teistä jotenkin huonommat? Ei kai.
Seurailen sivusta teinien kamppailua pukeutumispoliiseja vastaan, heidän ikäkaudessa se sallittujen alue on hyvin suppea.
Entä 50 ihmisten sallivuus? Onko kykyä arvioida ihmistä silleen kokonaisvaltaisemmin kuin vain ulkokuoren perusteella?- öögäillen
Silmät on sielun peili, joten niistä se nuorekkuuskin löytyy...
- Ikimuori
Nuorekas kuulostaa keinotekoiselta.
Epiteetti "toimiva" tai "kyvykäs" kuulostaa paremmalta. Iästä riippumatta.
Tilanteeseen sopimaton pukeutuminen on helppoa kaiken ikäisille.
Mutta ei tehdä siitä liian isoa asiaa, eihän? ;) - varhaismummo.
Nuorekas kuuluu sanoihin joita nykyään usein liitetään työpaikkailmoituksiin. Hae tätä työpaikkaa jos olet nuorekas/nuorenmielinen/nuorehko jne. Tervetuloa työskentelemään nuorekkaaseen työpaikkaamme... jne. Plääh!!! :(
Minä, pian 51-v. en luultavasti ole kovinkaan nuorekas mutta so what! - Rattus sp.
Jos sanon jotakin ihmistä nuorekkaaksi, niin ajattelen silloin hänen avaraa maailmankatsomustaan, suvaitsevaisuuttaan, energisyyttään ym. tämänkaltaisia ominaisuuksia. Ominaisuuksia, jotka saattavat kadota iän myötä.
Muista poiketen en pidä sanaa nuorekas negatiivisena sanana. Kyllä tuolle sanalle on käyttöä ja on ihmisiä, jotka ansaitsevat tuon sanan kuvatessaan heitä.
Nuorekas pukeutuminen voisi olla sporttista, ulkoilmahenkistä tai jotakin tämänsuuntaista. Pukeutumista, joka sopii kaikille ikäluokille ikään katsomatta. Riippuu siitä miltä hän näyttää.
Jos hän näyttää nuorekkaalta, kuvittelen hänet turhamaiseksi. Jos hän ei näytä nuorekkaalta, kuvittelen hänet arvostelukyvyttömäksi.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin27110054IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3257223Verinen koira
Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?851913Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1161620Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?61491- 1091181
Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?
Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut751169Mopokeulija
Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin48959Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !
Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus26818MUISTATTEKO SEN?
Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk312762