en haluaisi olla sinkkuna

itkevä sydän

asiani ovat muuten kunnossa, mutta mietin aina välillä yksinäisyyttäni. onhan mulla kavereita ja muutama hyvä ystävä. parisuhteessa olevat vähättelevät mun yksinäisyyttäni, että keskity kaikkeen muhun saan kuulla. niin teenkin, mutta silti tunnen itseni yksinäiseksi ilman elämänirakkautta. enkä halua tyytyä laastariin, en ole tavannut vielä kumppania joka haluaisi minut. olen ihan nätti ja harrastan urheilua, käyn töissä, tapaan ystäviä. perustervekin olen, mutta vain niin YKSIN ja melkein kolmekymppisenä se tuntuu kamalalta. mitä miehet haluavat nykynaiselta... onko ikäisiäni naisia joilla samoja ajatuksia... toivon elämääni tasapainoista tervettä miestä...se ei voi olla niin paljon toivottu..

11

296

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei mitään ei ketään

Sulla on kavereita ja muutama ystävä. Sulla on siis asiat paremmin kuin 90 %:lla tämän palstan lukijoista.

• ffws

Minkä takia sä haluat seurustella? Vaa sen takia että vois seurustella? Kannattaa joku järki olla siinäki eika vaa huvin vuoksi. Nopeasti loppuu semmoinen suhde joka perustuu vaa sille että on mukava seurustella.

• -surullinen-

Hei Itkevä sydän, tekstisi oli kuin suoraan omasta elämästäni. Olen myös kolmekymppinen sinkkunainen. Hyvät ystäväni asuvat todella kaukana tai ulkomailla eivätkä he pysty jakamaan arkea kanssani kovin usein tai heillä on lapsia joten yhdessä oleminen on nykyään todella hankalaa. Eikä ystävät pystykään edes korvaamaan parisuhdetta. Töissä viihdyn ja siellä on mukavia ihmisiä mutta ei sellaisia joita tapaisi töiden jälkeen, johtuu ehkä iästäkin ja heidän elämäntilanteestaan.

Olen huomannut että kyllä baarista silloin tällöin minusta kiinnostuneita miehiä löytää, mutta ei ole löytynyt sellaista johon rakastuisin. Mullekin on kaverit sanoneet että olen niin itsenäinen ihminen että osaan varmasti olla yksin, mutta en kyllä osaa ainakaan liian pitkiä aikoja. Nytkin vietän pääsiäisen ihan itsekseni. Ei minua se ahdista että on pääsiäinen vaan se että menee taas monta päivää jolloin pitää olla omien ajatustensa kanssa, ei sitä loputtomiin jaksa olla itselleen seuraksi. Ahdistusta pahentaa tietysti se että kun kuulee ihmisiltä miten he järjestävät lapsilleen pääsiäistä tai lähtevät miehensä kanssa reissuun pitkinä pyhinä. Tuntuu tosi epäreilulta tämä elämä.. Olen alkanut vielä sairastelemaankin aika vakavasti joten baariin lähteminen ei edes onnistu tällä hetkellä vaikka saisinkin jonkun sinne seurakseni lähtemään.

Tämä kirjoitus nyt ei kauheasti sinua auta, mutta kohtalontovereita tai ainakin yksi, löytyy!

• hoosiannaa

No eikö teidän kaverit yritä naittaa teitä joillekin kavereiden kavereille?

• yksin kotona

En minäkään haluaisi mut pakko se on sinkku olla. Kesällä täytän jo 37 v ja nekin synttärit vietän itsekseen.

• Minulla on ystäviä ja kavereita ja tuttavia ja harrastuksia mutta parisuhdemielessä minäkin olen yksinäinen. Mieluummin yksin kuin huonossa seurassa, mutta olisihan se mukava jos olisi joku jonka kanssa jakaa asiat.

• simamies

Mulla sama juttu mutta.. koska pidän naisen läheisyydestä ja semmosesta niin mä ajattelen että mielummin jonkun kanssa kuin ei ollenkaan.

Meillähän on vain tämä yksi elämä. Ja nuoruus..

• yksin kotona

Olis mulla veli jonka luokse mennä mut se on juopotellut 2 päivää joten en jaksa kattella sellasta ja se maleksii vaan koneella koko ajan. Ei siitä ole edes juttuseuraks. Ihan tyhjää täynnä mun elämä...

• 8888

Arvaatteko mikä oikeasti on masentavaa? Ettei edes känniset miehet halua minua.

• mies..yksin

Mä oon yksin..koska se mitä naiset vaativat nykymieheltä..niin.. joskus tuntuu että kyllä se on ihan niin päin.

Ja valehtelematta voin sanoo ettei se ennen ollut niin..ainakaan mun kohdalla. No 30senä oon jäänyt suhdemarkkinoiden ulkopuolelle. Koska naiset vaativat niin paljon.

• j k

vai niin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      72
      4384
    2. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      100
      3830
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3509
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3110
    5. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      40
      2598
    6. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      2519
    7. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      22
      2312
    8. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      23
      1966
    9. UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?

Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami
      Euroviisut
      15
      1732
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      34
      1691
    Aihe