Kiduttaa minua,niin miten tekisit sen.Kerro ihan täysin yksityiskohtaisesti.
Mies?? Jos saisit
17
216
Vastaukset
- En tiedä
läpsisin persettäsi kunnes sanot taikasanan?
- tuolleen
Härnäisin sinut melkein hekuman huipulle. Olisit käsiraudoissa. Sitten kun sinun halusi on räjähtämispisteessä lopettaisin härnäämisen ja menisin etäämmälle, tullakseni hetken kuluttua jatkamaan siitä mihin jäin. sama juttu.
- hyi kauheeta..
tuolleen kirjoitti:
Härnäisin sinut melkein hekuman huipulle. Olisit käsiraudoissa. Sitten kun sinun halusi on räjähtämispisteessä lopettaisin härnäämisen ja menisin etäämmälle, tullakseni hetken kuluttua jatkamaan siitä mihin jäin. sama juttu.
ei noin saa tehä...
- joku Mäntti
En pidä kidutusleikeistä,en ole masokisti,mutta joku täällä tuntuu nauttivan aina muiden huorittelusta ja kidutusleikeistä
- >
En mitenkään mikä tuntuu liian epämielyttävältä;)
- en mitenkään!!!
"kiduttaa" no jaa, pitääpä miettiä:))
- hellät raudat
S24? Erootisilla unelmilla?
- orkkuuhaluu
Orgasmi ajatuksen voimalla.
- ???????
orkkuuhaluu kirjoitti:
Orgasmi ajatuksen voimalla.
ai onnistuukse?
- onnistuukuulemma
??????? kirjoitti:
ai onnistuukse?
Just tossa Yle Teemalla olevassa g-pisteohjelmassa kerrottiin että onnistuu.
- läpsimään
menkää seksipalstalle idiiootit
- palstanvaihto
en ole siellä käynytkään. seksipalstalla
- el diablos
voi niin monella tapaa, ohjelmaa riittäisi tunneiksi. saisin sinut tuntemaan itsesi seksikkääksi, mutta niin tuhmaksi, että kaikki minkä määräisin sinut tekemään ja sinulle tekisin tuntuisi sinusta armolliselle ja vapauttavalle. ja minusta todella tuntuu, että olisit sen myös ansainnut >;)
- järki on...
Vastaus voi olla monenlainen riippuen kysyjästä, fantasioista, kemiasta... haluista ja odotuksista, seksistä tai arkipäivän askareista, mihin toiset luettelee seksin päälimmmäisenä tai toinen imurilla temppuilun, riippuen myös kuukausi kierrosta, yöstä ja päivästä, stressiä sulkematta, vaikea vastata... siitä pitää otta selvää;)
- Kidutettu nainen
Saamarin sadisti koko mies. Minä ikävöin ja hän pysyy poissa.
- :);)
Naisin sinut tainnoksiin...
- Ei kuulu...
mun fantasioihin, tuommoiset s m jutut.Olen ehkä tylsä kun haluan tuottaa pelkkää hyvää seksijutuissa :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455030Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1121590Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481199Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella101139- 131093
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome17997Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76969Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v2862Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah57769Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27733