Tyttäreni ja vanki

Ei konnaa.

Tyttäreni on 20- vuotias lääketieteenopiskelija ja elämä VIELÄ kohdillaan On tavoitteita täynnä nuori nainen. Nyt olemme saaneet tietää hänen jo liki vuoden kestävästä suhteestaan pitkäaikaisvankiin.
Mies on istunut elämänsä aikana vankilassa liki 15- vuotta erilaisista huume-väkivalta rikoksista. Miehellä ikää 38.
Tyttäreni tapaa miestä säännöllisesti vierailuilla, sekä mies käy vierailuilla viikonloppuisin kun on jonkilaiset lomat.
Vanki vapautuu syksyllä.

Olen kirjoittanut sähköpostia vankilan henkilökunnalle tästä miehestä, koska en halua miestä perheemme omistamaan asuntoon, jossa tyttäreni asuu.Vain KERRAN olen saanut loman estettyä viimetipassa kun lomapaikka oli tuntematon.
Ymmärrän etten voi enään estää miestä tulemasta asuntoon, missä tyttäremme asuu.
Vanki on onnistunut täysin sokaisemaan nuoren naisen, on kyseessä kuulemma tosi rakkaus ja aito sellainen.
Onko sitten minun päässä se vika, kun en kykene näkemään meitä koskaan saman pöydän äärelle rikollista ja työllä ansaittua elämänlaatua, josta mies selkeästi pyrkii pääsemään osingoille. Mieheni on taloudellisesti menestynyt työllään ja emme ole ennakkoluuloisia ihmisiä, mutta tämä mies puistattaa meitä paljon joka lähes meidän ikäisemmekin.
Tyttärellä on ollut elämässään 1 vakava suhde ja se kaveri oli tyttäreni ikäinen eikä mikään vanha rikollinen. Kasvatuksemme on sitten mennyt pieleen ja pahasti.
Mistä me voisimme saada asiallista tukea tähän tilanteeseen? en halua että lapsemme elämä menee pilalle tuon rikollisen miehen ja mielen takia.

59

1254

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suosittelen hoitoa

Et voi tuomita toista tutustumatta häneen. Ihminen voi muuttua. Mitä sinä oikein pelkäät? Mitä siitä jos hän käy vierailulla tyttäresi luona? Eihän hän sitä asuntoa saa! Haloo, sinä olet omituinen mikäli et anna toiselle edes tilaisuutta. Idiootti mene hoitoon. Mitäpä sanoisit ja täällä valittaisit jos mies olisi musta?

• mietitään

Onko isällä hyvä suhde tyttäreen, onko isä ollut tarpeeksi läsnä tytön elämässä ja osoittanut rakastavansa tytärtään?

• suomelle soppaa.

"mies on taloudellisesti menestynyt työllään"!

eikö tuo lause jo kerro, ettei tytöllä ole ollut isää koskaan, siksi hän on ottanut isän korvikkeen lähes 40 ikäisestä, väkibvaltaisesta narkki venkulasta.

taitaa tulla koko perheen tuho

• No niin ...

Turhat ennakkoluulot pois. Asia kun on niin, että kannattaisi nähdä
      KAIKISTA ihmisistä hyvät puolet. KAIKKI ihmiset ovat ihmisiä. KAIKKI
      OVAT ARVOKKAITA.

• vanhatpamput

Erittäin paljon onnea tyttärellenne ja menestyneelle liikemiespoikaystävälle. Oletteko itse harkinneet vanginvartijoiksi ryhtymistä?

• Ennustajaukko

Niin, kyllähän tässä niin käy, että pian rahoitatte tyttärenne kautta huumeitten käyttöä ja kauppaa. Ei taida tyttärestä ihan lääkäriä tuolla poikaystävällä tulla.

Melkein kannattaisi teidän itse ryhtyä sen verran rikolliseksi, että hommaatte pari viroliasta hakkaamaan rosvosta paskat pihalle. Jospa se sittenjättäisi tytön rauhaan.

• Ei konnaa

Teemme mitä vain että tämä suhde loppuu, eilen kävimme myöhään illalla keskustelua siitä perheen kesken.
        Päätimme laittaa kiireesti asunnon myyntiin, jossa tytär saa asua ilmaiseksi opintojensa vuoksi.
        Vaihtoehdoksi tulisi vuoden ulkomailla opiskelun ja siihen olisi tilaisuus, kohdemaa olisi yhdysvallat ja sinne ei mies taustallaan pääse perässä.

notice to US border security officers this person is a convicted criminal--

Tarjoamme tyttärelle niin hyvän tarjouksen josta ei voi kieltäytyä, ja vuoden aikana katsotaan kestääkö se "tosirakkaus" uskomme miehen päätyvän vankilaan tai narkkaavan itsensä hengiltä.

Nyt on turha spekuloida mitään isäsuhdetta tässä vaiheessa, kun pummi notkuu nurkissamme.

• Ei konnaa
        Ei konnaa kirjoitti:

Teemme mitä vain että tämä suhde loppuu, eilen kävimme myöhään illalla keskustelua siitä perheen kesken.
        Päätimme laittaa kiireesti asunnon myyntiin, jossa tytär saa asua ilmaiseksi opintojensa vuoksi.
        Vaihtoehdoksi tulisi vuoden ulkomailla opiskelun ja siihen olisi tilaisuus, kohdemaa olisi yhdysvallat ja sinne ei mies taustallaan pääse perässä.

notice to US border security officers this person is a convicted criminal--

Tarjoamme tyttärelle niin hyvän tarjouksen josta ei voi kieltäytyä, ja vuoden aikana katsotaan kestääkö se "tosirakkaus" uskomme miehen päätyvän vankilaan tai narkkaavan itsensä hengiltä.

Nyt on turha spekuloida mitään isäsuhdetta tässä vaiheessa, kun pummi notkuu nurkissamme.

Vaikka kieltäytyisi matkasta johon olisi mahdollisuus kesällä, asunto menee myyntiin me emme voi pitää rikollista asunnossa.
        Saavat sitten pärjätä omillaan ja mies huomaa että elättäjäksi joutui! Tyttärellä on suuret menot vaatteisiin ja muotiin.

• Kristallipallo juu
        Ei konnaa kirjoitti:

Vaikka kieltäytyisi matkasta johon olisi mahdollisuus kesällä, asunto menee myyntiin me emme voi pitää rikollista asunnossa.
        Saavat sitten pärjätä omillaan ja mies huomaa että elättäjäksi joutui! Tyttärellä on suuret menot vaatteisiin ja muotiin.

Vanki EI enää ole rikollinen suoritettuaan tuomionsa. Siinä se ISO ero.
        Jos olette tähän asti elättäneet tytärtänne, se on teidän ongelmanne.

Pariskunta joko selviää yhdessä tai sitten ei.
        Muuta ette voi tehdä, kuin myydä asunnon - jossa ei kylläkään ole mitään järkeä, jos tytärtänne haluatte auttaa.

Ilmeisesti myös tyttärenne olisi hyvä oppia elämään omillaan, ilman vanhempiensa avustuksia, jolloin elämän realiteetit selkenisivät.

Hyvänä apuna tässä voi olla vaikka se ex-vanki, joka on tapansa parantanut. Mene ja tiedä.

• sitten loppuu

Tyttäresi samaistuu vangin roolissa olevaan. Lopputulos voi olla mitä vaan, kuten vanki voi tappaa tyttäresi. Jos tytär pysyy hengissä, niin voi tulla manipuloiduksi mukaan rikoksiin.
      Onnen kuvitelma kestänee muutaman vuoden.

Tosiasia on, että hoitoalan ihmiset usein naivat vankeja. Jotain vääristynyttä hoivaviettiä tuo on.

Tykkääkö tyttärenne eläimistä? Hankkikaa hänelle kissa. Katsotaan, miten vanki suhtautuu tähän. Jos huonosti, tyttärenne silmät avautuvat ennen, kuin syntyy vauvoja ja vanki kohtelee lasta ties miten.
      Ei tuohon ketään ulkopuolisenkaan vauvaa voi rekvisiitaksi hankkia - liian riskialtista.

• Ei koskaan.

NJo ei kyllä eläimiäkään. Koskaan.

• Hanki elämä

Alan ymmärtää tyttäresi toimintaa, jos vanhemmat ovat noin yksinkertaisia.
      Raha raha vain päällimmäisenä ja sitten kirjoittelet vielä näistä kipeistä asioista julkisesti. Joopa joo.

• surullista.

Minä ymmärrän että lapsen parasta ajattelevat. Mutta jos mies on esm.piikkihuumeita käyttänyt hän on jo saattanut tartuttaa tyttöön hepatiitin tai jopa hiv:n. Se jo sulkee ovia, ja ei tyttö välttis pääse myöskään Amerikoihin.

Juu, Amerikkaan... Siellä niitä hulluja vasta onkin...

Mä olen nainen jolla on taustaa. Olen samaa ikäluokkaa kuin nuo. Heidän vihansa ja ylenkatseensa osuu myös minuun.

Henkinen pahoinpitely...

Silti lapseni ovat aikuisuuuden kynnyksellä ja toivoisin heille kaikkea hyvää. Karmein mahdollinen tilanne olisi juurikin tuo, että lapsi eksyy väärään seuraan. Lapsen elämä on vaarassa.

Syyllinenkin on löydetty, ja se tuskin on aloituksen tehnyt, vaan juurikin vanki. Toinen syyllinen on liian sinisilmäinen, seikkailunhaluinen, täysi-ikäinen tyttö. Koen että vanki hyväksikäyttää häntä.

Olen lukenut tutkimuksen jossa todettiin vankien olevan sellaisia kuin ovat geenivirheiden vuoksi. Eivät muutu. Eivät opi, eivätkä tahdo oppia.

Häneen voisi kyllä yrittää vaikuttaa suoraan. Jospa lähtisi kun huomaisi ettei kaikki niin helppoa olekaan.

Tyttäresi nauttii sankarittaren roolista hänen elämässään. Mutta tuskin vanki häntä niin arvostaa. Eivät pysty.

• Katso peiliin

Vankikin on Ihminen, muista se. Jokainen aloittaa uuden elämän puhtaalta pöydältä suoritettuaan rangaistuksensa. Muutos on aina mahdollinen.

Ymmärrän huolesi lapsesi puolesta, mutta toimintasi ei ole tästä maailmasta.
      Koeta saa lapsesi lähtemään Jenkkilään vuodeksi, ehkäpä välimatka selkeyttää tilannetta tai sitten ei.

Et voi elää lapsesi elämää hänen puolestaan, etkä kiristää omaisuudella - hänen on itse tehtävä omat virheensä ja opittava niistä.
      Näin se vain on Elämän Laki.

• oioivoivoivoi

Iite ootte lapsenne hemmotellut, nyt hakee pahista jännitykseen. Mut kissat jättäkää rauhaan!

• Turhuuden markkinat

Ehkäpä viestit ovat menneet perille, kun "ei konnaa" ole kommentoinut:)

• Järki käteen

Ja mikähän on Isukin kanta tähän asiaan?
      Joteknkin tuntuu, että mamma höyryää täysillä...

"
      Nyt on turha spekuloida mitään isäsuhdetta tässä vaiheessa, kun pummi notkuu nurkissamme. "

• Voi voi.....,

Jos aloitus on tosi:

"Mies on istunut elämänsä aikana vankilassa liki 15- vuotta erilaisista huume-väkivalta rikoksista. Miehellä ikää 38.

Vanki vapautuu syksyllä.

Olen kirjoittanut sähköpostia vankilan henkilökunnalle tästä miehestä, koska en halua miestä perheemme omistamaan asuntoon, jossa tyttäreni asuu.Vain KERRAN olen saanut loman estettyä viimetipassa kun lomapaikka oli tuntematon".

...niin saattaa mamma naulata jo omaa arkkuaan. Mikäli tyyppi on kunnolla väkivaltarikollinen ja saa tietää, että mammalla on sormet pelissä hänen loman estämisessä ja että mamma yrittää rikkoa suhteen, ei tyyppi katso hyvällä moista, vaan voi olla mammalla hengenlähtö lähellä. Ne on kovia poikia nuo kalterikasvatit.

Kannattaisi hoitaa vaan oma tontti ja antaa tytön lyödä kilpensä kiveen. Aika ja elämä opettaa.

• Ei konnaa.
        Voi voi....., kirjoitti:

Jos aloitus on tosi:

"Mies on istunut elämänsä aikana vankilassa liki 15- vuotta erilaisista huume-väkivalta rikoksista. Miehellä ikää 38.

Vanki vapautuu syksyllä.

Olen kirjoittanut sähköpostia vankilan henkilökunnalle tästä miehestä, koska en halua miestä perheemme omistamaan asuntoon, jossa tyttäreni asuu.Vain KERRAN olen saanut loman estettyä viimetipassa kun lomapaikka oli tuntematon".

...niin saattaa mamma naulata jo omaa arkkuaan. Mikäli tyyppi on kunnolla väkivaltarikollinen ja saa tietää, että mammalla on sormet pelissä hänen loman estämisessä ja että mamma yrittää rikkoa suhteen, ei tyyppi katso hyvällä moista, vaan voi olla mammalla hengenlähtö lähellä. Ne on kovia poikia nuo kalterikasvatit.

Kannattaisi hoitaa vaan oma tontti ja antaa tytön lyödä kilpensä kiveen. Aika ja elämä opettaa.

Olen tuotakin puolta miettinyt.

Että tyyppi mestauttaa minut tai järjestää koston. Sitten mies joutuu vankilaan ja ero tyttäreeni on ainakin selvä.
        Olen valmis uhraamaan itseni lapseni puolesta, mielummin minä kuolen kuin tyttäreni.

En halua moista ajatella, koska meillä on 2 muutakin lasta.

Uskon teoriassa tapahtuvan näin, kun hänne vapaus koittaa tyttäreni on unohtunut ja muut naiset METKUT mielessä.

Tämä on minun tontti perheeni on minulle tärkein asia, ja yksikään kriminaali ei astu tontilleni tai asuntoon jonka minä omistan.
        Konna ei tajua kenet vastukseen sai, en ole mikään "hiirimamma"

• Ota asioista selvää

"Konnan tulevan anopin" olisi hyvä tutustua tähän linkkiin - ehkäpä maailmankuva hieman avartuisi. Toivottavasti, jo tyttäresikin takia.

http://www.porttivapauteen.fi/

• Ei konnaa.

Katsoin linkkisi, siellä oli linnanlesket ja taimikerhoja lapsille. Jos olet nainen tai äiti, miksi minun pitää suvaita rikollinen, joka ei osaa elää yhteiskunnassa?

Katson että nuo sivut eivät kuulu meille, kyseessähän on suuren luokan huijaus, miehellä on 19- vuotias tyttö itsellään ja takanaan 3 avioliittoa, jotka kaikki vankilassa solmittuja.
        Etsiköön ruusunsa muualta, pois se joutaa meidän elämästämme.

Pitäsikö meidän mennä kokoperheen voimin, linnanjuhliin?

Kuten mä sanoin se konna ei tule perheeseemme, siitä on tehty nyt päätös ja tyttö lähtee pois, asuntomme menee myyntiin missä tyttö asuu.

• Nainen täältä...
        Ei konnaa. kirjoitti:

Katsoin linkkisi, siellä oli linnanlesket ja taimikerhoja lapsille. Jos olet nainen tai äiti, miksi minun pitää suvaita rikollinen, joka ei osaa elää yhteiskunnassa?

Katson että nuo sivut eivät kuulu meille, kyseessähän on suuren luokan huijaus, miehellä on 19- vuotias tyttö itsellään ja takanaan 3 avioliittoa, jotka kaikki vankilassa solmittuja.
        Etsiköön ruusunsa muualta, pois se joutaa meidän elämästämme.

Pitäsikö meidän mennä kokoperheen voimin, linnanjuhliin?

Kuten mä sanoin se konna ei tule perheeseemme, siitä on tehty nyt päätös ja tyttö lähtee pois, asuntomme menee myyntiin missä tyttö asuu.

Tavallaan ymmärrän vanhempien huolen tilanteessa. Kyseessä on nuori tyttö, ja vaikkei taloudellisia tai muita menetyksiä perheelle tulisikaan, niin ennusteet suhteen onnistumiselle ovat... aika heikot. Ihmiset voivat toki muuttua, mutta valitettavasti nämä alan miehet osaavat tuon suhteiden solmimisen... ja sydänten särkemisen. Tyttö on ilmiselvästi joutunut tämän miehen pauloihin, ja kokemuksen syvällä rintaäänellä en voi muuta sanoa kuin että otan osaa. Samalla toteaisin, että ei tuossa mitään kenenkään kuolemantuomioita ole allekirjoitettu, ne on jo eri luokan juttuja ne. Mutta joku kyllä satuttaa vielä itsensä, ja todennäköisimmin se on tarinan tyttö.

Mutta, jokainen elää omaa elämäänsä ja tekee omat virheensä. Onnea matkaan, selvitkää mahdollisimman vähillä vaurioilla...

• T.K.

Tämän on pakko olla trolli?

mutta jos ei ole, niin ei voi muuta kuin suuresti ihmetellä,
      että miten voi olla vankia kohtaan noin suuret ennakkoluulot.

• vanha_pamppu

Täytyy todeta että mitä noita vastaavia tapauksia on sivusta joutunut seuraamaan, 80 % niistä päättyy kyyneliin ja eroon. Ja se hyväksikäytetty osapuoli on naiivi naikkonen ja hyötyvä osapuoli on linnavenkula joka on saanut kyllikseen pil|lua ja usein myös kohtaliasesti rahaa. Kun pil|u on väljistynyt ja rahantulo on loppunut, on myös nainen dumpattu.

Mutta onhan niistä se parikymmentä prosenttia onnistunutkin. Joten todennäköisyys on ihan kohtalainen. Kannattaa kuitenkin harkita, koska kyseessä on loppuelämä.

• 6.

T.K :lle mun mieelstä tämä aloitus on taas hyvin arkista.
        Ja ennakkoluuloon on syytä, otakko Valjakkalan kotiisi kahville? itse en uskaltaisi.

• Ei konnaa :)

Mahtava trolli , tai mahtava typeryys.

• Älähän uhoa

Älähän nyt "hiirimamma" uhoa.

Miksi myydä asuntoa, sen sijaan komennat tyttäresi hankkimaan itselleen vaikka opiskelija-asunnon. Siinähän oppisi elämään muiden opiskelijoiden tavoin.Et myöskään enää rahoita hänen elämäänsä, vaan käsket mennä kaupan kassalle opiskelujen ohessa, aivan niin kuin muutkin opiskelijat.

Koska sinulla tuntuu olevan päällimäisenä arvona tuo raha ja omaisuus, olisiko siinä syy, että tyttäresi on haksahtanut Ihmiseen, jolta ehkä saa kauniita sanoja, läheisyyttä ja lämpöä.

Sen ymmärrän, että äiti puolustaa aina omaa lastaan, mutta sinä näyt käyvän omaa sotaasi omaisuutesi puolesta. Jonka ehkäpä on hankkinut tyttäresi isä, jonka ohitat jokaisessa kommentissasi.

• Ei konnaa.

Onhan rikollisellakin äiti, mitä hän miettii? varmaan kauhea syyllisyys tai sitten ei.
        Joku ne konnamiehetkin on kasvattanut valiettavasti? onko siis kumman rooli ollut tärkeämpi miehen vai naisen?en kykene ajattelemaan noin.

Minä olen läsnäoleva vanhempi, elän tätä arkea ja pyöritän sitä.
        Jos konna kykenisi arvostamaan koko tätä kuviota, hänellä olisi ollut huolehtiva äiti.
        Olen vajonnut alas kun JO täällä tätä sepustan, sekin kielii jostakin. Miehet ei täällä tuskin notkuu ja keksustelee tälläisellä palstalla huolistaan.

• Ei konnaa.
        Ei konnaa. kirjoitti:

Onhan rikollisellakin äiti, mitä hän miettii? varmaan kauhea syyllisyys tai sitten ei.
        Joku ne konnamiehetkin on kasvattanut valiettavasti? onko siis kumman rooli ollut tärkeämpi miehen vai naisen?en kykene ajattelemaan noin.

Minä olen läsnäoleva vanhempi, elän tätä arkea ja pyöritän sitä.
        Jos konna kykenisi arvostamaan koko tätä kuviota, hänellä olisi ollut huolehtiva äiti.
        Olen vajonnut alas kun JO täällä tätä sepustan, sekin kielii jostakin. Miehet ei täällä tuskin notkuu ja keksustelee tälläisellä palstalla huolistaan.

Tuli virheitä ei saa poiskaan.

Kirjoitan tätä hivenen päihtyneenä, niin paljon ottaa päähän tyttäreni tilanne.
        En ole viinaan menevä nainen, joskus otan snapsit tai pari.

• Ei konnaa :)

Kiitos sinulle hienoista viesteistä :D Olen mukana "epäonnessasi". Yritä kestää AP.

• Edestäsi löydät

Äläpä nimittele toisia, ei kuulu hyviin tapoihin.
      Minkähänlainen on ollut oma kotikasvatuksesi?

Sen enempää kuin muiden ihmisten törkeä arvostelu ao. kommenttisi mukaisesti, kun et taustoja tiedä ja tunne.

"Jos konna kykenisi arvostamaan koko tätä kuviota, hänellä olisi ollut huolehtiva äiti."

Sinä et kyllä Hiirimamma ole tästä ajasta ja maailmasta!

• ¨promillemittari¨

Haiskahtaa tuo aloittaja pahasti alkoholisoituneelta koti-äidiltä, varsinainen kaappijuoppo.

• Sen ymmärtää...
        ¨promillemittari¨ kirjoitti:

Haiskahtaa tuo aloittaja pahasti alkoholisoituneelta koti-äidiltä, varsinainen kaappijuoppo.

Höpölöpö. Selvästi huolestunut äitihän tuo on.

• Raha ei ratkaise

Äiti ryyppää, tytär haksahtaa rakkauden puutteesta erilaiseen ihmiseen jne.
      Mielenkiintoisia ajatuksiahan tuo perhedraama / farssi herättää...

• Euro edesauttaa.

:D
        Mun isä oli juoppo äiti uskovainen, siskoni tosi upee nainen mut huora ja minusta ei ollut mihinkään.....

Tuolainen laulun säe pongahti mieleen.

• Suosittelen olemaan puuttumatta aikuisten asioihin.
      Kyllä tyttäresi näkee pelin hengen ajallaan ja viisastuu. Tai sitten ei.
      Opinnot saattaa kärsiä ja pahasti.

• Fakta juttu

Yli-Venkula kiteytti tilanteen hienosti.

Jotkut äidit vain eivät anna lastensa elää omaa elämäänsä, vaan ikävä kyllä sotkeutuvat aikuisten lastensa asioihin maailman tappiin.

Olisi parempi, jos nuo lapset viheltäisivät mammojen pelin heti poikki.
        Jokainen tekee omat virheensä ja osa oppii niistä, osa ei.

• Tapaus lähipiiristän

Välttämättä tuosta suhteesta ei ole mitään haittaa tyttärellesi.Tiedän tapauksen,jossa mies oli jatkuvasti linnassa,sättäsi aineilla,hakkasi ihmisiä ja myi kovia huumeita.Rahaa oli kyllä,kun ajettiin uudella avo bemarilla,oli hulppea iso vene ja asuttiin hienossa talossa,mutta äijä jäi jatkuvasti kiinni.Tämän herran tyttöystävä luki koulunsa loppuun ja toimii tänäpäivänä terveyskeskus lääkärinä.Sama linnavenkula mies on kuvioissa edelleen ja heillä on lapsia,mutta mies vaihtoi huumekauppansa yrityshommiin ja omistaa nykyään rakennusliikkeen,jossa on töissä 21 henkilöä.Tämä nainen on serkkuni.

Tosin heidän ikäeronsa ei ollut kuin muutaman vuoden.Uskon,että aloittajan kertoma suhde kaatuu aika nopeasti kovan ikäeron takia.

• HymyhuuliÄiti

Hieno kertomus siitä, että muutos on aina mahdollinen:)

Lämmin halaus sinulle, että kerroit meille tositarinan ja serkullesi siitä, että hän on ajatteleva ja älykäs nainen. Ja näitä kaikkiahan miehet tarvitsevat ja myös haluavat, vaikka eivät sitä aina myönnäkään.

• ub411

38 vuotias mies ja istunut 15 vuotta vankilassa. Eli tämän mukaan olisi joutunut sinne jo 13-vuotiaana. Joku tässä matematiikassa nyt mättää pahemman kerran eli olisiko aloittajan viesti provo?

• Ei konnaa.

Laske 38-15 = 23.

Ryöstön teki 18 vuotiaana siitä tuli ensimmäinen tuomio, sen olen kuullut.

Oletko vankilajätkiä, kun et osaa laskea?

• voi nyt plusmiinus

"Joku tässä matematiikassa nyt mättää pahemman kerran eli olisiko aloittajan viesti provo? "

No mättää tosiaan. Kannattaisiko vaikka aluksi tarkastaa oman laskutoimituksensa tulokset ennen kuin nimittää toista provoilijaksi?

• Sait "sitä" päähän..
        Ei konnaa. kirjoitti:

Laske 38-15 = 23.

Ryöstön teki 18 vuotiaana siitä tuli ensimmäinen tuomio, sen olen kuullut.

Oletko vankilajätkiä, kun et osaa laskea?

Niin monta kertaa nahkameisseli tärähtänyt suun kautta päähän.. vankihörhöllä vippaa kuupassa.. ei toimi laskuri vankihomolla ei..

• Niinpä niin

Mamman kotikasvatus taitaa olla todellakin vajavainen, kun ei omaa edes alkeellisia käytöstapoja. Toisten nimittely on täysin ala-arvoista, oli tilanne mikä hyvänsä.

Tiedoksi, että vankiloissa istuu tohtoreitakin, joten se siitä aliarvostamisesta.
      "Oletko vankilajätkiä, kun et osaa laskea?

Ehkäpä mamman olisi syytä vilkaista peiliin, ja kysyä itseltään mikä hänen lastenkasvatuksessaan on mennyt pieleen ja miksi. Muutenhan ei olisi tällaista tilannetta, jos muu elämä on ollut täydellistä.

• Ei konnaa.

Nyt he menevät toukokuussa vankilan järjestämään lomaleirille 6 päiväksi! voi ristus sentään, sinne tulee miehen 2 huostaanotettua alle 15 - v. lasta.
        ( niistäkään ei ole minulle kerrottu ) onneksi maksoin tyttären hormonikierukan nyt talvella.
        Puolteena oli kuulemma minun "niuva" suhtautuminen mieheen! niin tytär sanoi puhelimessa, että heillä pitää olla kunnon aika ja paikka.
        En tiedä mikä systeemi tuokin on taas on? mutta nyt on asia niin että minä pesen käteni tästä loasta pois ja saavat itse hoitaa asiansa.
        Minulle ei anneta enään mitään tietoja vankilasta, vaikka ennen olen aina saanut vähän vihiä lomista.

• Lue kirjoitukseni

Olen samaa mieltä kanssasi, lue kirjoitus ennen sinun kirjoitusta. Tyttärelläsi menee elämä piloille, maine, kunnia ja sydämmen diplomatiaa ei voi löytyä ja Isänmaata selkärangasta. Laita hänet lujille. Edut pois. Kaikki asiat uusiksi kokonaan. Palkkaa hänelle kova kunnollinen rattopoika rahasta kun tuntuu munalla lääketieteen opiskelija ajettelevan. Sinun pitää osata manipuloida asioita kovalla kädellä. Kevään jatkoa vain.

• Lue mitä kirjoitat.

"Palkkaa hänelle kova kunnollinen rattopoika rahasta kun tuntuu munalla lääketieteen opiskelija ajettelevan."

Miten nainen voi ajatella munalla?
        Miten olisi, jos itse lukisit ensin mitä kirjoitat?
        Mistä näitä urpoja oikein tulee?

• RealistiXX

Parempi, että pysyt erossa koko jutusta, ne eivät sinulle kuulu.
      Tyttäresi on täysi-ikäinen ja vastaa omista teoistaan.
      Kävi miten kävi, siinähän oppii tai sitten ei.

Onnea vain nuorelle parille, aina on olemassa onnistumisen mahdollisuus:)

"En tiedä mikä systeemi tuokin on taas on? mutta nyt on asia niin että minä pesen käteni tästä loasta pois ja saavat itse hoitaa asiansa.
      Minulle ei anneta enään mitään tietoja vankilasta, vaikka ennen olen aina saanut vähän vihiä lomista. "

• Mielenkiinnosta..

Mitäs tyttärelle ja mammalle nyt kuuluu?

• ei konnaa

Juuri ajattelinkin kerrata kuulumiset, on työssä hiljainen hetki.

Tilanne on nykyään sellainen, että suhde jatkuu ja olemme antaneet hiljaisen siunauksen heille.

Tytär opiskelee ja opinnot sujuvat hyvin asuminen jatkuu nykyisessä asunnossa.
        Miehen lasten äiti on menehtynyt päihteisiin ja minä olen tullut vastaan miehen lapsiin liityyvissä asioissa, olen saanut tavata heitä ja he ovat käyneet luonamme vierailulla. Kun mies luottaa perheemme tukeen hänen lastensa suhteen, se herätti minussa uuden puolen, ts. Molemmilla on lapset tässä asiassa.
        Hänen lapset ovat vielä nuoria, ja he tarvitsevat tukea, ol
        emme päättäneet antaa tyttärelle tukea, että hän jaksaa tukea näitä teinejä.
        Suunnitelmissa on viettää yhteinen joulu, miehen lapset tulevat kotiimme lomaa viettämään ensimmäistä kertaa siten että myös lapset myös jäävät yöksi.

Tässä on kuulumiset hiukan erivalossa kuin keväällä, siedän tuota miestä ja onhan hänelläkin viattomat lapset mukana.

• ei konnaa kirjoitti:

Juuri ajattelinkin kerrata kuulumiset, on työssä hiljainen hetki.

Tilanne on nykyään sellainen, että suhde jatkuu ja olemme antaneet hiljaisen siunauksen heille.

Tytär opiskelee ja opinnot sujuvat hyvin asuminen jatkuu nykyisessä asunnossa.
        Miehen lasten äiti on menehtynyt päihteisiin ja minä olen tullut vastaan miehen lapsiin liityyvissä asioissa, olen saanut tavata heitä ja he ovat käyneet luonamme vierailulla. Kun mies luottaa perheemme tukeen hänen lastensa suhteen, se herätti minussa uuden puolen, ts. Molemmilla on lapset tässä asiassa.
        Hänen lapset ovat vielä nuoria, ja he tarvitsevat tukea, ol
        emme päättäneet antaa tyttärelle tukea, että hän jaksaa tukea näitä teinejä.
        Suunnitelmissa on viettää yhteinen joulu, miehen lapset tulevat kotiimme lomaa viettämään ensimmäistä kertaa siten että myös lapset myös jäävät yöksi.

Tässä on kuulumiset hiukan erivalossa kuin keväällä, siedän tuota miestä ja onhan hänelläkin viattomat lapset mukana.

:)
        Löytyihän se ihmimillinenkin puoli.
        Mutta keitto on teidän ja riippuu mausteista ja maustajista kuinka hyväksi se valmistuu.
        Tällä hetkellä näyttää ihan hyvältä sinunkin kohdalla.
        Toivon mukaan miehelle lapset merkitsevät niin paljon, että hän ottaa niistä vastuun täysillä.
        Lopultakin.

• j k

ninkö

• fhsmf'mdf*jlmdt

Potkaset sen tyttären sieltä teidän omistamasta kämpästä pihalle, ja käsket opettelemaan elämään omillaan, jotta ne vaaleanpunaiset lasit tippuvat silmiltä. Liekkö olette vaan höösänneet tytärtä liikaa?

Kyllä siperia opettaa, ja tollanen suhde EI TULE kestämään, tommonen vanha LAITOSTUNUT linnakundi ei tule pitämään huolta tyttärestäsi millään tavoin, ja ei varmasti katsele pientä tyttölasta kun ei ole mitään kupattavaakaan. Suhde tulee silloin päättymään nopeammin omaan mahdottomuuteensa. Ton ikänen kehäraakki ei tosta vaan enää sopeudu yhteiskunnan sääntöihin vaikka ne pesäpallomailalla siihen yritettäs hakata.

Lupaa antaa se kämppä ja muut edut takas sitten kun toi niin "ihana" suhde on ohi. Ehkä ne lääkisopinnot viivästyy, mutta sille ei mahda mitään.

• ei konnaa

Olen kasvattanut tyttäreni pitämään, itse itsestään huolta joten sitä pelkoa ei taida olla.
        Mitään tulevaisuuden spekulatiota en nyt lähde tekemään.
        Olen ottanut nyt sen asenteen että tyttäreni on aikuinen ja hän on itse vastuussa tekemisistään. Kuten jo mainitsin teineistä ja heidän tarpeistaan hänellä ei ole kokemusta ja siinä me tulemme vastaan.
        Lapset tarvitsevat ympärilleen vakaan ympäristön ja turvallisia aikuisia.
        Miehen ihanat lapset ovat olleet meidän luona yhden viikonlopun lomalla ja hyvin meni. Emme tule puuttumaan lasten asioihin, mutta olemme valmiita antamaan kaiken tarvittavan tuen näille lapsille.

Ensiviikolla lähdenkin ostamaan miehen lapsille joululahjat, lahjat menevät aivan 100% lapsille.

• Onnea matkaan

"Toivon mukaan miehelle lapset merkitsevät niin paljon, että hän ottaa niistä vastuun täysillä.
      Lopultakin. "

Tyttäresi ja sinun tukesi ja avulla uskoisin, että elämä alkaa sujumaan.
      Tärkeintä on, että lapset saisivat turvallisen kodin ja vanhemmat.
      Eivätkä ne isovanhemmatkaan haitaksi ole:)

Elämällä on monet kasvot, ja menneisiin ei kannata kenenkään takertua.
      Elämää on nyt vain elettävä päivä kerrallaan ja katse aina tulevaisuuteen.

Toivotaan, että asiat menevät putkeen:)

• "vanhempi ylivenkula

Minullakin on putki päällä. Siviiliputki.
        Se on kestänyt todella kauan. Lähes kolme vuosikymmentä. Kestää loppuelämän.

• Sisulla eteenpäin
        "vanhempi ylivenkula kirjoitti:

Minullakin on putki päällä. Siviiliputki.
        Se on kestänyt todella kauan. Lähes kolme vuosikymmentä. Kestää loppuelämän.

Onnitteluni ylivenkulalle:)
        Hieno suoritus.

• "vanhempi ylivenkula
        Sisulla eteenpäin kirjoitti:

Onnitteluni ylivenkulalle:)
        Hieno suoritus.

Suuri kiitos.
        Sisulla sisulla ja itsekunnioituksella.
        Kymmenen vuotta elämästä silloiselle Vahon alttarille oli opettavainen vuosikymmen:)

• Vanhoja ei muistella
        "vanhempi ylivenkula kirjoitti:

Suuri kiitos.
        Sisulla sisulla ja itsekunnioituksella.
        Kymmenen vuotta elämästä silloiselle Vahon alttarille oli opettavainen vuosikymmen:)

Tekevälle sattuu "paremmissakin piireissä" ja laivojakin on uponnut, ja uusia on rakennettu:)
        Itse kunkin meistä on ne oppirahat maksettava ja pääasia, että oppi meni perille.

Hyvää Joulun Odotusta:)

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4108
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2921
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2320
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      766
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe