Ostin viime kesänä kuvan mukaisen Monark 440 vanhan veneen. Vuosimalli on varmaan jotain 1960-1970 lukua.
Paatti on ihan asiallinen ja siisti. Tuulilasi on hieman himmentynyt. Sen voin uusia taivuttamalla vaikkapa acrylista.
Kuka voisi kertoa, millainen kate tuossa on aikoinaan ollut? Katteen kiinnittimet ovat jäljellä laidoilla ja tuulilasin yläkehikossa. Vasemmalla (ja oikealla) sivulla on etureunassa nivelkiinnike. Varmaan siinä on ollut joku putkikehikko, joka on korottanut katteen etuosaa ajamista varten. Millainen kate on ollut takaosasta?
Mitä värejä katteessa on ollut?
Millaiset etuistuimet ovat olleet? Nythän ne ovat eriparia kuin ennenvanhaan kirjaston yleisönosastolla.
Tietääkö tai muistaako joku paatin. Venettä on valmistettu Suomessa Kokkolassa. Arvokilpi on näkyvillä veneessä. Haluaisin saada veneen alkuperäiseen kuntoonsa.
Minusta vene on kaunislinjainen, väritys on hyvä.
Aiempi omistaja on pitänyt hyvin venettään.
file:///C:/Documents and Settings/Pentti/Omat tiedostot/Monark 440.htm
Entisöintiä
3
814
Vastaukset 3
- Monarkkimies.....
Linkki ei toiminut koneelleni, mutta tässä tämä vanha nettivenelinkki. Sitä ei oltukaan poistettu.
http://www.nettivene.com/moottorivene/muu-merkki/420442Hienon projektin olet hankkinut, oikein hyväkuntoinen ja palkitseva projekti. Koitappa Guuglettaa: www.juvekim.fi. Se on aktikvariaattiliike joka myy vanhoja venemyyntiesitteitä. Niillä oli yksi esite Monark veneet (eril.) mm 440 oli mainittu.
Hinta 7€.
Jos tuolta ei löydy kuvaa katteesta joudut teetättämään, mikäli tuulilasin kanssa tulee ongelmia sen pystyy hiomaan uudenveroiseksi.
- Anonyymi
Moi, miten projekti eteni?. Minulla ilmeisesti samanlainen projekti alkuvaiheessa, penkit ja kuomu hävinnyt, muuten yllättävän kovakuntoinen. Tarkoitus lähelle alkuperäistää vene.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1021172
- 51975
- 119923
- 146903
Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.
Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.132726En haluaisi sanoa tätä
Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari40689- 70687
Koska Sofia kertoo totuuden, että ovat eroneet miljonääri miehen kanssa?
Eikö olisi hänelle itselleen helpotus, kun voisi kertoa totuuden. Miksi salata asiaa ja pitkittää sitä harmaan tulevaisu187637Muistelen lämmöllä
Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti48612- 70609
- 33604
- 81561
Vasemmiston aloite
Pyhäjärvellä, ihan hyvä aloite. Toteutus ja puhdistus pitäisi alkaa ihan omasta pesästä. Näkeehän tuon sokeakin mitä ja62544- 39519
Onko suhtautuminen kaivattusi
Fyysiseen vetovoimaan muuttunut? Jos, mihin suuntaan? Tunnetko enemmän vai vähemmän vetoa häneen fyysisesti kuin silloin35494Maajussille morsian: Farmiviikon voittajat ja häviäjät - Itkua ja pettymystä ei salattu
Maajussille morsian -suosikkisarjassa farmiviikolla selviää, onko ilmassa "sitä jotakin". Rakkauden etsintä on täynnä i4493- 46490
Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi
Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks64479Näyttää siltä ettet edes sinä.
Kukaan ei uskalla kohdata aitoa ja syvää sielun rakkautta. Hyvin harvat vain. Ihmisten on turha tavoitella sitä oikeaa33479- 42470