Miten sulla menee,ajatteletko koskaan mua?

Sä vain ajatuksissa

Kai mä tiesin melkein ensi hetkestä asti mihin mä lähden mukaan,mutta ainahan sitä toivoo,että siitä kuitenkin tulisi jotain. Heittäydyin,ihastuin ja olin myyty...sä olit jotain mielenkiintoista,joka "vei jalat alta",joka jätti ikävän,enkä saa sua millään pois ajatuksista. Ajatteletko koskaan mua?

61

2563

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • en ajattele

enpä juuri koskaan ajattele.. sorry.

• vain tositoimet

Vaikeetahan se on olla sinua ajattelematta,mutta tämä meni näin,kuin meni.Ei auta enää mikään haikailu.

• kuka milloin missä

Ajattelen kaikkia ´´ HOITOJANI`` jotka vain muistan, en tiedä kuulutko noihin muistettaviin.

• tipu

Naiselle vai miehelle? Hankala tietää oletko Sinä mielessäni, mutta joku on.. Jotain toivoakin vielä :)

• sekin pientä

Kerran viikossa saatan pienen ajatuksen uhrata sinuun

• Sinä ajatuksissa

Joka päivä ajattelen sinua, en vaan voi unohtaa vaikka tosissani yritän.

• ajatuksissa yhä

Oikea rakkaus menee kahteen suuntaan. Tiedäthän sen?

• 1+15

ajattelen nyt ja aamulla kun herään. Ajattelen melkein joka hetki. Se on tunne , joka ei lähde. Se on ollut jo kauan ja en pääse irti ollenkaan. Oikeasti tämä ei ole enää järkevää.

• kaksi sanaa

Ajattelen häntä

• ol..li olematon

hyvä pa..no eipä muuta

• 222

Joo, kyllähän mä sua ajattelen. Olen ajatellut monen vuoden ajan. Kyllä sä olet mun mielessä intensiivisesti vaikka ei me edes tunneta toisiamme. Mutta enhän mä edes merkinnyt sulle mitään joten sä et ole hän.

• RAKKAANI! ; )

Olin "tunnistavani" äänesi,Rakas! : )

• ansa & tauno

mite mulle tuli mieleen vanhat kotimaiset, mustavalkoiset elokuvat mieleen :)

• perkeleen perkele

Voi perkeleen perkele

Mitä se ääni päässä sano! voi perkele

• TAUNOSI ; )
        ansa & tauno kirjoitti:

mite mulle tuli mieleen vanhat kotimaiset, mustavalkoiset elokuvat mieleen :)

Sinäkö? Rakkaani!..Rakkauden Unelmieni Valtiatar..Kultaseni!..Rakas! ISO IKÄVÄ! : )

• Tosi on

Koko hereilläoloajan :-D

• Mahdotonta unohtaa

Tietenkin ajattelen kohdettani - pujahtaa mieleen hyvin usein. Ei auta pois hätistelykään, koettanut olen. Suosiolla hyväksyn, tuo se sitten mitä tahansa yllätyksiä elämääni.

Vaikka matkustan maailman ääriin, tunne kulkee mukanani.

Rakkaudella mielessäni Hän . . .

• mikset sitten
        Mahdotonta unohtaa kirjoitti:

Tietenkin ajattelen kohdettani - pujahtaa mieleen hyvin usein. Ei auta pois hätistelykään, koettanut olen. Suosiolla hyväksyn, tuo se sitten mitä tahansa yllätyksiä elämääni.

Vaikka matkustan maailman ääriin, tunne kulkee mukanani.

Rakkaudella mielessäni Hän . . .

vaan ota yhteyttä ja kokeile onneasi? mikään ei ole turhauttavampaa kuin hukkaan heitetyt tunteet. Rakkauden on tarkoitus saada ihmiset yhteen ja muodostamaan parisuhteen.

• vain hän

Ajattelen, ajattelen ja vielä ajattelen

• EI VOI MITÄÄN

Järki ja tunne tappelee keskenään.Tunne taitaa viedä voiton.

• Frozen angel
        EI VOI MITÄÄN kirjoitti:

Järki ja tunne tappelee keskenään.Tunne taitaa viedä voiton.

Niinhän se tunneihmisillä tunne vie aina voiton. Itselläkin järki kaikkos samalla hetkellä kun Miehen livenä näin eka kerran. Sen jälkeen pelkkää Tunnetta...
        Mut eipä vaan ollu molemminpuolista....joten aika syvissä vesissä nyt mennään...
        :´-(

• Sinä Mielessäin

Ajattelen Häntä (sua?) lakkaamatta. Kaipaan sua töissä ollessani, ikävöin sua kotiin tullessani, ajattelen sua iltaisin kun käperryn mieheni vereen. Oltiin mahdoton yhtälö, ymmärrän kyllä sen. Teit silti lähtemättömän vaikutuksen, enkä millään saa sua pois mielestäni. Mielessä pyörii tuhat kysymystä, ehkä vielä jokin päivä ne sinulle esitän. Ajatus päällimmäisenä, ehkä sittenkin, ehkä joskus kun aika on oikea... Ajatus saa hymyn huulilleni, sydämen lyömään kiivaammin, kunnes paluu maan päälle koittaa ja suru valtaa mielen. Taisin rakastua, tahtomattani.

• no one but you

Sait hymyn minullekin.. ei minulle ole muita kuin sinä.

• Mietin vain...

missäs sun miehes on just nyt kun kirjoittelet? eikö hän ole huomannut tai vaistonnut, että kaikki ei ole ihan kunnossa? jos ei, niin eipä taida välittää.

• SamisSimas

Voi ei, tää on kuin mun kädestä tämä teksti. Jatkuva ikävä toiseen, naimisissa toisen kanssa, en ole ihastunyt tai rakastunut keneenkään sen jälkeen kun yhteen mentiin vuosia sitten, mutta nyt on tilanne tämä. Olen ikävästä kipeä, suruksi se kai osittain on muuttunut jo. Toivoisin, että joskus voisin edes jutella ko. ihmisen kanssa kunnolla asiasta, vaikka sekin tuntuu hankalalta. Tunteet on tosi vahvat ja aika ennenkokemattomat, järkyttävän hienoa olisi tutustua. Joo, tiedän, olen moraaliton ihminen, tai ehkä en nyt sentään.

• etsiä

sama tunne,oletko kaksonen ,57 ?

• etsiä

saatan olla hän,tarkenna vähän?

• casablanca
        etsiä kirjoitti:

sama tunne,oletko kaksonen ,57 ?

kyllä. oletko skorpioni 57? sivari juristi

• M....

Olet aina sydämessäni

• paljon ajatuksia...

Ei sinua voi unohtaa. Yrittänyt olen, ei siitä tule mitään.
      Miten joku ihminen voi tehdä tuollaisen vaikutuksen?
      Todellakin, usein olet ajatuksissani.

• Sä vain ajatuksissa

Menikö tämä naiselle vai miehelle? Tietysti juuri mulle,haluan uskoa niin ;)

• s...

kokoajan, kokoajan...

• luuseri olet

Säälittäviä nämä tälläiset aloitukset...
        Jos se sua ajattelis siis oikeasti hei,niin eiköhän se olisi jo soittanut sulle.
        Elä vaan haavemaailmassasi koko loppuikäsi.

• kaksoisolento

kyllä vain

• Miialle

Tottakai ajattelen. Veithän lapsemme. Varastit tavarat. Jätit laskut niskaani. Ajattelen sinua toivoen, että olisit sokeana, puhekyvyttömänä neliraajahalvauksessa. Kävisin sinua katsomassa ja voisit riemuita kanssani ilostani.

• Päivin, öin

Ihan liikaa eikä järkeily auta.

• tanssikutsu voimassa

Tämä on ihana viesti. Taannoin työpaikalla koin ihastumisen, mikä ei toisin johtanut mihinkään. Mutta. Kyseinen henkilö on edelleen lähes päivittäin mielessä. Olisi helppoa laittaa vaikkapa meiliä hänelle, mutta naisena ei "kehtaa" lähestyä. On jännä miten kaksi ihmistä reagoi toistensa läsnäoloon. Sanattoman viestinnän voima on mahtava. Toivon, että niin sinun kuin minunkin ihastumisen kohde olisi vielä jonakin päivänä ainakin "tutustumisen asteella" asti. :)

• elämä jatkuu

Ajattelen... Saisinpa sinut pois mielestäni, edes hetkeksi..

• samat ajatukset

Joo,sitähän se on. Joka päivä hän on mielessä. Olen varma,että hän "sortuu" ottamaan yhteyttä vielä. Joku lauantai. Tietäisitpä miten lähellä mä olen käynyt viestin lähettämistä.

• Secret

Ja kaiken tuon tunteen ja Rakkauden vallassa, veit toisen vihille.

Rakkautesi on siis arvokasta ja kunnioitettavaa . . .

• Seppälä12345

En ajattele.
      Mulla on uusi ja parempi nainen jo.

• Anttila12345

Ja täällä ikävä-palstalla lusit :D Uskotaanhan me. Uusi voi olla mutta ei ilmeisesti parempi.

• En voi unohtaa

En mä sua voi unohtaa, en varmaan koskaan. Tunne ei vaan katoa ja en tiedä miks tai mitä se on. Joka päivä ajattelen sua, uskon että sen tiedät. Kaikki on oikeestaan alkanu mennä huonompaan suuntaan, muutenkin kuin pelkästään tämän ikävän takia. Sulla taitaa kuitenki olla asiat 'ennallaan'?

• ...........

Asiat on muuten aika samalla mallilla, mutta ikvä on Sinua :(

• minä taas...
        ........... kirjoitti:

Asiat on muuten aika samalla mallilla, mutta ikvä on Sinua :(

En tiedä oletko sinä hän ja tää on aika tyhmää kirjotella tällaisille palstoille, mutta ei mulla oo ketään kelle puhua. En aio tänne silti jäädäkkään. Jos nyt kuitenkin olet niin halusin vaan sanoa että en tule enää teidän välejä sotkemaan, koska tuskin sinä sitä haluaisit. Hyvä jos oot onnellinen, jos et niin eti itelles joku joka susta välittää. :( Mietitkö koskaan olisko meistä tullut mitään? En vain tajua miks tää tunne ei lopu ikinä, tuntuu joka päivä vaan pahemmalta. Miten kauan tätä enää kestää.....

• hänelle jonnekin
        minä taas... kirjoitti:

En tiedä oletko sinä hän ja tää on aika tyhmää kirjotella tällaisille palstoille, mutta ei mulla oo ketään kelle puhua. En aio tänne silti jäädäkkään. Jos nyt kuitenkin olet niin halusin vaan sanoa että en tule enää teidän välejä sotkemaan, koska tuskin sinä sitä haluaisit. Hyvä jos oot onnellinen, jos et niin eti itelles joku joka susta välittää. :( Mietitkö koskaan olisko meistä tullut mitään? En vain tajua miks tää tunne ei lopu ikinä, tuntuu joka päivä vaan pahemmalta. Miten kauan tätä enää kestää.....

Tyhmää todellakin tää kirjoittelu tänne, mutta keino vähän purkaa oloaan..ei ehkä järkevää. Mutta et todellakaan tiedä, mitä minä haluan ja mitä en. Kyllähän sitä miettii kaikenlaista....mutta miksi pitäisi etsiä joku uusi...ei kai sitä nyt tuosta vaan etsitä jotain vain etsimisen vuoksi. Jos joku kolahtaa niin, ettei siitä yli pääse, niin miksi sitten heittää poiskaan ja ottaa tilalle vaan kunhan jonkun jostain löytää...ei se nyt niin mene. En ymmärrä, miksi et sitten uskalla tulla vastaan, jos tunteita on noinkin paljon. Mitä menetät....ehkä se kestää niin kauan, että uskallat antaa periksi niille tunteillesi...myöntää ne.

• minä....
        hänelle jonnekin kirjoitti:

Tyhmää todellakin tää kirjoittelu tänne, mutta keino vähän purkaa oloaan..ei ehkä järkevää. Mutta et todellakaan tiedä, mitä minä haluan ja mitä en. Kyllähän sitä miettii kaikenlaista....mutta miksi pitäisi etsiä joku uusi...ei kai sitä nyt tuosta vaan etsitä jotain vain etsimisen vuoksi. Jos joku kolahtaa niin, ettei siitä yli pääse, niin miksi sitten heittää poiskaan ja ottaa tilalle vaan kunhan jonkun jostain löytää...ei se nyt niin mene. En ymmärrä, miksi et sitten uskalla tulla vastaan, jos tunteita on noinkin paljon. Mitä menetät....ehkä se kestää niin kauan, että uskallat antaa periksi niille tunteillesi...myöntää ne.

Hän on varmaan jo onnistunut unohtamaan minut ja olen mä kertonut hänelle mitä tunnen. Tekis mieli laittaa viestiä, mutta en pysty. Hänellä on se toinen josta välittää enemmän, enkä halua pilata heidän välejään. Enkä usko että minun takia tästä toisesta luopuisi. Oli meidän välillä muitakin ongelmia, jotka ei mulle ollut niin isoja. Kun toinen on tehnyt selväksi että ei halua ja jatkaa elämää niin minkäs sille voi..

• my dream

miten voisin olla ajattelematta....joo itexein hymyilen, aina kun jostain mieleeni tuut.

• mmmmm

kenellekkäs hymyilet? ;))

• no mun unelmalle

tietenkin....siis sellaselle ihanalle miehelle..

• Haaveissa mun

Useinkin ajattelen erästä miestä,jonka olen "tuntenut" monta vuotta.
      Haaveemme joskus kohtaa,mutten tiedä milloin.

• ja huonosti menee

ajattelen ja siitä ei seuraa mitään hyvää.

• inh...ava

Yöt on pahimpia ei vaa poistu ei sitten millään.

• n->m

Aamut on pahoja, päivät kärsimystä, iltapäivät tuskaisia, illat pelkkää helvettiä, öistä ei voi edes puhua.. ja tunne vaan pahenee ajan kuluessa. En kestä enää, jotain on nyt tapahduttava. Tämä ikävä raastaa sydämeni verille. Eikä sinulla ole siitä mitään aavistusta.

• inh...ava

Tulee päivisin kylmänväristyksiä kun ajattelen sinua

• inhoat mua

Inhoväristykset mua kohtaan ne on. Tiedän.

• inh...ava
        inhoat mua kirjoitti:

Inhoväristykset mua kohtaan ne on. Tiedän.

En todellakaan inhoa,pelkään..
        Hyvistä ajatuksista väristykset :)

• :(

ei kai inhosta?

• mitä ihm..

pelkäät????

• inh...ava

Kai sitä erilaisuutta luulisin eniten..pelkää siis tai siis pelkään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      96
      4764
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      113
      3912
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      208
      3804
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      104
      2210
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      77
      1964
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      80
      1336
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      132
      1248
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      162
      1236
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      53
      1105
    10. En ymmärrä ateisteja!

Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???
      Ateismi
      485
      1038
    Aihe