Älä keskiyö lannistu häiriköistä, kaikkia ei voi ikinä miellyttää. Kiva, että palasit! :)
Olen viettänyt aikaa viime aikoina enemmän ja enemmän itäsuomesta kotoisin olevan miehen kanssa. Mitä näet hänestä? Voisiko meistä tulla jotain? Salaako hän jotain?
Mitä tulevaisuuteni näyttää muuten?
Tuntijasi
1
53
Vastaukset
Hei
kiva kun olet noin avoin ihminen ja elät, etkä odota sitä sammakkoprinssiä vain päiväunissasi.
kokeilemalla ja elämällä selviää kuka on se oikea.
ja miksei teistä voisi tullakin jotain, johan te olettekin jotain! :-)
itäsuomen mies on rauhallisempi luonteeltaan ja hän jos joku on varovainen. hän haluaa kaksinkertaiset takuut kaikille aikeilleen, olivat ne sitten ihmisiä tai koneita. se on hänen itsesuojeluvaistonsa se.
sinulla on hyvä yleistieto, olet empaattinen ja pärjäät kaikkien ihmisten kanssa.
näen ympärilläsi vaatteita, ne voisivat liittyä arkeesi ja sen pyörittämiseen.
minusta olisi mahdollista, että sinulle/teille siunaantuisi oma vaateliike ja jotakin kaupantekoa mikä liittyy vaatteisiin.
ehkä miehen tai hänen perintönsä kautta, en osaa sanoa enempää. se on niinkuin ostoskeskuksessa ja isommalla paikkakunnalla ja siellä on neonvalot.
t: Keskiyö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032165
- 1341188
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58806
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34751ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46567- 10540