Kaverini oli aktiivinen ubuntun käyttäjä ja muisti aina lähes joka tilanteessa kehua sitä. Kunnes erehtyi ostamaan samsungin laser-tulostimen - vain todetakseen, ettei saanut siihen ajuria! Ubuntuun ei löytynyt!
Siitä alkoi hänenkin Windows-tiensä. 300€:n tulostin lojui käyttämättömänä aina siihen päivään asti, kunnes osti uuden Windows7 tietokoneen. Siitä lähtien se onkin ollut ahkerassa käytössä!
Muistakaa tätäkin sanomaa kertoa aina niille, jotka vähimmässäkin määrin ovat kiinnostuneita linuxeista - kaikki ei toimi niissä!
Ubuntussa ei toimi!
11
181
Vastaukset
- ...
Onpa hyvä tuoda nämäkin ubuntu-ongelmat aloittelijoiden luettavaksi!
- trollfinder
Asensin windows seiskan koneeseen, jossa oli 3com verkkokortti. Ei löytänyt seiska verkkokortin ajureita, vaikka sama kortti toimii XP:ssä hyvin. Toisaalta windows ilman nettiyhteyttä on turvallinen ;)
Eihän Windowsissakaan toimi kaikki.
- 16
Eikö kaverisi tiennyt, miten harvinainen käyttis linux on?
http://www.statowl.com/operating_system_market_share.php- Windows se olla pitä
Tiesi, mutta kun oli aivopesty siihen, että "ubuntussa toimii kaikki helposti ja nopeasti" ei arvannut vielä siinä vaiheessa, ettei niin ollutkaan!
Windows se olla pitä kirjoitti:
Tiesi, mutta kun oli aivopesty siihen, että "ubuntussa toimii kaikki helposti ja nopeasti" ei arvannut vielä siinä vaiheessa, ettei niin ollutkaan!
Kerro yksikin Ubuntun toiminto mikä ei toimi helposti ja nopeasti?
- ...
M-Kar kirjoitti:
Kerro yksikin Ubuntun toiminto mikä ei toimi helposti ja nopeasti?
MTV-3 Katsomo!
... kirjoitti:
MTV-3 Katsomo!
MTV3 katsomo sijaitsee MTV:n palvelimella. Se ei ole Ubuntun toiminto vaan MTV:n. Ubuntun toimintoja on ne mitä voi selata esim. synapticilla.
- Höpö höpö
Mulla on 2 Samsungin laserprinttiä ja kumpikin toimii heittämällä Ubuntussa. Win7 piti hakea ajurit Samsungin sivuilta kun ei muuten pelittäny, että silleen.
- break-the-wind
Jos oli 3com verekkokortti niin hakematta jäi...
- hee-Bo
break-the-wind kirjoitti:
Jos oli 3com verekkokortti niin hakematta jäi...
Heh heh hee
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1225115Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303658No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
- 411560
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241504- 231391
- 141292
- 271198
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221117